quote:cyberjobe schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:13:
[...]
Zucht... jij gelooft hem op zijn mooie blauwe ogen? Hij is er helemaal weg van en wil hem verkopen kwijt... Yeach right. Blijkbaar zijn er anders weinig medestanders anders zouden ze zijn spullen wel willen kopen.
Hij heeft al 4 paar verkocht. En nee, hij heeft ze in Duitsland gezien of gehoord en heeft dus direct 6 paar besteld!!! Dat is dus zeker >> ¤10.000. Dat ga je toch ook niet zomaar doen wel?
Ik geloof niemand op zijn blauwe ogen dus ik heb hem gemaild alsof ik er niks van wist, zo van "jamaar wat is bij jou TEAB' en heb al een paar mailtjes gehad van hem. Hij kwam gewoon integer over. Als je er zoveel moeite en risico voor over hebt dan vind ik het eerlijk gezegd alleen maar fair dat hij wat winst maakt. Het is nog steeds veel goedkoper dan in Duitsland kopen. Hij bood me aan evt laten de zijne 2e hands te kopen tegen een lagere prijs als hij misschien ging upgraden naar een stel Harmony's
gewicht zet ik er alleen bij ivm shipping weight. Puur ter info dat je niet schrikt van de kosten.quote:Wat betreft de gewichten die je bij de speakers plaatst: het zegt imho helemaal niets over de kwaliteiten van de speakers. Je kan simpele Eltax volgooien met loodbitumen, maar no way dat ze beter zal klinken dan de lichte B&W 805S (beide aangesloten op een matchende amp).
Dat die kasten van dik MDF/massief hardhout zijn en perfect afgewerkt zijn kun je zelf nazoeken.
Kijk maar eens op AVtalk, ik hoor niet anders als 'de foto doet ze geen recht' en 'au mijn rug', 'tijd voor de sportschool' 'deze krijg je dus NIET terug' (na demo thuis) enz
quote:cyberjobe schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:16:
Wat ik dus bedoel: als hun huizen door Polen inelkaar gezet worden, zullen ze echt niet vertellen dat de afwerking beroerd is (het is een Duits bezit: Deutschland uber alles- ook als het een importproduct is).
Hoezo vooroordelen? Alsof duitsers dom zijn ofzo? Op Roehren un Hoeren (waarom hebben wij niet zo'n mooie naam
Ik denk echt niet dat het ingegeven is door 'goedpraten van miskopen' (net zoiets als 'keihard op je bek gaan, overeindspringen, rondkijken of niemand je gezien heeft') maar eerder door puur enthousiasme. Ik zie naml hetzelfde op een Engels, Zweeds, Italiaans, en Amerikaans forum (audio asylum).
Ik denk eerder dat het de kift is van personen zoals jij die zelf te duur gekocht hebben en beweren dat Chinezen alleen maar gekopieerde en slechte rommel maken. En 'audiofielen' die hun handel proberen te beschermen en dus maar beweren 'dat er toch verschil in zit'. Of bullshit zoals 'maar bij ons in amerika lopen kunstenaars/ambachtsmensen rond met 40 jaar ervaring die pas echt een trafo kunnen wikkelen'. Nu, dat kunnen ze in China ook hoor.
Het werd trouwens keihard onderuitgehaald door een chinees uit zo'n fabriek die zei dat ze speciaal daarvoor een hele dure machine hadden geimporteerd dodat ze per wikkeling een laag geolied papier kunnen tussenleggen en zeer nauwkeurig kunnen wikkelen
]eep wijzigde dit bericht 12-05-2006 14:49 (36%)
hard maar opbouwend

770 eurie
292 eurie