Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 december 2003

quote:
SonOfSam schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:17:
[...]

Laat hem een keer ff aanmelden. meld hem daarna af en sluit dan pas af.
En zo ver ik weet werkt een good old soft reset ook nog steeds
Maar dan ben ik de rest van mijn software ook kwijt

Reg. datum: 07 maart 2006

quote:
Moreno schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 13:25:
[...]

Maar dan ben ik de rest van mijn software ook kwijt
Door een softreset raak je de geinstalleerde software niet kwijt! Dat is alleen het geval bij een harde reset. Softreset = met pennetje in gaatje aan de zijkant of de aan/uit knop 5 sec. ingedrukt houden en bevestigen met "ja"

By endurance we conquer.
Reg. datum: 08 juli 2002

(Mischien wel leuk voor in de TS)
The Missing Sync versie 2.5 is uit. Dit is de eerste stabiele versie van dit programma dat Windows mobile 5 ondersteund. Met the Missing Sync kun je dus de Q-tek synchroniseren onder Mac OS X.
Ik heb het programma al aangeschaft ($40 o.i.d.) en het draait prima. Het programma maakt gebruik van plugins om met diverse programma's te synchroniseren. Ik heb getest met Adresboek en iCal, dat gaat perfect. Verder werkt het supergoed samen met iTunes en iPhoto, dat gaat zelfs een stuk mooier dan onder Windows; je foto's en muziek overzetten. Ook Microsoft's Entourage (een soort Outlook voor de Mac) moet werken, maar ik gebruik dit programma niet. Verder kun je de telefoon mounten waardoor hij als een diskdrive in de Finder verschijnt. Er zit ook nog een optie in om software te installeren, ik heb het nog niet getest.
Syncen kan zowel via bluetooth als met usb. Bij de eerste sync installeert het een klein programmaatje op de MDA (70kb geloof ik), maar het maakt gewoon gebruik van Activesync op de telefoon. Wel belangrijk: het syncen wil niet lukken als GPRS nog verbonden is! Het kostte mij nogal tijd om dat uit te vinden (hoewel het duidelijk in de readme stond, maar ja, wie leest er nu readme's). Als de verbinding dus niet wil lukken: zet je GPRS uit.

A savage journey to the heart of the Irish Dream

I can do it in the MIX

Hey Mensen,

Ik vroeg me het volgende af (kon het met de zoekfunctie op dit forum met inmiddels deel 12 over deze MDA vario niet vinden).

Is het mogelijk de Vario als USB-stick te gebruiken? Dus, data op je memory kaartje zetten door slechts via kabeltje met pc te verbinden waar geen activesync is geinstalleerd?

Normaal gesproken lukt dit dus niet, maar ik zou dit graag willen doen, aangezien ik em toch altijd bij me heb en er veel data op past. Zijn hier patches/progjes voor?

mvg

Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
golem schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 09:30:
[...]

Even gechecked -> bij mij ook
Oplossing -> na het aanpassen van het geluidsniveau niet wegklikken op iets anders maar nog een keer op het speakertje klikken om je instellingen te sluiten.

Bedankt.
Ik had het al opgelost, ik heb het progje voor de bluetooth uitbreiding van A2DP forum eraf gegooid en het bolde weer, het lag dus niet aan pocket plus.

Reg. datum: 05 januari 2003

quote:
DJ-D_Prime schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:25:
Hey Mensen,

Ik vroeg me het volgende af (kon het met de zoekfunctie op dit forum met inmiddels deel 12 over deze MDA vario niet vinden).

Is het mogelijk de Vario als USB-stick te gebruiken? Dus, data op je memory kaartje zetten door slechts via kabeltje met pc te verbinden waar geen activesync is geinstalleerd?

Normaal gesproken lukt dit dus niet, maar ik zou dit graag willen doen, aangezien ik em toch altijd bij me heb en er veel data op past. Zijn hier patches/progjes voor?

mvg

ja daar heb je WM5storage voor nodig

http://www.pocketinfo.nl/artikel/5577

I can do it in the MIX

bedankt!

quote:
Alweer eerst lid worden eer je kan downloaden. Ik ben al op zoveel plaatsen lid dat ik door het bos de bomen ni meer zie, en dan nog maar te zijgen over de spam :r

Heb ik mij lid gemaakt, krijg ik nog geen toestemming om het te downloaden!!!
leuk staaltje van freeware 8)7

chundo wijzigde dit bericht 22-07-2006 22:45 (20%)

hier een link naar WM5storage ZONDER lid te worden of andere procedures 8)

http://www.mobismart.net/...sp?download=147&cat=1

ook al is het een Franse site de CAB is gewoon Engels

chundo wijzigde dit bericht 22-07-2006 23:00 (17%)

Reg. datum: 07 september 2005

ik heb mijn vario nu al een tijdje en sinds gister gaan de lampjes van de telefoonknoppen niet meer uit...
deze gingen opeens spontaan aan en heel ff knipperen en nu blijven ze constant aan..
wat kan ik hier tegen doen?

Reg. datum: 02 oktober 2000

Ik krijg de GPS in TomTom niet aan de praat. Ik heb zowel TomTom als de bluetooth GPS geinstalleer zoals in de startpost beschreven. Echter als ik eenmaal in TomTom de GPS device wil selecteren, dan staat de COMpoort niet in het lijstje.

Ik heb diverse instellingen geprobeerd bij het koppelen van de GPS device, maar niets werkt tot nog toe. Is dit een bekend probleem? En zo ja, wat is de oplossing?

Adapt BT-700 GPS
TomTom 5

iPhone (8gig US) owner
Reg. datum: 10 juni 2001

quote:
Tidaku schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:04:
Ik krijg de GPS in TomTom niet aan de praat. Ik heb zowel TomTom als de bluetooth GPS geinstalleer zoals in de startpost beschreven. Echter als ik eenmaal in TomTom de GPS device wil selecteren, dan staat de COMpoort niet in het lijstje.

Ik heb diverse instellingen geprobeerd bij het koppelen van de GPS device, maar niets werkt tot nog toe. Is dit een bekend probleem? En zo ja, wat is de oplossing?

Adapt BT-700 GPS
TomTom 5
kijk hier maar eens

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Reg. datum: 23 juli 2006

Ik zie op "wififofum" mijn netwerken op het werk, thuis en vrienden, maar nu wil ik ook die netwerken gebruiken, lijkt me wel zo handig.

Maar hoe werkt dat nu via wififofum?

Nu met mac!
Reg. datum: 02 februari 2004

Werkt niet denk ik, ga gewoon even naar instellingen, verbindingen, netwerkkaarten en daar krijg je normaal deze verbindingen ook, lang selecteren en dan verbinden klikken zou moeten werken.

Posters laten printen? www.adps.be

doei
Reg. datum: 12 juli 2003

quote:
QrQ schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:54:
Ik zie op "wififofum" mijn netwerken op het werk, thuis en vrienden, maar nu wil ik ook die netwerken gebruiken, lijkt me wel zo handig.

Maar hoe werkt dat nu via wififofum?
Dat gaat niet. In Hitchhiker wel.

hoi

Reg. datum: 29 november 2005

heeft de vario nou wel een ingebouwde GPS?

Reg. datum: 21 mei 2004

quote:

Adapt BT-700 GPS
TomTom 5

tomtom navigator? versie 5.2?

Adapt in je bluetooth instellingen ingesteld als com poort?
-> tomtom GPS instellingen als andere draadloze en dan hoef je geen poort toe te kennen. Hij maakt zelf BT verbinding.

The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

Ik ga ook een MDA Vario aanschaffen. De MDA Vario is daar ¤ 290,- los. http://inkoopacties.net/ia/5j511z39/1 misschien een tip voor als iemand anders de MDA Vario ook wil aanschaffen. Kreeg alleen net wel een mail dat je dan het geld wel vandaag of morgen moet overmaken, maar dan krijg je hem waarschijnlijk ook al in de eerste week van augustus :)

Heeft er iemand trouwens nog wat recente fotos geschoten met de MDA Vario?

Reg. datum: 26 mei 2005

quote:
Gaitman schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:44:
Ik ga ook een MDA Vario aanschaffen. De MDA Vario is daar ¤ 290,- los. http://inkoopacties.net/ia/5j511z39/1 misschien een tip voor als iemand anders de MDA Vario ook wil aanschaffen. Kreeg alleen net wel een mail dat je dan het geld wel vandaag of morgen moet overmaken, maar dan krijg je hem waarschijnlijk ook al in de eerste week van augustus :)

Heeft er iemand trouwens nog wat recente fotos geschoten met de MDA Vario?
kijk anders op marktplaats, daar vind je er al 1 voor 250,- (wel 2ehands).

AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD - AMD Ph2 920 / 2x2GB HyperX / Asus M3A79T Deluxe / HD4870 1GB

The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

quote:
mcandor schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:47:
[...]

kijk anders op marktplaats, daar vind je er al 1 voor 250,- (wel 2ehands).

Ga ik voor die ¤ 40,- toch liever voor een nieuwe en ik denk meer mensen met mij.

Maar heeft er nog iemand foto samples? Kan waarschijnlijk toch niet tippen aan me Sony Ericsson K750i maar toch :)

Zeg maar Meik...

quote:
Gaitman schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:51:
[...]
Maar heeft er nog iemand foto samples? Kan waarschijnlijk toch niet tippen aan me Sony Ericsson K750i maar toch :)

Vergeet die camera. Tenzij je van Lomo fotografie houdt. dwz: geen enkele foto is scherp of goed belicht. Kleuren kloppen ook niets van. Koop een Trust erbij, die levert betere kwalitee (zegt genoeg denk ik).

Gewoon het lensje afplakken en de camera applicatie deinstalleren ;)

Team Short Way Down 2009 Net als de horizon, ben ik meer een concept dan een persoon in levende lijve...

BelieveEveryThing, TrustNoThin
Reg. datum: 20 juli 2004

quote:

Adapt BT-700 GPS
TomTom 5

Hey dit heb ik ook gehad met mijn Vario!!! Welke versie van TOMTOM heb je? (Hoofdmenu-wijzig voorkeuren-toon versie. Als er bij "app.-versie" 5.210 staat, heb je echt de nieuwe versie... Bij deze versie staan com6 en 7 er automatisch bij...

Bij versie 5.0 komen ze er niet automatisch bij te staan. Wat je dan moet doen is het volgende:
-GPS settings in het menu activeren
-Muis koppelen en Com instellen (bij bluetooth settings)
-Bij GPS settings software poort op com6 zetten en opnieuw opstarten (hardware poort kan je uitlaten
-Tomtom opstarten, Com6 selecteren en Tomtom afsluiten
-bij GPS settings softwarepoort op com2 zetten en HARDWARE poort op com6 zetten
Door dit zo in te stellen wordt COM6 gelinkt naar COM2 in Tomtom

Opnieuw opstarten, TOMTOM opstarten en hopsakee navigeren maar!

Edit:
Maar de meest makkelijke weg is gewoon de volledige versie van 5.21 installeren en niet de update van de website!!! Check ff in tomtom wat je softwareversie is

Matjan wijzigde dit bericht 24-07-2006 12:50 (7%)

MatJan

FreeBSD Rules !
Reg. datum: 27 september 2000

quote:
xychix schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:35:
Ik heb al tijden het probleem dat ik geen geluidjes meer hoor op het moment dat ik een sms of email binnen krijg.

start > instellingen > geluiden en meldingen > meldingen > berichten: Nw. email
start > instellingen > geluiden en meldingen > meldingen > berichten: Nw. tekstber.
staan goed ingesteld.

start > instellingen > geluiden en meldingen > programma's / Meldingen (alarmen, herrineringen)
staan beide aangevinkt.

Toch hoor ik niets bij het ontvangen van sms of email..

Iemand enig idee welke instelling ik over het hoofd zie?

mijn agenda, wekker, beltoon etc, werkt perfect.

iemand ? geluid staat verder wel aan. als in ringtones, alarm, agenda..

Het is enkel het ontvangen van mail / sms wat niet meer doet

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Reg. datum: 24 juni 2004

Ik ben in t bezit van een MDA van T-mobile en deze wil ik sync met OWA2000 hier op de zaak.
OWA maakt gebruik van het Free SSL Certificaat van Startcom.

Nou kan ik in active sync in WM5 op de PDa aangeven dat die moet syncen met OWA, maar de pda komt steeds met de melding "het beveiligingscertificaat op de server is ongeldig" code 0x80072f0D

Maar als ik via https://webmail.bedrijf/exchange erheenga kan ik er wel op? 8)7
Het zal ongetwijfelt door t certificaat komen en heb al meerdere exports gemaakt en deze op de MDA geinstalleerd, maar telkens zie ik weer dat deze niet kan syncen....

Wie helpt me _/-\o_

( . )( . )

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: