Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
saviour schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:38:
Ik ben echt helemaal verliefd geworden op de Bungwang joh. Twee dagen geleden kreeg ik daar een SoS level 45 male coronet int1. Gisteren kreeg ik er een level 44 SoS male garment shoes.

Dat gaat lekker zo. Helaas kan ik nu tot zondag haast niet meer spelen, dus ga ik zondag pas level up naar 47. :(
Wat is Bungwhang??

Reg. datum: 27 augustus 2003

quote:

Dit had je kunnen vinden op de SRO site :)

Te vinden in Oasis kingdom:
http://www.silkroadonline.net/gameinfo/mo_oasisempire.asp

Plaatje:
http://www.silkroadonline...dthS=1203&HeightS=777

DeluxZ wijzigde dit bericht 21-07-2006 12:33 (16%)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

.... Ik dacht dat het een Area was, niet een monster ;) Btw wat is er in de Donwhang Cave te doen?? Ik wou er eens in gaan maar wist niet wat er was..

Heaget wijzigde dit bericht 21-07-2006 12:47 (21%)

ondertitel duh

Net het spel gedownload. De sfeeer bevalt me goed. Enige minpunt is dat het bij mij voor geen ene flikker draait. Check m'n specs onder. Dan verwacht je toch voor zo een ''lelijk'' spel dat ie goed draait?

Laatste patch is al geinstalleerd.

Asus P5E-X38 - E6750 @ 3.8ghz - Crucial Ballistix PC8500 2gb - Jetway 8800GT 750/1200- Enermax Galaxy 1000W - 2x Raptor 10K 150GB RAID-0 + 2x Hitachi Deskstar 500gb 16mb - Audigy X-Fi Elite Pro - Samsung 226BW 2ms - Vista Home Premium X86

^^^^^^^
Reg. datum: 27 oktober 2002

quote:
Heaget schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:47:
.... Ik dacht dat het een Area was, niet een monster ;) Btw wat is er in de Donwhang Cave te doen?? Ik wou er eens in gaan maar wist niet wat er was..

http://sro.mmosite.com/database/monsters/donwhang_cave.shtml

Een plek waar monsters zitten die ik nog laaaaang niet tegen wil komen :)

www.cubi.nl - voor al uw jaarverslagen....

quote:
PcManiaxx schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:44:
Net het spel gedownload. De sfeeer bevalt me goed. Enige minpunt is dat het bij mij voor geen ene flikker draait. Check m'n specs onder. Dan verwacht je toch voor zo een ''lelijk'' spel dat ie goed draait?

Laatste patch is al geinstalleerd.
Wat is "voor geen ene flikker"?? Ik heb een minder systeem dan jou ( alleen VGA is minder / 6800 Ultra ) en hij loopt als een zonnetje bij mij, in de stad ofzo heb ik natuurlijk wel FPS drops.

ondertitel duh

quote:
Heaget schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:31:
[...]

Wat is "voor geen ene flikker"?? Ik heb een minder systeem dan jou ( alleen VGA is minder / 6800 Ultra ) en hij loopt als een zonnetje bij mij, in de stad ofzo heb ik natuurlijk wel FPS drops.

Ik blijf de hele tijd onder de 15 fps en trust me; dat is niet lekker spelen :P

Andere spellen draaien als een zonnetje.

PcManiaxx wijzigde dit bericht 21-07-2006 17:38 (7%)

Asus P5E-X38 - E6750 @ 3.8ghz - Crucial Ballistix PC8500 2gb - Jetway 8800GT 750/1200- Enermax Galaxy 1000W - 2x Raptor 10K 150GB RAID-0 + 2x Hitachi Deskstar 500gb 16mb - Audigy X-Fi Elite Pro - Samsung 226BW 2ms - Vista Home Premium X86

Nog even over de caves. Je kunt daar pas in vanaf level 50 of 52, iets in die richting. :)

quote:
saviour schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 18:27:
Nog even over de caves. Je kunt daar pas in vanaf level 50 of 52, iets in die richting. :)
Wat dacht je van 60? Op 50 zit je bij Mujigi enzo, en heb je de hele kakoram nog voor je :X

ROSE Online - EU-Lochi

quote:
PcManiaxx schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:38:
[...]

Dat ligt dan toch egt aan jou, weet je wel zeker dat het 15 fps is?
Ik draai slikroad op 1280x1024 alle settings op hoogst, gewoon meestal 30 fps(behalve in stad.
En ik heb een Ati radeon 9600 pro, amd 64 3000+

quote:
Reconhell schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:01:
[...]

Dat ligt dan toch egt aan jou, weet je wel zeker dat het 15 fps is?
Ik draai slikroad op 1280x1024 alle settings op hoogst, gewoon meestal 30 fps(behalve in stad.
En ik heb een Ati radeon 9600 pro, amd 64 3000+
Hoe meet je je FPS dan, ik heb met fraps een keer gekeken en dan is het 4 maar het loopt gewoon vloeiend @ HIGH

quote:
PcManiaxx schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:38:
[...]

Domme opmerking, maar heb je je drivers up-to-date??

Ik verveel me weer, dus ik ga mijn INT nuker opnieuw maken, maar dit keer gewoon vanaf het begin af aan meteen sword/shield.
Na een beetje lekkere handel heb ik een lvl 16 SoM shield gekocht, deze in een keer zonder fails naar +3 gebracht.
Ook nog een lvl 16 SoM sword gekocht, en deze ging óók zonder fails in een keer naar de +3 :o :*)
Die shield is beter dan mijn lvl 24 sos shield +2, en de sword is ook ongeveer gelijk aan een 24 SoS :9
Kan best zijn dat ik er al snel weer mee stop, ik weet de laatste tijd echt niet wat ik wil; vakantie doet me geen goed :'(

ROSE Online - EU-Lochi

quote:
Heaget schreef op zondag 16 juli 2006 @ 14:37:
Voor iedereen die de Gun-Powder quest in DW nog moet doen, ik heb vandaag een trick gehad via de guild.

De eerste keer dat je de quest krijgt verzamel je 200 van die bombs, dan zet je er 199 in je storage en lever je er 1 in bij de NPC. Daarna neem je dezelfde quest, pak je je bombs uit je storage, zoek je nog 1 bomb erbij en herhaal je het zelfde wat je eerder hebt gedaan. Dit kun je in totaal 3 keer doen, oftewel, lekker makkelijk cashen! Ik ga deze quest nog 2 keer doen :) Jammergenoeg wist ik het niet bij de 1ste keer.

En ik heb nog een vraag, welke Bicheon combo is beter? De Blood Chain ( 4 combo ) of de Billow Chain ( 5 combo)?
kan iemand me uitleggen wat je met dit truukje wilt doen, en beter uitleggen snap er weinig van, mijn guild leader zegt ook zoiets van 200 storen, en dan abandon quest.

quote:
Reconhell schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 11:44:
[...]

kan iemand me uitleggen wat je met dit truukje wilt doen, en beter uitleggen snap er weinig van, mijn guild leader zegt ook zoiets van 200 storen, en dan abandon quest.

Zorg dat je 200 questitems hebt, doe er 199 in storage, lever de quest in (dan kost het je maar 1 item).
Neem de quest opnieuw aan, haal items uit storage, kill die monsters weer even tot je weer 1 questitem hebt (dan heb je er weer 200), doe er 199 in storage, inleveren, opnieuw aannemen, uit storage halen, 1 questitem erbij halen, inleveren.

ROSE Online - EU-Lochi

quote:
egamernl schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 18:33:
[...]

Wat dacht je van 60? Op 50 zit je bij Mujigi enzo, en heb je de hele kakoram nog voor je :X
Verstandig is anders, maar je kunt er al in vanaf dat level. Meer dan dat staat er toch niet?!

quote:
saviour schreef op zondag 23 juli 2006 @ 10:58:
[...]

Verstandig is anders, maar je kunt er al in vanaf dat level. Meer dan dat staat er toch niet?!
Dan heb ik je zin verkeerd begrepen, maar dan nog klopt het niet want ik heb ook al op silkroadtavern screenshots gezien dat een lvl 37 er binnen stond om screens te maken van de monsters :/

ROSE Online - EU-Lochi

Volgens mij heb ik die screenshots ook gezien, het ging daar om een high level die lower level defence tools had aangetrokken om op die manier een geintje uit te halen. Ga maar eens op de spot voor de caves staan en kom er achter dat je er niet in kunt.

loo, ben hier nieuw op dees forum
heb indruk dat hier nog redelijke high lvls zitten
ik heb maar een lvl 27 (ongeveer-)full str glavi en heb ook heel weinig geld, die leuke jongen met 91 mil kan die zo geen mil missen voor een arme jongen? :p en hoe kom je daar ingodsnaam aan?
nou jah je zult me hier nog redelijk veel op dees forum zien aangezien ik momenteel moet werken maar een doodsaaie job heb dus me maar eens wat moet bezighouden aangezien ik geen so kan spelen ;)
post maar veel ik lees wel ;) heb toch niet veel te doen :p

A2SO

ik had gisteren heel de dag lag, en vandaag ook al heel de tijd, ik speel op olympus, ben heel vaak dood gegaan door de lag :( zijn er nog meer die heel de dag lag hebben of ben ik de enige?

Specs: MSI K8T Neo-V, AMD Athlon 64 3200+, 2x512mb ddr ram, GeForce 6800GT 256mb DDR3, Maxtor 60gb IDE + Western Digital 200gb SATAII

quote:
nashlpoes schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:12:
loo, ben hier nieuw op dees forum
heb indruk dat hier nog redelijke high lvls zitten
ik heb maar een lvl 27 (ongeveer-)full str glavi en heb ook heel weinig geld, die leuke jongen met 91 mil kan die zo geen mil missen voor een arme jongen? :p en hoe kom je daar ingodsnaam aan?
nou jah je zult me hier nog redelijk veel op dees forum zien aangezien ik momenteel moet werken maar een doodsaaie job heb dus me maar eens wat moet bezighouden aangezien ik geen so kan spelen ;)
post maar veel ik lees wel ;) heb toch niet veel te doen :p
Zoveel geld krijg je met photoshop :+

ROSE Online - EU-Lochi

Ik neem momenteel een summerbreak, ik heb niet zo een zin om te spelen rond Oktober of November ga ik natuurlijk weer volop verder spelen :)

shin-o-suke

Snelle mirror is blijkbaar down.
Hier is een andere snelle mirror :)

And if i'm causin' no harm it shouldn't bother you.

quote:
Prozac Henri schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:24:
Snelle mirror is blijkbaar down.
Hier is een andere snelle mirror :)
Zal hem straks veranderen

quote:
egamernl schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 12:48:
[...]

Zoveel geld krijg je met photoshop :+

lolz, nou jah, zou wel leuk zijn om zoveel geld te hebben
ma er zijn echt wel kerels die zo 30mil ofzo zitten hebben, vraag me echt af hoe die daar aankomen :)

A2SO

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws