Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 juni 2006

Ik ben eigenlijk op zoek naar een progje waarmee ik mijn provider op mijn today scherm krijg ipv boven in het balkje een paar strepen. Deze liet zien hoeveel procent bereik ik had ed....

Ik had gisteravond iets moois gevonden op XDA-developers, enthousiast geinstalleerd... en ben toen pas verder gaan lezen, bleek dat het niet werkte op een Qtek en ik moet nu een hard reset doen..... |:(

Weet iemand misschien zo'n soort progje? Zodat ik die na de hard reset er op kan doen... Een search door al deze topics heeft mij nml niet veel geholpen!

Alvast bedankt!

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
rzheuv schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:20:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een progje waarmee ik mijn provider op mijn today scherm krijg ipv boven in het balkje een paar strepen. Deze liet zien hoeveel procent bereik ik had ed....

Ik had gisteravond iets moois gevonden op XDA-developers, enthousiast geinstalleerd... en ben toen pas verder gaan lezen, bleek dat het niet werkte op een Qtek en ik moet nu een hard reset doen..... |:(

Weet iemand misschien zo'n soort progje? Zodat ik die na de hard reset er op kan doen... Een search door al deze topics heeft mij nml niet veel geholpen!

Alvast bedankt!

als je nog is uitlegt wat je zoekt, want ik begrijp er niks van.

het klinkt als spb pocket plus

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Reg. datum: 02 juni 2001

heel simpel, hij wil op zijn today screen zien met welke provider hij belt.

heb zelf pocketplus maar heb het daarin niet gezien

Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
DeOS schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 07:08:
[...]

Als je op www.novii.tv had gekeken had je kunnen zien dat versie 4 (beta) de enige versie is die OMAP 850 processoren support. *klik*

Daarom vroeg ik al als de 3.4 ok was, dit is de laatste oficieele versie, 4 is een beta versie. In ieder geval bedankt
Ik heb versie 4 nu draaien, ik heb ook op www.novii.tv de codebase gedownload. Nu vroeg ik mij af als het uit maakt waar ik die op mijn device zet en als die in een mapje moeten of zo?

chundo wijzigde dit bericht 12-07-2006 17:51 (18%)

forty-two

quote:
Batman2k schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:17:
heel simpel, hij wil op zijn today screen zien met welke provider hij belt.

heb zelf pocketplus maar heb het daarin niet gezien

mijn fout, ik had het verkeerd gelezen.

vraagje van mij, over het bellen via SIP:

Zijn er hier mensen die via hun telefoon via voip bellen? Ik draai sjphone met de instellingen voor voipbuster. dit werkt perfekt als ik via wifi ben verbonden, maar niet als ik via USB ben verbonden. Ik kan dan wel bijvoorbeeld internetten via de verbinding. Als ik met dezelfde PC als waaraan ik verbonden ben, voipbuster opstart en gebruik, werkt dat wel, dus aan de router instellingen lijkt het mij niet liggen. iemand enig idee? Dit moet in principe toch gewoon mogelijk zijn? Het is trouwens ideaal als je in het buitenland bent. Meestal zijn er genoeg plekken met een openbaar accesspoint te vinden, en dan bel je gratis naar huis.

quote:
Byte_Me schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:05:
[...]

als je nog is uitlegt wat je zoekt, want ik begrijp er niks van.

het klinkt als spb pocket plus

Ja ik wil graag mijn provider kunnen zien en ook de sterkte van het signaal! En bij dat bestand wat ik erop had gezet kon ik ook nog zien wie mij het laatst gebeld had en van wie ik het laatste smsje gehad had.

Maar spb pocket plus is hier geschikt voor? en heeft iemand zo snel een link?

Ik ga nu maar eens hard resetten en kijken wat ik gemist heb vandaag....

forty-two

quote:
rzheuv schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:31:
[...]

Ja ik wil graag mijn provider kunnen zien en ook de sterkte van het signaal! En bij dat bestand wat ik erop had gezet kon ik ook nog zien wie mij het laatst gebeld had en van wie ik het laatste smsje gehad had.

nee, sorry, pocketplus doet dit ook niet. ik had batterij gelezen ipv bereik.
ondanks dat kan ik pocketplus wel aanraden, het is echt een super programma voor je wizard. probeer de trial maar eens.

Byte_Me wijzigde dit bericht 12-07-2006 17:34 (10%)

Ik heb mijn processor overclockt naar 216, bij het opstarten van een programma deed hij plots een softreset. Ben ik gewoon even te snel met alles geweest (device kwam uit slaapstand) of is hij werkelijk te hoog overclockt?

quote:
rzheuv schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:31:
[...]

Hij wil niet hard resetten :( eerst geeft hij aan mijn qtek te vinden, maar dan loopt mijn PPC vast en geeft hij bij de update een error..... Hij connect dan niet eens meer met active sync..... en mijn Qtek lijft restarten

Wie heeft hier iets voor???

rzheuv wijzigde dit bericht 12-07-2006 18:01 (6%)

quote:
rzheuv schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:20:

Alvast bedankt!

Het ging overigens niet om de site van XDA, maar om de volgende:

http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1137

en dan ook om die plugin.... Maar nu active sync niet meer werkt zou ik niet weten wat ik nu nog kan doen....

doei
Reg. datum: 12 juli 2003

quote:
chundo schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:21:
[...]

Nu vroeg ik mij af als het uit maakt waar ik die op mijn device zet en als die in een mapje moeten of zo?
Gewoon ergens op je storage card. Je moet de apparaten die je nodig hebt stuk voor stuk importeren in het programma. Soms een heel gezoek voor je de goede hebt.

hoi

Reg. datum: 10 juni 2006

Ik heb een Qtek 9100 met Windows Mobile 5. Nu is alles in het Nederlands, maar ik zou graag een Engelstalige versie hebben. Is het mogelijk om de taal aan te passen? of moet ik een Engelstalige versie installeren? (en hoe doe ik dat dan, en waar kan ik die vinden?)

alvast bedankt

Nieuw?! www.ictmasters.nl

quote:
chundo schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:54:
Ik heb mijn processor overclockt naar 216, bij het opstarten van een programma deed hij plots een softreset. Ben ik gewoon even te snel met alles geweest (device kwam uit slaapstand) of is hij werkelijk te hoog overclockt?

Ik heb mijn telefoon al maanden lang over geclokt op 240 MHz.
Nog nooit heb ik vastlopers of een spontane softreset gehad.
Ik heb de volgende software geïnstalleerd:
- TomTom Navigator
- Spb Pocket Plus
- Total Commander
- WiFiFoFum
Ook heb ik de nieuwste T-Mobile Rom.

Jij geeft aan dat je "misschien te snel was". Dit komt volgens mij nooit voor. Ik haal mijn telefoon zo vaak uit de slaapstand waarna ik direct iets opstart. Dit moet gewoon kunnen.

Aan het overclocken zal het dus ook niet liggen.
Wat het wel is weet ik niet. 8)

Misschien een oude ROM?

Martino's | Google is your friend...

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
muchu schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:44:
Ik heb een Qtek 9100 met Windows Mobile 5. Nu is alles in het Nederlands, maar ik zou graag een Engelstalige versie hebben. Is het mogelijk om de taal aan te passen? of moet ik een Engelstalige versie installeren? (en hoe doe ik dat dan, en waar kan ik die vinden?)
alvast bedankt

Een nieuwe ROM erop flashen is de enige manier. Hierbij kom je meestal wel in aanraking met de wondere wereld van de CID lock. Unlocken is hier op GoT taboe. Kijk op xda-developers.com voor informatie hierover. Op de ftp van die site, ftp://xda-developers.com, zijn alle denkbare ROMs voor je QTEK te vinden. Zelf heb ik, na een CID unlock, RUU_Prodigy_2170702_21707102_20710_QTEK_WWE_Ship.exe op mijn Vario gezet; alles in het engels en veel stabieler dan vóór de upgrade. Ik zou zeggen: google eens wat op Vario ROM Update en zoek rustig rond op xda. Dit is niet iets wat je in 10 minuten doet. Succes!
ps. Na een ROM upgrade ben je wel ALLES kwijt (behalve wat op je memory card staat dan natuurlijk); telefoon nummers, smsjes (gebruik Jeyo mobile Compagion voor backup) enz.
[EDIT]
Van hierboven:
quote:
Misschien een oude ROM?
Bij mijn oude ROM had ik ook vaak vastlopers op hogere snelheid, na de upgrade naar versie 2.17.nogwat nergens last van en lange uptimes.

Bebob_NL wijzigde dit bericht 12-07-2006 20:03 (9%)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

quote:
Martino-s schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:52:
[...]

Ik heb mijn telefoon al maanden lang over geclokt op 240 MHz.
Nog nooit heb ik vastlopers of een spontane softreset gehad.
Ik heb de volgende software geïnstalleerd:
- TomTom Navigator
- Spb Pocket Plus
- Total Commander
- WiFiFoFum
Ook heb ik de nieuwste T-Mobile Rom.

Jij geeft aan dat je "misschien te snel was". Dit komt volgens mij nooit voor. Ik haal mijn telefoon zo vaak uit de slaapstand waarna ik direct iets opstart. Dit moet gewoon kunnen.

Aan het overclocken zal het dus ook niet liggen.
Wat het wel is weet ik niet. 8)

Misschien een oude ROM?

Ik weet ook ni wat het was, ik hoop in ieder geval dat het niet meer voor komt. Ik heb de laatste I-mate ROM erop staan, dus dat zal het ook wel niet zijn.
Het is maar 1 keer gebeurt, ik heb hem gisteren pas overclockt, vandaar de "paniekreactie"

Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
chundo schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:21:
[...]
Daarom vroeg ik al als de 3.4 ok was, dit is de laatste oficieele versie, 4 is een beta versie. In ieder geval bedankt
Ik heb versie 4 nu draaien, ik heb ook op www.novii.tv de codebase gedownload. Nu vroeg ik mij af als het uit maakt waar ik die op mijn device zet en als die in een mapje moeten of zo?
Nee maakt niet uit, de extra codebases moet je namelijk toch importeren. Je kunt ze dus overal neerzetten.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Wait...what?

ik heb dit moment skype draaien op de Wizard en ik heb een probleem waar een aantal mensen ook mee kampten, namelijk dat het geluid alleen over de luidsprekers te horen is.
Iemand een idee of dat te verhelpen is?

Did you just get cockblocked by Bob Saget?
Al 54 deuren.

Als ik de headset aansluit.
Dan hoor ik als ik bel (niet tijdens muziek of andere acties)

Een beetje gehis / gepruttel af en toe.
Niet constant, maar soms wel een soort piepje / ander soort geluidje.

Heeft zeker met de straling te maken?
Hoewel ik het met m'n oude Siemens nooit had over de headset...

Nja :( Blijkbaar normaal?

Notebooktotaal.nl Degelijk advies, redelijke prijzen, top service!
Notebookadvies.nl
Voor al uw laptop / notebook vragen en/of problemen!

Reg. datum: 17 september 2002

quote:
YellowCube schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:33:
ik heb dit moment skype draaien op de Wizard en ik heb een probleem waar een aantal mensen ook mee kampten, namelijk dat het geluid alleen over de luidsprekers te horen is.
Iemand een idee of dat te verhelpen is?
Nee hier zijn Skype en zo ook SJPhone al versies aan het ontwikkelen zodat het wel uit de speaker van de telefoon zelf komt. Nog afwachten dus! Ik vind het ook jammer, maarja dan maar via de headset! ;)

quote:
Roberto schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:54:
Als ik de headset aansluit.
Dan hoor ik als ik bel (niet tijdens muziek of andere acties)

Een beetje gehis / gepruttel af en toe.
Niet constant, maar soms wel een soort piepje / ander soort geluidje.

Heeft zeker met de straling te maken?
Hoewel ik het met m'n oude Siemens nooit had over de headset...

Nja :( Blijkbaar normaal?
Kun je ook zeggen welke ROM je hebt en wat voor programma's je draait... dan weten we misschien waar het aan kan liggen... :*)

Reg. datum: 13 augustus 2001

Uhm. Ik het niet voor elkaar om een harde reset te doen. Ik heb de MDA Vario met de update rom van t-mobile. Wat doe ik verkeerd?

- Comm manager + speech button
- Styles in reset

Hij start dan alleen gewoon opnieuw op

Reg. datum: 19 januari 2004

Je moet die drie knoppen even ingedrukt houden en als je de stylus uit de reset haalt, moet je de andere 2 knoppen ingedrukt houden totdat er op het scherm staat dat je de bel knop in moet drukken

quote:
Philip schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:58:
Uhm. Ik het niet voor elkaar om een harde reset te doen. Ik heb de MDA Vario met de update rom van t-mobile. Wat doe ik verkeerd?

- Comm manager + speech button
- Styles in reset

Hij start dan alleen gewoon opnieuw op
Ga naar start-settings-system-clear storage en je bereikt hetzelfde effect als een hardreset

Reg. datum: 13 augustus 2001

quote:
DaJohn schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:03:
[...]

Ga naar start-settings-system-clear storage en je bereikt hetzelfde effect als een hardreset
Thanks

moet het toestel aan staan voor een harde reset? of gaat dat ook als hij uit staat?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: