Reg. datum: 24 augustus 2005
Handy Keylockquote:
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 65 66 67 68 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Handy Keylockquote:kkop schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:35:
Ben op zoek naar een goede toetsenblokkering voor mijn nokia N80, net zo'n een
als op alle andere nokia's.
Dus bijv. # en Menu indrukken om te deblokkeren en schuif naar beneden
om te blokkeren.
Heb er al een op bekeken maar aan deze eisen voldoet er geen een.
(ook geen betaalde).
Iemand een idee ?
Ik heb Nokia ParkSuite met daarin ParkWifi. Super prog en nog gratis ook. Ik weet alleen niet meer waar ik het gedownload heb, volgens mij via de software catalogus op m'n telefoon.quote:basbril schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:39:
[...]
Ik vind dit dus ook een waardeloze applicatie. Kunnen zien of een netwerk open is, zou het zoveel mooier maken. Heeft iemand een idee of er een alternatief beschikbbar is?
SENATVS·POPVLVSQVE·ROMANVS·DIVO·TITO·DIVI·VESPASIANI·FILIO·VESPASIANO·AVGVSTO
quote:daffy_iz_online schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:01:
[...]
Ik heb Nokia ParkSuite met daarin ParkWifi. Super prog en nog gratis ook. Ik weet alleen niet meer waar ik het gedownload heb, volgens mij via de software catalogus op m'n telefoon.
Ja dat werkt prima, op dit moment gebruik ik 'm ook op deze manier omdat ik al een navigatiesysteem in mijn auto heb.quote:Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:50:
Werkt TomTom en/of Route66 ook zonder GPS muis? Ik snap dat ik er dan niet mee kan rijden, maar op mijn vorige telefoon gebruikte ik Mapopolis om gewoon de kaart op zak te hebben van een gebied en om te kijken hoe ik ergens moest komen. Dan heb je dus ook geen muis nodig.
Dat ging om oude firmwares, dan had je nl. dat Bluetoothverbindingen na 10 min. (of zoiets) uitvielen.quote:Arnevn schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:25:
Ook op mijn N80 werkt TomTom 6 :)! Heb de Benelux map erop staan, gaat prima. Beetje schokkerig maar je zit toch niet om de seconde op dat schermpje te kijken. Ik vraag me trouwens af wat nou precies het probleem was met de bluetooth van de N80, gisteren in 20 minuten rijden werkte hij gewoon... Is dat bij hele lange afstanden dat hij niet goed werkt ofzo?
Ik heb gisteren weer een stuk gereden, en af en toe wordt de kaart op TomTom zwart-wit (is ie GPS signaal kwijt), maar dan na een paar seconden vindt ie m gewoon weer en gaat ie weer verder. Ik heb niet de nieuwste firmware (4.nogwat), maar ik heb 3.0617.0.6 (waarbij het probleem geloof ik zou zijn). Heeft TomTom hier een workaround voor gemaakt (dat hij GPS opnieuw zoekt als dat probleem voorkomt), of is het gewoon toeval?quote:Upquark schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 17:18:
[...]
Dat ging om oude firmwares, dan had je nl. dat Bluetoothverbindingen na 10 min. (of zoiets) uitvielen.
Standaard feature. Zou anders wat lastig zijn als je een tunnel in gaat dat je permanent je navigatie kwijt bent, ook al kom je er 30 seconden later weer uit.quote:Heeft TomTom hier een workaround voor gemaakt (dat hij GPS opnieuw zoekt als dat probleem voorkomt), of is het gewoon toeval?
Tijgert wijzigde dit bericht 24-09-2006 14:36 (8%)
Q6600, GA-X38T-DQ6, 2GB OCZ PL. DDR3, 8800GTS 512 Alpha Dog, 7.8TB, 24"Dell + G7 + G15, Specs
Maar wat was dan het grote probleem met deze firmware? Die 2 seconden dat hij wegvalt en weer opgezocht wordt maakt toch niet uit?quote:Tijgert schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:36:
[...]
Standaard feature. Zou anders wat lastig zijn als je een tunnel in gaat dat je permanent je navigatie kwijt bent, ook al kom je er 30 seconden later weer uit.
Geartjan wijzigde dit bericht 24-09-2006 23:34 (10%)
http://www.gsmmetje.nl
Tweaking is good for you Daniel-san !
bij mij staat ie er ook op met heel west europa, 1GIG ga je niet halen, dus hou rekening met een 2GiG kaartje, en loopt redelijk soepel, maar heb nog geen lange afstanden gedaan (moet nog ff een autolader halen)quote:Riderzzz schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:52:
Ik heb TT6 ook werkend gekregen op mijn N80 en hij werkt pefect!
Heb ook de benelux erop staan + de tomtom. En dat op mijn standaard 128 MB kaartje.
Nu voor heel west-eurpopa heb ik toch echt minimaal een 1 GB kaartje nodig.
Ben benieuwd wanneer tomtom met het nieuws komt dat hij voor alle symbian 3d edition gebruikt kan worden (want dat kan dus!) en wanneer hij in de winkel ligt.
ReaL Drive & Ghost Hound
quote:T162 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 10:47:
[...]
Op de TU Delft maken ze hier ook gebruik van...Het is mij tot nu toe nog niet gelukt om verbinding te maken met het draadloze netwerk met mij E61.
Dan hebben ze ook nog een open netwerk waar je met VPN overheen kan, maar dat kan niet met de ingebouwde VPN client want daar moet weer een Nokia server voor staan.Wat dat betreft voel ik me wel een beetje bedrogen door Nokia..
Heb tot op heden nog 3rd party VPN client kunnen vinden waar het wel mee zou lukken
quote:real_G schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:09:
[...]
bij mij staat ie er ook op met heel west europa, 1GIG ga je niet halen, dus hou rekening met een 2GiG kaartje, en loopt redelijk soepel, maar heb nog geen lange afstanden gedaan (moet nog ff een autolader halen)
Schmoove wijzigde dit bericht 26-09-2006 21:32 (4%)
Ken. wijzigde dit bericht 26-09-2006 23:06 (37%)
BoXie wijzigde dit bericht 27-09-2006 12:57 (41%)
Ik heb zelf ook die tomtom gps muis van sirf III. Bij mij loopt alles perfect icm TT6, verbinding is bij mij nog geen een keer verbroken. Ik denk zelf niet dat het aan de gps muis ligt. Want deze muis is een van de betere merken. Ik heb zelf de Nokia N80 met de nieuwe firmware erop.quote:.KeN. schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:30:
Ik heb ook na lang wachten TomTom 6 op mijn N73 geïnstalleerd.
Echter, gisteren een TomTom GPS-muis gekocht, maar na tijdens een korte autorit als test liep TomTom om de zoveel minuten vast. Dit kwam volgens mij door het verliezen van de bluetooth verbinding met de GPS-muis. Nu las ik dat de N80 hier ook problemen mee had.
Nu is het ook zo dat de GPS-muis geregeld signaal verliest. En op sommige plekken zelfs met moeite 1 connectie van de 5 kan maken.
Is dit probleem te wijten aan brakke firmware van mijn N73 of weet iemand anders een oplossing ?
Of kan ik beter terug gaan naar de winkel voor een ander GPS-muis ? (op andere plekken heeft 'ie wel weer 5 streepjes, dus dat lijkt me niet het directe probleem)
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 65 66 67 68 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus