Reg. datum: 27 maart 2002
pissing yourself in black pants.... warm feeling but nobody notices
Forum » Overige » Overige Mobiles » Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2
pissing yourself in black pants.... warm feeling but nobody notices
quote:degged schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:26:
hhmm 10 voor 6 is ook wel erg laat. abbo neemt best wel wat tijd in beslag bij die gasten. dus zo vreemd vind ik het niet. uiteraard hadden ze je wel binnen moeten laten en uit moeten leggen dat abbo afsluiten misschien te lang duurt
U4me2 wijzigde dit bericht 27-07-2006 01:54 (24%)
quote:U4me2 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 01:32:
Offtopic:
Er wordt hier toch redelijk veel offtopic gediscuseerd, het gaat heel weinig over het toestel zelf. Het wordt meer over abonementen gediscuseerd dan over het toestel.
Ik vind dat er best wel wat verschillen mag worden genoemd tussen de verschillende abonementen, maar ik lees zoveel opmerkingen zoals...''Yeee heb de mijne nu ook en blablabla'' of '' ik wacht nu al zoveel dagen, iemand anders die ook al zolang wacht?''. En zo zijn er wel tig onzinnige opmerkingen.
Ik ben geen Mod, maar ik vind het toch wel jammer...weet verder ook niet wie hier de Mod is, maar volgens mij staat in de TS dat dit dus niet mag.
Ontopic:
Net even voor het eerst een filmpje gemaakt, maar als ik dus opneem zie ik helemaal rechts van het scherm een groene streep in het scherm, dit alleen bij het opnemen van een video. Dus vraag ik me af of dit zo hoort? lijkt mij eerlijk gezegt niet.. ik kijk morgen wel nog een keer of het dan nog steeds zo is.
Rio wijzigde dit bericht 27-07-2006 10:14 (3%)
"Mekker, blaat"
heb dat zelfde probleem met mijne zodra ik een film opneem, denk dat het een kleine bug is die wel wordt opgelost binnenkort.quote:U4me2 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 01:32:
Ontopic:
Net even voor het eerst een filmpje gemaakt, maar als ik dus opneem zie ik helemaal rechts van het scherm een groene streep in het scherm, dit alleen bij het opnemen van een video. Dus vraag ik me af of dit zo hoort? lijkt mij eerlijk gezegt niet.. ik kijk morgen wel nog een keer of het dan nog steeds zo is.
Ah oke.. ben ik gelukkig niet de enige met dat probleem. Zal dan wel binnenkort met een firmware update'tje opgelost worden dan.quote:londonertje schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:15:
[...]
heb dat zelfde probleem met mijne zodra ik een film opneem, denk dat het een kleine bug is die wel wordt opgelost binnenkort.
Ehm, kan jij je K800i met je muis bedienen dan?quote:vr6-only schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:59:
ja er zit een speakerfunctie op. zodra je belt, klik je linksboven op het knopje speaker of soms staat er meer en onder meer kies je weer voor speaker.
quote:Soeski schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:33:
[...]
Ehm, kan jij je K800i met je muis bedienen dan?
martijnscholtens.nl || bruiloften || portret || workshops ||
Vind em wel zakelijk, lekker strak. Hiervoor had ik de k700i, beviel me ook wel, het maakt mij niet zo heel veel uit. Maar moet ook niet weer te groot zijnquote:nomad85 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:44:
[...]
Jij niet dan? Heb je zeker nog een prototype model![]()
Hoe vind iedereen het formaat van het toestel en hebben jullie de K70/W800 ook gehad? Daarvan vond ik het formaat ideaal namelijk, de k800 lijkt een beetje misvormt? Jullie mening?
swing - m35i - 3510i - k700i - k800i - X1i - iPhone 3Gs
Je kan naar video-oproep gaan zonder dat je met iemand belt. Daarin kan je afbeelding wisselen kiezen om jezelf op +- een derde van het scherm te zien.quote:U4me2 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:53:
Is het trouwens mogelijk om die vga camera te gebruiken die aan de voorkant zit in dat roostertje?
Ik weet dat het mogelijk is met video bellen, maar ik bedoel dus gewoon aanzetten dat je jezelf kunt zien?
quote:U4me2 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:53:
Is het trouwens mogelijk om die vga camera te gebruiken die aan de voorkant zit in dat roostertje?
