Gathering of Tweakers

Quicksearch
Voor de duidelijkheid, hier wat ik krijg als ik "sudo nano /etc/X11/xorg.conf" doe.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
Section "Monitor"
        Identifier      "L1710X"
        Option         "DPMS"
        HorizSync    30-57
        VertRefresh  56-60
EndSection

Section "Screen"
        Identifier       "Default Screen"
        Device          "ATI Technologies, Inc. RV350 AP [Radeon 9600]"
        Monitor         "L1710S"
        DefaultDepth 16

SubSection "Display"
        Depth     1
        Modes    "1024x768" "800x600" "640x480"
    EndSubSection
SubSection "Display"
        Depth     4
    EndSubSection
SubSection "Display"
        Depth     8
    EndSubSection
SubSection "Display"
        Depth     15
    EndSubSection
SubSection "Display"
        Depth     16
    EndSubSection
SubSection "Display"
        Depth     24
    EndSubSection
EndSection

Als ik dit dus afsluit en "startx" doe krijg ik nog steeds het, vervelend beginnend wordende, Input signal out of range

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

quote:
HetWonder schreef op zondag 04 juni 2006 @ 15:47:
Weet er iemand trouwens een goed alternatief voor limewire in linux? Ik wil namelijk naast bittorrent ook een beetje fatsoenlijk snel losse nummertjes kunnen downloaden.
Limewire is er ook voor Linux.

Al Jazeera International - http://www.aljazeera.net/english

Marcel rijdt de ride!

Ik heb dapper ook een try gegeven. Ik kende ubuntu al vanaf 5.05. T och bleef ondermeer voor mijn werk FC3 draaien.
Ik heb tot nu toe alleen nog een probleem om mijn Matrox g450 op dual screen te krijgen. Voor xorg 7 heb je een bestand mga-hal.o nodig. Echter daarna ben ik de weg kwijt (Als ik de module al kan vinden). Hoe krijg je die module dan aan/in je kernel?
Het prutsen met xorg lukt me daarna wel

vi is my favo editor, zoek even een quickguide, waarin de belangrijkste commando's zijn uitgelegd.

Organiseer je eigen babypool: http://baby.the-pool.nl/

quote:
htca schreef op maandag 05 juni 2006 @ 08:36:
Ik heb tot nu toe alleen nog een probleem om mijn Matrox g450 op dual screen te krijgen. Voor xorg 7 heb je een bestand mga-hal.o nodig. Echter daarna ben ik de weg kwijt (Als ik de module al kan vinden). Hoe krijg je die module dan aan/in je kernel?
Het prutsen met xorg lukt me daarna wel

In xorg kun je aangeven dat hij de mga hal module moet laden, zie www.x.org voor meer info. De mga hal module kun je op www.matrox.com downloaden

quote:
Commendatore schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:41:
[...]
Limewire is er ook voor Linux.
Frostwire is nog beter, een opensource limewire zonder mega-irri-boodschap aan het begin.
Ik heb zojuist ook ubuntu geinstalleerd naar mijn bestaande XP installatie,
aan het einde van de installatie van ubuntu geeft de installer aan om het volgende te doen:

$ sudo oem-config-prepare

dit heb ik dus ook gedaan, daarna nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord maar als ik nu onder dat account wil inloggen dan geeft het systeem aan dat de gebruikersnaam en of wachtwoord niet correct zijn. heeft iemand dit ook gehad en een oplossing voor ??

hdd is als volgende ingedeeld

Maxtor 200Gb
WindowsXP partitie 20Gb
opslag partitie 160Gb
/swap partitie 500Mb
/defaults xfs3 partitie 10.3Gb

edit voor de post hieronder:

deze heb ik: kliklink
[ ] ubuntu-6.06-dvd-amd64.iso.torrent 01-Jun-2006 11:42 64K Install/live DVD for 64-bit PC (AMD64) computers (standard download) ( 3.2Gb btw :P )

het gaat om de " alles in 1" DVD

Install/live DVD
The combined install/live DVD allows you either to install Ubuntu permanently on a computer, or (by entering 'live' at the boot prompt) to try Ubuntu without changing your computer at all.

There are three images available, each for a different type of computer:

DJrDJ666 wijzigde dit bericht 05-06-2006 10:31 (39%)

zie mophor

je hebt de OEM-disk gebruikt. Je had de desktop-cd moeten gebruiken, dat is zowel live-cd als installer-cd. Onhandig aangepakt van Ubuntu trouwens, een hoop mensen (inclusief ikzelf) moesten even goed denken welke schijf er nou nodig was. Vooral door de bechrijving. Ik heb zelfs daar niet naar gekeken toen ik er niet wijzer uit werd, en gewoon de iso met de termen 'i386' en 'desktop' in de filename gedownload :P

goed, dit is de derde keer dat ik dit bericht tik, maar de afgelopen twee keer ging Xgl op z'n bek omdat ik per ongeluk op shift + backspace drukte (bekende bug, helaas nog niet gefixed). Nu maar weer even in xorg dus.

Algemene indrukken zijn goed, erg goed zelfs. Hardwaresupport is fenominaal. Linux wordt er bijna saai om. Ook Xgl was - na een puzzel om het draaiend te krijgen (de beste link die ik vond met de meest elegante oplossing voor ati-gebruikers: klik en klik, van beide tutorials 'method 2' gebruiken :)) errug vet om te zien. Wel heb ik wobbly uitgezet, evenals dock, en moet ik zeggen dat ik fade af en toe erg irritant (daarom de snelheid flink hoger gezet).

Voor kantoordingen (waarbij je vaak savet :P) is Xgl al errug bruikbaar. Maak je het spannend met vlc en blender, dan wil het wel eens onderuit gaan. Jammer, maar te verwachten met zo'n alfa-versie.
Verder zitten een hoop stukken nu beter in elkaar dan in Badger. Bijv als je een custom ati-driver wilde maar de wlan-support die meegeleverd werd wilde houden, moest je de laatste backuppen uit je modules-dir, de package verwijderen, je grafische zut in orde maken, en dan met de hand je wlan-drivers weer terugzetten. En dat elke kernel-update overnieuw. Dat is gelukkig aangepast. Overigens niet dankzij het ' geweldige ' easyubuntu, dat eventjes extragratis mijn grafische zut overhoop haalde.

Xgl verbruikt ook errug veel stroom op m'n laptopje - voor onderweg wat minder geschikt (behalve mensen die meekijken onder de indruk laten zijn van je stoere OS, nee meneer dit is geen vista en geen apple). Desalniettemin ben ik van het geheel weer behoorlijk onder de indruk. En dat allemaal voor 0 euro. Nu hopen dat ze Xgl zsm uit het niet-professioneel-toe-te-passen-stadium trekken want het is echt fijne technologie, die ik daadwerkelijk leuk vind om te gebruiken. Je virtuele desktops worden er inzichtelijk mee, en je maakt er logischer gebruik van. Vroeger moest ik die dingen niet - nu wil ik niet anders meer. :)

HunterPro wijzigde dit bericht 05-06-2006 10:36 (77%)

it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!

quote:
HunterPro schreef op maandag 05 juni 2006 @ 10:20:goed, dit is de derde keer dat ik dit bericht tik, maar de afgelopen twee keer ging Xgl op z'n bek omdat ik per ongeluk op shift + backspace drukte (bekende bug, helaas nog niet gefixed). Nu maar weer even in xorg dus.
Zie daarvoor deze thread op ubuntuforums
quote:
Algemene indrukken zijn goed, erg goed zelfs. Hardwaresupport is fenominaal. Linux wordt er bijna saai om. Ook Xgl was - na een puzzel om het draaiend te krijgen (de beste link die ik vond met de meest elegante oplossing voor ati-gebruikers: klik en klik, van beide tutorials 'method 2' gebruiken :)) errug vet om te zien. Wel heb ik wobbly uitgezet, evenals dock, en moet ik zeggen dat ik fade af en toe erg irritant (daarom de snelheid flink hoger gezet).
Voor de installatie heb ik ook ubuntuforums gebruikt: daar staat erg veel informatie: klik
quote:
Xgl verbruikt ook errug veel stroom op m'n laptopje - voor onderweg wat minder geschikt (behalve mensen die meekijken onder de indruk laten zijn van je stoere OS, nee meneer dit is geen vista en geen apple). Desalniettemin ben ik van het geheel weer behoorlijk onder de indruk. En dat allemaal voor 0 euro. Maar dat is natuurlijk niet helemaal in waarde: het koste je vast wel een aantal uur ;) Nu hopen dat ze Xgl zsm uit het niet-professioneel-toe-te-passen-stadium trekken want het is echt fijne technologie, die ik daadwerkelijk leuk vind om te gebruiken. Je virtuele desktops worden er inzichtelijk mee, en je maakt er logischer gebruik van. Vroeger moest ik die dingen niet - nu wil ik niet anders meer. :)
Ik maak er zeker ook veel gebruik van, vooral de cube, state, widget en scale plugin. Als je up to date wil blijven, kan je het beste Quinn's package halen uit zijn repository's:
code:
1
deb http://www.beerorkid.com/compiz/ dapper main
deb-src http://www.beerorkid.com/compiz dapper main

Maar je moet nog wel een key hebben om erbij te komen (wel te vinden op internet). Zo blijf je elke keer up-to-date met de laatste versies van compiz voor Ubuntu!

Portfolio | Your ecological footprint looks even bigger in melting snow

Ik wil dus Kubuntu installeren in /dev/sda8, zie het volgende plaatje:

http://webfreakz.nl/upload/kubuntu_list_harddisk.png

Ik druk nu op volgende en krijg het scherm:

http://webfreakz.nl/upload/kubuntu_list_harddisk2.png

Maar zoals je ziet zijn dit dus de partities uit het 1e plaatje.
Kijk maar:

/dev/sda5/ == Ghost == 10GB (ghost backup)
/dev/sda7/ == Meuk == 46GB (progsels)
/dev/sda6/ == Blaat == 42GB (leeg maar bedoeld voor progsels)
/dev/sda1/ == Windows == 15GB (windows partitie)

Wat kan ik eraan doen dat hij die niet gebruikt? Want nu lijkt het me dat hij bovenstaande windows-partitie overschrijft en dat lijkt me niet zo'n prettig idee :P

Specs || "You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

quote:
webfreakz.nl schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:22:Wat kan ik eraan doen dat hij die niet gebruikt? Want nu lijkt het me dat hij bovenstaande windows-partitie overschrijft en dat lijkt me niet zo'n prettig idee :P
Nee, alleen waar jij een vinkje hebt gezet gaat Kubuntu formatteren. Verder worden al je NTFS partities gemount (onder /mnt) zodat je onder Kubuntu er nog bij kan ;) Er gebeurt niets mee, je 166GB partitie wordt op deze manier geformatteerd, en daar wordt Kubuntu ook op geinstalleerd. De rest blijft intact ;)

/edit: let wel op dat je dus nog een swap nodig hebt. Verder kan ik je aanraden om je /home ook op een aparte partitie te zetten. /home is vergelijkbaar met 'Mijn Documenten' onder Windows. Als je echt problemen hebt met Kubuntu en je wil alles opnieuw installeren, blijven je documenten dan intact. Wat ik zou doen is dus
code:
1
2
1GB Linux swap
100GB: ext3 /
60GB: ext3 /home

Waarbij je natuurlijk de grootte van / en /home kan veranderen naar jouw wens ;)

mithras wijzigde dit bericht 05-06-2006 11:32 (29%)

Reg. datum: 08 februari 2004

quote:
webfreakz.nl schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:22:

/dev/sda5/ == Ghost == 10GB (ghost backup)
/dev/sda7/ == Meuk == 46GB (progsels)
/dev/sda6/ == Blaat == 42GB (leeg maar bedoeld voor progsels)
/dev/sda1/ == Windows == 15GB (windows partitie)

Wat kan ik eraan doen dat hij die niet gebruikt? Want nu lijkt het me dat hij bovenstaande windows-partitie overschrijft en dat lijkt me niet zo'n prettig idee :P

Waar staat dan dat ie je windows partitie gaat gebruiken om er kubuntu op te zetten?
Zoals ik het zie formatteert ie sda8 en blijft ie van de rest af?

zie mophor

quote:
Mithras86 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 10:58:
[...]
Zie daarvoor deze thread op ubuntuforums
thanks, zo ff mee spelen :)
quote:

[...]
Voor de installatie heb ik ook ubuntuforums gebruikt: daar staat erg veel informatie: klik
holy shit, ik heb dat topic ff open gehad (en direct doorgeklikt), wist niet dat er zoveel extra info instond!
quote:

[...]
Ik maak er zeker ook veel gebruik van, vooral de cube, state, widget en scale plugin. Als je up to date wil blijven, kan je het beste Quinn's package halen uit zijn repository's:
code:
1
deb http://www.beerorkid.com/compiz/ dapper main
deb-src http://www.beerorkid.com/compiz dapper main

Maar je moet nog wel een key hebben om erbij te komen (wel te vinden op internet). Zo blijf je elke keer up-to-date met de laatste versies van compiz voor Ubuntu!

als je op m'n 2e link had geklikt had je gezien dat daar ook quinn's repo's gebruikt worden :) fijn ding. Staat de key ook bij. :)

Heb jij al leuke widgets? screenshot? :)

it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!

aka wwillem

Ik heb een algemeen ubuntu vraagje: Is het mogelijk om Ubuntu te installeren op een onboard sata raid 0 configuratie :? Edit: Na lang zoeken zou dit een oplossing moeten zijn :).

Wat extra info:
Ik ben wel gecharmeerd van Ubuntu en wil weer eens Linux proberen op de desktop. Na een redelijk negatieve ervaring met eerdere distributies zoek ik een zo gebruiksvriendelijk mogelijke distributie. EasyUbuntu lijkt dit voor mij te zijn en die wil ik graag proberen. Helaas houdt het installeren van een distributie bij mij meestal op nadat ik het getest heb onder VMWare (live CD's niet meegerekend). Mijn echte pc heeft een raid 0 config van sata schijven via de nforce4 chipset. Alle eerder geteste distributies hadden geen drivers in de kernel zitten om onboard raid te ondersteunen.

De reden voor raid 0, is dat ik de de langzaamste component in mijn pc graag wil versnellen. Nu zou ik graag onder zowel linux als Windows met slechts twee schijven wil draaien waarbij beide besturingssystemen de harde schijven kunnen aanspreken.Een volledig software raid 0 is dus geen optie omdat Windows daar niet van kan booten en Linux niet op de Windows raid 0 config kan schrijven. Ook een echte hardware raid 0 oplossing is niet mogelijk, omdat een raid 0 kaart te duur is.

dr snuggles wijzigde dit bericht 05-06-2006 13:24 (19%)

quote:
kaconst schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:35:
[...]

Waar staat dan dat ie je windows partitie gaat gebruiken om er kubuntu op te zetten?
Zoals ik het zie formatteert ie sda8 en blijft ie van de rest af?
Mja, ik heb het verkeerd begrepen; ik dacht dat omdat hij die windows partities ook neerzet hij er wat mee zou doen, maar dit was blijkbaar alleen om aan te tonen welke mountpoints ze hebben ofzo.

Specs || "You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Plaatje op imageshack (popups!) zijn mijn widgets. Wat wel vervelend is, is dat ik de cairo-clock wel kan positioneren, maar mijn calc niet. Die begint dus elke keer links boven en dan moet ik hem verslepen naar de plek waar hij nu staat. Een beetje onhandig

Verder krijg ik mijn gdesklets niet als widget aan de praat :( c:GDesklets:2 werkt voor mij in de gconf-editor niet |:(

mithras wijzigde dit bericht 05-06-2006 12:00 (29%)

Heeft iemand nou al World of Warcraft aan de praat gekregen onder ubuntu dapper?

Ik heb nou de aangepaste wine gecompileerd, probeer ik winecfg te draaien krijg ik deze error

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
br_men@desktop:~$ winecfg
err:imagelist:ImageList_ReplaceIcon no color!
Application tried to create a window, but no driver could be loaded.
The X11 driver is missing.  Check your build!
Application tried to create a window, but no driver could be loaded.
The X11 driver is missing.  Check your build!

heb later de speciale .deb hiervoor gedownload, nogsteeds hetzelfde probleem.
Ligt dit nou aan de aangepaste wine of iets anders?

ps: heb ati drivers geinstaleerd.

code:
1
2
3
4
br_men@desktop:~$ fglrxinfo
display: :0.0  screen: 0
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: RADEON X600 PRO Generic
OpenGL version string: 2.0.5814 (8.25.18)

Wat is je probleem met WoW dan? Het kan wel, of iig met Cedega. En heb je eerst Wine geprobeert vanuit de repo?

quote:
Mithras86 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 12:31:
Wat is je probleem met WoW dan? Het kan wel, of iig met Cedega. En heb je eerst Wine geprobeert vanuit de repo?

Heb gehoord dat Cedega meer problemen met WoW heeft als Wine.
Heb net sudo apt-get --purge wine gedaan en daarna wine van de repository geinstaleerd, zelfde error bij winecfg.

Ik heb Wine geinstalleerd via Adept Manager en toen het volgende gevolgd:

Now we need to, as root, make a file with a text editor in /etc called ld.so.conf, that contains a single line specifying a directory: /usr/local/lib
Now run the command 'sudo ldconfig'. This is necessary due to the special way Ubuntu handles dynamic linking (I think), while Wine expects the more standard method.

You may at this point want to run 'wine' with no application specified.
$ wine
This should create the .wine directory in your home directory with the fake C drive.

Now we can put the .dll files in the system folder:
$ mv msvcp60.dll mfc42 ~/.wine/drive_c/windows/system32/

Now we need to install MozillaControl under wine:
$ wine MozillaControl1712.exe

Now we can use the graphical wine configuration utility and choose the following options:
$ winecfg

1. In the Applications tab change Windows version to “Windows XP”
2. In the Graphics tab:
1. Enable Pixel Shaders
2. Set Vertex Shader to Hardware
3. Enable Allow the window manager to control the windows
3. In the Audio tab set to OSS output (Option, but reported to be best)

Zie hier:

Het gaat over 5.10, maar ik ben hier iig met de installatie van WoW bezig.

Ik zal me linux wel weer naar de kloten hebben geholpen.
Even nieuwe installatie doen en kijken of het dan lukt.

Reg. datum: 13 december 2005

Ik zit nu op de live installer van dapper , maar er is (denk ik ) een klein probleempje , hij is al een 10-tal minuten bezig met het resizen van mijn (linux) harde schijf (hdb) , maar hij is nog steeds niets gevorderd ?

Pls wait , resizeng partitions....

Wat kan ik het beste doen ? Nog even wachten ? Of pc rebooten en opnieuw proberen , terwijl ik hoop dat hij ondertussen grub ofzo niet omzeep heeft geholpen ?

Edit : hij is ondertussen al 20 minuten bezig , en nog steeds 0% gevorderd :/ ?
Edit2 : Ik heb de installer maar gestopt , nu bij de tweede poging heb ik hem gewoon heel men linux harde schijf laten formateren . Dit ging wel goed en nu is hij vrolijk aan het installeren :) . Wel grappig , ondertussen dat linux aan het installeren is nog surfen enzo :P .

evert_ wijzigde dit bericht 05-06-2006 17:01 (32%)

Met schone installatie van kubuntu dapper werkte het.

Hierna de ati drivers geinstaleerd met methode 1 van deze guide.
http://wiki.cchtml.com/in...Dapper_Installation_Guide

Daarna gaf hij weer de vorige error.

Wat doe ik nou weer verkeerd? :S

quote:
evert_ schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:43:
Wel grappig , ondertussen dat linux aan het installeren is nog surfen enzo :P .

De lycoris installer vroeg in de eerste 2 minuten alle nodige vragen, en ging ondertussen alvast alles doen wat hij kon doen, daarna kon je als gebruiker tijdens de rest van de install lekker patience spelen.

zo zie je maar, hoe open-er het programma hoe gekker de innovatie, en je kunt zeggen wat je wilt, maar een volledig functionele desktop tijdens de install is WEL handig :P

Ook zin in een outdoor geek-fest? ETH-0.nl

Reg. datum: 13 december 2005

*zucht* Ik denk dat ik Ubuntu en nvidia drivers ga opgeven ofzo :X .

Ik heb daarstraks dus ubuntu dapper drake geherinstalleerd omdat ik bij mijn vorige installatie (die geupgrade was van kubuntu 5,10 naar 6,06) ik geen nvidia drivers kon installeren.

Nu heb ik het eerst eens laten doen door 'easybuntu' , die de drivers downloade en mooi installeerde.
Nadat easybuntu dit voor mij had gedaan even in men xorg.conf driver van nv naar nvidia zetten en X opnieuw opstarten. Hiernaa bleef mijn scherm (zoals altijd met nvidia drivers :( ) zwart. Dus even in safe mode opstarten , in men xorg.conf nvidia weer veranderen naar nv en het werkte weer.

Dan op naar poging 2 , de nvidia drivers installeren zoals het in een wiki staat om xgl werkend te krijgen. Dit ging opzich wel goed , maar weer het leuke zwarte scherm na een herstart van X.

Nu had ik dezelfde problemen ook al met (k)ubuntu 5.10 , waar ik ook al vele wiki's gevolgd heb en vele pogingen gewaagd heb. Ik begin de moed te verliezen , deze nvidia drivers willen gewoon niet werken met ubuntu. :( Met SUSE 10 , heb ik de nvidia drivers probleemloos aan de praat gekregen , dus ik heb ondersteunde hardware (een nvidia 6800gt van PNY).

Ik hoop echt dat iemand me hiermee kan verderhelpen , op het ubuntu channel op irc hebben ze me niet direct kunnen verderhelpen , buiten de links geven van wiki's om drivers te installeren ed.

ps: Op alle andere vlakken vind ik ubuntu (en specifiek dapper) echt fantastisch :) , ik werk graag met linux , het werkt vlot maar ik wil ook af en toe eens een spelletje kunnen spelen :+ .

evert_ wijzigde dit bericht 05-06-2006 19:30 (8%)

quote:
evert_ schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:29:
*zucht* Ik denk dat ik Ubuntu en nvidia drivers ga opgeven ofzo :X .
[...]
Heb je wel
sudo nvidia-glx-config enable
gedaan? Dan pas werkt je driver ;) En dan kan je zovaak nv naar nvidia veranderen, je moet wel eerst enable'n ;)

mithras wijzigde dit bericht 07-06-2006 10:36 (4%)

Reg. datum: 04 januari 2001

Ik heb ook maar eens Ubuntu geprobeerd. Heb een poosje geleden 5.04 eens gedownload, maar daarbij startte de kernel niet door. Toen Dapper (toen nog beta) geprobeerd, daarbij liep de bootloader vast. Nu is 6.06 er dus ook die gedownload.

Het begon prima: de bootloader deed het, de kernel startte door... maar toen startte X niet. Prima, even xorg.conf aanpassen. Leek allemaal prima te staan, maar niks werkte. Uiteindelijk maar de vga driver ingesteld ipv ati en X startte op! Probleempje: de resolutie was 320x200 waardoor ik dus ongeveer 2 iconen in beeld zag en de rest wegviel. Ook geen virtual desktop oid.

Toen heb ik het maar weer opgegeven, ik begrijp echt niet waarom dit nou zo moeilijk kan zijn? Begin overigens wel een beetje mijn videokaart cq de herkenning door de ATI driver de schuld te geven, maarja in XP werkt ie als een zonnetje. Hij stond namelijk als X850 in de xorg.conf.

Het gaat overigens om een Radeon X800 GTO PCI-E op een MSI RS480 moederbordje (en een Athlon 64 3200+ met 1 GB, maar da's niet zo interessant denk ik). Zou het ontzettend op prijs stellen als iemand me de goede kant op kan sturen, want via Google ben ik niet veel nuttigs tegengekomen.

rb338 wijzigde dit bericht 05-06-2006 19:51 (4%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws