Kleine status update:
Razer Imperator 2012 (dual sensor, 6400 DPI)
Hele fijne muis tot op heden. Wat FPS's mee zitten spelen en normaal gebruik. Moest op het begin even zoeken naar de fijne 'algemene' gevoeligheid en opzoeken hoe ik weer de acceleratie uit moest knallen onder linux/windows, maar eenmaal gedaan, echt een nauwkeurig, niet schokkend, niet zenuwachtig, precies beestje.
Wederom voor mij persoonlijk iets te hoog, maar dat compenseert zich perfect door de zijwaartse ergonomische vorm die erin zit.
Een normale degelijke scrollknop (in tegenstelling tot de Lachesis die ik had, waarbij het rubberen scrollwheeltje om de binnenas heen kon glijden. Gevolg: geen scroll registratie bij weinig druk)
Tot hier aan toe redelijk positief toch? (ja echt, hij is fijn)
Wat me tegen valt: Aan de muis niets. Aan de
muismat (razer exactmat) niets. Combinatie Speed kant + Imperator niets. Combinatie Control kant + Imperator
ALLES.
Muis herkent de hele ondergrond niet eens. Imperator werkt wel op alles wat los en vast zit, behalve de daarvoor bedoelde muismat van razerzone zelf
edit:
Misschien moet ik het dual systeem er dus voor uitschakelen heb ik ondertussen gevonden:
http://help.razersupport....Sensors&rid=400004160 ... met andere woorden, loose loose situatie. Sensor inleveren voor het misschien wel weer kunnen registreren op de control kant

LinuX-TUX wijzigde deze reactie 01-03-2012 22:46 (13%)