Ik weet dat het mogelijk is met video bellen, maar ik bedoel dus gewoon aanzetten dat je jezelf kunt zien?
Kennetjuh wijzigde dit bericht 27-07-2006 16:25 (6%)
Asus A6VA | Q6600 2.4 @ 3.0 | Asus P5KC | 2 x 1Gb + 2 x 2Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D80 | HTC Legend, Diamond | Madcatz TE Stick
Die is inderdaad groter/beeter.quote:Kennetjuh schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:22:
[...]
ik weet maar 1 manier dat is deze:
ga naar het service menu (> * < < * < *)
kies dan service tests en dan video-opr.camera
De kwaliteit van de camera op de voorkant is aanzienlijk slechter dan die aan de achterkant.quote:Nohead schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:23:
Zo de mijne is onderweg contract verlenging bij Tmobile.
Volgens verschillende sites is het niet mogelijk om de camera op de voorkant te gebruiken voor iets anders dan een videogesprek. Dit lijkt me zeker een gemiste kans van SE. Het is zeker wat eenvoudiger om dan een foto van je zelf en of samen met iemand anders te maken aangezien je je zelf kan zien. Ik vind de spiegeltjes niet zo'n succes.
Maar kan je er dan ook een foto mee maken en opslaan???quote:
Asus A6VA | Q6600 2.4 @ 3.0 | Asus P5KC | 2 x 1Gb + 2 x 2Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D80 | HTC Legend, Diamond | Madcatz TE Stick
quote:
quote:Nohead schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:27:
[...]
Maar kan je er dan ook een foto mee maken en opslaan???
Nope, wel van degene waar je eventueel mee aan de lijn bent maar niet van jezelf.quote:Nohead schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:27:
[...]
Maar kan je er dan ook een foto mee maken en opslaan???
quote:R0B1NH schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:00:
Als je de USB kabel erin doet en je zet hem op telefoongebruik hoort de telefoon zich dan op te laden? Bij mij is dat niet het geval ik dacht dat dat wel kon.
Kennetjuh wijzigde dit bericht 27-07-2006 17:09 (6%)
U4me2 wijzigde dit bericht 27-07-2006 17:41 (4%)
deze moet toch ook voor deze phone werken toch?quote:U4me2 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:39:
De bijgeleverde oordopjes zijn naar mijn mening ( en voor vele anderen zo te lezen) erg lastig. Aan de rechterkant (of linker, tis maar in welke oor je hem stopt) zit dat zilvere knopje wel heel erg dichtbij de oor.
Geen idee waar dat knopje voor dient trouwens, ook geen zin om op te zoeken en boeit me ook eigenlijk niet.![]()
Maar zijn er eigenlijk niet van die converters voor de sony ericsson? Dus zo'n klein convertertje die je in het accu-gat stopt en daaraan dan gewoon je eigen headset in vast klikken.
Ik heb namelijk al een headset die vrij goed is voor mijn mp3 speler, en heb geen zin om naar alles van Sony Ericcson aan te schaffen. Wil namelijk ook gewoon de mogelijkheid hebben om me telefoon aan te sluiten op me eigen speakers en niet dat simpele Sony Ericsson speakersetje (Wat ook weer extra kosten trekt).
quote:
U4me2 wijzigde dit bericht 27-07-2006 18:04 (6%)
Bij mij stond deze standaard al aan.quote:Kennetjuh schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:08:
[...]
moet hij eigenlijk vanzelf doen, maar er is wel een instelling voor;
ga naar het service menu (> * < < * < *)
kies dan service instellingen en dan opladen aan of uit zetten
quote:remco66 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:43:
ligt het aan mij of is het geluid zo zacht van dat ding.
hij staat op 8.
op speakerfunctie is het haast helemaal niet te horen.
als ik de belmelodien afloop moet ik dat ding echt aan mijn oor houden.
SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
K310 -> K700i->K800i
vanpeltje
Slecht UMTS bereik. Waar woon je? Heb je al gekeken op de dekkingskaart?quote:jvm1983 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:51:
Hee ik heb een vraagje
voor UMTS heb je toch links boven een blauw blokje ? Als ik mijn telefoon opstart komt dit vierkantje tevoorschijn na 10 seconden gaat deze weg en heb ik ook geen umts meer.Hebben meer mensen dit ook? Ook als ik manueel UMTS probeer te selecteren werkt dit niet dan gaat hij ook na 10 seconden weg.
Instellingen zijn :
Netwerken: gsm en 3G
voorkeursservice Gprs en GSm
Staat hier mischien iest verkeer ?
God Left This Place A Long Time Ago
quote:robvanpraat schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:23:
ik sta keurig om 17.50 voor de belcompany, gaan de deuren niet meer open! Dus ik vraag of ik nog een abonnement kan afsluiten, zeggen ze gewoon nee! Lekker klantvriendelijk! Ik ben toch gewoon een klant die geld opleverdDat ze dan de deuren niet even open kunnen doen ofzo
Sukkels! Maarja, ik moet hem daar wel kopen, want daar is ie iig 0 euro en daar zit meteen een betaalbare verzekering bij
quote:Cloudje schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:59:
[...]
Slecht UMTS bereik. Waar woon je? Heb je al gekeken op de dekkingskaart?
KPN
Vodafone
T-Mobile
quote:juzzwuzzz schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:36:
Hey,
Is het mogenlijk dat iemand foto's maakt met de flits ( en dan foto zonder en met flits van zelfde, als de mogenlijk is).
Ben wel benieuwd hoe goed die flits werkt
ook zou ik nog wel een filmpje willen zien gemaakt met de telefoon
groeten
quote:zizouz90 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:25:
[...]
heb je het al gekocht daaro? bij de vodafone winkel is die ook gratis. je krijgt 3 maanden gratis abbo en 100 euro retour. vodafone live erbij voor niets.
de K800i is een super ding, jammer van het verlies van zaklampje:S
maar ik heb wel 1 minpuntje. als ik aansluit op pc, dan kan ik kiezen uit 2 dingen. of normaal (opladen enzo) of als hardeschijf gebruiken (dan schakelt hij alle funcies van de telefoon af enzo). als ik het op 2e functie zet en ik ben klaar. dan schakel ik alles gewoon uit en plug i de kabel eruit. telefoon start dan weer op maar ik zie geen woorden. alls is in cijfers weergegeven. vb ipv Menu staat er 12:1200 (weet niet meer zeker, maar wel zoiets).
hebben meer mensen hier last van? misschien ligt het aan de software. ik heb R1CE001. is speciaal gemaakt voor vodafone.
weten jullie ook of het ogelijk is om andere software erop te zetten zonder dat gerantie vervalt?
Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde." | Thatone.nl
Ziehier, een filmpje gemaaktmet de K800i: http://www.fs-newmobile.c...x144_miscellaneous_01.3gpquote:juzzwuzzz schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:36:
Hey,
Is het mogenlijk dat iemand foto's maakt met de flits ( en dan foto zonder en met flits van zelfde, als de mogenlijk is).
Ben wel benieuwd hoe goed die flits werkt
ook zou ik nog wel een filmpje willen zien gemaakt met de telefoon
groeten
Timmyboy_ wijzigde dit bericht 28-07-2006 01:24 (6%)
Dank voor de info... veel plezier ermeequote:vanpeltje schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:16:
ik ga lekker voor de W850ialleen die heeft geen autofocus
Geen commentaar
Dat lijkt me wel gaaf maar enigszins onwaarschijnlijk. Denk dat er bedoeld is dat de radio ook RDS ondersteuning heeft. Mocht een radio zender via RDS melden welk nummer ze draaien, dan heb je inderdaad die info. Op een andere manier is dat volgens mij niet mogelijk.quote:Robbie T schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 01:01:
Ik dacht dat er in dit toestel ook een functie zat dat als je radio luistert en je hoort een nummer dat je automatisch kon laten opzoeken welk nummer het is.
Iemand dit al ontdekt?
Geen commentaar
quote:Ramonio schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:10:
[...]
Druk tijdens het afspelen van een melodie ff een aantal maal op de + van de zoomknop. Zo regel je het volume tijdens het afspelen, afgezonderd van het geluid tijdens een oproep.
Zo kun je trouwens ook je belvolume regelen tijdens een gesprek.
robbydw wijzigde dit bericht 28-07-2006 09:03 (26%)
Geen commentaar
Je geeft het antwoord zelf al. W (=walkman) en is echt als telefoon / audio player in de markt gezet. K serie is wat meer op laat ik zeggen zakelijke gebruikers gericht naar mijn idee.quote:Kurvers schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:01:
Ik snap eigenlijk dat verschil niet zo goed tussen bijvoorbeeld deze K800i en een W810i
Waar zit m het verschil?? deze is op fotos maken gericht en de W is gericht op het luisteren van mp3??
Want mp3 luistere kan op ze allebei....
Geen commentaar
quote:robbydw schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:04:
[...]
Je geeft het antwoord zelf al. W (=walkman) en is echt als telefoon / audio player in de markt gezet. K serie is wat meer op laat ik zeggen zakelijke gebruikers gericht naar mijn idee.
quote:U4me2 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:58:
[...]
je stelt je vraag een beetje verkeerd denk ik.
Wat ik denk dat je bedoeld is, of iemand even 2 dezelfde foto's kan maken. Waarvan 1 met de flits aan en de andere foto zonder flits.. zodat je het verschil ziet toch?
Ik denk zelf dat de flits overdag niet echt nodig is maar meer alleen voor donkere plekken of als er geen licht is.
Dat is het indrdaad... het is een Walkman phone. De K800 een Camera phone.Allebei met de daarbij behorende uitgebreide mogelijkheden.quote:Kurvers schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:13:
[...]
Ok thx,
Eigenlijk zitten er toch dezelfde functies op, maar goed....
Op de w serie is mp3 afspelen maybe wat leuker aangekleed
robbydw wijzigde dit bericht 28-07-2006 09:20 (9%)
Geen commentaar
.....
zeer irritant..helemaal orange branded incl logo en simlock...quote:Kurvers schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:25:
Owja nog n vraagje,
Is de orange versie weer "Orange" gemaakt. (orange logo erop etc)
Of is de k800i standaard gebleven,
ja...zit er nou wel of geen extern geheugen bij als je gewoon simlockvrij toestel hebt? Ik hoef niet veel te hebben, 64mb is denk wel genoeg om mee te beginnen.quote:
quote:robvanpraat schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:28:
[...]
ja...zit er nou wel of geen extern geheugen bij als je gewoon simlockvrij toestel hebt? Ik hoef niet veel te hebben, 64mb is denk wel genoeg om mee te beginnen.
Bij de simlock vrije toestellen zit standaard GEEN kaartje. Wat ik begrepen heb is dat je bij een KT abo en voucher krijgt voor een dergelijk kaartje.quote:robvanpraat schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:28:
[...]
ja...zit er nou wel of geen extern geheugen bij als je gewoon simlockvrij toestel hebt? Ik hoef niet veel te hebben, 64mb is denk wel genoeg om mee te beginnen.
Geen commentaar
quote:robvanpraat schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:28:
[...]
zizouz90 wijzigde dit bericht 28-07-2006 14:18 (12%)
Op de harde schijf zit toch gewoon 64 Mb. BIj mij zit dit geheugen er standaard op.quote:
K310 -> K700i->K800i
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || pc e7300@3.33, HD4850, 4GB, 2x 500GB
T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1
Als het goed zit er bij instellingen/algemeen/ modus radio uit wel de optie dus flight mode. Hiermee zet je het uitquote:
quote:Almerrr schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 14:58:
Enige bugs die ik ontdekt heb zijn vasthangen bij snel scrollen door je foto's en afleveraport voor sms werkt bij mij niet??
Nog 1 minpunt bij het afspelen van mp4 video's kun je de video niet pauzeren of skippen
Weet iemand misschien een betere video player ( java of zo)
quote:frankvanhoesel schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:54:
[...]
zeer irritant..helemaal orange branded incl logo en simlock...
Exterminator wijzigde dit bericht 29-07-2006 10:49 (40%)
instellingen / algemeen heb ik uiteraard, maar de optie "modus radio uit" heb ik niet...quote:DaannO schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 21:24:
[...]
Als het goed zit er bij instellingen/algemeen/ modus radio uit wel de optie dus flight mode. Hiermee zet je het uit
quote:e1ias schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:52:
[...]
instellingen / algemeen heb ik uiteraard, maar de optie "modus radio uit" heb ik niet...

DaannO wijzigde dit bericht 28-07-2006 23:02 (11%)
Sim kaart in je 6230i .. Alles naar sim kopieeren.. Sim in je K800i .. alles naar toestel kopieeren.. Dat werkt zowiezo. Weet niet of het ook werkt d.m.v. Bluetooth of iets dergelijksquote:rreevvss schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:07:
Ik heb vandaag ook een K800i aangeschaft.
Begin na jaren Nokia´s gehad te hebben al een beetje te wennen aan de SE structuur.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkst en zo volledig mogelijk de agenda en contact gegevens van mijn 6230i naar de K800i overzet?
Sony SLT-α77 || Sony VG-C77AM || Sony SAL 16-50 mm F2.8 SSM || Sony DT 50 mm F1.8 SAM || Sigma 50-500 mm F4-6.3 EX APO RF || Sony HVL-F42AM
quote:rreevvss schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:07:
Ik heb vandaag ook een K800i aangeschaft.
Begin na jaren Nokia´s gehad te hebben al een beetje te wennen aan de SE structuur.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkst en zo volledig mogelijk de agenda en contact gegevens van mijn 6230i naar de K800i overzet?
quote:DaannO schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:01:
[...]
Volgens mij moet gewoon de optie bij general er zijn. Namelijk fligt mode. Zie pic:
[afbeelding]
link: http://www.mobile-review....ericsson-wilma-5-en.shtml
quote:Robbie T schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 01:01:
Ik dacht dat er in dit toestel ook een functie zat dat als je radio luistert en je hoort een nummer dat je automatisch kon laten opzoeken welk nummer het is.
Iemand dit al ontdekt?
quote:robbydw schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 08:58:
[...]
Dat lijkt me wel gaaf maar enigszins onwaarschijnlijk. Denk dat er bedoeld is dat de radio ook RDS ondersteuning heeft. Mocht een radio zender via RDS melden welk nummer ze draaien, dan heb je inderdaad die info. Op een andere manier is dat volgens mij niet mogelijk.

Laguna wijzigde dit bericht 29-07-2006 00:24 (3%)
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 2x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
quote:Laguna schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:23:
[...]
[...]
Deze functie zit er volgens mij wel degelijk in of ze moeten het er later uitgehaald hebben. Het is namelijk hier te zien:
[afbeelding] [afbeelding]
Geen commentaar
Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde." | Thatone.nl
Exterminator wijzigde dit bericht 29-07-2006 10:51 (3%)
Hij wordt standaard aan je geleverd. Orange shop is de enigste winkel die de simlocked versie van orange verkooptquote:Kurvers schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:51:
Stel dat ik m'n orange contract verleng bij de bel company ipv bij orange shop en ik neem deze gsm erbij.
Is deze dan ook met orange software erop en orange sim locked en dat lelijke orange logo erop. Of word hij dan standaard aan mij geleverd. Zonder die sjit allemaal erop.
Popcornhour C-200 Te koop aangeboden : http://tweakers.net/aanbod/350170/popcorn-hour-c-200.html
quote:Laguna schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:23:
[...]
[...]
Deze functie zit er volgens mij wel degelijk in of ze moeten het er later uitgehaald hebben. Het is namelijk hier te zien:
[afbeelding] [afbeelding]
| A cool innovation is the implementation of the Identify Music feature. If you happen to hear a song on the radio that you really like, you could start the Identify Music and it will record a few seconds from the song, upload it to a server and get the Artists and Songs names. This feature is going to be seen in all new Sony Ericsson models that have FM Radio capabilities. |
Ik kreeg hem ook net binnenquote:Wicked_Wy schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 15:14:
Ik heb zonet m'n memory card binnen gekregen...ik heb die voucher vorige week dinsdag op de bus gedaan...dus zo'n 10 dagen gewacht. Best snel, vind ik
D467 wijzigde dit bericht 29-07-2006 16:56 (34%)
quote:D467 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 16:55:
Ey,
Ik heb nu Worms (GRATIS) voor mijn mobiel gedownload: http://gallery.mobile9.com/f/36461/
alleen hoe kan ik dat ooit aan de praat krijgen? Heb geprobeerd de zip op mn mobiel te zetten en een heel mapje met allemaal files...
enkel zie ik nergens een .jar file staan ofzo???
Iemand een idee?
[...]
Ik kreeg hem ook net binnen
GAIAjohan wijzigde dit bericht 29-07-2006 17:05 (18%)
Of ze bewaren het voor de Walkman versie van de K800i, mocht die er komen...quote:e1ias schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:55:
Op http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=93&idPage=4
is onderaan de pagina het volgende te lezen:
A cool innovation is the implementation of the Identify Music feature. If you happen to hear a song on the radio that you really like, you could start the Identify Music and it will record a few seconds from the song, upload it to a server and get the Artists and Songs names. This feature is going to be seen in all new Sony Ericsson models that have FM Radio capabilities.
Dit zou toch betekenen dat de optie wel degelijk aanwezig had moeten zijn...
Wellicht in een toekomstige firmware update???
quote:Gaiajohan schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:02:
[...]
Je moet geen zipje op je mobiel zetten, maar je moet de inhoud ervan op je mobiel zetten in de map overige (bv). Dan ga je IN je mobiel daarnaartoe, en doe je install
Hmm, jij moet weten waar jij die .jar neer hebt gegooid. En vanaf daar kan je m installen, en krijg je de keuze of je hem tussen games of applicaties wilt hebben
//edit: Het spel ziet er niet uit, daar het is gemaakt voor een kleiner scherm...
quote:Gaiajohan schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:02:
[...]
Je moet geen zipje op je mobiel zetten, maar je moet de inhoud ervan op je mobiel zetten in de map overige (bv). Dan ga je IN je mobiel daarnaartoe, en doe je install
Hmm, jij moet weten waar jij die .jar neer hebt gegooid. En vanaf daar kan je m installen, en krijg je de keuze of je hem tussen games of applicaties wilt hebben
//edit: Het spel ziet er niet uit, daar het is gemaakt voor een kleiner scherm...
Ramonio wijzigde dit bericht 29-07-2006 17:09 (13%)
GAIAjohan wijzigde dit bericht 29-07-2006 17:12 (61%)
Hier in beide standen laadt hij op. Zowel in bestandsoverdacht modus als telefoonmodus.quote:Ramonio schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:19:
Oja, zo kan het ook ja![]()
Trouwens, de telefoon hoort toch te laden als hij aan de USB hangt? Wanneer de telefoon in de bestandsoverdrachtmodus zit, dan laadt hij wel, maar zit 'ie in de gewone telefoonmodus terwijl hij aan de USB hangt, dan laadt 'ie nietIemand dat al opgevallen?
De instelling van "USB laden" staat iig aan in het service menu
Krijg je dan zo'n bliksemschichtje bij de batterij-indicator te staan dan of dat niet?quote:Red schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:40:
[...]
Hier in beide standen laadt hij op. Zowel in bestandsoverdacht modus als telefoonmodus.
quote:Ramonio schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:00:
[...]
Krijg je dan zo'n bliksemschichtje bij de batterij-indicator te staan dan of dat niet?
GAIAjohan wijzigde dit bericht 29-07-2006 18:24 (26%)
Hmm, dat heb ik nietquote:
quote:Wicked_Wy schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 15:14:
Ik heb zonet m'n memory card binnen gekregen...ik heb die voucher vorige week dinsdag op de bus gedaan...dus zo'n 10 dagen gewacht. Best snel, vind ik
Je ze verstoppen het helemaalquote:Wicked_Wy schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 19:20:
Die zit echt helemaal onderin de doos, als je een KPN abonnement hebt afgesloten. Als je die voucher opstuurt, krijg je (gratis) een kaartje van 512mb. Van andere abo's weet ik het niet.
quote:Ramonio schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:40:
[...]
Hmm, dat heb ik nietHij schakelt wel mooi in de telefoonmodus, maar t opladen blijft uit terwijl hij in de bestandsoverdrachtmodus wel laadt...niet zo'n probleem opzich maar nu 'k t weet is t toch een irritant puntje
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: