quote:
Veel met een stall staan, en heel veel traden en farmen
Ik heb zelf trouwens chronisch nix, maargoed
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]quote:nashlpoes schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:16:
[...]
lolz, nou jah, zou wel leuk zijn om zoveel geld te hebben
ma er zijn echt wel kerels die zo 30mil ofzo zitten hebben, vraag me echt af hoe die daar aankomen
malleo omnia consentiunt
A2SO
quote:nashlpoes schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:48:
jah, doe ik ook ma alles is zo duur, heb zelf al wolf gekocht das een mil weg, en khad nou net weer een mil maar da is nu ook weg want ik heb een wolf gekocht voor men maat
duzjah, ik kom ook nog gauw aan geld ma da word der altijd direct doorgedraaid
Shuttle st20g5
ROSE Online - EU-Lochi
Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...
dan heb ik nu al medeleiden als je Huyngdo soldiers moet afmaken voor flags, dat heeft helemaal een irritante droprate. Maar je moet het zo zien, je krijgt wel exp ervoorquote:DropjesLover schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:33:
die pets kan je ook via de online store kopen, voor omgerekend zo'n 5 dollar (dacht k)
ik vind die ventjes die in de online store die optie gekocht hebben dat hun gesprekken naar iedereen op de server zijn gaan trouwens bijzonder irritant, ze zouden eigenlijk de optie moeten verkopen om dat ook weer ongedaan te maken -> meer $$$
k ben nu bezig met de missie get 60 black tiger claws (oid), echt vervelend want slechts 1 op de 15 black tigers die k dood, dropt zo'n item. bij de missie get 100 white tiger skin dropt bijna elke wel dat item bij mij... k vind dat echt vervelende quest, geef mij maar kill xxx van die monsters, dan telt elk monster tenminste
malleo omnia consentiunt
Volgens mij is het omgerekend iets van 12 euro.quote:die pets kan je ook via de online store kopen, voor omgerekend zo'n 5 dollar (dacht k)
volgens mij zwem je wel in het geld als je zo'n aapje hebt. Die ik overigens zwaar irritant vind, had een blauwe drop, + nog ruim 2K aan goud van een giant, komt zo'n kut aap langsquote:Emu schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:51:
die pets heb ik trouwens altijd dom, overbodig en duur gevonden, af en toe koop ik wel eens 1 daagse gold tickets
malleo omnia consentiunt
De makers hebben zoiets van: Als je dat erg vind moet je er ook maar een kopen. Zo stimuleren ze de consument wel natuurlijk. Maar echt eerlijk is het niet. Wel als je zelf items loot natuurlijkquote:EL_Loco schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:08:
[...]
volgens mij zwem je wel in het geld als je zo'n aapje hebt. Die ik overigens zwaar irritant vind, had een blauwe drop, + nog ruim 2K aan goud van een giant, komt zo'n kut aap langs
ROSE Online - EU-Lochi
I know, i know, ik heb alleen het geld niet over voor zo;n spel. Ik speel het nu even, en daarna gaat het weer van mn computer af. Daar heb ik geen geld voor over. Spellen als warcraft speel ik nu al 2 jaar, en daar heb ik dan wel geld voor overquote:egamernl schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:59:
[...]
De makers hebben zoiets van: Als je dat erg vind moet je er ook maar een kopen. Zo stimuleren ze de consument wel natuurlijk. Maar echt eerlijk is het niet. Wel als je zelf items loot natuurlijk
malleo omnia consentiunt
Pure Int Nuker with a spear
Pure str. fire bow man
quote:stoeber schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 15:42:
hey
ben terug van vakantie maar vorrdat ik ga spelen even vragen of er nog belangrijke nieuwe updates zijn
en jezus jullie schrijven veel duurde me een half uur om alles door te lezen
maar ik ga morgen weer spelen ga nu weer weg dus laterzz
Gewoon even doorzettenquote:tuut84 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:32:
Ik ga langzaam stoppen met dit spel (lvl 41). Dat inloggen en crashen in het spel krijg ik nu langzamerhand wel genoeg van. De questen die ik krijg zijn onderhand ook niet echt leuk meer. De laatste tijd was het eigenlijk alleen maar wat in sro rondhangen met wat vrienden en dat was het.
Ik zal af en toe nog wel eens inloggen maar lvl 42 zal ik nooit meer worden.
DeluxZ wijzigde dit bericht 29-07-2006 21:04 (38%)
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
Unknown_Name wijzigde dit bericht 30-07-2006 17:10 (11%)
Specs: MSI K8T Neo-V, AMD Athlon 64 3200+, 2x512mb ddr ram, GeForce 6800GT 256mb DDR3, Maxtor 60gb IDE + Western Digital 200gb SATAII
nieuwe pcquote:Unknown_Name schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:19:
Silkroad doet het niet meer bij mij, ik had 'm met taakbeheer afgesloten want toen ik op restart had geklikt bleef hij hangen. Daarna wilde ik hem weer opstarten maar toen kwam er zo'n foutmelding waarin stond dat er server inspectie was (dit klopte niet want iemand op xfire was gewoon silkroad aan het spelen). Toen had ik silkroad opnieuw geinstalleerd, ik starte het op en er kwam een foutmelding (zo een met rapport verzenden enzo), toen had ik de client opnieuw gedownload, net weer geinstalleerd, nog steeds dezelfde foutmelding
![]()
![]()
quote:tuut84 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:32:
Ik ga langzaam stoppen met dit spel (lvl 41). Dat inloggen en crashen in het spel krijg ik nu langzamerhand wel genoeg van. De questen die ik krijg zijn onderhand ook niet echt leuk meer. De laatste tijd was het eigenlijk alleen maar wat in sro rondhangen met wat vrienden en dat was het.
Ik zal af en toe nog wel eens inloggen maar lvl 42 zal ik nooit meer worden.
stoeber wijzigde dit bericht 29-07-2006 22:47 (9%)
Pure Int Nuker with a spear
quote:stoeber schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 22:23:
[...]
hey tuut wat jammer dat je stopt, heb je net een nieuw guild opgericht
hje zou ik een paar van jouw spullen garment ofzo mogen hebben aangezien je ook femalen char hebt
ik zou het ook best wel van je willen kopen ofzo we spreken wel even af
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius