quote:
rickmans schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:43:
Als alles meezit krijg ik morgen een salaris voorstel van cap maar ik had nog een paar vragen die wel aangestipt zijn in de twee gesprekken die ik heb gehad, maar die ik niet helemaal meer zeker weet:
Er werd verteld dat er een bonus regeling was, in dit topique lees ik dat de bonus ongeveer 10% van het jaarsalaris is, is dat nog steeds het geval? In het salaris zat een blok met daarin een mobiliteitsvergoeding, als ik een lease auto uitzoek die ruim binnen dat bedrag valt, krijg ik dan het restant gewoon uitbetaald? Is er ook een eigen bijdrage voor de lease, of alleen als je boven je lease bedrag zit? Daarnaast heb ik nu een vast contract en bij cap wil ik graag ook direct een vast contract, is dat gangbaar?
ok even wat antwoorden:
Bonus regeling voor consultants is maximaal 10% van je bruto jaarsalaris.... en dat is een richtbedrag... je kunt dus meer krijgen, maar ook minder..
Als je senior consultant bent stijgt dit richtpercentage naar 15% en dan naar 20% enz enz..
Als je een leaseauto uitzoekt die binnen het budget valt dan krijg je de rest inderdaad extra uitbetaald. In mijn geval: 65 euro extra salaris per maand.
Contract onbepaalde tijd met 2 maanden proeftijd is behoorlijk gangbaar... dat kreeg ik 2 jaar geleden ook...
Waar ga je beginnen?
Mocht je nog vragen hebben dan lees ik dat hier wel ....