Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 27 augustus 2004

Misschien ga ik dit spel weer spelen, ik was rond de lvl 20 na 5 mannetjes ofzo.
Wie is hier een successvolle archer? Heb je fire/cold of lighting en waarom?

quote:
NS_5 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:46:
Hee mag ik ook toegevoegd worden?

Server: Alps
IGN: pantoffel

Ik ben pas lvl 2 op dit account maar ik ben van server gewisseld
omdat ik op server "greece" niet kon connecten due to high network traffic :(
En Alps is vrij rustig.

'nog' wel ja :>
Kleine toevoeging aan leuke alchemy stuff:
http://img301.imageshack.us/img301/2946/sanstitre2so.jpg
:+

egamernl wijzigde dit bericht 08-07-2006 23:36 (5%)

ROSE Online - EU-Lochi

Reg. datum: 27 augustus 2003

quote:
NS_5 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:46:
Hee mag ik ook toegevoegd worden?

Server: Alps
IGN: pantoffel

Ik ben pas lvl 2 op dit account maar ik ben van server gewisseld
omdat ik op server "greece" niet kon connecten due to high network traffic :(
En Alps is vrij rustig.
Toegevoegd :) Ik kan de laatste tijd gewoon goed connecten :*) :*)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

^^^^^^^
Reg. datum: 27 oktober 2002

laat ik me ook maar eens melden in dit topic als SRO speler, speel op Troy onder de naam Cubi (lvl 33)

Wat ik me nou afvraag.. voor hoeveel kan je die tablets eigeblijk verkopen, heb er nu een stuk of 25 (level 5) en bij lange na niet genoeg elementen om er iets van te maken :)
Bij de stores kan je ze kwijt voor 3650 gold, maar lijkt me dat er iets meer mee te verdienen is :p

Zijn er trouwens meer voordelen aan het lid zijn van een guild... of is het "alleen maar" horen bij een groepje? meer xp als je lid bent of zo iets, net als een party??

www.cubi.nl - voor al uw jaarverslagen....

Bij een guild zitten is ( in mijn ogen ) meer de gezelligheid en het ouwehoeren, samen trades doen, guild channel kunnen gebruiken etc. Er zit niet echt een bonus aan ofzo.

http://img277.imageshack.us/img277/1217/sro20060709113531100eb.jpg

En zo zijn m'n stats zonder alle extra's.
http://img241.imageshack.us/img241/3826/sro20060709173527790el.jpg

\o/
Reg. datum: 08 juli 2006

Ik maakte altijd vet veel winst met paardjes inkopen en verkopen, heeft me minstens 200k opgeleverd, gewoon een paar uurtjes aan laten staan. :*)

...

Check wat een vriend van mij pas tegenkomt....

http://img392.imageshack.us/img392/488/sro20060609155825381rf.jpg

quote:
Heaget schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:13:
Check wat een vriend van mij pas tegenkomt....

[afbeelding]
Ga eens naar hotan, daar zie je nog veel leiper spul te koop staan (denkend aan dat zwaard SoS en +5 enzo :P)

ROSE Online - EU-Lochi

Die Goldy Guard Sword vind ik zoooo vet, echt niet te geloven zo cool als dat die eruit ziet :) Helaas kan ik die voorlopig nog niet kopen :P

Ok, ik speel nu op mijn lvl 44 archer. Nu loop ik net in donwhang rond, en zag ik echt een lekker nuker wapen voor een koopje!
Lvl 42 zwaard, 8 crit, 2INT voor nog geen 5mil 8)7
Meteen gekocht, en nu heb ik neigingen om weer met mijn nuker verder te gaan, en hem naar sword/shield te veranderen.. Dat lost ook behoorlijk het probleem op waarom ik ermee gestopt was: ik ging te snel dood.
Screenie:
Plaatje op imageshack (popups!)

Edit: Ik heb besloten op mijn nuker verder te gaan en naar sword/shield te veranderen O-) Ja ik weet echt nooit wat ik wil lol..
Moet ik wel weer zowat de hele dag m'n shop open zetten met mn 42 en 45 boogjes, anders heb ik geen geld om armor t ehalen }:O

ROSE Online - EU-Lochi

Waar halen jullie in godsnaam 5 mil vandaan? Ik ben nu lvl24, heb een volle lvl29~30 gear en volle lvl32~38 gear, kheb nog 1.3 mil over.. ( dat was overigens van me andere accout he )

quote:
Heaget schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:34:
Waar halen jullie in godsnaam 5 mil vandaan? Ik ben nu lvl24, heb een volle lvl29~30 gear en volle lvl32~38 gear, kheb nog 1.3 mil over.. ( dat was overigens van me andere accout he )
Ik ben lvl 21 en heb maar 100k :o rara hoe kan dat ? :? :?

Reg. datum: 13 februari 2006

hey egamernl, speel je geen rose meer ?

Speel soms ook silkroad ben lvl 66 :)

quote:
EviOn schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:52:

Met 'soms' spelen wordt je niet 66 8)7

quote:
EviOn schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:52:

offtopic:
Ik ga denk ik weer spelen als mijn eRose char terug is, maar nu speel ik idd niet meer.

Welke server speel je?

Ik heb dus uiteindelijk toch weer besloten op mijn nuker verder te gaan, dit maal heb ik niet gekozen voor garment of protector, maar gewoon armor voor volledige defense.
Ook ben ik dus overgestapt op sword/shield. Maar maak je geen zorgen, volgens guides was heuksal mastery ook goed om te nemen vanwege de HP passive. En sword skills lvlen ga ik niet zo veel doen, het is voornamelijk nuken, en physical skills laat ik voornamelijk achterwege. Ik ga alleen wel de knockdown skill halen en de attack die je als combo erna kunt doen :)

ROSE Online - EU-Lochi

quote:
Caboman schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:59:
Misschien ga ik dit spel weer spelen, ik was rond de lvl 20 na 5 mannetjes ofzo.
Wie is hier een successvolle archer? Heb je fire/cold of lighting en waarom?
Ik ben zelf geen archer, maar garment, sword hybrid 1:2 , ice/lightning. Nu heb ik veel gelezen over wat voor types je kan maken en over het algemeen wordt het afgeraden om met archer fire te nemen. Dit is echt not done, waarom precies weet ik niet (mis de ervaring dus). Met archer vindt ik persoonlijk wel dat cold super is, omdat je tegenstanders je minder snel kunnen naderen doordat ze frostbite hebben of iets soortgelijks. Dus archer met cold/lightning is het proberen zeker waard!!! Wil je meer info hierover raad ik je aan even op een aantal silkroad forums te kijken en te lezen. http://www.silkroadonline.org/forums/index.php?showtopic=797 (meteen gerelateerd aan jouw onderwerp!)

Zo ik ben net lvl25 geworden, nog een aantal quests open. Gaat al weer aardig de goede kant op al zeg ik het zelf :)

ik wil een full int maar heb per ongeluk een keertje ernaast geklikt :s
begin ik best opnieuw? ik ben toch nog maar lvl 3

Inloggen is echt geen pretje soms lukt het snel maar soms is het een hel.
Daarom wou ik een autologin. ik heb er nu een maar die werk enkel op een lage resolutie...

ik vond nu deze die wel met andere resoluties werkt, maar nu vraag ik me toch af of dit wel veilig is :X
zijn er mensen die de code kunnen doorspitten of zoek naar dingen die erop wijzen dat het scriptje je gegevens doorzendt naar een hacker ?

Decarlo wijzigde dit bericht 10-07-2006 23:49 (8%)

You Can On a Roy, Can Do!

quote:
Decarlo schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:48:
Daarom wou ik een autologin. ik heb er nu een maar die werk enkel op een lage resolutie...

ik vond nu deze die wel met andere resoluties werkt, maar nu vraag ik me toch af of dit wel veilig is :X
zijn er mensen die de code kunnen doorspitten of zoek naar dingen die erop wijzen dat het scriptje je gegevens doorzendt naar een hacker ?

Ik zou die versie niet gebruiken omdat je daarvoor je SRO moet patchen met een versie die gameguard (de anti-hacker/bot beveiliging) eruit haalt, dat is dus niet de bedoeling!

Wat is nu eigenlijk de Silkroad tijd? :P ik zie dingen over patches en downtime @ 5u silkroad tijd enzo, maar geen id wanneer dat is lol!

roy-t wijzigde dit bericht 11-07-2006 09:12 (9%)

AMD Phenom GP9600 Black Edition || AMD HD3870 OC 800/2340 || OCZ 2x2GB Gold Edition || Theatron Agripa DTS7.1

quote:
Decarlo schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:45:
ik wil een full int maar heb per ongeluk een keertje ernaast geklikt :s
begin ik best opnieuw? ik ben toch nog maar lvl 3
1 keertje ernaast is geen ramp hoor, als je bijv. INT3 op een stuk gear hebt is het al weer verholpen.

You Can On a Roy, Can Do!

Ik heb trouwens even goed rondgezocht naar goede Alcehmy guides, deze van onze gotter was erg handig, maar kijk ook naar de volgende:

http://www.silkroadonline...m=287619&List_Ref=470

het is btw erg belangrijk dat je kijkt naar het "degree" van je equipment.

Als je bijvoorbeeld een degree 1 tablet hebt, dan kun je niet een degree 2 wapen "patchen" uiteindelijk.

Ook is het handig om te weten (waar ik veel mee zat te klooien) om voordat je op Y drukt om alchemy te straten eerst het item dat je wilt gebruikten te unequipen, als je alchemy aan hebt kun je niet direct je wapen/armor naar het alchemy venster slepen, of naar je inventory, dat moet je van te voren doen (lol dat heeft me 30min gekost om achter te komen! B) )

GL!

AMD Phenom GP9600 Black Edition || AMD HD3870 OC 800/2340 || OCZ 2x2GB Gold Edition || Theatron Agripa DTS7.1

*zucht....

* Heaget had vandaag een vrije dag van zijn werk, maar gamen zit er niet in, gare ^)(&%^$# server inspections....

quote:
Decarlo schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:48:

Zal moeilijk gaan bij een exe he :+ Anders had ik het wel willen doen

Die script van GoT werkt wel op lagere reso's hoor, ik draai SRO op 1024 en dat werkt ook gewoon.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws