In het feedbacktopic werd een paar keer gesuggereerd dat het voor iedereen waardevol zou zijn om aan het eind van de week de inzendingen te beoordelen / evalueren. Ik zie dat een aantal mensen die moeite al genomen hebben en daar wil ik zeker niet bij achterblijven vooral ook omdat ik zelf er okk de waarde zeker van inzie. Ik hoop dat goed voorbeeld in dit geval ook doet volgen......
@Facemodder: zeker door je opschrift in combinatie met het tijdstip van je inzendeing: thumbs-up!!!
@djengizz: ook een inzending voordat het echt mooi weer werd n gegeven de wersomstandigheden: heel goed !!
@zomertje: iets teveel geshopped naar mijn smaak.
@toff: BRILJANT !!! Dat is nou zomer! Technisch niet helemaal perfect (iets verder naar rechts en de rechter aardbei had er ook helemaal op gestaan), maar wel en HEEEEL lekkere plaat.
@Neo: Goed gevonden; geeft duidelijk een zomers gevoel en technisch ook zeker in orde.
@_Graphix: MOOI !! ik weet niet wat ik verder over zeggen moet, gewoon mooi...
(als ik niet getrouwd was, zou ik 'm als achtergrond instellen)
@oXygeN: Zeker zomers, maar meer een schnappi als je het mij vraagt.
@mt-cube: mooi moment, goed gevangen. Mooi portret dat goed aansluit op de opdracht!
@Pangea: ik mis de scherpte; anders was het een prachtplaat geweest.
@Shark.Bait: daar heb ik zelf ook aan zitten denken: een plaat die het terrasgevoel zou weergeven, maar (imho) ben jij er net niet in geslaagd met dat dooie biertje en de te krappe uitsnede. Ik had liever een "lekker biertje" gezien en wat genietende mensen op de achtergrond ofzo.
@bazs2000: als ze zo relaxed is, waarom kijkt ze dan zo moeilijk?
@nachtnet: het ligt waarschijnlijk aan mij, maar ik zie niet waar ik naar kijk
@Atomsk: vrolijk & zomers.
@bsdesign: inderdaad een beetje weinig contrast, maar het is ook een moeilijke plaat.
@TheFruitNerd: LEKKER !!! dat is zomer! Compositie is (bijna) perfect en de belichting is prima! ERG leekere plaat!!
@qless: Leuk en zeker zomers, maar een beetje schnappi als je het mij vraagt.
@ajhaverkamp: mooi moment, goed gevangen.
@Simon: prachtig landschap! zeker zomers. goeie compostie, maar ik vind de lucht aan de bovenkant iets te donker.
@Niko70: GEDURFD !! ik heb persoonlijk altijd wel bewondering voor mensen die het onderwerp iets breder durven te interpreteren. De plaat op zich is technisch goed uitgevoerd en sluit (in z'n eigen context) erg goed aan bij het onderwerp, dus als je het mij vraagt ben je goed geslaagd.
En dan nu mijn eigen bijdrage voor deze week. Ik ben de afgelopen week voornamelijk bezig geweest met macro's dus :

D70 | Sigma 18-125 f/3.5-5.6 | Nikkor 80-200 f/2.8 | Nikkor 50 f/1.8 | Sigma 180 f/3.5 MACRO | Sigma 50-500 f/4-6.3 | SB600