Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 27 augustus 2003

Wat vinden jullie van

http://members.chello.nl/~h.essing//SRO/intro.gif

Heb het nu in startpost aangepast geef je mening 8)

DeluxZ wijzigde dit bericht 07-07-2006 14:08 (24%)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

quote:
DizzyWeb schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:32:
Nou, sinds v1.053 is het bij mij alleen maar erger... crash minstens 2x per dag :|

Nog tot daar aan toe als je weer kan inloggen, maar dat kost ook minstens een kwartier.

precies heb ik ook last van maar de lagg op aege is weg en dat is een 10x groter voordeel dus ik erger me er niet veel aan want als ik kan spelen dan is het 10x beterzzzz

laterzz

Pure Int Nuker with a spear

You Can On a Roy, Can Do!

me @ Alps as endymi0n
een lvl5 Male char met de standaard speer, en lvl1 van de eerste fire skill :) 70dmg is meer dan zat om al die gekke poppen in 1x dood te maken :D zit helemaal in full Copper Armor, en alle sieraardjes ook maar gekocht :)

Ik speel nog niet zo lang, maar ik vind de lag vandaag op Alps wel vreselijk zeg, er is zelfs al 2x een administrator op de server ingelogt om te vragen waar vooral de lag voorkwam, (en natuurlijk was dat vooral waar ik nu bezig ben :P) wel grappig dat de administrator ineens weg was en 5min later weer terug kwam door: "Computer problems" :P die werd dus zelf ook van de server gekickt :+

Nu rebooten ze de server maar terwijl ik dit post... hoop dat het beter wordt want ondans de lag log ik toch telkens weer in! :9~

(ik hoop btw dat ik nog ergens een alchemy tutorial tegen kom, vind veel alchemy spul

AMD Phenom GP9600 Black Edition || AMD HD3870 OC 800/2340 || OCZ 2x2GB Gold Edition || Theatron Agripa DTS7.1

quote:
therat10430 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:18:
geblaat over admin :9

(ik hoop btw dat ik nog ergens een alchemy tutorial tegen kom, vind veel alchemy spul
Misschien voor in de topic start ? Iemand die dit een beetje kan uitleggen met screens ? :)

Reg. datum: 09 december 2004

In het vorige deeltje had Stoeber een post gemaakt.

Zie hier

dntje wijzigde dit bericht 07-07-2006 17:37 (47%)

Zo... nu eerst een Bavaria

Ik heb een vraagje over het Silk Kopen.

Als ik gewoon naar de SRO site ga, op Charge Silk druk, inlog, aangeef hoeveel, en betaal. Krijg ik dat silk dan meteen? Of moet ik wachten voordat ik het ingame kan gebruiken?

quote:
Heaget schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:12:
Ik heb een vraagje over het Silk Kopen.

Als ik gewoon naar de SRO site ga, op Charge Silk druk, inlog, aangeef hoeveel, en betaal. Krijg ik dat silk dan meteen? Of moet ik wachten voordat ik het ingame kan gebruiken?
Dan krijg je het meteen.. :)

ROSE Online - EU-Lochi

Cool :) Nog 1 laatste vraag:

Ik koop een Golden Scroll, ik gebruik hem en 10 minuten later loopt de game vast met die ???????? error. De volgende 24uur kan ik niet meer connecten, ben ik die scroll dan kwijt of blijft hij gewoon zo lang bestaan totdat hij op is?

Ik zat al een tijdje te twijfelen over het dragen van armor of garment. Eerder dacht ik dat het puur te maken had met je verdediging. Armor = meer phy verdediging en garment = meer mag verdediging. Nu ik in een andere guild zit, zeggen ze daar dat de reïnforce op deze defence tools ook te maken heeft met je aanvallen en dat je dus bijvoorbeeld als pure str. armor moet dragen.

Ik heb net weer opgezocht wat het precies inhoudt allemaal. Het blijkt dat de defence tools wel degelijk puur gericht zijn op verdediging en dat de reïnforce op deze items te maken hebben met de damage die je ontvangt. Alleen de reïnforce op je wapen heeft te maken met de damage die je doet. Vanavond ga ik dus mooi weer op zoek naar garment voor mijn char.

quote:
Heaget schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:57:
Cool :) Nog 1 laatste vraag:

Ik koop een Golden Scroll, ik gebruik hem en 10 minuten later loopt de game vast met die ???????? error. De volgende 24uur kan ik niet meer connecten, ben ik die scroll dan kwijt of blijft hij gewoon zo lang bestaan totdat hij op is?

Je kunt een scroll maximaal 48 uur bewaren.
Dit houdt dus in dat het je maximaal 6 uur kan opsparen.
Elke dag 3 uur

Q6600@3Ghz, 4x 1GB 800Mhz DDR2, PNY 8800GTS 512MB, X-Fi XtremeGamer, LG 22", Vista Business 64-bit

quote:
saviour schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:04:
Ik zat al een tijdje te twijfelen over het dragen van armor of garment. Eerder dacht ik dat het puur te maken had met je verdediging. Armor = meer phy verdediging en garment = meer mag verdediging. Nu ik in een andere guild zit, zeggen ze daar dat de reïnforce op deze defence tools ook te maken heeft met je aanvallen en dat je dus bijvoorbeeld als pure str. armor moet dragen.

Ik heb net weer opgezocht wat het precies inhoudt allemaal. Het blijkt dat de defence tools wel degelijk puur gericht zijn op verdediging en dat de reïnforce op deze items te maken hebben met de damage die je ontvangt. Alleen de reïnforce op je wapen heeft te maken met de damage die je doet. Vanavond ga ik dus mooi weer op zoek naar garment voor mijn char.
De reinforce heeft te maken met hoeveel sterker het item wordt per +.

Q6600@3Ghz, 4x 1GB 800Mhz DDR2, PNY 8800GTS 512MB, X-Fi XtremeGamer, LG 22", Vista Business 64-bit

quote:
Kroga schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:05:
[...]

Je kunt een scroll maximaal 48 uur bewaren.
Dit houdt dus in dat het je maximaal 6 uur kan opsparen.
Elke dag 3 uur
Oke ik snap het, krijg je die EXP overigens direct dubbel, of telt hij alles op en geeft hij het je aan het eind van je periode?

quote:
dntje schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:59:
Voeg mij ook maar toe:

Server: Babel
IGN: dntje
Ik zie dat je in de guild van Mike_NL zit Dutch_Legend :9 Ik nu ook Beast_NL zat bij miju in de klas :D _/-\o_

quote:
Heaget schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:33:
[...]

Oke ik snap het, krijg je die EXP overigens direct dubbel, of telt hij alles op en geeft hij het je aan het eind van je periode?

Direct en mij mag je ook wel adden trouwens...
Heb dat in part 2 ook al gevraagd :P

Server: Aege
IGN: Krogy
Guild Titans

Anders heb ik ff heel dikke mazzel!! :9
Loop ik in donwhang rond, zie ik een lvl 24 SoS +3 shield staan voor 250K! 8)7
Meteen gekocht natuurlijk. Heel toevallig ben ik nu ook met een pure STR blader bezig, dus die kan ik daar mooi op gebruiken, scheelt mij weer 1.5mil :*)
Plaatje op imageshack (popups!)

ROSE Online - EU-Lochi

AMD the power of dreams

quote:
DeluxZ schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 22:47:
[...]

Ik zie dat je in de guild van Mike_NL zit Dutch_Legend :9 Ik nu ook Beast_NL zat bij miju in de klas :D _/-\o_

Eey gek :P
Onze guild is dan nu eindelijk lvl3 :D

Als er nog meer mensen willen joinen in onze guild wispher Mike_NL of Beast_NL (ben ik )

Athlon64 3000+@?mhz|DFI Lanparty UT 250GB|Radeon 9800pro@XT@435core 395mhz memory

quote:
Kroga schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:23:
[...]

Direct en mij mag je ook wel adden trouwens...
Heb dat in part 2 ook al gevraagd :P

Server: Aege
IGN: Krogy
Guild Titans
Toegevoegd :)

quote:
egamernl schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 00:37:
Anders heb ik ff heel dikke mazzel!! :9
Loop ik in donwhang rond, zie ik een lvl 24 SoS +3 shield staan voor 250K! 8)7
Meteen gekocht natuurlijk. Heel toevallig ben ik nu ook met een pure STR blader bezig, dus die kan ik daar mooi op gebruiken, scheelt mij weer 1.5mil :*)
[afbeelding]
Ahahaha lekker man 8)7 Ik had gister een LVL19+3 blade voor 35k... :D

quote:
Heaget schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:59:
[...]

Ahahaha lekker man 8)7 Ik had gister een LVL19+3 blade voor 35k... :D
lol was dat niet bij mij? Ik had er gisteren namelijk ook eentje voor 15K gekocht en iets duurder duurverkocht :P Maargoed dat was geloof ik 55K niet 35 :+

ROSE Online - EU-Lochi

quote:
egamernl schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:05:
[...]

lol was dat niet bij mij? Ik had er gisteren namelijk ook eentje voor 15K gekocht en iets duurder duurverkocht :P Maargoed dat was geloof ik 55K niet 35 :+
Zit je op Troy en heb je n00bie gear aan tijdens het stallen? :+

quote:
Heaget schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:27:
[...]

Zit je op Troy en heb je n00bie gear aan tijdens het stallen? :+
Nee babel, dus ik zal het wel niet geweest zijn :Y)

ROSE Online - EU-Lochi

ZO! Vandaag m'n eerste Golden Scroll gebruikt... 8) Manmanman, dat werkt even goed zeg :D Ben vandaag ( inclusief 1 quest ) bijna 2 lvl's omhoog gegaan :)

Met die nieuwe alchemy kan je trouwens leuke dingen doen, zoals meer MP toevoegen aan je gear, en dan niet in de vorm van INT maar echt MP, vind dat echt wel leuk :)

http://img253.imageshack.us/img253/1849/sro20060708220844446nm.jpg

quote:
Heaget schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:23:
ZO! Vandaag m'n eerste Golden Scroll gebruikt... 8) Manmanman, dat werkt even goed zeg :D Ben vandaag ( inclusief 1 quest ) bijna 2 lvl's omhoog gegaan :)

Met die nieuwe alchemy kan je trouwens leuke dingen doen, zoals meer MP toevoegen aan je gear, en dan niet in de vorm van INT maar echt MP, vind dat echt wel leuk :)

[afbeelding]

Dat had ik je ook wel kunnen vertellen :P
Ik heb me trouwens weer bedacht, en speel nu op mijn archer.. Lvl 43, verwacht morgen 44 te zijn.
Het lvlen gaat trouwens niet zo snel meer, ik krijg een kleine 0.06% per monster (met 4 week scroll), en om ze te killen doe ik behoorlijk lang over (tsja, archer is niet de sterkste class, kan wel van afstand aanvallen :) )
Ben ook overgestapt op garment, die soharin armor is echt vet :7

ROSE Online - EU-Lochi

quote:
Heaget schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:23:

[afbeelding]

Idd ! ,

http://members.home.nl/napstar/lol.JPG << Pic :)

http://members.home.nl/napstar/lol2.JPG << Ook een Pic :)

Alundra wijzigde dit bericht 08-07-2006 22:44 (8%)

Reg. datum: 25 februari 2005

Hee mag ik ook toegevoegd worden?

Server: Alps
IGN: pantoffel

Ik ben pas lvl 2 op dit account maar ik ben van server gewisseld
omdat ik op server "greece" niet kon connecten due to high network traffic :(
En Alps is vrij rustig.

NS_5 wijzigde dit bericht 08-07-2006 22:46 (4%)

* 4LiFe

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws