Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
tuut84 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 07:15:
[...]

Die guild hadden we met 3 man opgericht dus een vervanger is zo aangewezen :).
Ik log nog af en toe in dus ik geef me equipment nog niet weg. Alleen echt levelen doe ik niet meer.
ja ik dacht het al maar goed kan altijd proberen toch

Pure Int Nuker with a spear

quote:
Brantje schreef op zondag 30 juli 2006 @ 01:20:
Ik heb nu een pet maar wat is HGP?
Hungerpoints. Je wolf krijgt op een gegeven moment honger en dan moet je hem eten geven. Daarmee bedoel ik niet de camel pills voor zijn HP, maar zo'n geel plantje van de stable keeper. In het begin zal je dat niet hoeven doen omdat je wolf snel levelt, waardoor zijn HGP gereset wordt. Als je wolf op een hoger level komt en je levelt hem niet snel, zul je hem moeten voeren. Als de HGP beneden de 30% komt, vermindert de defence en attack power van je wolf en als het op 0 komt te staan, gaat hij dood.

quote:
saviour schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:43:
[...]

Hungerpoints. Je wolf krijgt op een gegeven moment honger en dan moet je hem eten geven. Daarmee bedoel ik niet de camel pills voor zijn HP, maar zo'n geel plantje van de stable keeper. In het begin zal je dat niet hoeven doen omdat je wolf snel levelt, waardoor zijn HGP gereset wordt. Als je wolf op een hoger level komt en je levelt hem niet snel, zul je hem moeten voeren. Als de HGP beneden de 30% komt, vermindert de defence en attack power van je wolf en als het op 0 komt te staan, gaat hij dood.

Hoeveel honger stil je eigenlijk met 1 pil?
M'n wolf is al L48 en heb hem tot nu toe nog niet hoeven voeren :*)

Shuttle st20g5

quote:
Knowuse schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:30:
[...]

Hoeveel honger stil je eigenlijk met 1 pil?
M'n wolf is al L48 en heb hem tot nu toe nog niet hoeven voeren :*)

nice lvl 48

kun je een screen maken met zijn stats en picture of wolf wil graag stats zien

1 pill vult 10% van de HGP aan.

Probleempje: elk uur word ik van sro disconnected. kan dus maar een uur spelen en hup eruit en weer opnieuw inloggen. Heb al van alles geprobeerd: router instellingen of misschien mijn IP elk uur wijzigd of zo, nee dus, logs van Windows bekeken, andere spelers gevraagd of dit misschien normaal is, ook niet dus...........weet misschien iemand hoe ik dit kan oplossen. De lol gaat zo wel van sro af, zeker als je wilt traden.
Alvast bedankt.

massja

Ik heb er ook last van.
Gewoon wachten tot na de inspectie.

jongens, wanneer ik hier bijkom op forum zegge jullie niets meer, ben ik paar dage weg hebben jullie weer 2 pagina's volgeklad :)

er zit hier zeker niemand op troy :(

lvl 29 (ongeveer)full str glavie lighting + wolf lvl 26
en
lvl 16 full int sp farming sos zwaardje en +3 schildje, ben ik lekker sterk voor lvl 16 :p wel nodig met sp farming :)

A2SO

ahjah, wou ik ook nog even bedanken voor de reactie op men vraag hoe je gemakkelijk aan geld komt, waarop ik nog wou reageren om zo een gwn +0 zwaard +3 te maken lukt me nooit dat failt altijd van +2 naar +3 :s
enige tips?

A2SO

Reg. datum: 09 december 2004

Van +2 +3 maken mislukt ook best vaak en je moet ook lucky powder gebruiken. En als je full str bent kan je beter een glavie nemen dan een spear want een glavie heeft een hogere physical attack :)

Zo... nu eerst een Bavaria

welja, ik heb ook glavie
jaah maar ik gebruik bij elke + een lucky powder ma faalt nog steeds :s

A2SO

aangepast, beter zo? ;) :p

A2SO

ik wou net gaan quoten dat je beter kon overstappen op een glavie als je bijna pure str bent

ik heb echt een probleem 1 keer in maand valt me pc uit als ik silkroad aan doen ben echt balen vandaag ook ben ik lkkr bezig met 2 sterren trade vlat die uit weer 45k weg had al niet veel gled dus echt jammer

heeft iemand dit probleem ook of had iemand dit laat even weten

Reg. datum: 27 augustus 2003

Kan je je posts niet even editten mashlpoesnashlpoes ? :)

En waarom wil je je zwaard/glavie etc +3 willen maken ? Ik doe dat altijd pas op hogere lvls omdat je op lvl 16 nog zo snel lvled en dan zoek ik gewoon in shopjes nieuwe zooi voor cheap price :)

DeluxZ wijzigde dit bericht 01-08-2006 15:38 (3%)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

man,
1. tis NashlPoes
2. lees eens wat hoger
3. ik heb een lvl 29
4. tis om door te verkopen en geld te verdienen
5. denk eens wat na!
6. tis al ge edit, ooit gehoort van een refresh button?

quote:
DeluxZ schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:43:
Kan je je posts niet even editten mashlpoes ? :)

En waarom wil je je zwaard/glavie etc +3 willen maken ? Ik doe dat altijd pas op hogere lvls omdat je op lvl 16 nog zo snel lvled en dan zoek ik gewoon in shopjes nieuwe zooi voor cheap price :)

A2SO

kep nog een punt:
ik wil je pc! :p

A2SO

Ik bedoel dat je niet 2keer achter elkaar moet posten ;)

Dat wat je nu als laatste post hebt kan je ook in je post daarboven zetten :) Blijft dit topic een beetje schoner

offtopic:
Nee, je mag mijn pc niet hebben :P

offtopic:
Ik zie dat je nog redelijk nieuw bent, ik zou een beetje erop gaan letten ;)

DeluxZ wijzigde dit bericht 01-08-2006 15:39 (17%)

Op GoT wel. Hou het nuttig of post gewoon niet.

Terr wijzigde dit bericht 01-08-2006 15:47 (73%)

A2SO

quote:
stoeber schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:01:
[...]
nice lvl 48

kun je een screen maken met zijn stats en picture of wolf wil graag stats zien

Zal het proberen te onthouden, vergeet nog al veel als ik aan het spelen ben.

quote:
nashlpoes schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:09:
er zit hier zeker niemand op troy :(

lvl 16 full int sp farming sos zwaardje en +3 schildje, ben ik lekker sterk voor lvl 16 :p wel nodig met sp farming :)

Ja, ik zit op troy. IGN: pomgbow.

D'r zitter trouwens best veel nederlanders op troy en er zijn ook flink wat nederlands guilds met echt hoge spelers L70.

Wil ook nog eens een poppetje gaan bouwen en daar mee gaan sp farmen in de bandit den. Heb er alleen voor gekozen om eerst snel levelen met mijn nukertje zodat ik gold kan verdienen en later een L16 SOM bow kan kopen.

Shuttle st20g5

houdt van drop

iedereen heeft het hier over die sos dingen, maar k ben dr nog nooit een tegen gekomen... wat is er eigenlijk zo speciaal aan? in de stats staat altijd niet veel bijzonders (bij een shop) en k vind ze veel te duur (op lage lvls, onder de 20), ik heb geen 150k op lvl 16 8)7

pfff, moet te veel werken tot 9 uur, geen tijd om te spelen :X

Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...

SoX items zijn zeldzame items met hogere stats. SOStar heeft ongeveer de stats van een item 5-7 levels hoger dan zijn eigen level, SOMoon is +10, en SOSun is +15. 'k heb momenteel een tasset (benen) van level 46, SOM+3, dus ongeveer de stats van een level 64 tasset. 'k kan je zeggen: dat scheelt een hoop!

ik denk toch dat je een klein beetje overdrijft :) is sostar niet +5 som +7 en sosun +9....?
quote:
phulshof schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:27:
SoX items zijn zeldzame items met hogere stats. SOStar heeft ongeveer de stats van een item 5-7 levels hoger dan zijn eigen level, SOMoon is +10, en SOSun is +15. 'k heb momenteel een tasset (benen) van level 46, SOM+3, dus ongeveer de stats van een level 64 tasset. 'k kan je zeggen: dat scheelt een hoop!

A2SO

welk lvl ben je en wat voor character heb je?
weet ik maar men hoogste character is 29 en veel van die high lvl guilds zijn niet zo hulpzaam met newbies... duzjah

quote:
[b][message=26228645,noline]Knowuse schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:25
Ja, ik zit op troy. IGN: pomgbow.

D'r zitter trouwens best veel nederlanders op troy en er zijn ook flink wat nederlands guilds met echt hoge spelers L70.

Wil ook nog eens een poppetje gaan bouwen en daar mee gaan sp farmen in de bandit den. Heb er alleen voor gekozen om eerst snel levelen met mijn nukertje zodat ik gold kan verdienen en later een L16 SOM bow kan kopen.

A2SO

quote:
nashlpoes schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:12:
welk lvl ben je en wat voor character heb je?
weet ik maar men hoogste character is 29 en veel van die high lvl guilds zijn niet zo hulpzaam met newbies... duzjah
[...]

Mijn lvl is gelijk aan die van m'n wolf :P Ben een full int L48 nuker. Ja Lowbees krijgen niet heel veel hulp, maar als je eenmaal in een guild/union zit doen je members best best veel voor je.

Denk trouwens dat phulshof gelijk over de stats van sox. Ik draag niet veel sos, maar heb wel altijd een sos wapen, maakt zo veel uit in damage. Er is nog een belangrijke eigenschap aan sox wapens en schilden ~the glow~ :9

Shuttle st20g5

Ik moet ook nog een keer een lvl 16 of hoger SOx GLAVIE hebben :|

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws