Zo, had even niet gekeken op dit forum, dus vandaar de wat latere reactie. Sorry daarvoor.
Oei oei oei... Nou ik zal het allemaal maar als een compliment opvatten!
Schets...natuurlijk, maar die stelt niet zoveel voor, heb 'm voornamelijk gebruikt voor de hoofdlijnen.
Zie onder:
Ik ben ook geen beginnende muistekenaar, maak veel websites etc. maar het tekenen zelf heb ik niet zo veel meer gedaan. Deze kale skinhead is het eerste werkje waar ik echt voor mezelf mee bezig ben geweest en ook heb afgemaakt. Juist omdat ik zo super geïnspireerd ben geraakt door dit forum!

Omdat ik weet dat jullie erg kritisch (en talentvol) zijn, dacht ik dat dit niet zo heel erg veel voorstelde. Het heeft me dan ook wel een week aan avonden gekost hoor. Maar ik ben nu bezig aan nummer 2. Als die (over een week ofzo) af is, zien jullie vast wel een bepaalde stijl. (dat ik 'm echt zelf heb gemaakt bedoel ik

)
Maar in ieder geval bedankt voor de (verkapte) complimentjes, dan weet ik dat ik zo door moet gaan.
Oja, over die haren: ik teken met een muis en dan is het gewoon erg lastig om al die fijne lijntjes te trekken. Ook zie ik de lichtval etc. daarin nog niet zo goed. Dus voorlopig eerst deze 4 portretten oefenen op 'rare gezichten' en dan ga ik een compleet boek over anatomie etc. doorwerken