Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Nieuw TopicReg. datum: 12 februari 2000
quote:Wicked_Wy schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:04:
Hmmz, bij het installeren van PC Suite loopt'ie vast en FMA wilt ook niet echt meewerken bij mij. Bij MyPhoneExplorer lukte de installatie wel, alleen kan ik geen bestanden sturen naar m'n mobiel, terwijl ik bij contacten wel kan synchronizen?
Dat is niet zo ongebruikelijk bij net een nieuw model. Komt wel goed met die programma's, al lijkt me dat de werking met de K800i niet echt anders is dan met de K750i?
Mijn W900 doet het eigenlijk prima, terwijl de programma's daar niet eens op gebouwd zijn.
Hehe, ik heb het probleem gevonden...m'n firewall moest ik uitschakelen.quote:Soeski schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:08:
[...]
Dat is niet zo ongebruikelijk bij net een nieuw model. Komt wel goed met die programma's, al lijkt me dat de werking met de K800i niet echt anders is dan met de K750i?
Mijn W900 doet het eigenlijk prima, terwijl de programma's daar niet eens op gebouwd zijn.
Systemspecs: Antec P182B, Amd Athlon 64 3400+, Asus A8N-SLI Premium, XFX 9600gt, 2x 80GB Hitachi HDD, 1x 320GB Seagate HDD, 1GB Adata mem., Zalman 7700-Cu, Pioneer Blu-Ray drive
Reg. datum: 02 mei 2006
kan je de gegevens van internet everywhere posten? Ik heb dat profiel nl niet meerquote:tbird22 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:36:
[...]
Ik heb Opera nu werkend, het schoot me te binnen dat er een Internet Everywhere profiel op zit en die moet je selecteren. Dan werkt het prima.
Reg. datum: 15 juli 2003
quote:Serotonine schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:02:
[...]
kan je de gegevens van internet everywhere posten? Ik heb dat profiel nl niet meer
Datacomm./Data-accounts:
Naam: Internet Everywhere
APN: internet
Aanmeldverzoek: Uit
Voorkeurservice: Automatisch
Verificatie: geen
Datacompressie: Uit
Headercompressie: Uit
Overigen velden: LEEG laten
Internetinstell./Internetprofielen:
Nieuw profiel ->
Verbinden via: Internet Everywhere (gekozen naam bij Data-accounts)
Proxy gebruiken: Nee
Beveiliging: Uit
Gebruikersnaam & Wachtwoord LEEG laten
-> Vervolgens het aangemaakte profiel selecteren
Zo staat het bij mij ingesteld, hou wel rekening met de kosten want het is erg makkelijk om zo via je mobiel te netten
ik heb een Wanadoo adsl verbinding met de livebox en de livebox heeft bluetooth
met me nokia was het zo gelukt
als ik opera wil installeren, dan krijg ik een error. Malformed response from phone
iemand een oplossing?
vr6-only wijzigde dit bericht 09-07-2006 16:35 (21%)
Zat in de trein vanuit antwerpen vandaag en kreeg dezelfde ingeving, ik zag dat je de rest van de uitleg al gepost had, dus dat hoef ik dan niet meer te doenquote:tbird22 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:36:
[...]
Ik heb Opera nu werkend, het schoot me te binnen dat er een Internet Everywhere profiel op zit en die moet je selecteren. Dan werkt het prima.
Retteketet X Y Z
ty, ff proberenquote:tbird22 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:28:
[...]
Datacomm./Data-accounts:
APN: internet
Aanmeldverzoek: Uit
Voorkeurservice: Automatisch
Verificatie: geen
Datacompressie: Uit
Headercompressie: Uit
Overigen velden: LEEG laten
Internetinstell./Internetprofielen:
Nieuw profiel ->
Verbinden via: Internet Everywhere (gekozen naam bij Data-accounts)
Proxy gebruiken: Nee
Beveiliging: Uit
Gebruikersnaam & Wachtwoord LEEG laten
-> Vervolgens het aangemaakte profiel selecteren
Zo staat het bij mij ingesteld, hou wel rekening met de kosten want het is erg makkelijk om zo via je mobiel te nettenIk moet wel zeggen dat de browser die bij de K800 zit niet slecht is maar Opera is toch wel mooier en wat functioneler.
Ik weet niet hoe lang bij jou een maand duurt, maar de review is pas op 26 juni gepost. Dat zijn nog geen twee weken geleden.quote:renskoenraadt schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:51:
Pfff, gelukkig was die review van gsmarena er al een maand ofsohaha, ik kende em allang...keep on searching guys
Hopelijk zorgen ze er voor dat de k800i maandag aan de webshops uitgeleverd wordt, hooguit dinsdag, dan kan ik em woensdag op mn verjaardag tegemoet zien (lijkt me een mooi cadeau dacht ik zo
)
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Maanden van 2 wekenquote:lbuysers schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:06:
[...]
Ik weet niet hoe lang bij jou een maand duurt, maar de review is pas op 26 juni gepost. Dat zijn nog geen twee weken geleden.
.....
Onder andere op: http://www.pixmania.nl/nl.../sony-ericsson/k800i.html
If the facts don't fit the theory, change the facts.
even mezelf quoten want ik de reply niet vinden. Maar goed, hij doet het!quote:
Heb iets meer als 1 mb verbruikt en moet al 10 euro lappen. Kan mij herinneren dat dit bij Telfort nooit zo duur was.
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
Pas geleden rekening van telfort gezien was 3mb voor 12 euroquote:Robbie T schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:54:
Kan het kloppen dat ff internetten bij kpn heel duur is?
Heb iets meer als 1 mb verbruikt en moet al 10 euro lappen. Kan mij herinneren dat dit bij Telfort nooit zo duur was.
.....
quote:Robbie T schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:54:
Kan het kloppen dat ff internetten bij kpn heel duur is?
Voor 100 KB betaal je €0,99. Dus 1 MB komt idd uit op bijna 10 eurie...
Heb trouwens de eerste fout in mn foon gevonden. Als ik videogesprek open en dan de camera's verwissel (jou gezicht op het grote beeldje) dan komt er geen beeld meer van mijn camera... Hebben meer mensen dit?
Shuttle SP35P2 Pro | Intel Core2Duo E8400 | 2 x Corsair TWINX 2GB DDR2 PC6400 CL4 | MAXTOR 160.0Gb 7200rpm 8Mb SATA | MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16Mb SATA | Club3D Radeon X800XL 256MB GDDR3 |
Reg. datum: 31 januari 2004

quote:WoBaDijk schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:45:
[...]
Voor 100 KB betaal je €0,99. Dus 1 MB komt idd uit op bijna 10 eurie...
Heb trouwens de eerste fout in mn foon gevonden. Als ik videogesprek open en dan de camera's verwissel (jou gezicht op het grote beeldje) dan komt er geen beeld meer van mijn camera... Hebben meer mensen dit?
Hoe doe je dit? Want als ik videogesprek open en ik kies vervolgens voor de optie: Camera wisselen dan word het grote beeldje inderdaad zwart. Maar je verwisselt van camera dus zodra ik het klepje voor de camera aan de achterkant weg haal heb ik weer gewoon beeld.
Wil je echter gebruik blijven maken van de voorste camera en toch jou gezicht in het grote beeld hebben kies dan voor: meer-->Lay-Out--->afbeeld. wisselen.
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
Reg. datum: 09 mei 2005
Aan de resolutie te zien met een K750iquote:dikki dik schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:46:
rara met welke telefoon is dit plaatje geschoten
[afbeelding]
SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
Reg. datum: 27 juni 2005
Ik wacht net als jullie al maanden op de K800, maar ik vertik het gewoon om naar KPN te gaan, ik blijf gewoon bij telfort (net zoals met de t610,t630,k700 en k750 hehehehe elke telefoon werd degelijker, de k750 is echt onverwoestbaar volgens mij,maar goed ). Ik ben in alle telefoon zaken geweest om te vragen of zij al wisten wanneer ze de K800i leverbaar is. Geen van alle konden mij een datum geven.. dan lees ik op dit forum dat hij 16 juli simlock vrij wordt gegeven, als dit waar is, is het toch vreemd dat dan nog niet in hun systeem staat??
Gaarne uitleg hierover..
Bvd Paul
Reg. datum: 02 augustus 2005
the phonehouse assen zegt 16 juliquote:paalpizzle schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:16:
mede k800-freaks,
Ik wacht net als jullie al maanden op de K800, maar ik vertik het gewoon om naar KPN te gaan, ik blijf gewoon bij telfort (net zoals met de t610,t630,k700 en k750 hehehehe elke telefoon werd degelijker, de k750 is echt onverwoestbaar volgens mij,maar goed ). Ik ben in alle telefoon zaken geweest om te vragen of zij al wisten wanneer ze de K800i leverbaar is. Geen van alle konden mij een datum geven.. dan lees ik op dit forum dat hij 16 juli simlock vrij wordt gegeven, als dit waar is, is het toch vreemd dat dan nog niet in hun systeem staat??
Gaarne uitleg hierover..
Bvd Paul
quote:dikki dik schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:46:
rara met welke telefoon is dit plaatje geschoten
[afbeelding]
W810i, heel simpel te zien
Plaatje op imageshack (popups!)
.....
volgens mij betaal ik 7,50 per 10 mbquote:Robbie T schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:51:
[...]
Hoe doe je dit? Want als ik videogesprek open en ik kies vervolgens voor de optie: Camera wisselen dan word het grote beeldje inderdaad zwart. Maar je verwisselt van camera dus zodra ik het klepje voor de camera aan de achterkant weg haal heb ik weer gewoon beeld.
Wil je echter gebruik blijven maken van de voorste camera en toch jou gezicht in het grote beeld hebben kies dan voor: meer-->Lay-Out--->afbeeld. wisselen.
Retteketet X Y Z
Reg. datum: 01 augustus 2004
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.