DE SHOP IS ONLINE !!!!
Hij is te vinden op http://www.dutchpowercows.org/shop/
Dus kom maar op met die bestellingen.
DPCquatar wijzigde dit bericht 30-05-2006 13:13 (13%)
TKK TSC@6 D2OL@40 SOB@13 FAD@18
DPCquatar wijzigde dit bericht 30-05-2006 13:13 (13%)
PissedCapslock wijzigde dit bericht 30-05-2006 12:34 (3%)
Grazend voor NGS
Specs - Mijn Profiel Proud member of the NoizyCows
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
www.dutchpowercows.org | Member of TeamBVD
Fear is in the eye of the beholder. Let it be you!
Grazend voor NGS
quote:PissedCapslock schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:26:
Wat betreft die betalingsgegevens. Als je ook wat aan de Belgen wil denken, en IBAN nummers e.d. wil noteren. Anders kunnen wij niet direct betalen via overschrijving
Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent.
Grazend voor NGS
subteam: De Apen
Werkstation Core²Duo | Dutch-XaZeR Homepage | Mijn Tweakersblog | Dual bakken gek ;p
Kristof is lid van de Belgische tak der Cureseekers
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
evert_ wijzigde dit bericht 30-05-2006 20:08 (13%)
For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.
Staat erbij!quote:PissedCapslock schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:26:
Wat betreft die betalingsgegevens. Als je ook wat aan de Belgen wil denken, en IBAN nummers e.d. wil noteren. Anders kunnen wij niet direct betalen via overschrijving
Goedkoop tanken in jouw omgeving
Kentekencheck - Zoek je kenteken
LeadingCourses.com - Alle golfbanen van Europa
Verzekeringen
Verzekeringen
Worden de orders niet genummerd dan? das veel handiger, kun je gewoon een nummer vermelden.quote:NightBird schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:07:
Even een opmerking van administratieve aard: Het is wel handig als de bestelnaam en de rekeninghouder enigszins overeenkomen. Zeker als je niets in het opmerkingenveld zet. Dan kan ik zeg maar nog terugvinden wie betaald heeft en wie niet
quote:r.l.feenstra schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 06:44:
[...]
Worden de orders niet genummerd dan? das veel handiger, kun je gewoon een nummer vermelden.
Verzekeringen
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Join de Bearhunters
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona