HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicKan ook als je hem net aanzet volgens mij... maar probeer het eens zal ik zeggen...quote:chundo schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:09:
moet het toestel aan staan voor een harde reset? of gaat dat ook als hij uit staat?
quote:YellowCube schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:33:
ik heb dit moment skype draaien op de Wizard en ik heb een probleem waar een aantal mensen ook mee kampten, namelijk dat het geluid alleen over de luidsprekers te horen is.
Iemand een idee of dat te verhelpen is?
quote:DaJohn schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:54:
[...]
Nee hier zijn Skype en zo ook SJPhone al versies aan het ontwikkelen zodat het wel uit de speaker van de telefoon zelf komt. Nog afwachten dus! Ik vind het ook jammer, maarja dan maar via de headset!
Ik wacht inderdaad ook met smart op de update van Skype.
Want door de luidspreker is zo beroerd, iedereen kan dan mee genieten.
Martino's | Google is your friend...
Reg. datum: 01 mei 2005
hallo, ik wil in mijn auto zowel bleutooth navigatie (tomtom) en een bleutooth carkit gebruiken. Leverd het gebruikt van 2 bluetooth apparaten een conflict op of iets dergelijks. Zodat ik als oplossing een wired gps muis moet kiezen.
Iemand hiermee bekend???
mvg Eric
Reg. datum: 13 augustus 2002
Zijn er ook winkelketens die Brando verkopen? (in Den Haag bij voorkeur) Of andere protectors? Dus gewoon een winkel waar ik morgen binnen kan stappen (mediamarkt misschien?)
quote:1107972 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:17:
hallo, ik wil in mijn auto zowel bleutooth navigatie (tomtom) en een bleutooth carkit gebruiken. Leverd het gebruikt van 2 bluetooth apparaten een conflict op of iets dergelijks. Zodat ik als oplossing een wired gps muis moet kiezen.
Iemand hiermee bekend???
mvg Eric
Dit is al in Deel 10 en/of Deel 11 aan de orde geweest.
Zoek daar even. Er is genoeg over te vinden.
(ik weet dat het moet kunnen, maar heb zelf geen ervaring)
edit : Bubble Breaker ipv Bubble Braker
Wijnbo wijzigde dit bericht 13-07-2006 10:02 (14%)
controleer even wat voor core je hebtquote:StonedKinG schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:56:
Ik ben laats een beetje verder gaan experimenteren met het overklokken, maar is het raar om mijn device stabiel op 288 Mhzte hebben? Bij 296 Mhz vertoont "Bubble Braker" af en toe rare dingen, en loopt ie gemiddeld 2 x per week vast
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
quote:
Je kunt het toch opzoeken bij start-instellingen-systeem-apparaatinformatie en dan hardware...quote:
en eentje lager?? bij mij staat er namelijk 195 MHzquote:StonedKinG schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:35:
Daar staat gewoon CPU: Omap850 .
Reg. datum: 06 juni 2006
Alleen wil ik nu nog steeds een programmatje hebben waarmee ik mijn provider en mijn bereik duidelijker op mijn today scherm te zien krijg....
Als iemand nog iets weet? Hij is nu nog helemaal leeg dus als er nu weer iets mis gaat is het niet zo'n ramp!
quote:rzheuv schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:39:
Het is mij gelukt om het apparaat te hard resetten! THNX voor de tips. Het lukte idd net nadat ik hem aanzette om dan de toetsen tegelijk in te drukken!
Alleen wil ik nu nog steeds een programmatje hebben waarmee ik mijn provider en mijn bereik duidelijker op mijn today scherm te zien krijg....
Als iemand nog iets weet? Hij is nu nog helemaal leeg dus als er nu weer iets mis gaat is het niet zo'n ramp!
http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1137
misschien?
Ja, dat staat gewoon fixed in de telefoon. Als ik hem op 288 Mhz heb lopen met OmapClock staat er nog steed 195.quote:DaJohn schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:37:
[...]
en eentje lager?? bij mij staat er namelijk 195 MHz
quote:rzheuv schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:39:
Het is mij gelukt om het apparaat te hard resetten! THNX voor de tips. Het lukte idd net nadat ik hem aanzette om dan de toetsen tegelijk in te drukken!
http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1319
Die gebruik ik.
Specs van mij verslaving --> V. 24 @ 1.63 m. | 2x Brown eyes | Extern Dual Cup C | 38 graden stressed | Wake on Man | 15cm. input | HBO 2004 © operating system | Compatible schoonMotherboard | Love@first site
Reg. datum: 28 september 2005
Komt dit bekend voor? +31 of gewoon 06 maakt niets uit.
Reg. datum: 06 juni 2006
quote:
grapjas
Die had ik juist geprobeerd, en daardoor deed mijn qtek niet veel meer!
quote:RMY schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:59:
Ik heb met mijn 9100 het probleem dat ik een SMS van 1 specifieke contactpersoon niet kan beantwoorden, ik krijg dat de foutmelding dat het verzenden niet is gelukt. Ik moet dan dus steeds een nieuwe SMS opstellen en weer die contactpersoon toevoegen aan ontvangers.
Komt dit bekend voor? +31 of gewoon 06 maakt niets uit.
Even een nieuw contactpersoon aanmaken en de oude verwijderen.
Dan ben je weer helemaal 'schoon' en zou het wel goed moeten gaan.
Reg. datum: 13 juli 2006
Als ik er een q-tek rom opzet, kan ik dan nog wel gewoon internetten via gprs? Ik heb voor ¤9,50 in de maand een i-net abbo er bij genomen.
Reg. datum: 19 juni 2001
Plus dat je normaal een melding in je beeld krijgt als de wekker zijn tijd bereikt heeft, maar die van mij maakt alleen maar geluid en geeft verder geen melding o.i.d.
PC1: ASUS P6T Deluxe -- I920 -- 6GB PC3-12800 -- 2x Postville G2 80GB RAID0 --EN8800GTX 768MB -- DELL 2407WFP | Server: GA-MA78GM-S2H -- 4850e -- 8GB PC6400 -- Areca 1220 -- 8x1TB RAID5
Ja dit kan, je moet er alleen voor zorgen dat je de instellingen van je operator (in jouwn geval t-mobile) weer goed in je telefoon zet na het flashen van de ROM. Zie hier voor de instellingen.quote:mark82 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:47:
Ik heb ook tmobile vario. Nu wil ik er een andere rom opzetten, maar zit met de volgende vraag.
Als ik er een q-tek rom opzet, kan ik dan nog wel gewoon internetten via gprs? Ik heb voor ¤9,50 in de maand een i-net abbo er bij genomen.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Een vriend van mij raadde mij aan niet voor al te goedkoop te gaan dit vanwege connectie en geluids kwaliteit.
ik zag de samsung wep 200 die leek mij wel leuk (lekker klein)

en deze
iemand ervaringen hoe deze werken met de vario? of andere goede headsets als tip?
"If u do something do it with style, or do it at all."
Reg. datum: 21 mei 2006
ik heb het al gezien, EDGE is te langzaam
chundo wijzigde dit bericht 13-07-2006 22:03 (12%)
quote:StonedKinG schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:13:
[...]
Ja, dat staat gewoon fixed in de telefoon. Als ik hem op 288 Mhz heb lopen met OmapClock staat er nog steed 195.
dan ga ik dat bij de mijne toch ook nog eens proberen. ik heb hem gewoon op de standaard waarde overklokt. 246 MHz geloof ik.
Ik heb ook wat accesoires gekocht:
- twee USB adapters, waardoor ik nu mijn MP3 speler kan opladen aan mijn wizard oplader (mini USB naar normaal en dan male naar female), erg handig als je veel reist.
- een 2.5mm naar 3.5mm adapter. Ik wist niet wat er gebeurde toen ik skyforce opstarte terwijl ik mijn sennheiser in-ear dopjes gebruikte. wat een supervet geluid! misschien kan ik mijn mp3 speler wel de deur uit doen. Als muziek ook zo goed klinkt, dan gebruik ik mijn GSM voortaan wel.
het leukste is dat dit me in totaal 3,50 heeft gekost
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.