Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
T-shirt wit
T-shirt
Model: long sleeve
Kleur: zwart
Maat: XL
Prijs: ¤14,60 (¤16,00 + ¤1,60 verpakkings- en verzendkosten) Beperkte voorraad. OP=OP !!
Mss dat kleine foutje er nog uit halen
PissedCapslock wijzigde dit bericht 30-05-2006 12:34 (3%)
Grazend voor NGS
Reg. datum: 17 september 2004
maar ik zal eens denken over die casebadges
T-shirt zwart XXL
T-shirts NL
T-shirt zwart. Maat XL
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Reg. datum: 06 november 2002
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Reg. datum: 26 maart 2005
De casebadges worden uitlsuitend per 6 verkocht.
Prijs: 4.60 euro (4,00 euro + 0,50 euro verpakkings- en verzendkosten)
Fear is in the eye of the beholder. Let it be you!
Grazend voor NGS
quote:PissedCapslock schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:26:
Wat betreft die betalingsgegevens. Als je ook wat aan de Belgen wil denken, en IBAN nummers e.d. wil noteren. Anders kunnen wij niet direct betalen via overschrijving
Hé, jij hier? Waar is je broertje, PissedNumlock?
Nieuwste blog (31-01): Communicatie deel 6: de vaatwasser
Er zijn geen dieren fysiek of mentaal benadeeld tijdens het tikken van deze post. En ik vraag me af waarom niet.
Die speelt constant UT, heeft geen tijd voor DC
Grazend voor NGS
Krijg je hier trouwens nog een bevestiging van? Betaling is binnen dus bestelling wordt uitgevoerd?
Tenminste lees dat na 14 dagen niet betalen de bestelling wordt geannuleerd. Mocht er wat misgaan ben je er als "betaler" snel genoeg op de hoogte om eventuele fouten te herstellen.
subteam: De Apen
Misschien dat de beheerders van de shop dit wel willen doen?
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
EU voor de inwoners van de eu (dus bijv belgie, duitsland, ...)
worldwide voor wie het naar Amerika, Afrika, Azië etc wil laten versturen
Maw er is een prijsverschil met betrekking tot de verzendkosten die nodig zijn...
Kristof is lid van de Belgische tak der Cureseekers
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Van zodra je het geld hebt overgeschreven , wordt alles op de post gedaan en kan je je spullen enkele dagen later thuis verwachten ?
(en voor mensen in België gaat dit ook zonder problemen met een 'gewone' bankkaart ?)
Wat is de kwaliteit van de T-shirts ? En hoe komt het dat de zwarte goedkoper zijn
DeadLock wijzigde dit bericht 30-05-2006 20:08 (13%)
Ik hou het wel bij mijn Starbuck Lebanon (Middle East) bekertje.
http://www.habeeb.com/images/lebanon.photo.014.starbucks.beirut.jpg
For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.
Staat erbij!quote:PissedCapslock schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:26:
Wat betreft die betalingsgegevens. Als je ook wat aan de Belgen wil denken, en IBAN nummers e.d. wil noteren. Anders kunnen wij niet direct betalen via overschrijving
Goedkoop tanken in jouw omgeving
Kentekencheck - Zoek je kenteken
LeadingCourses.com - Alle golfbanen van Europa
Worden de orders niet genummerd dan? das veel handiger, kun je gewoon een nummer vermelden.quote:NightBird schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:07:
Even een opmerking van administratieve aard: Het is wel handig als de bestelnaam en de rekeninghouder enigszins overeenkomen. Zeker als je niets in het opmerkingenveld zet. Dan kan ik zeg maar nog terugvinden wie betaald heeft en wie niet
quote:r.l.feenstra schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 06:44:
[...]
Worden de orders niet genummerd dan? das veel handiger, kun je gewoon een nummer vermelden.
Uiteraard kan dat ook. Dat werkt nog beter
Maar als je dat nummer niet meer weet, zorg dan dat de namen herkenbaar zijn.
Met dit warme weer is het nooit slecht om nog wat extra Tshirts bij de hand te hebben..
en aangezien er nog wel wat DPCshirt over zijn zou ik zeggen:
Grijp je kans!
Verder wachten we nog steeds op foto's van koeien in shirts
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
CURESEEKERS [# 1 @ Rosetta@home | # 2 @ FaD | # 3 @ TSC p 1 | # 21 @ D2OL p 1]
Canon 350D, Canon EF-S 18-55, Canon EF 70-200/4.0 L USM, EF 50mm f/1.8 II, Manfrotto 055DB + 141RC
Over Vet gesproken.. jullie denken dat wij koeien een overgewicht hebben?
Er is niet eens een maat kleiner dan XL.
Net alsof wij zelf de koe uithangen en ons vol lopen te vreten
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
Reg. datum: 21 augustus 2005
zo eentje zie ik idd ook wel zittenquote:DarthPlastic schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:37:
Of zoiets als de AH-wup, maar dan in zwart met witte vlekken ofzo
[afbeelding]
Ideetje?
Als er een aantal mensen zijn die de DPC-koe vectorieel kunnen uitwerken (zwart-wit en of gekleurd) en de nodig ontwerpen aandragen, zouden we aan een mooie prijs kunnen inkopen?
Ook kan nagedacht worden over verschillende objecten (mokken, wuppies zoals hierboven, badlaken, polo's ipv t-shirts (mooier), lanyard, polsbandjes,...)
Zijn hier nog mensen die hieraan willen meewerken?
Join Los Alcoholicos! Rondjes aan de bar, kroeggebrabbel en rondjes aan de bar!
Als je goed zoekt staat er van mij al ergens 1 op /5quote:archetta schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:00:
Verder wachten we nog steeds op foto's van koeien in shirts
Overigens zouden DPC poncho's nu een gat in de markt zijn
Mobster wijzigde dit bericht 14-06-2006 16:35 (37%)
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
quote:Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!
Was ik de enige DPC-er zonder shirt? (net besteld BTW
Wat is de BIC code van Rabobank? Gewoon 'RABO'?
BIC-code van Rabobank: RABONL2U
Blue_man wijzigde dit bericht 23-07-2006 09:55 (50%)
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Dus voor degenen die nog niet zo'n pracht-exemplaar hebben: de kwaliteit van de shirts is TOP!!
Tja, maar de enige die betaald is. Ik snap niet echt waarom mensen wel shirts bestellen, maar dan niet betalen..quote:DPCquatar schreef op zondag 23 juli 2006 @ 23:37:
Na een maandje stilte is dat alweer de derde bestelling binnen 1week, ga zo door (dan wordt mijn garage vanzelf wat leger)
Niet dat ik dit topic wil kicken of reclame wil maken, maar het T-shirt is een echte meidenmagneet! (of was dat gewoon omdat dit shirt m'n spieren accentueert?)quote:Kuuke schreef op zondag 23 juli 2006 @ 09:49:
Blijkbaar zijn de shirts van een dermate goede kwaliteit dat velen nog een pracht-exemplaar in de kast hebben liggen.
Dus voor degenen die nog niet zo'n pracht-exemplaar hebben: de kwaliteit van de shirts is TOP!!
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Er lopen ondertussen zoveel van die spiertorso's rond dat de meiden er niet meer warm of koud van worden. Een kek DPC-shirt over die spierbundels heen en ze smelten.....
Omdat ze niet zo rijk zijn als ze denken ??quote:NightBird schreef op maandag 31 juli 2006 @ 06:54:
[...]
Tja, maar de enige die betaald is. Ik snap niet echt waarom mensen wel shirts bestellen, maar dan niet betalen..
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Bij een bestelling is het niet duidelijk wanneer en waar je moet betalen.
Je krijgt geen bevestigingsmails.
Je kan nergens de status van je bestelling zien.
Maar misschien stel ik te veel eisen...
Oma is online! | Dag oma :'( | Folding@home IRC
Volgens mij moeten de DPCers gewoon zien hoe cool je wel niet bent in zo'n shirt
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
quote:NightBird schreef op maandag 31 juli 2006 @ 06:54:
Tja, maar de enige die betaald is. Ik snap niet echt waarom mensen wel shirts bestellen, maar dan niet betalen..
Gelukkig heb ik dan nog wel betaald
Menschen, bezint eer gij begint. Dus bestel alleen als je het kan veroorloven.
Toch maar even een toetsing in Tiel in de webshop verwerken?
MortalPiso wijzigde dit bericht 24-08-2006 11:14 (17%)
馬鹿は死ななきゃ治らない。
Dit was mij ook opgevallen toen ik mijn bestelling deed. Het is bij mij allemaal uiteindelijk wel gelukt, maar een bevestigingsmailtje van je bestelling met daarin gegevens waar je je geld heen moet sturen oid was inderdaad wel makkelijk geweest.quote:SandStar schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:31:
Ik gok dat het niet storm loopt omdat de hele shop niet erg soepel is.
Bij een bestelling is het niet duidelijk wanneer en waar je moet betalen.
Je krijgt geen bevestigingsmails.
Je kan nergens de status van je bestelling zien.
Maar misschien stel ik te veel eisen...
PC Specs | Nikon D60 18-55 VR kit | Nikon AF 50mm f/1.8 | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | nog wat voorzetglas
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3
Laatste zal ik altijd passen.... over het shirt ben ik benieuwd. Mocht het T-shirt te klein zijn, dan bestel ik nog wel de witte longsleeve erbij in XXL...
* Black Piet gaat anders even een tedybeer zoeken of iets dergelijks
NC #1 WW@RC5,TSC Phase 1&2 | Join us now ! |
quote:Bubbles schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:51:
[...]
Dit was mij ook opgevallen toen ik mijn bestelling deed. Het is bij mij allemaal uiteindelijk wel gelukt, maar een bevestigingsmailtje van je bestelling met daarin gegevens waar je je geld heen moet sturen oid was inderdaad wel makkelijk geweest.
D'r is een flinke update uit van de software die we hebben gebruikt om het winkeltje in elkaar te flansen.
Ik zal de komende week eens kijken of upgraden zin heeft.
ik wacht al weken op mn casebadges....
Misschien moet je dat gewoon bij de persoon in kwestie melden, in plaats van op een publiek forum. Is niet alleen netter, maar heeft ook vaak meer effect (de kans dat iemand zn mail leest is groter dan de kans dat iemand dit topic ziet).quote:SandStar schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:33:
kunnen we dan ook massaal dingen gaan versturen?
ik wacht al weken op mn casebadges....
Dat is idd mn eerste stap geweest. Maar aangezien die van 28-8 dateerd begon ik alvast aan stap 2.quote:NightBird schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:10:
[...]
Misschien moet je dat gewoon bij de persoon in kwestie melden, in plaats van op een publiek forum. Is niet alleen netter, maar heeft ook vaak meer effect (de kans dat iemand zn mail leest is groter dan de kans dat iemand dit topic ziet).
Jous bestelling is (als ik quatar, de verzendmaster mag geloven) gisterenmiddag verzonden. Die van SandStar al enkele weken geleden. Maarja .. daar weet ik het fijne niet van, daarom dat ik al zei: dat moet je niet via een forum regelen maar gewoon rechtstreeks met de persoon in kwestie.quote:Black Piet schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:43:
Gezien mijn recente bestelling was ik gewoon benieuwd wanneer een en ander werd verzonden. Op de site staats niets vermeld, dus ik wacht het maar af. Als ik zo de reactie van Sandstar lees, ga ik mijn bestelling niet op korte termijn zien....
Even voor de mensen die twijfelen over de maatstelling van de T-shirts en denke dat een XL te groot is....
Ik ben 1,76, heb pakmaat 48-50 [afhankelijk van m'n Italiaanse of Duitse maatpakken] en ben niet super breed [of voorzien van bierbuik...
Dus iedereen die langer, breder of dikker is, doet er denk ik verstandig aan om een XXL shirt te bestellen
Just my 2 cents...
NC #1 WW@RC5,TSC Phase 1&2 | Join us now ! |
Hahahahahahaquote:ParaNoiMia schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:46:
En ik heb hem ook binnen. en met mn 2.03 meter past de XXL versie prima
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
quote:Kuuke schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:01:
[...]
D'r is een flinke update uit van de software die we hebben gebruikt om het winkeltje in elkaar te flansen.
Ik zal de komende week eens kijken of upgraden zin heeft.
Vooral een betalingskenmerk zou leuk zijn.
Ik heb net een shirt besteld en wil het geld overmaken maar het niet iets van een bestelnummer. Lijkt me ook voor de ontvanger makkelijker om het geld te plaatsen als er een kenmerk bij stond.
Verder stonden er een tijd geleden een aantal foto's van shirst ed. Die zijn nu allemaal dood. Iemand nog een linkje
fsfikke wijzigde dit bericht 15-09-2006 23:41 (10%)
"You're awesome!" - @reallycb
I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!" H. Simpson
Natuurlijk kan dat. Echter hebben we op dit moment nog meer dan genoeg shirts liggen.quote:CaptBiele schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:13:
er kunnen wel veel meer shirts bij. Kan er een een suggestie mogelijkheid komen waarop je kan stemmen oid
Hm? http://www.dutchpowercows...cts/t-shirtwit%5B2%5D.jpg doet het gewoon, net als de andere foto's in de shop.quote:fsfikke schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:38:
[...]
Verder stonden er een tijd geleden een aantal foto's van shirst ed. Die zijn nu allemaal dood. Iemand nog een linkje
Ik heb m'n shirt binnen, dank daarvoor!
Alleen verdrink ik er nogal in
Helpt een hete wasbeurt hiertegen? En komen er (binnenkort) ook shirts in kleinere maten?
Da's een kwestie van stevig dooreten en je groeit er door de jaren heen vanzelf in
Wat wel helpt is een kleinere bestellen en die te grote aan een ander weg te gevenquote:fsfikke schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:38:
Ja die werkt wel, maar ik kan me foto's herinneren van wat ik nu weet dat de achterkant is.
Ik heb m'n shirt binnen, dank daarvoor!
Alleen verdrink ik er nogal in![]()
Helpt een hete wasbeurt hiertegen? En komen er (binnenkort) ook shirts in kleinere maten?
Als jij me een linkje kan geven naar de DPC winkel waar de shirts maten hebben van medium, large e.d. Graagquote:NightBird schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:12:
[...]
Wat wel helpt is een kleinere bestellen en die te grote aan een ander weg te geven
PS: ik heb net vorige week een T-shirt besteld & binnen gekregen en 't is echt goede kwaliteit !
zit als gegoten
The Government doesn't solve problems, it subsidises them.
fotoquote:
Kristof is lid van de Belgische tak der Cureseekers
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Wat staat er eigenlijk op de achterkant van die shirts?
Poekie McPurrr wijzigde dit bericht 25-10-2006 08:07 (19%)
Sputnik @ Division Brabant ^^
loop je nu weer te mokken om die mokkenquote:Poekie McPurrr schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 08:07:
Komen er ook DPC-koffiemokken? (echte mokken dan he, waar ook echt wat koffie in past zonder dat je 3 keer moet lopen)
Op de achterkant staat een grote koequote:Poekie McPurrr schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 08:07:
Komen er ook DPC-koffiemokken? (echte mokken dan he, waar ook echt wat koffie in past zonder dat je 3 keer moet lopen)
Ik zou graag wat willen bestellen via de webshop maar zodra ik bij bijvoorbeeld de casebadges op toevoegen druk (om in het winklemandje te krijgen) krijg ik bij zowel FF / IE de volgende melding :
kan iemand die fiXoren aub, alvast bedankt.quote:
Warning: fopen(db/orders.php): failed to open stream: Permission denied in /var/www/vhosts/dutchpowercows.org/shop/libraries/FlatFiles.php on line 53
Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /var/www/vhosts/dutchpowercows.org/shop/libraries/FlatFiles.php on line 154
__-=Team NGS=-__ #1 DPAD - #1 Primegrid - #1 Collatz - #2 Milkyway - #3 SoB - #6 F@H
bestelling geplaatst op : 22-12-2006
ID : 382
groeten Cpt00Kirk
__-=Team NGS=-__ #1 DPAD - #1 Primegrid - #1 Collatz - #2 Milkyway - #3 SoB - #6 F@H
T-shirt wit XXL Longsleeve
Prijs: 14,60 euro (16,00 euro + 1,60 euro verpakkings- en verzendkosten)
En bij koop nu staat bedrag 17,80 euro
Wat is het nu 14,60 17,60 of 17,80?
T-shirt wit XL, T-shirt zwart XL en bij T-shirt zwart XXXL
Prijs: 14,60 euro (13,00 euro + 1,60 euro verpakkings- en verzendkosten)
En bij koop nu staat bedrag 14,80 euro
Wat is het nu 14,60 of 14,80?
Casebadge NL
Prijs: 4.60 euro (4,00 euro + 0,50 euro verpakkings- en verzendkosten)
En bij koop nu staat bedrag 4,50 euro
Wat is het nu 4,50 of 4,60?
Zodra deze schoonheidsfoutjes zijn opgelost zal ik nogmaals overwegen om een bestelling te plaatsen en tot die tijd
Het laatste bedrag klopt. 17,80 dus. En nu bestellen (en betalen) met je donder.quote:ShinDog schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 02:54:
Ik wil wel een bestelling plaatsen maar vind nog redelijk wat foutjes in de winkel die mij en waarschijnlijk ook anderen er van weerhouden om dat ook daadwerkelijk te doen.
T-shirt wit XXL Longsleeve
Prijs: 14,60 euro (16,00 euro + 1,60 euro verpakkings- en verzendkosten)
En bij koop nu staat bedrag 17,80 euro
Wat is het nu 14,60 17,60 of 17,80?
done...quote:NightBird schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 07:17:
En nu bestellen (en betalen) met je donder.
\o/quote:
http://www.dutchpowercows...s/t-shirtzwart%5B2%5D.jpg
Wit is niet mijn ding, maar op de pic hierboven lijkt het net of ze geen ogen hebben / overbelicht.
Komt door de flits neem ik aan?
TommyGun wijzigde dit bericht 27-03-2007 00:58 (6%)
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
TommyGun wijzigde dit bericht 28-03-2007 19:03 (98%)
Yop, kreeg daar bericht van. Maarja dan maar geld terug laten storten, ik haat witquote:Reinstein schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:38:
zijn de zwarte XL shirts op? die missen bij NL namelijk
Reg. datum: 10 mei 2007
Meuh!
NightBird wijzigde dit bericht 26-06-2007 12:55 (3%)