Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 17 juli 1999

Iemand enig idee hoe je een beschermd toegangspunt, zoals die door Psiloc Connect word aangemaakt, kunt verwijderen?

Trail van Psiloc Connect geinstalleerd en weer verwijderd en weg is ie :)

Skoezie wijzigde dit bericht 07-09-2008 16:38 (26%)

Reg. datum: 10 oktober 2004

quote:
]hars73 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:37:
[...]
Tevens wordt via Best KeyLocker geregeld dat bij aansluiten van een charger, de keylock eraf gaat...
Kan iemand mij vertellen hoe je via Best Keylocker de telefoon kan unlocken (keylock eraf) wanneer ik een charger aansluit?

Ik heb overigens een Nokia N82

tijs67 wijzigde dit bericht 06-09-2008 21:17 (22%)

Reg. datum: 21 november 2003

Ik gebruikte op mijn N73 BestProfiles (op gezette tijden en andere triggers overschakelen van profielen), waar ik voor betaald heb. Ik heb nu een E71, en kan BestProfuiles niet zomaar overzetten, ivm imeicodes ed
Weet iemand of er inmiddels een goede gratis variant is van BestProfiles?
quote:
A_A_R schreef op zondag 07 september 2008 @ 16:37:
Ik gebruikte op mijn N73 BestProfiles (op gezette tijden en andere triggers overschakelen van profielen), waar ik voor betaald heb. Ik heb nu een E71, en kan BestProfuiles niet zomaar overzetten, ivm imeicodes ed
Weet iemand of er inmiddels een goede gratis variant is van BestProfiles?
Mail de maker ervan. Je hebt een licentie gekocht, en die zou je toch gewoon moeten kunnen meenemen naar je nieuwe mobiel. De onzin die je als betalende klant moet doorstaan wordt steeds erger tegenwoordig :/

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

Reg. datum: 21 november 2003

quote:
Fuzzillogic schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:07:
[...]

Mail de maker ervan. Je hebt een licentie gekocht, en die zou je toch gewoon moeten kunnen meenemen naar je nieuwe mobiel. De onzin die je als betalende klant moet doorstaan wordt steeds erger tegenwoordig :/
Thx. Ik heb ff rondgesnuffeld in m'n mailbox en gekeken op de site waar hij nog steeds te koop is. Ze bieden een 50% discount bij overstappen op een nieuwe telefoon, waardoor ik nu voor 6 euro een nieuwe licentie heb. Dat maar gedaan dus :)
quote:
A_A_R schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:43:
[...]

Thx. Ik heb ff rondgesnuffeld in m'n mailbox en gekeken op de site waar hij nog steeds te koop is. Ze bieden een 50% discount bij overstappen op een nieuwe telefoon, waardoor ik nu voor 6 euro een nieuwe licentie heb. Dat maar gedaan dus :)
€6 is het geld niet, maar ik vind het wel jammer dat ze niet een soepel beleid hebben. Sterker nog: ik vraag me af of je volgens de Nederlandse wet niet gewoon in je recht staat als je een gekraakte versie zou gebruiken in zo'n geval. Iemand een idee?

In het N95-topic kwam het programma GDesk ter sprake. Sinds kort ook voor S60 geschikt. Kortweg gezegd kun je met GDesk je eigen standby-scherm inrichten, met shortcuts naar programma's, klok, agenda, notities etc. En het is gratis!

Papa van Dewi en Robin :-)
Reg. datum: 19 februari 2002

quote:
tijs67 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 21:04:
[...]

Kan iemand mij vertellen hoe je via Best Keylocker de telefoon kan unlocken (keylock eraf) wanneer ik een charger aansluit?

Ik heb overigens een Nokia N82
Volgens mij werkt dat niet. Ik heb het ook al geprobeerd en zonder succes. Volgens mij kun je alleen maar automatisch locken, maar niet unlocken. Mocht iemand toch een methode weten (al is het met een ander programma), dan hoor ik dat uiteraard graag!

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

Lost
Reg. datum: 05 mei 2004

Klopt. Je kunt allerlei dingen automatiseren (bijvoorbeeld met Best Profiles: BT aan/uit, profielen, backlight, etc) maar niet UNlocken.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Reg. datum: 07 juni 2003

quote:
boaty schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:53:
Ik ben morgen de hele dag op de TU, studeer Maritiem, zit in de pauze in de Maritieme gang. Stuur mij voor verder eventueel overleg hierover maar een DM want dit gaat erg offtopic.

Edit:

Het werkt bij mij nu ook :D.

offtopic:
@ hieronder
Lol
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik kan ook alleen inloggen met een WEP op eduroam, hoe kom ik er met WPA? Heb alle instellingen overgenomen, maar krijg steeds WEP sleutel invoeren..

Reg. datum: 30 november 2005

En als je gewoon probeert te browsen via wifi? Je weet zeker dat al je instellingen goed staan, want ik weet dat ik er toch nog een paar gewijzigd had die toch niet bleken te kloppen. Vraag me alleen niet welke precies dat ben ik vergeten 8)7 .

boaty wijzigde dit bericht 10-09-2008 21:35 (69%)

Huge Ego, Sorry

Sinds kort ben ik een trotse bezitter van een E71, uiteraard met S60 3rd edition, leuk toestel met een solide OS, maar sommige dingen stoten me toch nog wat, zoasl bv het hele wifi gedoe.
  • Ook al zet ik wifi scanning af, als ik thuis kom maakt ie automagisch verbinding, heel leuk, maar hoe zet ik nu Wifi echt af dat het minder stroom zuipt? Al heel wat gezocht, maar het enige wat ik ken is het wifi scannen afzetten, maar dat helpt niet want hij heeft nu zonet weer connectie gemaakt met mijn AP.
  • Klopt het ook dat je echt je mail maar per access point kan instellen ? Ik dacht dat het leuk was geweest als bv ik bij mijn vriendin ben, dat als ik binnenloop en alles al eens heb ingevoerd van WPA, dat hij dan daar automagisch verbinding maakt. Dat maakt voor mij pushmail heel betaalbaar, want alle locaties waar ik dan het meest ben (school, thuis en bij vriendin) hebben wifi, dus dan kreeg ik toch al heel snel mijn mailtjes...
Ik blijf dan ook nog met de pushmailfunctie van Symbian S60 problemen hebben, ik moet voor mijn mails op te halen iedere keer een disconnect en een reconnect doen van mijn gmail die als imap geconfigged staan...

Ik begrijp ook even niet goed hoe pushmail bij jullie staat, ik heb volgende instellingen bij
retrieval settings:
e-mail to retrieve: headers only
retrieval amount: 30
imap4 folder path: unix path
folder subscriptions: all mijn tags van gmail en de structuur van gmail

Automatic retrieval:
email notifications: auto-update
email retrieval: disabled

Wat moet ik nu doen om mijn gsm zo in te stellen dat als ik een mail op mijn gmail krijg, ik hem instant ook op mijn E71 krijg als ik thuis of eender waar verbonden met wifi, gaat dit niet op "eender waar" en alleen "thuis", dan had ik het graag zo geweten. Want ik heb het gevoel dat er op den duur iets mis is met mijn E71 zelf...

Ik hoop dat het nu niet gezien wordt als een vraag over het toestel zelf, ik vond het eerder ook wat problemen geven met Symbian zelf..

HyperBart wijzigde dit bericht 11-09-2008 01:36 (47%)

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
Nokia E71

Reg. datum: 07 juni 2003

quote:
boaty schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:32:
En als je gewoon probeert te browsen via wifi? Je weet zeker dat al je instellingen goed staan, want ik weet dat ik er toch nog een paar gewijzigd had die toch niet bleken te kloppen. Vraag me alleen niet welke precies dat ben ik vergeten 8)7 .
Ik zie bij WLAN-wizard de bekende eduroam met 0 accesspunten en de (onbekende) WEP-eduroam met 5 accesspunten. Heb alles zo staan als eerder in dit topic genoemd. (beveiligingsmodus 802.1x)
Als ik probeer te browsen gaat ie eindeloos proberen te connecten.. Wat doe ik fout?

Tja dan weet ik het ook niet. Als je wilt wil ik er wel een keer met je samen naar kijken, moet je me even opzoeken op 3ME neem dan effe contact via DM of mail op.
Reg. datum: 13 juli 2002

Even omtrent IM clients:
Ik vind Fring super (gratis Skypen vanuit het buitenland!) en best wel gebruiksvriendelijk, maar ik mis echt de MSN groepen...
Nimbuzz vind ik dan weer net een tikje mooier en gebruiksvriendelijker, én gebruikt MSN groepen, maar die gaat dan weer de MSN nicknames niet gebruiken grr ..

Weet er iemand een goeie Symbian IM client die MSN groepen en nicknames gebruikt?
Goeie MSN vervanging dus?

CS Roelt :)

quote:
DieterVDW schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:59:
Even omtrent IM clients:
Ik vind Fring super (gratis Skypen vanuit het buitenland!) en best wel gebruiksvriendelijk, maar ik mis echt de MSN groepen...
Nimbuzz vind ik dan weer net een tikje mooier en gebruiksvriendelijker, én gebruikt MSN groepen, maar die gaat dan weer de MSN nicknames niet gebruiken grr ..

Weet er iemand een goeie Symbian IM client die MSN groepen en nicknames gebruikt?
Goeie MSN vervanging dus?
Hmm Live Messenger? heb ik nu op mijn N73 staan en heb gewoon mijn contacts in groepen staan!?

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
Thierry schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:16:
[...]

Hmm Live Messenger? heb ik nu op mijn N73 staan en heb gewoon mijn contacts in groepen staan!?
Moet je voor live messenger niet betalen na een korte periode gebruik?

Geen schaap.

CS Roelt :)

quote:
Bor de Wollef schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:19:
[...]

Moet je voor live messenger niet betalen na een korte periode gebruik?
Ik kan nergens vinden dat hij trial is of dat ik moet betalen. Overigens stond hij bij mij gewoon tussen Downloads op mijn N73.

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
Waarom wordt me gevraagd te betalen om toegang te krijgen tot Windows Live Messenger op mijn mobiele toestel?

U kunt op uw mobiele toestel toegang krijgen tot Windows Live Messenger met een abonnement voor 30 dagen. Windows Live Hotmail en Spaces zijn wel zonder abonnement te gebruiken. Let op: er kunnen tevens data- en roamingkosten in rekening worden gebracht.
Bron: http://windowslivemobile.msn.com/faq.aspx?lang=nl-nl

Geen schaap.

Reg. datum: 13 juli 2002

Ja inderdaad Live Messenger was erg goed, maar geen zin om te betalen ...

Ben© Tweaker
Reg. datum: 16 februari 2001

Vind het ook dikke onzin dat symbian gebruikers moeten betalen terwijl alle andere platforms wel gratis zijn..
Reg. datum: 14 januari 2000

quote:
B0MBACI schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 04:09:
Vind het ook dikke onzin dat symbian gebruikers moeten betalen terwijl alle andere platforms wel gratis zijn..
weet iemand of het via bepaalde providers wel gratis is/blijft? Ik had, dacht ik, ergens gelezen dat providers kunnen regelen dat het voor hun abonnees gratis blijft...

Ik gebruik op het moment een chinese versie die je ook in het Engels kan installeren, en die voor zover ik weet gratis is.
Ik gebruik al sinds dat ik mijn N78 Slick als msn vervanger. Dit ding werkt perfect, heeft groepen en nicknames.

http://www.lonelycatgames.com/?app=slick

Reg. datum: 01 februari 2007

quote:
boaty schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:46:
Ik gebruik op het moment een chinese versie die je ook in het Engels kan installeren, en die voor zover ik weet gratis is.
Alleen krijg ik een melding dat het certificaat is verlopen, zelfs wanneer ik de tijd verander.

Pagina: 1 2 3 4 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: