Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 59 60 61 62 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 augustus 2004

Moet je een creditcard nodig om te betalen bij davinci. Heb wel gekeken, zie dat je met paypal ook via bankrekening geld op paypal kan zetten maar volgens mij moet je bij davinci altijd een creditcard nummer invullen.

Of kijk ik nu helemaal verkeerd? 8)7

Reg. datum: 25 juli 2003

Na enkele weken van zoeken naar een opvolger voor mijn t630 was ik er (achteraf gezien) toch al heel snel bij de 2810 terecht gekomen. Via abonnements verlenging bij Telfort. Telefoontje gisteren ontvangen en ik moet zeggen, ik heb een goeie keus gemaakt ;).

Vanmorgen wat bestandjes op de memorystick gewist en daarna ff een game uitgeprobeerd. Wil ik daarna een mp3-tje opzetten, krijg ik een of andere wazige foutmelding. Ga ik kijken bij bestandbeheer, Op memory stick krijg ik: "Geen memory stick geplaatst".

Van alles geprobeerd, ms paar keer der in en der uit, 2x master reset en verschillende malen uit en aan gezet. Dus ik Sony Ericsson bellen, zeggen ze dat ik ff een ander stickje moet proberen of mijn stick bij iemand anders uitproberen. Die mogelijkheid heb ik niet, dus ik kan em naar een service point brengen en dan ben ik em een week kwijt. Toen ik zei dat ie pas 1 dag in mijn bezit was kon ik het maar beter met Telfort regelen volgens haar. Ik Telfort bellen, zelfde voorstellen mbt stick als SE, ik weer zeggen dat ik geen vrienden heb (met telefoontje of andere gadgets met ms). Ik "mag"em wel opsturen naar Telfort, maar dan ben ik em TWEE weken kwijt.

Is dit nog normaal????

oeps, moest ff ventileren, als iemand nog ideeen heeft.......
lijkt erop dat ik em nu alweer moet gaan missen (snik)

<deze ruimte is te huur>
Reg. datum: 17 oktober 2001

Ik heb de mijne ook maar eens geupgrade (naar R4DB005) en heb nog steeds gewoon de talen die ik altijd al had, dus i.i.g nederlands en engels.

M'n telefoon heb ik op engels staan, maar t9 staat wel op nederlands ingesteld, dus dan is een nederlandse taal in de firmware wel zo relaxed :) .

Bezoek ook eens qixis.com!.

Reg. datum: 29 augustus 2006

Ik heb een vraagje, hebben meer mensen met een HI abbonement dat ze niet kunnen updaten naar de nieuwste Firmware. Mijne blijft zeggen dat ik de nieuwste al heb. Ik weet zeker dat ik de R4DB005 nog niet heb.
Enig idee wat ik hier mee moet, zou toch graag die flash bug wegwerken..

Reg. datum: 22 november 2005

quote:
-Thunder- schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:44:
[...]

http://my-symbian.com/s60...php?faq=3&fldAuto=872

Hier kan je hem legaal krijgen :), zelf nog niet getest.

Ps : ik heb een install van iemand gekregen maar dat was een .sis file, werkt niet op de w810i

tja zonder credit card kom je niet ver, zoals ik zie op de meeste sites die dit spel aanbieden..

het is niet de bedoeling om dan maar hier te vragen naar illegale versies

Canaria wijzigde dit bericht 29-08-2006 20:50 (5%)

Reg. datum: 11 augustus 2006

ik heb ff een vraagje ik heb net mijn w810i binnen gekregen mooi dingetje alleen waar zit de bon bji voor die speakerset die ik moet opsturen?

Ipsa scientia potestas est

quote:
W810i schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:44:
ik heb ff een vraagje ik heb net mijn w810i binnen gekregen mooi dingetje alleen waar zit de bon bji voor die speakerset die ik moet opsturen?
Hoeft er niet perse bij te zitten, in dit topic staat ergens een link naar een PDF'je. Even zoeken dus.

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

3S-GTE

quote:
W810i schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:44:
Kan je hier downloaden op de site van SE:
http://www.sonyericsson.c...pp&lm=pp6&cid=578
Reg. datum: 23 september 2005

is het ook mogelijk om alleen de CID te veranderen? Gratis? :P
Dan zou je tel ook nederlands moeten kunnen.. dacht ik.

Postmaster General

is het eigenlijk niet mogelijk om US Firmware erin te flashen? zodat je op die manier ook aan flashmenu's kan komen?
Atlantia Death Squadron
Reg. datum: 19 september 2004

quote:
Oliesjeik1 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:35:
Moet je een creditcard nodig om te betalen bij davinci. Heb wel gekeken, zie dat je met paypal ook via bankrekening geld op paypal kan zetten maar volgens mij moet je bij davinci altijd een creditcard nummer invullen.

Of kijk ik nu helemaal verkeerd? 8)7
Als je geld op je PayPal rekening hebt staan heb je geen creditcard nodig ;)

Intel C2D E8400,Scythe Mugen,Gigabyte EP45-DS4,CM Real Power M620,Club3D HD4870OC,Mushkin XP2 8500+ 4GB,CM 690,Samsung 226BW,Creative I-TrigueL3500,Logitech MX Rev,G15,Seagate 500,WD 320GB,Optiarc 7203S,Plextor PX760SA

Reg. datum: 08 mei 2004

Offtopic

Ik heb dus bij HI een Abbo met deze super relaxte telefoon, Via internet besteld natuurlijk.
Maar nu krijg ik tot schrik 44¤ EX btw aan Entreekosten....
De aansluitkosten zijn toch gratis, met die online actie? Iemand ervaring mee?

|:( :&#039;(

Wikko <Invictus> - 70 Undead Female Fire Mage op EU-Ragnaros
Braxe (Koelkast) - 70 Tauren warrior op EU-Ragnaros

Reg. datum: 05 augustus 2005

Er staat duidelijk op de site van Hi:

'Je betaalt geen entreekosten als je een 2-jarig abonnement kiest. Je bespaart daarmee ¤52,50'

Lijkt mij dat het dan gewoon fout van Hi is en dat je de entreekosten niet hoeft te betalen.

Reg. datum: 20 juli 2006

quote:
BraX schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:28:
Offtopic

Ik heb dus bij HI een Abbo met deze super relaxte telefoon, Via internet besteld natuurlijk.
Maar nu krijg ik tot schrik 44¤ EX btw aan Entreekosten....
De aansluitkosten zijn toch gratis, met die online actie? Iemand ervaring mee?

|:( :&#039;(

Ja ik heb een paar dagen geleden ook mijn 1e rekening ontvangen voor mijn 2 jarig Hi abbo van 15 euro.
Rekening: ¤41,79 |:(
Een deel is wel een beetje mijn eigen schuld want ik heb in het buitenland gesms't en ik wist niet dat je daar appart voor moet betalen. Achtelijk gewoon betaal je 15 euro waarvan ik maar maximaal 20% per maand gebruik, en dan kunnen ze van wat je in het buitenland gebruikt niet van je bundel aftrekken |:( Maargoed hier heb ik van geleerd en het overkomt me dus ook nooit meer.
MAAR wat echt helemaal nergens op slaat is dat er ook nog ¤7,56 word gerekend voor nummerbehoud terwijl dat helemaal nergens staat vermeld, ik heb telefonisch besteld en zelfs die man heeft daar niks over gezegt.
Dus ik ga morgen maar is bellen naar de Hi.

Reg. datum: 08 februari 2005

Ik heb m een paar dagen geleden ook gehaald, en het is echt een super telefoon. Lees net R4DB005 de laatste firmware versie is, en die staat er ook op. Het (flash? iig geanimeerde) theme Equalizer heb ik ook standaard meegeleverd, ziet er idd mooi uit. Is dat alleen een andere versie dan die meegeleverd met DaVinci is? En nu we het toch over DaVinci hebben, wat is hier nou precies het voordeel van? Hi levert amper troep mee, ik heb de laatste SE firmwareversie, en slechts af en toe is hij in de menubesturing enigzins traag.
Wat ik wou vragen ofdat er geen makkelijkere manier bestaat om in video te spoelen, maar ik lees dat iedereen zich hierover irriteert. Is dit hetzelfde bij DaVinci firmware?
Verder vroeg ik me af, ofdat iedereens phone nogal ruist. Met gewone speaker valt dit niet op, maar als je opstart met je headset op en vervolgens schakel je over naar mp3modus waardoor de headset aan wordt gezet (nog geen muziek), merk je opeens op hoeveel het wel niet ruist. (gewoon standaard oordopjes).

//edit:
En hoe gaan jullie om met je accu: bijladen voordat het leeg is aangezien dat beter zou zijn voor een Li-ion accu?

Neok_ wijzigde dit bericht 29-08-2006 23:22 (5%)

Vakantie was fijn :)

Reg. datum: 17 mei 2003

quote:
En hoe gaan jullie om met je accu: bijladen voordat het leeg is aangezien dat beter zou zijn voor een Li-ion accu?
Ik laat hem altijd helemaal leeg lopen. Ik heb het 1x niet gedaan, en kreeg toen meteen de indruk dat de batterij een heel stuk korter mee ging! Nu gaat hij 5 of 6 dagen mee (veel muziek luisteren, redelijk bellen)

Gegroet!

The Truth
Reg. datum: 03 maart 2006

quote:
Neok_ schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:26:
Ik heb m een paar dagen geleden ook gehaald, en het is echt een super telefoon. Lees net R4DB005 de laatste firmware versie is, en die staat er ook op. Het (flash? iig geanimeerde) theme Equalizer heb ik ook standaard meegeleverd, ziet er idd mooi uit. Is dat alleen een andere versie dan die meegeleverd met DaVinci is? En nu we het toch over DaVinci hebben, wat is hier nou precies het voordeel van? Hi levert amper troep mee, ik heb de laatste SE firmwareversie, en slechts af en toe is hij in de menubesturing enigzins traag.
Wat ik wou vragen ofdat er geen makkelijkere manier bestaat om in video te spoelen, maar ik lees dat iedereen zich hierover irriteert. Is dit hetzelfde bij DaVinci firmware?
Verder vroeg ik me af, ofdat iedereens phone nogal ruist. Met gewone speaker valt dit niet op, maar als je opstart met je headset op en vervolgens schakel je over naar mp3modus waardoor de headset aan wordt gezet (nog geen muziek), merk je opeens op hoeveel het wel niet ruist. (gewoon standaard oordopjes).

//edit:
davinci biedt alleen maar originele onbewerkte sony-ericsson firmware aan.

PSN ID: drT3000 - PS3 Games: MGSIV, GTA IV, R:FOM, Motorstorm, Assassins Creed, Burnout Paradise, COD4, PixelJunk Monsters Encore, Go! Sky Diving -- Wishlist: GT5, Prototype, Motorstorm 2, Killzone 2

Reg. datum: 07 augustus 2006

Ik heb nu een groot probleem denk ik. vanimiddag heb ik geflashed met da vinci software. deed het goed maar als ik een bericht wilde versturen zij de telefoon dat het geheugen voor berichten vol was terwijl die helemaal leeg was. ik kon nu dus geen nieuwe berichten versturen en ook ontvangen berichten niet opslaan. Ik dacht dus gewoon opnieuw te flashen misschien dat het dan beter zou gaan maar nu start de telefoon op en dan krijg ik meteen een foutmelding van een "configuratiefout en neem contact op met uw netwerkoperator of servicecentrum"
kan het zijn dat ik een nieuwe account moet kopen bij davinci of kun je met 1 account zo vaak flashen als je wilt?

Atlantia Death Squadron
Reg. datum: 19 september 2004

Met 1 account kun je maar 1 keer flashen!

Intel C2D E8400,Scythe Mugen,Gigabyte EP45-DS4,CM Real Power M620,Club3D HD4870OC,Mushkin XP2 8500+ 4GB,CM 690,Samsung 226BW,Creative I-TrigueL3500,Logitech MX Rev,G15,Seagate 500,WD 320GB,Optiarc 7203S,Plextor PX760SA

>.<
Reg. datum: 11 februari 2005

quote:
DennisWeijers schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 03:02:
dat het geheugen voor berichten vol was terwijl die helemaal leeg was. ik kon nu dus geen nieuwe berichten versturen en ook ontvangen berichten niet opslaan
Je hebt waarschijnlijk "Increase SMS Inbox Volume" aangevinkt terwijl je dat juist niet moet doen met de w810i

I give in to sin..because you have to make this life liveable...

T630 -K750 -Z800 -K800 -P1

Mail ze ff dat er iets mis is gegaan, dan krijg je misschien een gratis account om het te herstellen :)
Reg. datum: 05 augustus 2005

Is het misschien niet tijd voor een nieuw topic?

Ik heb hem zelf ook
Reg. datum: 07 februari 2000

quote:
Jassy schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:42:
[...]

Ik laat hem altijd helemaal leeg lopen. Ik heb het 1x niet gedaan, en kreeg toen meteen de indruk dat de batterij een heel stuk korter mee ging! Nu gaat hij 5 of 6 dagen mee (veel muziek luisteren, redelijk bellen)

Dat is onzin, een Li-ion batterij kan je altijd opladen. Sterker nog, Neok_ heeft gelijk, het is slecht voor een li-ion batterij om helemaal leeg te lopen.

Gelukkig schakelt je telefoon zich veel eerder uit en geeft hij aan "batterij leeg" dan dat de batterij 'echt' leeg is, dus je kan hem met een gerust hart leeg laten lopen en dan opladen, maar ook opladen op elk willekeurig moment.

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

kan je de phone eigenlijk als webcam gebruiken? zou wel van pas komen ;)
Everybody is wired

quote:
Menesis schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:50:
kan je de phone eigenlijk als webcam gebruiken? zou wel van pas komen ;)
of als muis. Dan kan ik die ook thuis laten ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 59 60 61 62 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: