Gathering of Tweakers

Quicksearch
Kwaak

Als eerste namens de crew onze excuses voor het feit dat het nogal lang geduurd heeft, maar het is eindelijk zover.

DE SHOP IS ONLINE !!!!

Hij is te vinden op http://www.dutchpowercows.org/shop/
Dus kom maar op met die bestellingen.

DPCquatar wijzigde dit bericht 30-05-2006 13:13 (13%)

TKK TSC@6 D2OL@40 SOB@13 FAD@18

T-shirt wit XXL Longsleeve
T-shirt wit

T-shirt
Model: long sleeve
Kleur: zwart
Maat: XL

Prijs: ¤14,60 (¤16,00 + ¤1,60 verpakkings- en verzendkosten) Beperkte voorraad. OP=OP !!

Mss dat kleine foutje er nog uit halen

PissedCapslock wijzigde dit bericht 30-05-2006 12:34 (3%)

Grazend voor NGS

NoizyCows member
Reg. datum: 17 september 2004

ik zie een foutje: Hét adres voor al je PDC-gear.
maar ik zal eens denken over die casebadges :D

Specs - Mijn Profiel Proud member of the NoizyCows

[N]ooitgedeugd
Reg. datum: 26 december 2005

nog een klein foutje >
T-shirt zwart XXL
T-shirts NL

T-shirt zwart. Maat XL

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Het is de verkeerde URL. Het moet zijn www.dutchpowercows.org/shop

www.dutchpowercows.org | Member of TeamBVD

Kwaak

Ik zag het net ook, dit was het test exemplaar, zal 'm effe editen.

TKK TSC@6 D2OL@40 SOB@13 FAD@18

Zo, meteen maar ff een t-shirt besteld. Prettig dat je op het eind van je bestelling de mogelijkheid krijgt om 'm uit te printen. Zou overigens wel handig zijn om dan nogmaals de betalingsgegevens in beeld te zien (nu moest ik zelf herinneren dat dat op de welkomstpagina stond en dat kostte wat moeite 8)7 ;) )

Casebadges
De casebadges worden uitlsuitend per 6 verkocht.

Prijs: 4.60 euro (4,00 euro + 0,50 euro verpakkings- en verzendkosten)

Fear is in the eye of the beholder. Let it be you!

Wat betreft die betalingsgegevens. Als je ook wat aan de Belgen wil denken, en IBAN nummers e.d. wil noteren. Anders kunnen wij niet direct betalen via overschrijving

Grazend voor NGS

quote:
PissedCapslock schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:26:
Wat betreft die betalingsgegevens. Als je ook wat aan de Belgen wil denken, en IBAN nummers e.d. wil noteren. Anders kunnen wij niet direct betalen via overschrijving
offtopic:
Hé, jij hier? Waar is je broertje, PissedNumlock? :P

Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent.

Al even hard offtopic.
Die speelt constant UT, heeft geen tijd voor DC

Grazend voor NGS

Haribo-aap
Reg. datum: 02 november 2004

Zo gelijk maar even een shirt besteld en geld overgemaakt.
Krijg je hier trouwens nog een bevestiging van? Betaling is binnen dus bestelling wordt uitgevoerd?

Tenminste lees dat na 14 dagen niet betalen de bestelling wordt geannuleerd. Mocht er wat misgaan ben je er als "betaler" snel genoeg op de hoogte om eventuele fouten te herstellen.

subteam: De Apen

Acties: [view][quote]

Door: Kuuke Moderator DPC
eerst pissen, dan stats!

De shop genereert niet uit zichzelf een orderbevestiging.

Misschien dat de beheerders van de shop dit wel willen doen?
Powered By Core²Duo+RAID5

wat is nouw het verschil tussen EU NL Worldwide ?

Door: Kuuke Moderator DPC
eerst pissen, dan stats!

De hoogte van de verzendkosten...?

Door: Kristof DPC PV BOINC Rosetta
is een Belgisch product

NL voor als je in nederland woont,
EU voor de inwoners van de eu (dus bijv belgie, duitsland, ...)
worldwide voor wie het naar Amerika, Afrika, Azië etc wil laten versturen

Maw er is een prijsverschil met betrekking tot de verzendkosten die nodig zijn...

Kristof is lid van de Belgische tak der Cureseekers

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Reg. datum: 13 december 2005

Even een vraagje : je vult dus alle gegevens in (adres , naam , ...) en daarna krijg je een bevestigingsmail met daarin het overschrijvingsnummer ?

Van zodra je het geld hebt overgeschreven , wordt alles op de post gedaan en kan je je spullen enkele dagen later thuis verwachten ?

(en voor mensen in België gaat dit ook zonder problemen met een 'gewone' bankkaart ?)

Wat is de kwaliteit van de T-shirts ? En hoe komt het dat de zwarte goedkoper zijn :P ?

evert_ wijzigde dit bericht 30-05-2006 20:08 (13%)

Jammer.... geen beker. Hoe kan ik dan op het werk extreem subtiel onze goede daden en top prestaties uitdragen?

Ik hou het wel bij mijn Starbuck Lebanon (Middle East) bekertje.
http://www.habeeb.com/images/lebanon.photo.014.starbucks.beirut.jpg

:w

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.

quote:
PissedCapslock schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:26:
Staat erbij!

Goedkoop tanken in jouw omgeving
Kentekencheck - Zoek je kenteken
LeadingCourses.com - Alle golfbanen van Europa
Verzekeringen

Even een opmerking van administratieve aard: Het is wel handig als de bestelnaam en de rekeninghouder enigszins overeenkomen. Zeker als je niets in het opmerkingenveld zet. Dan kan ik zeg maar nog terugvinden wie betaald heeft en wie niet :)

Verzekeringen

Goed dat je het even zegt; de betaling van mijn bestelling (op naam van J. Hol) komt van een en/of rekening ten name van CC Geubel e/o JAM Hol. Volgens mij valt mijn naam soms (gedeeltelijk) weg op overschrijvingsoverzichten, dus bij deze...

quote:
NightBird schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:07:
Even een opmerking van administratieve aard: Het is wel handig als de bestelnaam en de rekeninghouder enigszins overeenkomen. Zeker als je niets in het opmerkingenveld zet. Dan kan ik zeg maar nog terugvinden wie betaald heeft en wie niet :)
Worden de orders niet genummerd dan? das veel handiger, kun je gewoon een nummer vermelden.
quote:
r.l.feenstra schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 06:44:
[...]

Worden de orders niet genummerd dan? das veel handiger, kun je gewoon een nummer vermelden.

Uiteraard kan dat ook. Dat werkt nog beter :)
Maar als je dat nummer niet meer weet, zorg dan dat de namen herkenbaar zijn.

Verzekeringen

Door: archetta DPC-Crew Woordvoerder
SCHOP!

Met dit warme weer is het nooit slecht om nog wat extra Tshirts bij de hand te hebben..
en aangezien er nog wel wat DPCshirt over zijn zou ik zeggen:

Grijp je kans! }:O

Verder wachten we nog steeds op foto's van koeien in shirts >:)
Helaas geen S'jes, ik denk dat er toch wel wat DPC'ers < 18 zijn en vind het ook jammer dat er geen kleinere maten zijn. Misschien iets voor de toekomst?

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Join de Bearhunters

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws