srry, k ben niet zo into al die afkortingen?
Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]Dare to face youself
quote:DropjesLover schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:38:
NPC? wasda? en trouwens, wat betekent dat SOS en dergelijke?
srry, k ben niet zo into al die afkortingen?
SOEFuture wijzigde dit bericht 16-07-2006 21:43 (3%)
|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||
quote:SOEFuture schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:42:
[...]
NPC - Non-player character, dus een character dat niet door iemand bestuurd wordt (bv de Blacksmith)
SOS - Seal of Star
SOM - Seal of Moon
SOSUN - Seal of Sun
Dare to face youself
Vanaf het moment dat je hem gebruikt heb je 24 uur de tijd om die 3 uur op te maken, en de scroll telt alleen de tijd dat je monsters aanvalt of aangevallen wordt.quote:DropjesLover schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:19:
[...]
en dat van die seals houd in??
en ik kwam net wat anders tegen. ik heb die silver ticket gebruikt, en die is 24 uur geldig, maar maar 3 uur per dag. dus ik kijk of ik hem weer kan gebruiken/activeren vandaag (1 dag niet gespeeld) maar ik heb hem niet meer in mn inventory of dergelijk zitten, en ook niet als active spell enzo... hoe kan k die nui weer activeren/krijgen en ook zo dat k mijn golden ticket niet weg gooi? ingelogd blijven is niet echt een optie...
ROSE Online - EU-Lochi
tim_heijt wijzigde dit bericht 17-07-2006 23:14 (5%)
AMD Phenom GP9600 Black Edition || AMD HD3870 OC 800/2340 || OCZ 2x2GB Gold Edition || Theatron Agripa DTS7.1
Reconhell wijzigde dit bericht 18-07-2006 08:49 (16%)
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
AMD Phenom GP9600 Black Edition || AMD HD3870 OC 800/2340 || OCZ 2x2GB Gold Edition || Theatron Agripa DTS7.1
quote:tim_heijt schreef op maandag 17 juli 2006 @ 23:13:
Ik ben momenteel lvl 22 en ben van plan om een 1:2 (STR:INT) Cold/Lightning Sword Build te gaan maken. Raden jullie mij deze build aan? Ik heb gelezen dat het een goed PVP Build is en als je Fire/Lightning Build doet een beter PVE, omdat deze meer damage doet. Ik wil dus meer de nuke kant op vandaar 1:2 (Klopt dit?). Daarnaast probeer ik zo'n beetje alle passives te onderhouden. Heb momenteel een level gap van 7 en farm dus aardig wat SP! Ik zou graag willen dat jullie je ideen en bedenkingen over mijn Build en plannen uitlaten. Over het algemeen zou ik zoiezo wat meer gesprekken willen zien over builds en aan te raden skills (en natuurlijk skills waar je ver vandaan moet blijven).
Welke skills mag ik volgens jullie absoluut NIET missen?
ROSE Online - EU-Lochi
Ik heb enkel het eerste lvl van heal medical hand, zodat ik mezelf en anderen idd rond de 400 HP kan geven! Ben nu overigens pas lvl 22 zoals al eerder vertelt en hierdoor nog niet gefocused op pvp, maar alleen nog maar met de quests. Ben nu voor goeie +1 en +2 gear aan het zorgen om zo makkelijk door te kunnnen levelen naar lvl 24 (waar pas weer nieuwe swords beschikbaar komen).quote:therat10430 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:31:
Ik vind lightning skill zelf een nogal de zwakste / minst aantrekkelijke skill, maar miss dat jij het wel digt (heb er zelf maar 6 puntjes in gestopt hoor)
Het klinkt als een goed id, als je veel gaat pvp-en doe je dit dan met party's/guilds? want anders raad ik je toch wel aan om als je redelijk wat Int hebt de healing-hand?? skill te nemen, je kunt gewoon je zelf targetten en op die manier redelijk snel 400HP terug krijgen
Anders zul je waarschijnlijk genoeg 'priests' (like me!) achter je hebben staan.
(eep! de server die verwijst naar de servers ligt eruit??en de webserver?? NOOOOOO!!!))
quote:Reconhell schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:48:
Drama?lol
Gewoon de weekly tuesday inspecstions kerel.
Binnen een uur duurt het waarschijnlijk wel weer.
Shuttle st20g5
egamernl wijzigde dit bericht 18-07-2006 10:50 (18%)
ROSE Online - EU-Lochi
Force is zeker niet zwaar nutteloos. Harmony en heal is rete handig, true, niet in PvP maar tijdens farmen heeft het regelmatig mn leven gered als ik weer eens door mn pots heen was. Verder is resurection ook wel handig in party's...quote:egamernl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:49:
Ohja en force is echt zwaar nutteloos, het enige wat handig _kan_ zijn is de skill waarmee je bij je tegenstander zijn Parry omlaag haalt, zodat je meer kans hebt dat je hogere damage op hem doet.
De rest van de skills zoals heal enzo, heb je echt niets aan. Je wil me toch niet zeggen dat je in PvP jezelf telkens gaat healen? Daar schiet je niets mee op, en je zult waarschijnlijk sneller dood gaan dan je tegenstander.
@Knowuse: Ja ik las het idd, hopelijk raisen ze de lvl cap weer, en bannen ze die vietnamesen van de server (Heb je minder lag, en minder mensen die roepen BUÝING ÝLÝXÝR)
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
quote:egamernl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:29:
[...]
Nou ben ik zelf geen hybrid, dus kan er niet zo heel veel over vertellen hoor..
Maar je zegt dus dat je wil nuken. In dat geval moet je goed op je magic balance letten. Hoe meer magic balance je hebt, hoe meer damage je zult doen met je magic skills.
Als je nou die build gaat doen (1STR,2INT) zul je waarschijnlijk een magic balance krijgen van (85%?) dan mis je een dikke 15% van de damage die andere nukers doen, en omdat je minder INT hebt zul je dus nog minder doen.
Ik wil je niets afpraten hoor, maar als je wil gaan nuken zou ik je toch echt full INT aanraden.
En dat je zegt dat het een goede PVP build is.. Op mijn lvl 38 full INT was ik een one hit kill voor een puur STR van mijn eigen lvl, dus ik denk niet dat je het van die paar puntjes STR veel langer uit zal houden.
Ik ben intussen een farmer gestart, heb nu halve female bronze armor SoS, lvl 8 SoS bow +2, en een lvl 16 SoS bow +3 (crit 10) en nog een dikke 10.5mil over, dus genoeg keus wat ik voor wapen ga nemen
quote:tim_heijt schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:11:
[...]
Dat hybrid meer minder damage doet als nuker valt natuurlijk te verwachten, daarvoor ga je ook gene hybrid maken. Waar je het echter wel voor doet is gewoon wat meer survivebility, zodat je ook wat meer op jezelf kan opereren en niet altijd hoeft te worden bijgestaan door healers or whatever. Een hybrid STR zie ik wat minder zitten, waarom zou je als STR char wat meer MP willen. Daarom zie ik ook alleen heil in een Hybrid INT om de bovenstaande redenen.
Over de Cold/Lightning build als goede PVP build lees je gewoon veel (in combinatie met sword, had jij ook sword???). Dat Full INT Nuker met Cold/Lightning verliest in 1 hit van een Full STR van hetzelfde lvl zegt, niet onaardig bedoeld, meer over jouw skills en manier van de build (welke aanvallen dus), dan aan de algemene build Cold/Lightning. ELKE build heeft zijn nadelen en zwaktepunten en hier zal je omheen moeten zien te werken. Daarnaast zal je extra gebruik moeten maken van je sterke punten en deze uitspelen op andere builds waartegen je het opneemt. Hieronder een lijstje met aanbevolen builds (en welke aanvallen!).
-- guide neemt ruimte in--
Enkel ben ik het niet eens met Bow als STR wapen, Bow is overduidelijk een balanced wapen en kan zowel STR als INT gebruikt worden!
quote:Over de Cold/Lightning build als goede PVP build lees je gewoon veel (in combinatie met sword, had jij ook sword???). Dat Full INT Nuker met Cold/Lightning verliest in 1 hit van een Full STR van hetzelfde lvl zegt, niet onaardig bedoeld, meer over jouw skills en manier van de build (welke aanvallen dus), dan aan de algemene build Cold/Lightning.
egamernl wijzigde dit bericht 18-07-2006 11:21 (11%)
ROSE Online - EU-Lochi
quote:Reconhell schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:27:
Kan iemand exact uitleggen wat reinforce inhoud en doet enzo.
ROSE Online - EU-Lochi
Athlon64 3000+@?mhz|DFI Lanparty UT 250GB|Radeon 9800pro@XT@435core 395mhz memory
quote:tim_heijt schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:11:
[...]
Enkel ben ik het niet eens met Bow als STR wapen, Bow is overduidelijk een balanced wapen en kan zowel STR als INT gebruikt worden!
Shuttle st20g5
Reinforcement is extra damage die afhankelijk is van je int/str.quote:Reconhell schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:45:
Ja dat snap ik, maar wat is het verschil met pyschical and magical damage dan nog?
Shuttle st20g5
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus