Reg. datum: 24 maart 2001
Heel veel computers || 20Tb RAID5 Synology DS1010+/DX510 || 120" Sony VPL-VW10 beamer || Xbox 360 || PS3
Forum » Consumentenelektronica » Mediaspelers en HTPC's » [DVB-C] Het Samsung DCB-H360RS HDTV Kabelontvanger Topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last
Reageer Nieuw Topicquote:poes schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 06:58:
Voordat ik de Samsung had, was het beeld op de Philips beter, met als grootste verschil dat de antenne rechtstreeks naar de recorder ging. Uiteraard heb ik de situatie weer teruggebracht naar hoe het was voordat ik de Samsung had. Maar.....vreemd genoeg was ook toen het beeld zeer slecht.....
Wat kan ik doen?
Heel veel computers || 20Tb RAID5 Synology DS1010+/DX510 || 120" Sony VPL-VW10 beamer || Xbox 360 || PS3
Sony KDL-40V3000, Panasonic AX200E beamer, Multivision 200x107 elektr. projectiescherm, Denon 2808, KEF 3005SE, PS3, Wii, iPhone 4S 32GB White, iPad 3 16GB +4G Black
Nee ik heb het 1 keer uitgevoerd en alles wekt nog steeds.quote:jobvr schreef op zondag 18 juni 2006 @ 17:22:
[...]
ff kort vraagje, maar ik heb een contactdoos waarmee ik altijd de stroom van de hele audio/video set afhaal.. gedeeltelijk brandveiligheid, gedeeltelijk voor stroomverbruik.. bij elkaar gebruiken die apparaten nog wel wat in de stand-by. Maar moet je elke x opnieuw de zender instellen van de samsung als de stroom eraf is geweest, of heb jij opdracht gegeven aan dat ding om dat te doen ??
Ik heb dezelfde procedure gevolgd, stroom van de decoder halen een minuut wachten en opnieuw de zenders geinstalleers. En beeld en geluid. Ik had dit ook geprobeerd voor de upgrade en toen had ik geen resultaat. Dus voor degenen die dit ook gedaan hebben, probeer het nog eens.quote:Sluisweid schreef op zondag 18 juni 2006 @ 17:11:
[...]
Op het forum van @home heb ik een geweldige tip gelezen. Ik heb hem in een andere uitvoering gedaan en het werkt!
Ik heb eerst helemaal de stroom van de decoder gehaald ( een paar minuten) en daarna de zenders opnieuw laten instellen en..... het werkt!! Al een uur prachtig beeld via HDMI.
Ook heb ik nog de hdmi kabel omgedraaid en de rf kabel geinstallerd. Heb ik tenminste ook normaal teletekst. Of deze extra handelingen er iets mee te maken hebben denk ik niet, maar ik meld het toch maar even.
Mijn scherm is een philips 42pf9830 en heb dus eindelijk via hdmi beeld en geluid. Trouwens ik zie weinig verschil in kwaliteit tussen hdmi en component, maar als je al zoveel geld hebt uitgegeven wil je ook de best mogelijke kwaliteit hebben.
Hoop dat andere philips bezitters wat aan mijn ervarinegn hebben en ik zou zeggen: zegt het voort.
poes wijzigde dit bericht 23-06-2006 10:58 (23%)
Hapiness starts with Ilyushin IL-96
N0stradamus wijzigde dit bericht 24-06-2006 02:16 (11%)
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
quote:Aanpassing Netwerk HDTV 24-06-2006 | 09:20
Door een aanpassing in ons netwerk voor HDTV, om de kwaliteit te verbeteren, kan het voorkomen dat u geen beeld meer ontvangt via uw HDTV decoder.
Om dit te verhelpen dient u de decoder eenmaal uit te zetten en vervolgens weer aan met behulp van de schakelaar op de achterkant van de decoder.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.
"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal
quote:johnvanhulst schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:56:
...en na een dure HDMI naar DVI kabel te hebben aangeschaft, bleek het beeld naar links verschoven op het scherm te staan en ook geen geluid... Jammer van de dure kabel...
MarcelDamhuis wijzigde dit bericht 24-06-2006 14:52 (65%)
Asus P4P800 Deluxe, Intel P4 3,0 GHz HT, Asus X800XL 2xDVI, Kingston 1024MB Dual Channel Kit, Seasonic S12-430, Sony Playstation 2 met O2mod en PS2VGA kabel. Beide aangesloten op Acer AL922 en op een 63cm Televisie
Asus P4P800 Deluxe, Intel P4 3,0 GHz HT, Asus X800XL 2xDVI, Kingston 1024MB Dual Channel Kit, Seasonic S12-430, Sony Playstation 2 met O2mod en PS2VGA kabel. Beide aangesloten op Acer AL922 en op een 63cm Televisie
Chrasher wijzigde dit bericht 24-06-2006 21:16 (3%)
PSN-id: Chrasher, GT5 PSN-id: GTP_2Fast4Stig - Canon 300D/350D/450D foto albums
Wat een wereldtip!!! Hier in breda heb ik nu ook die 2 extra kanalen. Je ziet ook als hij gaat zoeken naar kanalen bij netwerk staan: Casema Test.quote:Chrasher schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:13:
Voor de Casema kabelaars met de HD-decoder:
Stel bij het "network-ID" 4444 in i.p.v. 5555, deze bevat geen 2 maar 4 HD-signalen, waaronder ook National Geographicen een NOB-mpeg4 testsignaal.
Of dit overal werkt weet ik niet maar hier in Rijswijk wel. Hoef je dus voor NG niet te wachten tot volgende maand.
Coole tip. 114 kanalen (7 meer) en inderdaad nu WEL HD op NGquote:Chrasher schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:13:
Stel bij het "network-ID" 4444 in i.p.v. 5555, deze bevat geen 2 maar 4 HD-signalen, waaronder ook National Geographicen een NOB-mpeg4 testsignaal.
Of dit overal werkt weet ik niet maar hier in Rijswijk wel. Hoef je dus voor NG niet te wachten tot volgende maand.
Windows Phone 7 Development op http://create.msdn.com/ en http://msdn.microsoft.nl/phone
quote:Chrasher schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:13:
qapla101 wijzigde dit bericht 25-06-2006 11:54 (23%)
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks...
quote:SAICRJMPM schreef op zondag 25 juni 2006 @ 07:58:
Dit betekent wel dat als je weer terug wil naar je normale kanalen je de decoder weer moet laten zoeken naar die kanalen door 5555 te typen. Je kunt wel 4444 doen maar als je dan van NG HD naar een andere zender wilt kun je eerst dat ding dus weer laten scannen
Nee, er is dan helaas geen RGB signaal meer. Er wordt wel altijd een composiet signaal doorgestuurd via de SCART-aansluiting, dus opnemen is wel mogelijk in sub-standaard kwaliteit.quote:"Vraagje (ik heb nog geen Samsung-decoder): als ik de decoder via component of HDMI aansluit op m'n TV, geeft hij dan tegelijkertijd nog een SCART-RGB signaal af, zodat ik m'n hd-recorder kan blijven gebruiken? M'n hd-recorder heeft nl. alleen een SCART-ingang."
Chrasher wijzigde dit bericht 25-06-2006 10:57 (29%)
Het is toch van de gekke dat dit niet kan met een 300 euro decoder. Dat je je tv kanalen in de slechtste kwaliteit denkbaar maar kunt opnemen. Ik vind het echt schandalig.quote:Chrasher schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:52:
Nee, er is dan helaas geen RGB signaal meer. Er wordt wel altijd een composiet signaal doorgestuurd via de SCART-aansluiting, dus opnemen is wel mogelijk in sub-standaard kwaliteit.
Canon 50D | Tamron 17-50 f/2.8 VC | EF-S 55-250 IS | Oude meuk
Dat komt als een uitzending 4:3 letterbox is in plaats van echt 16:9. Helaas lijken veel omroepen het nog niet te begrijpen. Soms komt het door de kabelmaatschappij. Zo zend Multikabel VRT1 en VRT2 uit in 4:3 leterbox terwijl het originele formaat toch echt 16:9 is.quote:Arm1n schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:09:
Wel krijg ik soms bij een breedbeeld uitzending zwarte balken boven en beneden ipv dat het beeld wordt opgerekt.
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
quote:Chrasher schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:51:
Je kan wel RGB opnemen, maar dan zal je moeten switchen naar RGB. Je hebt het alleen in je post over een DVD-speler, dus wat je nu precies bedoelt met opnemen?
Via je recorder kan je toch TV opnemen via RGB en indien aanwezig Component in?
quote:nicetas schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:13:
Dat komt als een uitzending 4:3 letterbox is in plaats van echt 16:9. Helaas lijken veel omroepen het nog niet te begrijpen. Soms komt het door de kabelmaatschappij. Zo zend Multikabel VRT1 en VRT2 uit in 4:3 leterbox terwijl het originele formaat toch echt 16:9 is.
quote:Mr Magic schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:38:
Blijkbaar is dit niet het geval en geeft de Samsung in dat geval alleen een composiet signaal op de SCART-uitgang. Om SCART-RGB op te nemen zul je dus in het setup-menu de output-mode tijdelijk moeten aanpassen.
S-Video kan je uit je SCART halen. En je zult toch een colouspace moeten kiezen. RGB of YUV. YUV voor component en HDMI. RGB voor RGB scart.quote:The_Doman schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:55:
[...]
Inderdaad weer ONBEGRIJPELIJK ontwerp!![]()
Net zoals het weglaten van de S-Video uitgang, terwijl deze oorspronkelijk wel in het ontwerp zat!
PSN: Shiver23 //
Ja KAN, als er SVideo beschikbaar is op de SCART bus, wat bij de Samsung dus NIET het geval is!!quote:Shiver23 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:06:
[...]
S-Video kan je uit je SCART halen. En je zult toch een colouspace moeten kiezen. RGB of YUV. YUV voor component en HDMI. RGB voor RGB scart.
Klaag ze aan....quote:The_Doman schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:10:
[...]
Ja KAN, als er SVideo beschikbaar is op de SCART bus, wat bij de Samsung dus NIET het geval is!!
wachten tot de volgende firmware updatequote:thestiffmeister schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:05:
Ik heb zo'n LCD-TV van Philips. Een 32PF9830/10.
HDMI kabel werkt nieti.c.m. de Samsung DCB-H360 HDTV ontvanger. Totaal geen beeld. Beetje groene/rode/blauwe strepen (geheel over het hele beeld) wat gewoon niet beweegt. Geen geluid niets.
Heb reeds de firmware geupdate van de samnsung. Krijg het niet aan de gang. Met de component-video lukt het wel... Maar goed.... ik wil dit ook via de HDMI kabel voor elkaar krijgen.
Iemand een idee
Sony Vaio F13S0e/b i7-740 met 120GB intel SSD
quote:
Nou, of dat zo natuurlijk is... Er zit toch een 'upscale' chip in het apparaat? Wat is dan de zin van een externe scart ingang? Ik kan de DVD speler dus net zo goed rechtstreeks op de TV aansluiten.quote:Chrasher schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:44:
Om de DVD te kunnen zien moet je de TV ook aansluiten op je SCART-uitgang van je Decoder. Het DVD-scart signaal wordt natuurlijk niet geconverteerd naar Component of HDMI.
WouterHelm wijzigde dit bericht 27-06-2006 08:49 (23%)
Het heeft helaas niet gewerkt. Het beeld is wel zichtbaar maar alleen rood/paars achter met allemaal groene verstorigen er doorheen. Helaas.... maar gewoon met component gaan kijken ...quote:Gertach schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:09:
[...]
Samsung receiver uitzetten, minuutje wachten, zenders opnieuw installeren en het werkt.
Bij mij tenminste wel met the 42PF9830
quote:sphere schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:28:
Aanpassing Netwerk HDTV 24-06-2006 | 09:20
Door een aanpassing in ons netwerk voor HDTV, om de kwaliteit te verbeteren, kan het voorkomen dat u geen beeld meer ontvangt via uw HDTV decoder.
Om dit te verhelpen dient u de decoder eenmaal uit te zetten en vervolgens weer aan met behulp van de schakelaar op de achterkant van de decoder.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Matthijs Hoekstra wijzigde dit bericht 27-06-2006 23:09 (33%)
Reden: quote ging niet goed
Windows Phone 7 Development op http://create.msdn.com/ en http://msdn.microsoft.nl/phone
quote:BigM321 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:09:
[...]
Hmm zou dat verklaren dat mijn samsung icm Philips niet meer werkt over HDMI. Heeft een tijd goed gewerkt. Gedaan met tip eerder genoemd, effe uit, na minuut weer aan geen groene zooi meer. Maar sinds een paar dagen na paar minuten toch groene meuk op mijn scherm.
Zucht......
quote:Quaestrix schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:35:
Ik wil graag mijn video recorder gebruiken, en een kanaal opnemen terwijl ik via de decoder een ander kanaal bekijk, dit lukt niet met de normale aansluiting (coaxkabel naar VCR en dan coaxkabel naar decoder en de decoder via component op de TV aangesloten)
De Casema helpdesk bevestigt dat deze simpele functie die al zo een 100.000 jaar bestaat niet mogelijk is met deze decoder. klopt dit? of hoe kan het anders?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Carel wijzigde dit bericht 01-07-2006 08:42 (39%)
quote:poes schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 06:14:
Ik heb mijn decoder bij de BCC gescoord en ik heb daar mijn decoder ook weer ingeruild.
Volgens de specificaties van de fabrikant moet het apparaat een werkende HDMI hebben, en daar mag je gewoon om vragen. En net zo lang omruilen totdat deze aansluiting werkt. Nederland ligt nu toch al uit het WK, dus ik heb tijd zat om te wachten.
Navraag gedaan bij Consumentenbond en Uneto (is BCC lid van) en die bevestigen mijn idee.
Ik weet heus wel dat niet iedereen hier fan van de consumentenbond is, maar ik wil gewoon dat Casema en Samsung degelijk spullen afleveren.
Chaos is a higher form of arranging
quote:Carel schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:21:
Ook zag ik gister laat een Volleybal wedstrijd welke er gelikt scherp en zuiver uit zag.
Je doet het lekkerder in een Peugeot
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks...
quote:thestiffmeister schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:05:
Ik heb zo'n LCD-TV van Philips. Een 32PF9830/10.
HDMI kabel werkt nieti.c.m. de Samsung DCB-H360 HDTV ontvanger. Totaal geen beeld. Beetje groene/rode/blauwe strepen (geheel over het hele beeld) wat gewoon niet beweegt. Geen geluid niets.
Heb reeds de firmware geupdate van de samnsung. Krijg het niet aan de gang. Met de component-video lukt het wel... Maar goed.... ik wil dit ook via de HDMI kabel voor elkaar krijgen.
Iemand een idee
quote:poes schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:29:
Hoera, ik heb een nieuwe decoder en hij werkt nu perfect met mijn Toshiba 32WL66
Misschien heb je iets aan deze review van de DCB-H360R.quote:The Dragon schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 01:17:
En weet je misschien ook of er verschil is in digitale tv met een sd- of hd-decoder?
poes wijzigde dit bericht 07-07-2006 21:42 (47%)
quote:domin4tor schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:56:
Wat ik me afvraag: er wordt nogal afgegeven op de huidige STDV decoder van Samsung welke momenteel gebruikt wordt door Casema. Van horen zeggen heb ik begrepen dat de oudere decoders (van oa Nokia dacht ik) beter beeld geven als de samsung decoder.
Zit in deze HDTV decoder nu een betere SDTV decoder? Uiteraard is er het voordeel van HDMI/Component aansluiting bij de HDTV decoder t.o.v. Scart op de oude decoder, maar is dit het enige voordeel?
Join Online FM4 racing community voor competie racing met FM4.
digimate wijzigde dit bericht 09-07-2006 10:38 (6%)
quote:digimate schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:29:
Wie gebruikt deze decoder in combinatie met een Philips DVDR7300H harddiskrecorder??
Ik krijg het helaas niet voor elkaar om via g-link van de DVDR7300H de Samsung decoder op een ander kanaal te krijgen. Ik heb inmiddels vele instellingen geprobeert maar nog geen werkende gevonden.
Wie wil mij helpen door de bij jou werkende instellingen door te geven.
Bij voorbaat mijn dank.
quote:Borry schreef op zondag 09 juli 2006 @ 11:28:
[...]
De AB-codes van de decoder zijn nog niet in de Guide+ tabel opgenomen dus het zal voorlopig nog niet werken.
Heb het zelfde probleem met mijn DVDR725H. Ik gebruik voor het opnemen nog mijn oude Panasonic decoder met een extra kaart.
Ik zou al die zenders even noteren en nog een keer die decoder ruilen en als dezelfde zenders weer dezelfde symptonen vertonen weet je bijna wel zeker dat het aan casema ligt.quote:poes schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:34:
Sommige zenders hebben perfect beeld en geluid, maar bij een aantal andere zenders, waaronder Ned 2 en 3 en RTL 4 heb ik wel geluid, maar geen beeld.
Ontvangst is 80, rechtstreeks vanuit de meterkast.
Denk ook niet dat de decoder stuk is ,aangezien hij bij een groot aantal zenders wel werkt.
Zou dat aan Casema kunnen liggen?
(..ik heb net Aspe redelijk normaal kunnen kijken, echter de reclame's waren slecht. En nu zijn Ned 1, 2 en 3 niet te bekijken, maar wel te beluisteren met echt niets op het scherm...)
quote:SAICRJMPM schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:32:
Hoe hebben jullie de recorder op de decoder aangesloten om de digitale zenders op te nemen? Kan alleen via de scart-uit van de decoder naar de scart-in van de recorder. Jullie realiseren je wel dat de Samsung decoder het slechtste videosignaal (composite) dat er is door die scart stuurt, als je via HDMI of Component je decoder met de TV verbonden hebt? Slechter nog dan VHS.
Misschien kun je bij Philips iets bereiken.quote:digimate schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:48:
[...]
@Borry
Bedankt voor je reactie. Jammer dat het nog niet werkt want ik merk dat de kwalitiet van deze decoder een stuk beter is dan z'n voorganger. Dus vandaar dat ik ook digitaal wilde gaan opnemen.
Heb jij een idee waar we kunnen aankloppen om een poging te wagen om de codes opgenomen te krijgen in de Guide+ tabel. Of zou zoiets al in gang gezet zijn?
Op de site van Guide Plus + kan ik daar nog niets over vinden.
Goede tip ! Ik ga ook nog maar een extra kaart kopen en mijn 'oude' decoder z'n plekje weer teruggeven.
quote:Met HDMI blijft het een beetje sukkelen. Soms komt er toch weer een paarse zweem over het beeld en moet ik de HDMI-kabel weer wat bewegen. Ook het geluid via HDMI gaat dan weer wel dan weer niet schokkerig aan en uit. Al met al heb ik echter nog geen spijt van de aanschaf van deze decoder. Uiteraard hoop ik dat de kwaliteit d.m.v. firmware updates nog wat verbeterd kan worden.
Join Online FM4 racing community voor competie racing met FM4.
Niet mogelijkquote:bassio schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:11:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik beeld over HDMI en audio over analoog (wit-rood tulp) kan krijgen.
"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal
rafler wijzigde dit bericht 12-07-2006 15:29 (5%)
digimate wijzigde dit bericht 14-07-2006 21:12 (88%)
quote:Carel schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:08:
De H360 gebruikt 11.5W in standby modusDat vind ik toch wel behoorlijk matig wetende dat mijn plasma, dvd en Xbox360 tesamen 3.5W gebruiken.
Dit doen ze ook niet. Volgens mij is het dan ook een onjuist antwoord. Misschien dat hij bedoelt dat zijn tv, als er iets via HDMI aangesloten zit, die andere audio ingang niet kan gebruiken. Aan de decoder ligt het in ieder geval niet. Die stuurt via Toslink of analoog altijd het geluid uit.quote:MooDyBLueS schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:52:
[...]
Overigens zou ik niet weten waarom de analoge audio i.c.m. HDMI niet zou werken.Ik gebruik dan weliswaar component, maar daar werkt het ook gewoon bij. Ik kan ook gelijktijdig de digitale optische verbinding gebruiken, alleen doe ik dat niet. Ik snap dus niet waarom ze de analoge stopzetten als je HDMI gebruikt. Beetje vaag.
Asus A7N8X DeLuxe, AMD 2800+ @ 2500MHz, 2 x 512MB DDR, Hercules ATI Radeon 9800 Pro 128MB
Linksboven op je AB zitten de knopjes TV en STB. Hiermee kun je je AB respectievelijk in de TV of decoder modus zetten. Dus, druk eens op het knopje STB en je hebt een grote kans dat e.e.a. nu wel werkt!?quote:KaoZ schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:06:
Ik heb een LG 32LX2R LCD TV en het enige wat ik van de afstandsbediening van mijn DBC-H360R wil is dat ik mijn TV aan en uit kan zetten. De codes die in de handleiding staan werken niet.
Heeft iemand een idee wat de juiste code is of waar ik dit kan achterhalen.
(samsung helpdesk reageert niet)
quote:KaoZ schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:06:
Ik heb een LG 32LX2R LCD TV en het enige wat ik van de afstandsbediening van mijn DBC-H360R wil is dat ik mijn TV aan en uit kan zetten. De codes die in de handleiding staan werken niet.
Heeft iemand een idee wat de juiste code is of waar ik dit kan achterhalen.
(samsung helpdesk reageert niet)
Zanco1964 heb jij toevallig op sommige HD zenders ook het probleem dat het beeld soms wat schokt?quote:zanco1964 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:31:
De DCB-H360RS werkt via Cai Wesland nu ook goed in combinatie met de Sony Bravia televisie.
De leukste online games op Gamespelen.nl
Specs: Your mom
quote:Boldy schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 00:51:
[...]
Zanco1964 heb jij toevallig op sommige HD zenders ook het probleem dat het beeld soms wat schokt?
Kroontje wijzigde dit bericht 01-08-2006 11:05 (18%)
Waarom niet terug naar Samsung? Zou hem niet openmaken aangezien je er nog garantie op hebt en deze waarschijnlijk vervalt als jezelf gaat knutselen.quote:ruesie schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:09:
Heb ook een probleem met mijn HDMI aansluiting!
Is zeker niet het kabeltje, heb er verschillende geprobeerd.
Lijkt mij op een slechte verbinding in de decoder.
Denk dat ik hem maar eens open ga maken?
R-B wijzigde dit bericht 02-08-2006 23:35 (91%)
Eigenaar van: Denon 1909 Zwart | HDX1000 | Mooie HD-AUDIO lampje!
R-B wijzigde dit bericht 02-08-2006 23:35 (10%)
Eigenaar van: Denon 1909 Zwart | HDX1000 | Mooie HD-AUDIO lampje!
Ik heb het werkend op de 46x2000. Zorg ervoor dat eerst je tv aan staat en dan pas de decoder (laat de decoder tot dat moment uit (stekker uit het stopcontact)). Sindsdien werkt het zoder problemen bij mijquote:marbico schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:45:
Ik heb de Sony 46*2000, wat een rampe kast is die Samsung daar op.
Eerst alleen beeld en geluid op component op 576P, op 720P en 1080i alleen geluid.
HDMI, gewoon niets , geen beeld en geluid.
Verleden week de nieuwe firmware erin, nu beeld op HDMI op alle resoluties.
Maar wat denk je, nergens geluid mee, nu heb ik alle vier de mogelijkheden a,b,c,d, geprobeerd.
Soms op stand B heb ik geluid, maar als ik dan gaat zappen valt hij weer weg en is met geen mogelijkheid weer terug te krijgen,
Op component niets veranderd, nog steeds geen beeld op de hogere resoluties.
Na de update gaat het zappen tergend langzaam, geluid is er direct, we hebben het nou over componenet 576p , maar beeld duurd soms gewoon 10 seconden.
Ben in staat dat kastje het raam uit te gooien, maar iets houd me tegen, waarschijnlijk de belachelijke prijs voor soms hoop narigheid.
Is er soms iemand die het wel werkend heeft op de Sony 46*2000???
Specs: Your mom
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: