Er moet niks worden geinstalleerd op de pc zelf, hij installeer zich op de usb-stick.
http://www.pcmweb.nl/software_review.jsp?productid=97
GoT Index » Opslagmedia & I/O Controllers » Usb stick beveiligen
Bestaat dat nou?quote:Ik ben op zoek dus naar een programma wat ik op de usb stick kan installeren, zodat het ook werkt op een "vreemde" pc. Dit zou kunnen werken met een autorun oid, dat mij bij het inpluggen om een wachtwoord vraagt, waarna hij gemount wordt.
Cracks appear and cobwebs creep and dust rests on the shoulders.Mirrors lie and photographs lie back and laugh...
E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT
Het is veel te uitgebreid om even uit te leggen, maar in principe moet je een standaard truecrypt volume aanmaken met de wizard, daarin kun je ook de encryptie en wachtwoord aangeven, het komt als een encrypted bestand op je stick te staan (naam kun je zelf verzinnen, geef hem een nietszeggende naam.Vervolgens kun je het bestand mounten onder een schijfletter en moet je je wachtwoord ingeven.Het is zaak je wachtwoord zorgvuldig te kiezen en te onthouden want anders ben je je data echt kwijtquote:RickWagter schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:02:
Ik voel me niet echt thuis in dat progsel, zeg maar totaal niet. Zou je het iets meer in stappen uit kunnen leggen, ajb
blobber wijzigde dit bericht 09-06-2006 23:35 (20%)
Cracks appear and cobwebs creep and dust rests on the shoulders.Mirrors lie and photographs lie back and laugh...
quote:Black Piet schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:29:
Maar hij was er al achter dat je hiervoor admin rechten nodig hebt....
RickWagter wijzigde dit bericht 09-06-2006 23:32 (23%)
Ja dan houdt het op natuurlijkquote:Black Piet schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:29:
Maar hij was er al achter dat je hiervoor admin rechten nodig hebt....
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Puch-Maxi wijzigde dit bericht 12-06-2006 14:02 (14%)
Windows 2003 Enterprise Server SP1: processor :AMD 1.6 Ghz memory: 512 MB DDR mobo :Jetway V266 Windows XP SP2 : processor Intel 1.8 Ghz memory : 1024 MB DDR graphics : Geforce TI4200 64MB mobo : ASUS P4S8X
sig...
Kill bill
I was an atheist until I realized I was God
gr hans
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus