Als je geen CC invoert heb je allerlei limitaties op je paypal account, en ik geloof inderdaad ook iets van dat je maximaal 500 euro mag verzenden. Maar daarmee bedoelen ze dus het verzenden van geld dat je er eerst op gezet hebt
Its so hot today here in New York City, that the hookers in Times Square are offering to blow ON you!
Ik ben ten einde raad en redelijk onervaren als het op macs aankomt (pc's hebben normaal gesproken geen geheimen voor mij). Heeft iemand misschien nog suggesties of wordt het toch echt een RMA?
Reg. datum: 16 januari 2004
Een aanradertje dus, want ik heb in totaal ¤ 82,50 betaald. ¤ 75 euro voor het reepje (zie net dat het ¤ 77 euro is geworden) en ¤ 7,50 euro verzendkosten. Netjes verpakt. Zondag besteld en direct geld overgemaakt (Postbank), vandaag in huis.
Hier kun je hem vinden: http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=022420
Macbook 1.83 Intel Core Duo, 2 gb mem
quote:pokeran schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:05:
eigenlijk wel erg dat ik dit vraag: Maargoed ik heb net besteld via eBay bij flashman852, maar als ik verder klik (dus inloggen op paypal) dan vraagt ie op een gegeven moment om CC gegevens? kan ik hier het venster gewoon afsluiten? Ik heb namelijk al een mail gehad van flashman852 en zijn paypal email.
(heb net pas via internetbankieren het geld overgemaakt naar mijn paypal account, dus kan pas over een paar dagen echt betalen)
naja wat ik dus wil weten: als het geld eenmaal op mijn account sta, hoe moet ik dan betalen? Dit is trouwens ook gewoon echt mijn eerste aankoop via eBay. En als ik wil betalen via de eBay link, MOET ik gewoon CC gegevens opgeven die ik dus niet heb.
Als je niet voldoende centjes op je PayPal account zal hij om je CC vragen, dit gaat weg als je genoeg geld erop hebt staan.
Ik raad je overigens aan eerst het geld naar je PayPal over te maken en het daarna pas het product te kopen, want sommige verkopers vinden het niet zo leuk als het zo lang duurt
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
Is dit ook goed geschikt of is Cosair echt een 'B' merk?quote:
Type:
VS1GSDS667D2
EAN/Vendorcode:
VS1GSDS667D2
Artikelnummer:
019179
Kenmerken:
* Soort: DDR2 SODIMM
* Capaciteit: 1GB
* Snelheid: PC5300
* CAS Latency: 5.0
Omschrijving:
Features the new, ultra-fast DDR2 technology.
Prijs:
¤ 88.50 (incl. BTW)
De nieuwe "LJ lightning"
quote:Xevox schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:06:
Op 4Launch staat ook dit geheugen van Cosair:
[...]
Is dit ook goed geschikt of is Cosair echt een 'B' merk?
Of dit geheugen geschikt is voor de MacBook/MacBook Pro kan ik je niet vertellen.
Ik verwacht eigelijk van wel.
Ik kan je wel zeggen dat Corsair zeker geen 'B' merk is.
Ik heb dit geheugen jaren in mijn servers en workstations gehad en ook de consumenten producten zijn altijd van geweldige kwaliteit geweest.
[PowerBook 15/1.67/100Gb7200/2Gb] [MacBook C2D 13/2.0/80Gb/2Gb White] [Wacom Intuos3 A5Wide]
Beter aandrukken. Je moet het geheugen echt doordrukken totdat je hem hoort/voelt klikken.quote:Niek.NET schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:41:
Ik heb vandaag een 1 gig reepje geplaatst in mijn Macbook. Het is van Corsair(ja ik weet dat dit een onstabiel systeem kan opleveren maar ik kon zo snel niks anders krijgen). Na het plaatsen (alles volgens het boekje voor de verandering) van het reepje wilde de macbook niet meer aan. Ik dacht dat dit aan het nieuwe reepje geheugen lag dus deze heb ik vervolgens weer verwijdert en heb de oude weer terug geplaatst. Helaas deed hij het toen ook niet. De macbook reageert helemaal niet meer.
Ik ben ten einde raad en redelijk onervaren als het op macs aankomt (pc's hebben normaal gesproken geen geheimen voor mij). Heeft iemand misschien nog suggesties of wordt het toch echt een RMA?
Its so hot today here in New York City, that the hookers in Times Square are offering to blow ON you!
Reg. datum: 13 juni 2006
quote:Xandrios schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:17:
[...]
Beter aandrukken. Je moet het geheugen echt doordrukken totdat je hem hoort/voelt klikken.
ja ik had hetzelfde probleem, kreeg hem ook niet meer opgestart en werd een beetje heel gek
ik vond van mijzelf dat ik hem echt stevig had ingeduwd, maar het was nog niet stevig genoeg...je moet inderdaad een klik horen
Ik geef niet vaak veel geld uit aan zoiets duurs en banaals (en iets waar ik zovreselijk niet zonder kan) als een computer dat ik gewoon in 1 keer van alle gezeur af wil zijn.
Maar aan alle thuishobbyisten en 'voor een dubbeltje op een klapstoeltje willen zitten'-tweakers veel succes!
Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...
Reg. datum: 25 maart 2005
Maandag even terug naar de winkel en hopen dat ze er weer 512mb van maken, want 75 euro voor 256mb extra (ze hebben een reep van 256 vervangen voor 512) vind ik wel erg veel. Dan koop ik ergens anders wel een keer 2x 512mb.
Nintendo Only.nl - PC Only.nl - PlayStation Only.nl - Xbox Only.nl - VincentG.nl
quote:Xandrios schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:17:
[...]
Beter aandrukken. Je moet het geheugen echt doordrukken totdat je hem hoort/voelt klikken.
Dit was inderdaad ook mijn eerste vermoeden maar zoals gezegd heb ik maar 1 module vervangen. Bij het plaatsen van de module voelde ik inderdaad een klik maar het ging allemaal niet even lekker. Het nieuwe bankje zat even diep in de Macbook als het origineel, ook na meerdere keren proberen en aan drukken.
Ik vrees dat er bij het verwijderen van de originele module iets stuk is gegaan binnen in de Macbook. Het voelde allemaal niet helemaal lekker maar het was de eerste keer dat ik bij een laptop geheugen plaatste dus ik nam het voor lief en ging er van uit dat het normaal was.
Je moet volgens mij wel heel wild doen wil je binnen iets beschadigen tijdens het plaatsen van een geheugen module. Als er echter met het verwijder mechanisme iets mis is kun je wel degelijk het binnenste beschadigen met behulp van de hendel. Ik ga er wel vanuit dat, mocht dit het geval zijn, het om een productie fout gaat.
Ik heb inmiddels contact gehad met Apple en zij hebben mij doorverwezen naar een Service Center. Ik wacht nog op antwoord van het Service Center (Card Services Zwolle om precies te zijn) en zal hier na afloop nog even mijn ervaringen posten.

Werkt gewoon goed. Komt misschien ook door die 'Kompatible zu Macbook Pro' sticker
/edit: dit reepje is wel een stuk kleiner dan het Hynix reepje wat al in mijn MBP zat.
zonoskar wijzigde dit bericht 30-06-2006 22:52 (27%)
Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB
Reg. datum: 19 maart 2004
lol? Dus jij hebt er 512mb extra bijgekocht???quote:VincentG schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:11:
Ik zit nu met 768mb ipv 1gig.
Maandag even terug naar de winkel en hopen dat ze er weer 512mb van maken, want 75 euro voor 256mb extra (ze hebben een reep van 256 vervangen voor 512) vind ik wel erg veel. Dan koop ik ergens anders wel een keer 2x 512mb.
Aviation - You were my everything
ik heb namelijk 2 keer 1 GB besteld en betaald, maar nergens in die mail kom ik tegen dat ik er twee heb besteld. Is dit normaal en hadden jullie (de mensen die ook 2x 1GB hebben besteld) het ook? hier een copy paste van het mailtje
quote:
Item title: 1GB ADATA DDR2 667 SODIMM R-PC5300 1 GB Laptop RAM New
Web Address: http://cgi.ebay.com/ws/eB...tem&item=320000333327
Item number: 320000333327
Buyer User ID: randy_tsie
Seller User ID: flashman852
Total: EUR 135.96
quote:
Had eerst gebeld en gezegt dat ik er ipv 512mb wat er standaard in zit 1gig wilde hebben. Daar aangekomen nog even aangegeven dat er bij die 512mb nog wel 512mb extra in moet. Gezien het feit dat het 2x256 is, ging ik er vanuit dat ze wel snappen dat het 2x512 moest worden, net zoals je op de site kon kiezen. Maar goed, ze hebben gewoon een reepie vervangen ipv twee (die 512mb koste wel maar liefst 75 euro).
Vrijdag even opgebeld en vandaag even langsgeweest. Was inderdaad miscommunicatie en normaal gesproken zouden ze dan eerder 1gig + 256mb doen dan 256mb + 512mb, maar werd er netjes uitgehaald en weer terug gezet naar 512mb (2x256).
Koop als ik terug ben via eBay of een online shop wel 2x 512mb of 2x 1gig, die ik er dan zelf even inzet.
Nintendo Only.nl - PC Only.nl - PlayStation Only.nl - Xbox Only.nl - VincentG.nl
Jupquote:SvenZ schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:34:
Is elk item dat wordt verkocht door Flashman852 op Ebay met de titel
1GB ADATA DDR2 667 SODIMM R-PC5300 1 GB Laptop RAM New
geschikt voor de macbook pro?
Heb nog geen PayPal en ook nog geen eBay gebruikt, dus bestel het wel als ik terug kom na de vakantie.
Reg. datum: 27 januari 2000
quote:A-380 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:49:
Ik heb vandaag mijn 1gb geheugenreepje binnengekregen van 4launch. Na stevig duwen zit hij netjes geinstalleerd in mijn MacBook. Tot nu toe gaat alles goed.![]()
[/url]
Sjeez da's inderdaad ook een mooie deal, dan ben je voor 151 euro (2gb) + eventuele verzendkosten klaar. Woon in de buurt bij 4launch, dus het scheelt mij maar 15 piek ten opzichte van ebay (136 all-in, zie bovenstaande orderbevestiging). Bovendien koop ik het op de zaak, dus dat scheelt me ook nog eens de BTW. Super!
Ben alleen benieuwd of dat PQI geheugen een beetje te vertrouwen is. Het prijsverschil met andere merken (TwinMOS, Corsair, Kingston, Transcend) is niet bijster groot. Ik neem overigens aan dat PC5400 op de 4launch site een foutje is.
Een andere vraag: merk je veel verschil tussen CAS Latency 4.0 (duurder) en 5.0?
Reg. datum: 23 maart 2003
Ja cl van 4 is onstabielquote:oscar schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:20:
[...]
Sjeez da's inderdaad ook een mooie deal, dan ben je voor 151 euro (2gb) + eventuele verzendkosten klaar. Woon in de buurt bij 4launch, dus het scheelt mij maar 15 piek ten opzichte van ebay (136 all-in, zie bovenstaande orderbevestiging). Bovendien koop ik het op de zaak, dus dat scheelt me ook nog eens de BTW. Super!
Ben alleen benieuwd of dat PQI geheugen een beetje te vertrouwen is. Het prijsverschil met andere merken (TwinMOS, Corsair, Kingston, Transcend) is niet bijster groot. Ik neem overigens aan dat PC5400 op de 4launch site een foutje is.
Een andere vraag: merk je veel verschil tussen CAS Latency 4.0 (duurder) en 5.0?
Reg. datum: 30 augustus 2001
quote:oscar schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:20:
[...]
Het enige 'jammere' is dat je nog 2 weken kunt wachten bij 4launch gezien de modules staan gebackordered bij hun leverancier. Beetje jammer dat ze dat niet even melden, maargoed om een alternatief gevraagd:
TwinMOS 1GB DDR2 SODIMM PC5300 CL5.0
Ik denk dat ik het ga doen.
/edit
De verkoper haakte af met zijn alternatief, hij was toch niet zeker van de compatibiliteit.
Ik ga nu maar ergens anders kijken.
computeraap wijzigde dit bericht 06-07-2006 12:05 (7%)
Workstation: PackardBell iMedia 9015 (820 D, 1024 DDRII, 250GB SATA, ATI x600 256) Laptop: Asus A2500H (Cel 2.8 ghz, 512 MB, 40 GB)
Reg. datum: 19 maart 2004
Mijn MDT geheugen is binnen. Vanavond thuis even installen. Op mijn werk zijn alle schroevendraaiers te groot
Aviation - You were my everything
Reg. datum: 12 juni 2003
dak met haren