The more we learn, The less we know for sure
Die guild is al niet meer actief, veel members van Troy ook niet meer... Ik ben nog wel actief, misschien kun je me toevoegen als Friend, mijn IGN is Heaget
Is goed ... ik ben nu wel online, maar ben wel de rest van de avond weg (afk
)
Je krijgt zo een msg van me.
Je krijgt zo een msg van me.
The more we learn, The less we know for sure
Nieuwe server erbij
Olympus 
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
Oke, wat ik zojuist tegen kwam was schokkend, ik wil ook iedereen met een stoer +4 wapen adviseren om niet te kijken... Je eigendunk gaat eraan namelijk
http://img442.imageshack....ro20060714173950890lc.jpg
Zie ik dat nou goed? Je bent full INT met blade?quote:Heaget schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:32:
Oke, wat ik zojuist tegen kwam was schokkend, ik wil ook iedereen met een stoer +4 wapen adviseren om niet te kijken... Je eigendunk gaat eraan namelijk![]()
ROSE Online - EU-Lochi
Ja ik ben Full Int, maar die blade was beter dan m'n sword, en omdat ik alleen maar aant lvl'en ben koop ik geen goede gear totdat ik m'n oude gear weer aan kan ( vorige char ). Daar zit overigens ook een Blade ( +2 crit10 ) bij, daarna heb ik een lvl32+3 Crit6 sword.quote:egamernl schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:34:
[...]
Zie ik dat nou goed? Je bent full INT met blade?
SRO is de laatste tijd enorm instabiel geworden... bij het afsluiten, of ik dat nu zelf doe, een Disconnected to the server krijg, of de leuke onleesbare foutmelding, maakt weinig uit, grote kans dat mijn PC dan langzaam de afgrond in geholpen wordt. Ik ging er van uit dat mijn Windows installatie onderhand erg brak was (wat ook waar was...) dus een reinstall gedaan. Alle problemen weg, behalve deze.
Silkroad sluit af... daarna crash de Bluetooth Service, de Bluetooth Stack Server... en dan klapt me PC er uit. Heel bizar.
Nog aparter: zodra die 2 bluetooth dingen gecrashed zijn, kan ik Windows niet meer afsluiten. Restart, Shutdown, doet niets. Zelfs dia cmd een shutdown commando doen haalt niets uit, ik moet dan hard resetten...
Silkroad sluit af... daarna crash de Bluetooth Service, de Bluetooth Stack Server... en dan klapt me PC er uit. Heel bizar.
Nog aparter: zodra die 2 bluetooth dingen gecrashed zijn, kan ik Windows niet meer afsluiten. Restart, Shutdown, doet niets. Zelfs dia cmd een shutdown commando doen haalt niets uit, ik moet dan hard resetten...
Reg. datum: 11 juli 2006
Reg. datum: 11 juli 2006
Heb ik weer. Wil ik nog even lvl 30 worden en ben 98%, word ik disconnected
Ik vond het niet zo heel erg want ik start het spel gewoon weer op maar dan kwam ik erachter dat ik dood was en mijn wolfje dus ook
Ik was dus een paar % kwijt en ik moest 50k betalen omdat ik disconnected was. Onderhand ben ik wel lvl 30 geworden 
Jann0 wijzigde dit bericht 14-07-2006 20:27 (11%)
quote:DizzyWeb schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 20:02:
SRO is de laatste tijd enorm instabiel geworden... bij het afsluiten, of ik dat nu zelf doe, een Disconnected to the server krijg, of de leuke onleesbare foutmelding, maakt weinig uit, grote kans dat mijn PC dan langzaam de afgrond in geholpen wordt. Ik ging er van uit dat mijn Windows installatie onderhand erg brak was (wat ook waar was...) dus een reinstall gedaan. Alle problemen weg, behalve deze.
Gelukkig! Ik ben niet de enigste bij wie SRO helemaal is gaan flippen na de laatste update, ik heb dezelfde problemen met vastlopers, restten etc etc
Btw, hoeveel lvl's is jullie mastery minder dan je gewone lvl??bij mij is het nu 3 lvl's minder, maar lvl'en gaat niet echt hard, maar die skillpoints zijn wel lekker... is het aan te raden om mastery's hoger te doen of niet?
Heaget wijzigde dit bericht 14-07-2006 20:37 (11%)
Nee niet doen
Dan kom je in de problemen als je hoger level wordt omdat je minder skillpoints krijgt 
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een oplossing voor m'n knoppenramprobleem bij SRO als ik speel (ik ram constant 1234...1234...1234...). Heeft iemand daar een oplossing voor? Vroeger gebruikte ik autohotkey, maar die reageert niet meer sinds gameguard.
"If it works, don't fix it"
Sja, ik denk dat iedereen dat doet. Weinig aan te doen. Doe het zelf ook 
Wat betreft die problemen: Helaas heeft klagen bij Joymax geen enkele zin. De Silkroad fora worden niet door ze gelezen, en ze hebben zelf aangegeven niet op mail te reageren
Beetje jammer, als ze nu eens wat meer tijd besteden in het stabiel krijgen van hun programma en wat minder in onzinnige uitbreidingen... Wat heeft allemaal betaalopties voorn zin als het spel constant crasht!? Als het spel stabiel is, zullen mensen toch iets sneller geneigd zijn om geld uit te geven, lijkt me...
Wat betreft die problemen: Helaas heeft klagen bij Joymax geen enkele zin. De Silkroad fora worden niet door ze gelezen, en ze hebben zelf aangegeven niet op mail te reageren
Beetje jammer, als ze nu eens wat meer tijd besteden in het stabiel krijgen van hun programma en wat minder in onzinnige uitbreidingen... Wat heeft allemaal betaalopties voorn zin als het spel constant crasht!? Als het spel stabiel is, zullen mensen toch iets sneller geneigd zijn om geld uit te geven, lijkt me...
Reg. datum: 12 maart 2003
Weet hier iemand hoe het kan dat je Totale HP (De meter dus) kan dalen? Ik had een maximaal HP van 1020 en deze is gezakt naar 980. Komt dit doordat je doodgaat een aantal keren? Ik dacht dat je alleen exp. points inleverde.
Reg. datum: 01 november 2005
Reg. datum: 01 november 2005
Ik ben weer actief, heb chars op servers: Babel(level13) Aege (level16) en waar ik nu mee speel Oasis (level 24).
Mijn nick is reconhell, ben nu vaak online als je wilt voeg ma toe.
Mijn nick is reconhell, ben nu vaak online als je wilt voeg ma toe.
Misschien had je kleding aan die STR3 ofzo had en die heb je nu uitgedaan...of een lvl naar beneden door doogaan? Bij mij was het die STR op kledingquote:tim_heijt schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:34:
Weet hier iemand hoe het kan dat je Totale HP (De meter dus) kan dalen? Ik had een maximaal HP van 1020 en deze is gezakt naar 980. Komt dit doordat je doodgaat een aantal keren? Ik dacht dat je alleen exp. points inleverde.
AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720
Thanks, dit zal het zijn geweest. Heb vandaag weer eens een andere broek aangedaan (Met 2STR) en ik vroeg me al af waarom ik weer in de 1000 HP had!quote:tymiek schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:59:
[...]
Misschien had je kleding aan die STR3 ofzo had en die heb je nu uitgedaan...of een lvl naar beneden door doogaan? Bij mij was het die STR op kleding
Voor iedereen die de Gun-Powder quest in DW nog moet doen, ik heb vandaag een trick gehad via de guild.
De eerste keer dat je de quest krijgt verzamel je 200 van die bombs, dan zet je er 199 in je storage en lever je er 1 in bij de NPC. Daarna neem je dezelfde quest, pak je je bombs uit je storage, zoek je nog 1 bomb erbij en herhaal je het zelfde wat je eerder hebt gedaan. Dit kun je in totaal 3 keer doen, oftewel, lekker makkelijk cashen! Ik ga deze quest nog 2 keer doen
Jammergenoeg wist ik het niet bij de 1ste keer.
En ik heb nog een vraag, welke Bicheon combo is beter? De Blood Chain ( 4 combo ) of de Billow Chain ( 5 combo)?
De eerste keer dat je de quest krijgt verzamel je 200 van die bombs, dan zet je er 199 in je storage en lever je er 1 in bij de NPC. Daarna neem je dezelfde quest, pak je je bombs uit je storage, zoek je nog 1 bomb erbij en herhaal je het zelfde wat je eerder hebt gedaan. Dit kun je in totaal 3 keer doen, oftewel, lekker makkelijk cashen! Ik ga deze quest nog 2 keer doen
En ik heb nog een vraag, welke Bicheon combo is beter? De Blood Chain ( 4 combo ) of de Billow Chain ( 5 combo)?
quote:Heaget schreef op zondag 16 juli 2006 @ 14:37:
Voor iedereen die de Gun-Powder quest in DW nog moet doen, ik heb vandaag een trick gehad via de guild.
De eerste keer dat je de quest krijgt verzamel je 200 van die bombs, dan zet je er 199 in je storage en lever je er 1 in bij de NPC. Daarna neem je dezelfde quest, pak je je bombs uit je storage, zoek je nog 1 bomb erbij en herhaal je het zelfde wat je eerder hebt gedaan. Dit kun je in totaal 3 keer doen, oftewel, lekker makkelijk cashen! Ik ga deze quest nog 2 keer doenJammergenoeg wist ik het niet bij de 1ste keer.
Die is oud
En ik zou ze allebei nemen als ik jou was, en gewoon telkens die 2 skills spammen.. Het zijn snelle hits, en doen behoorlijke damage.
ROSE Online - EU-Lochi
^_^ Ik zit niet met bergen Skillpoints of zo
Maar als je er 1 neem kan je die toch beter verhogen ipv 2 lage skills te hebben?
Reg. datum: 29 juli 2000
Je "moet" de billow chain nemen en de blood chain laten voor wat het is.
Kun je ook uitleggen waarom dat is? Het maakt mij weinig uit, maar een reden is natuurlijk altijd leuk om te weten.
ik ben gisteren overnieuw begonnen op de babel-server (IGN: dropjeslover), nadat k die tip over die silver en golden ticket las. echt aan te raden!!! ik was in een middagje weer lvl 11, en slechts één dag die silver ticket gebruikt. oftewel, ik heb nog veel te gaan en krijg er nog een aantal dagen 60% exp en nog een aantal dagen 100% exp er bij
was k die dag ook die quest aan het doen van die 8 lithography dingen. ik had al snel de eerste paar, maar na 2 levels ge-upped te zijn (en 1,5 uur later) begon k het goed zat te raken, zeker omdat mn inventory helemaal vol zat, uiteindelijk had ik alle stukken (op 1 na dus) zo'n 6 keer
en natuurlijk ok veel te veel skillpoints om niet te gebruiken...
wat doen jullie eigenlijk met de tablets van lvl 1 en 2? ik krijg zowiezo maar niet echt genoeg elementen bij elkaar om ze te gebruiken... en voor hoeveel kan je ze eventueel verkopen? ik pak altijd echt alles van de monstertjes, en zet alchemy stuff meteen om. wat is eigenlijk het verschil tussen die void rondo en destroyer rondo?
en is er toevallig ook iemand die (veel) monsters achter elkaar kan doden zonder veel gebruik te maken van potions en de wapen-powers (ice, fire & electrical)? ik gebruik voor elke aanval de electrical power-up (nu lvl 3) want anders ga k te snel dood..
was k die dag ook die quest aan het doen van die 8 lithography dingen. ik had al snel de eerste paar, maar na 2 levels ge-upped te zijn (en 1,5 uur later) begon k het goed zat te raken, zeker omdat mn inventory helemaal vol zat, uiteindelijk had ik alle stukken (op 1 na dus) zo'n 6 keer
wat doen jullie eigenlijk met de tablets van lvl 1 en 2? ik krijg zowiezo maar niet echt genoeg elementen bij elkaar om ze te gebruiken... en voor hoeveel kan je ze eventueel verkopen? ik pak altijd echt alles van de monstertjes, en zet alchemy stuff meteen om. wat is eigenlijk het verschil tussen die void rondo en destroyer rondo?
en is er toevallig ook iemand die (veel) monsters achter elkaar kan doden zonder veel gebruik te maken van potions en de wapen-powers (ice, fire & electrical)? ik gebruik voor elke aanval de electrical power-up (nu lvl 3) want anders ga k te snel dood..
DropjesLover wijzigde dit bericht 16-07-2006 20:15 (12%)
Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...
quote:Heaget schreef op zondag 16 juli 2006 @ 18:02:
Kun je ook uitleggen waarom dat is? Het maakt mij weinig uit, maar een reden is natuurlijk altijd leuk om te weten.
Nouja, ik kan je er alleen maar over vertellen dat ik van iedereen hoor dat de blood chain gewoon niet goed genoeg is... Je bent dan dus waardevolle SP kwijt aan een skill die eigenlijk niet voldoet.
quote:DropjesLover schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:11:
quote]De tablets die ik niet gebruik NPC ik gewoon, er zijn al zoveel mensen die tablets verkopen, terwijl iedereen ze zelf ook krijgt. Alleen crit, int, str tablets e.d bewaar of stall ik. Wat de rondo's betreft: de void rondo gebruik je om de by-products te disjointen (zodat je elements krijgt) en de void rondo gebruik je om een item te disjointen voor elements.
ooohke 
Zojuist een +2 shoulder vernoikt door nog een keer alchemy te proberen....
ik heb hem weer op +1 maar weet niet of ik het nog eens zal proberen... Voor de rest 3 sucsesvolle alchemeys gehad vandaag 
Zojuist een +2 shoulder vernoikt door nog een keer alchemy te proberen....
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.