Ik ga er in elk geval mee spelen en dit gebruiken voor mijn eigen site
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Ik snap er niks van, meerdere databases geprobeerd, meerdere users, trusted en untrusted connections, niks werkt. Krijg veel zin om het maar weer weg te smijten...quote:Your database has been found and is identified as:
Unavailable
Wat voor database gebruik je? En gebruik je NT of Sql security?quote:sig69 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:55:
Ik dacht ik probeer het ook eens, maar op de een of andere manier blijft hij met deze melding komen:
[...]
Ik snap er niks van, meerdere databases geprobeerd, meerdere users, trusted en untrusted connections, niks werkt. Krijg veel zin om het maar weer weg te smijten...
quote:sig69 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:55:
Ik dacht ik probeer het ook eens, maar op de een of andere manier blijft hij met deze melding komen:
[...]
Ik snap er niks van, meerdere databases geprobeerd, meerdere users, trusted en untrusted connections, niks werkt. Krijg veel zin om het maar weer weg te smijten...
Yoeri wijzigde dit bericht 01-08-2006 13:13 (22%)
quote:raptorix schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:10:
[...]
Wat voor database gebruik je? En gebruik je NT of Sql security?
sig69 wijzigde dit bericht 02-08-2006 20:44 (19%)
quote:sig69 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:20:
Heb er even mee gespeeld, maar het voelt nog niet echt "af" aan. Veel foutmeldingen, simpele dingen die niet werken..
Zo ben ik bijvoorbeeld die weblog-demo aan het doen, en dan krijg ik bij elke keer als ik een xslt wil saven de melding dat er een fout in zit (zelfs met xslt's uit templates die er al in zitten). Als ik die melding dan onderdruk en de xslt gewoon gebruik, doet hij het op zich wel alleen er komt niet echt veel uit. Na de "<xsl:for-each select="$currentPage/ancestor-or-self::node [@level=1]/node" >" gebeurt er niks meer. Jammer.
Iemand anders wel gelukt een menu te maken? Ik gebruik versie 2.1.4 overigens.
Edit: zie net ook dat ik op m'n site helemaal niks zie, behalve "No node found (http://server/default.aspx?umbPage=/Default.aspx, '/root/node [@urlName = ""] | /root/node') "? Iemand een idee wat dat kan zijn?
Edit2: zie nu net dat hun eigen demopagina het ook heeft...
quote:Ik zou zeggen, haal die level 1 node eens weg, dan zou het gewoon moeten werken.
Doe even een print van de level er tussen, waarschijnlijk is dat bij jou dan 0 of 2.
sig69 wijzigde dit bericht 03-08-2006 17:00 (87%)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!DOCTYPE xsl:Stylesheet [ <!ENTITY nbsp " "> ]>
<xsl:stylesheet
version="1.0"
xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform"
xmlns:msxml="urn:schemas-microsoft-com:xslt"
xmlns:umbraco.library="urn:umbraco.library"
exclude-result-prefixes="msxml umbraco.library">
<xsl:output method="xml" omit-xml-declaration="yes" />
<!-- Input the documenttype you want here -->
<xsl:variable name="documentTypeAlias" select="string('folder')"/>
<xsl:param name="currentPage"/>
<xsl:template match="/">
<!-- The fun starts here -->
<ul>
<li>
<a href="/">
Home
</a>
</li>
<xsl:for-each select="umbraco.library:GetXmlNodeById(1050)/node [@nodeTypeAlias = $documentTypeAlias and string(data [@alias='umbracoNaviHide']) != '0']">
<li>
<a href="{umbraco.library:NiceUrl(@id)}">
<xsl:value-of select="@nodeName"/>
</a>
</li>
</xsl:for-each>
</ul>
</xsl:template>
</xsl:stylesheet> |
Is primaquote:sig69 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:41:
Hmmm wil nog steeds niet![]()
Waar haal je die id vandaan? Ik heb het uit de database gehaald, zou anders niet weten waar?
Als ik je een DM stuur, zou jij dan niet even willen kijken of het allemaal wel klopt?
raptorix wijzigde dit bericht 04-08-2006 15:37 (4%)
IJsbeer wijzigde dit bericht 21-08-2006 17:20 (9%)
quote:IJsbeer79 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:29:
Ben ook naar Umbraco aan het kijken en het lijkt idd een gave CMS. @Raptorix, je praat over versie 3.0 en 4.0, waar kan ik daar meer info over vinden?
Ben vooral wanneer ASP.NET 2.0 versie komt, kan daar op de umbraco site zelf geen info over vinden, de DEV site is immers ook nog niet operationeel...
quote:Common.Sense schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:44:
Als je nu ook een donatie doet!
Heb ik trouwens ook gedaan...
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos