Gathering of Tweakers

Quicksearch
LOiK

ok maar je hebt nu al in die korte periode verbetering aangevoeld :) dat is dus een goed teken.

ik ga denk ik ook maar van flashman bestellen, enige probleem is, ben niet zo bekend met e-bay, er zijn kleine prijsverschillen, maar dat ligt denk ik aan de advertenties voor het land waar ze bedoeld voor zijn?
(Vb. van flashman, de bekende UK, dat is dan 4 GBP verzendkosten voor worldwide, maar er is ook eentje van flashman die is 3.99 euro voor italie en 5,49 euro voor de rest van de wereld. T scheelt maar een paar euro, maar toch wil je het het goedkoopst mogelijk (als je toch hetzelfde ervoor krijg)

(btw is het geheugen duurder geworden? ik kom nu uit op 138 euro voor 2*1GB)

randje wijzigde dit bericht 23-06-2006 12:27 (7%)

Nieuw MacBook :)

quote:
Wannapuf schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:13:
Ik heb vandaag het geheugen uit Hongkong opgehaald bij het postkantoor en zojuist in m'n MacBook geprikt. Alles lijkt prima te werken.

Zit ik alleen met dat ijzeren strippie. Hoe plaats je dat in godsnaam netjes terug? Die zachte kussentjes willen maar niet terugvallen in de sleuf van dat geheugen. Gevolg is dat het hele plaatje een beetje bol komt te staan. Beetje stom systeem vind ik hoor.

Dat is eenvoudig. Pak een kleine platte schroevendraaier en duw de strip zo dicht mogelijk tegen zijn oorspronkelijke plek aan. Met de schroevendraaier druk je nu zachtjes van links naar rechts het kussentje naar beneden terwijl je gelijktijdig tegen de strip drukt. Eerst het linkerslot, en dan de rechter. Het kussentje glijdt dan naar zijn oorspronkelijke plaats

Ik heb het nu een paar keer gedaan en je moet er even handigheid in krijgen.

quote:
pokeran schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:19:
ok maar je hebt nu al in die korte periode verbetering aangevoeld :) dat is dus een goed teken.

ik ga denk ik ook maar van flashman bestellen, enige probleem is, ben niet zo bekend met e-bay, er zijn kleine prijsverschillen, maar dat ligt denk ik aan de advertenties voor het land waar ze bedoeld voor zijn?
(Vb. van flashman, de bekende UK, dat is dan 4 GBP verzendkosten voor worldwide, maar er is ook eentje van flashman die is 3.99 euro voor italie en 5,49 euro voor de rest van de wereld. T scheelt maar een paar euro, maar toch wil je het het goedkoopst mogelijk (als je toch hetzelfde ervoor krijg)

(btw is het geheugen duurder geworden? ik kom nu uit op 138 euro voor 2*1GB)
Het maakt niet uit. eBay werkt met nationale websites en flashman adverteert overal. Kies gewoon de goedkoopste en let even op of die aanbieding ook naar Europa wordt verzonden. Paypal rekent ook niet met briljante koersen, dus daar verlies je ook nog iets als je niet in euro's besteld

broncode wijzigde dit bericht 23-06-2006 13:01 (37%)

350D | 70-200/4L | 17-40/4L | 50/1.8 | Peleng | 420EX | ETX-90EC | 20" iMac | MacBook

LOiK

ah thxs, hier heb ik wat aan (al zou het met logisch nadenken ook tot zoiets komen :P)
euh wat is eigenlijk aan te raden? eerst geld overmaken naar je paypal account, paar dagen wachten en dan pas bestellen. Of gewoon bestellen en daarna pas geld overmaken naar paypal.

Nieuw MacBook :)

quote:
pokeran schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:12:
ah thxs, hier heb ik wat aan (al zou het met logisch nadenken ook tot zoiets komen :P)
euh wat is eigenlijk aan te raden? eerst geld overmaken naar je paypal account, paar dagen wachten en dan pas bestellen. Of gewoon bestellen en daarna pas geld overmaken naar paypal.
geen idee, maar dat zal wel bij op de paypal website te vinden zijn. Ik heb mijn creditcard aan m'n paypal account gekoppeld. Dan kun je direct aan de slag - zij het de eerste tijd wel met een beperkte bestedingsruimte.

350D | 70-200/4L | 17-40/4L | 50/1.8 | Peleng | 420EX | ETX-90EC | 20" iMac | MacBook

2GB eBay geheugen binnengekregen en werkt als een tierelier :9

Reg. datum: 23 maart 2003

Vakantie geld is binnen en heb de vakantie al een maandje geleden betaald dus heb wat over :7 PayPal is alleen voor creditcard en die heb ik niet.. dus moet ik het maar 'gewoon' bestellen... maar nu heeft MailAmac ze niet meer :{ moet ik het ergens anders vandaan halen... 512mb is leuk maar ik wil wel photoshop en iPhoto tegelijk kunnen draaien en dat gaat nu wat stroef :P

De nieuwe "LJ lightning"

Reg. datum: 19 maart 2004

quote:
Xevox schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:08:
Vakantie geld is binnen en heb de vakantie al een maandje geleden betaald dus heb wat over :7 PayPal is alleen voor creditcard en die heb ik niet.. dus moet ik het maar 'gewoon' bestellen... maar nu heeft MailAmac ze niet meer :{ moet ik het ergens anders vandaan halen... 512mb is leuk maar ik wil wel photoshop en iPhoto tegelijk kunnen draaien en dat gaat nu wat stroef :P

Alternate heeft 1 gig geheugen voor 85 euro.
Moet je even kijken. Van MDT ofzo.

Aviation - You were my everything

quote:
tsk86 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:10:
[...]

Alternate heeft 1 gig geheugen voor 85 euro.
Moet je even kijken. Van MDT ofzo.

1GB (2x 512MB) kost 70 euro
2GB (2. 1GB) kost 170 euro

* Whieee gaat binnenkort ook wat MDT bestellen :)

"Conclusion is the point where someone got tired of thinking"

LOiK

quote:
Xevox schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:08:
nee hoor, alleen is het zo dat als je je CC koppelt aan paypal dat je dan een verified user bent. Ik zelf heb geen CC dus ben ook geen verified user

Reg. datum: 23 maart 2003

quote:
Whieee schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:24:
[...]

1GB (2x 512MB) kost 70 euro
2GB (2. 1GB) kost 170 euro

* Whieee gaat binnenkort ook wat MDT bestellen :)
En dat MDT is qualitatief wel leuk spul? mn MacBook gaat niet op zn muil als ik dit er in stop? :P Prijs is namelijk wel netjes :)

De nieuwe "LJ lightning"

quote:
Xevox schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:24:
[...]

En dat MDT is qualitatief wel leuk spul? mn MacBook gaat niet op zn muil als ik dit er in stop? :P Prijs is namelijk wel netjes :)
Mwa... het zal niet een A merk zijn, daar is de prijs ook niet naar. Een kerel hier op GoT heeft het ook, en die heb ik nog niet horen klagen. Ik ga het sowieso wel bestellen binnenkort.

ik heb de 2x 1gig geplaatst, maar krijg de macbook nu niet meer opgestart :s witte ledje blijft pinken...
awesome
Reg. datum: 21 december 2000

Moet je ff één module eerst proberen. Je moet zo ook erg stevig aandrukken. Ik had namelijk hetzelfde.

ik heb ze heel erg stevig aangedrukt, maar het werkt nog steeds niet...

quote:
MikeyT85 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:38:
ik heb ze heel erg stevig aangedrukt, maar het werkt nog steeds niet...
:| erhm.... *wacht in spanning af*

awesome
Reg. datum: 21 december 2000

En ook al per stuk geprobeerd?

als ik de macbook aanzet, maakt ie even zo'n geluid en dan begint het witte ledje te flikkeren :(
als ik de 2x256mb terug plaats start ie ook niet meer op :( help!!
Maar nu brandt 1 van de 2 groene lichtjes naast webcam permanent, hoe komt dat?
quote:
MikeyT85 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:01:
druk de volgende keer gewoon op edit, dit is echt te lelijk

me systeem en natuurlijk whatpulse

LOiK

eigenlijk wel erg dat ik dit vraag: Maargoed ik heb net besteld via eBay bij flashman852, maar als ik verder klik (dus inloggen op paypal) dan vraagt ie op een gegeven moment om CC gegevens? kan ik hier het venster gewoon afsluiten? Ik heb namelijk al een mail gehad van flashman852 en zijn paypal email.

(heb net pas via internetbankieren het geld overgemaakt naar mijn paypal account, dus kan pas over een paar dagen echt betalen)

naja wat ik dus wil weten: als het geld eenmaal op mijn account sta, hoe moet ik dan betalen? Dit is trouwens ook gewoon echt mijn eerste aankoop via eBay. En als ik wil betalen via de eBay link, MOET ik gewoon CC gegevens opgeven die ik dus niet heb.

quote:
MikeyT85 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:01:

Wie weet heb je je moederbord gefrituurd.. En nu de edit knop gebruiken!

offtopic:
Vage vogel :/

WE HAVE MADE IT WITH TYPING AND MOUSE CLICKS - LAST.FM - FLICKR - IMDB

quote:
pokeran schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:05:
eigenlijk wel erg dat ik dit vraag: Maargoed ik heb net besteld via eBay bij flashman852, maar als ik verder klik (dus inloggen op paypal) dan vraagt ie op een gegeven moment om CC gegevens? kan ik hier het venster gewoon afsluiten? Ik heb namelijk al een mail gehad van flashman852 en zijn paypal email.

(heb net pas via internetbankieren het geld overgemaakt naar mijn paypal account, dus kan pas over een paar dagen echt betalen)

naja wat ik dus wil weten: als het geld eenmaal op mijn account sta, hoe moet ik dan betalen? Dit is trouwens ook gewoon echt mijn eerste aankoop via eBay. En als ik wil betalen via de eBay link, MOET ik gewoon CC gegevens opgeven die ik dus niet heb.
je moet pas jee cc gegevens invullen als je boven de 750 euro gaat betalen, dacht ik toch.. je moet gewoon even alles goed op de pagina van paypal lezen.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws