Gathering of Tweakers

Quicksearch
Gsus is my homeboy

quote:
Jentae schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 14:52:
Hebben jullie dat trouwens ook dat als je een smsje naar iemand wilt versturen en je typt bij de naam van die persoon de eerste paar letters in, hij bij sommige contactpersonen de naam wel in een lijstje weergeeft en sommige personen niet?
Heb/ had ik inderdaad ook weleens last van... waar dat aan ligt.. geen idee :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
CLB schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:30:
[...]
...
...
5. Je vind dan als het goed is je computer
6. Je moet dan 'n code invoeren bv. 0000 op je ppc
7. Je krijgt dan 'n meldinkje op je computer om 'm te pairen, voer dezelfde code in
8. Op je ppc krijg je 'n schermpje te zien met 5 opties
...
...
Tot en met 7 lukt nog. Stap 8 is me een beetje onduidelijk. Want na het pairen krijg ik niet een of andere melding met opties om te kiezen. Kan alleen naam invullen van het gepair. Daarna gebeurd er sowieso vrij weinig. Idee?

Digital DJ - Chillism weblog: Waarom boycot idereen toch een Duits woord?

Reg. datum: 07 september 2004

quote:
Plukkie schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:28:
[...]

Er is geen Nederlandse ROM (of fw) beschikbaar voor win2003SE. Wel voor 2005.

Echter deze is niet te krijgen voor de Magician voor dat je dat ook weer gaat vragen.
:) Wees gerust, dat wist k zelf ook nog wel

Gsus is my homeboy

quote:
EVILSalami schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 20:35:
[...]

Tot en met 7 lukt nog. Stap 8 is me een beetje onduidelijk. Want na het pairen krijg ik niet een of andere melding met opties om te kiezen. Kan alleen naam invullen van het gepair. Daarna gebeurd er sowieso vrij weinig. Idee?

Bij stap 8 moet je 'n schermpje te zien krijgen op je ppc van Pocket BT-tools
waar je dan kan kiezen voor de Active-Sync verbinding. Er zijn wel meerder mensen
die dat schermpje niet te zien hebben gekregen. Je moet dan op 'start' drukken en 't
schermpje springt te voorschijn! Mocht dit ook niet zo zijn, moet je 't gewoon een
aantal keer proberen! Het moet namelijk een keertje lukken :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Voorsprong door techniek

je moet dan op "start" en "today" drukken. Daarna kun je de setup weer hervatten door op het BT icon te klikken.

Asus K8N4-E Deluxe | 2048MB | Ati X550 | Raptor 4x74GB Raid5 | 16x48DVD + [DL]NEC ND-2510 + lightscribe fikker | Dell 24" | Dell D830 | HTC TC 8GB; HTC P3300; Nokia 6300 | AUDI-torium

quote:
johnny mcclane schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:25:
Hoe krijg je dat G-tje weg?
Dus gprs het liefst totaal uitschakelen?
(via ander forum dit gevonden: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\ConnMgr\Providers\ {7C4B7A38-5FF7-4bc1-80F6-5DA7870BB1AA}\Connections \IDEAS Internet (GPRS)\"

maar Providers map staat er al niet bij mij...dus dit gaat niet:(

Hulde voor diegene die een oplossing heeft!
Heel eenvoudig door ca 5 sec op de standaard tel-uit knop te drukken. Bij mij verandert dan het kleine g'tje met de twee verbindingspijltjes (on-line en dus bij dataoverdracht betalen) naar een grote G van gprs. De verbinding is dan volledig verbroken. Aanzetten gebeurt weer door te klikken op connect.

cheesy

Gsus is my homeboy

quote:
cwsnieder schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:00:
[...]

Heel eenvoudig door ca 5 sec op de standaard tel-uit knop te drukken. Bij mij verandert dan het kleine g'tje met de twee verbindingspijltjes (on-line en dus bij dataoverdracht betalen) naar een grote G van gprs. De verbinding is dan volledig verbroken. Aanzetten gebeurt weer door te klikken op connect.
Hij wil het gehele G-icoontje weghebben niet alleen de gprs-verbinding :)

Ik heb geen gprs ingesteld, ik zie ook nooit pijltje bij de G staan, dus ik ga ervan uit dat ik ook nooit data verbruik via gprs. Het liefste wil ik dus inderdaad die G weg uit de balk, en gprs gewoon uitgeschakeld/weg/deraf zodat er voor alle zekerheid geen verbinding met gprs tot stand kan komen.

:)

Intel Q6600 @?, Thermalright HR01Plus - GB P35-DS4 - 2x1GB GEIL 800Mhz - GB 8600GT - 2x WD3200aaks Raid0 - Samsung 20xdvdrw - Corsair 520w

quote:
timow schreef op zondag 21 mei 2006 @ 12:57:
je moet dan op "start" en "today" drukken. Daarna kun je de setup weer hervatten door op het BT icon te klikken.
Vreemd maar heb 't aantal keren geprobeerd maar lukt nog steeds niet. Hij add mijn PC gewoon bij devices en voor de rest gebeurd er weinig. Er komt geen ander scherm van Pocket BT-tools. Terwijl het wel correct is geinstalleerd.

Digital DJ - Chillism weblog: Waarom boycot idereen toch een Duits woord?

Voorsprong door techniek

reboot gedaan?

Asus K8N4-E Deluxe | 2048MB | Ati X550 | Raptor 4x74GB Raid5 | 16x48DVD + [DL]NEC ND-2510 + lightscribe fikker | Dell 24" | Dell D830 | HTC TC 8GB; HTC P3300; Nokia 6300 | AUDI-torium

ik ben van plan mijn mda te verkopen

hij is nu 14 maanden oud en heeft lichte krasjes

ik dacht zelf ongeveer 150 euro te vragen, is dit redelijk?

Gsus is my homeboy

^^^ is 'n zeer nette prijs, waar veel mensjes 'm zeker voor willen kopen

Bla Bla Bla..

Ik heb een vraag voor mensen met de mda compact icm parrot ck3100.
Want ik kom er niet uit met de helpdesk van parrot.

Ik heb het hele boeltje aangesloten en het lijkt goed te werken maar heb de volgende problemen (af en toe), upgrades, opnieuw instellen etc heb ik al geprobeerd:

- Bij het starten van de auto maakt de parrot netjes verbinding, maar denkt meteen dat er een telefoontje gepleegd wordt (terwijl dit niet zo is) en mute de autoradio. Ik moet dan ophangen om de kit en radio normaal te kunnen gebruiken.
- Heb al enkele malen gehad dat hij midden in het gesprek stopt en denkt dat er geen verbinding meer is, terwijl op de telefoon het gesprek gewoon doorgaat. Ophangen en opnieuw bellen is de enige manier om verder te gaan gezien de telefoon nog steeds carkit ziet.
- Als laatste heb ik ook wel eens gehad dat op moment dat de andere partij ophangt de kit ook blijft denken dat hij verbonden is. Terwijl dit niet is dus...

Misschien heeft iemand een idee hierover? Ik inmiddels niet meer. :(

Beter een half gezegde...

Ik wil voor de voice-memo knop instellen dat hij daarmee het scherm kanteld. Dit stel ik in via START > SETTINGS > BUTTONS en zet daar de voice-memo knop op <Rotate screen>.

Toch pak hij dit niet... hij komt nu telkens op met de voice-dailing. Ook wanneer ik andere acties toeken aan de knop blijft hij de voice-dailing starten.

Heb ook een soft-reset uitgevoerd, geen soelaas (mooi woord he!)

Kan iemand helpen?

PV-2.8 @ 3.01; ASUS P4P; 1GB Kingston 333; Club3D Radeon 9700 np @ pro; Lite-on DVD; Lite-ON CDRW

Met welk progje kun je het beste filmpjes (ook wmv ) aanpassen voor de pda? Die van de startpost werkt niet voor wmv. En welke framrate kun je het beste nemen?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Gsus is my homeboy

quote:
Awkwarding schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:53:
Met welk progje kun je het beste filmpjes (ook wmv ) aanpassen voor de pda? Die van de startpost werkt niet voor wmv. En welke framrate kun je het beste nemen?
Je bedoelt 'n converter-progje die oa ook .wmv kan omzetten?

quote:
Awkwarding schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:53:
ik gebruik altijd windows movie maker, die kan speciaal films omzetten naar PDA resolutie en framerate

Om mn vraag nog een keer naar boven te brengen :)
quote:
BiG-GuY schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:09:
Weer een vraagje over TOMTOM Mobile.
Is er een mogelijkheid dat ik de voices map op mn memory card kan zetten? want als ik nu die map uit mn interne memory overplaats naar mn SD-card, werken de stemmen niet meer :(, ze nemen nogal veel in beslag, iets van 700KB per stuk ofzo...

En had ik nog een vraag, is er ergens in te stellen, waar ik de programma's precies install, want nu is het echt een wirwar aan mappen op mn storage card... en als ik de mappen zelf verplaats, dan werken de meeste progjes niet meer :(

En wie weet welke progjes allemaal kunnen starten van SD-card? Kan bijvoorbeeld TomTom draaien van SD card? dat scheelt namelijk weer 3 MB voor alleen het progje zelf.. op mn sd card heb ik toch genoeg plek...

En welke 2GB SD kaartjes worden ondersteund door de MDA Compact?
Kingston SD Card 2GB
Sandisk SD Card 2GB

Ik zie nu deze: Secure Digital Card 4GB (Transcend, 150x) iemand bekent met die, en of die werkt :P?.
Don't Kick My frontdoor

is er een mogelijkheid dat je ook enkele MB´s van je storagecard toe kan wijzen aan programmemory?

Het kan altijd beter of meer..

Reg. datum: 05 oktober 2004

ik moet mn mda compact gaan terugsturen naar klantenservice

probleempje met mn speaker en mn bluetooth..

heeft er iemand een firmware inclusief t-mobile meuk?

anders gaan ze misschien zeggen dat het aan mn software ligt terwijl het daar niet aan ligt
of dat mn garantie is vervallen omdat ik er andere (originele q-tek) firmware op heb gezet...

alvast bedankt!

Reg. datum: 29 april 2004

Weet iemand of er inmiddels al een nederlands woordenboek bestaat voor Windows Mobile 2003
zodat je met sms-en bijvoorbeeld nederlandse woorden krijgt bij autoaanvullen?
zoiets als http://dutch.pocket-pc.pe...guage_Extender_Dutch.html

My postcount is low because I know how to use the Search button.

Don't Kick My frontdoor

quote:
klerk schreef op maandag 29 mei 2006 @ 01:36:
Weet iemand of er inmiddels al een nederlands woordenboek bestaat voor Windows Mobile 2003
zodat je met sms-en bijvoorbeeld nederlandse woorden krijgt bij autoaanvullen?
zoiets als http://dutch.pocket-pc.pe...guage_Extender_Dutch.html
vind dit eigenlijk al prima werken :D

Gsus is my homeboy

@ Big-Guy:
Er bestaan apparte TomTom SD-kaart versies, dus die moet je is opzoeken!
Ik heb vanochtend 3 2.0 GB Ultra II SD-kaartjes binnengekregen, ga ze zo testen! (wacht op m'n Qtek S200)
4 GB kaarten zijn volgens mij nog niet helemaal compitabel. Heb 't een en ander gelezen over de camera-applicatie die geen foto's wil storen op de geheugenkaart van 4 GB als deze niet meer dan de helft vol zit. Opzich maakt dat niet uit want je pleurt er zo 2 GB op, maarja is toch erg vaag... :?

@ Kleinebehuizing.nl:
Noopz kan niet! Waarom heb je dat nodig? Koop 'n grotere geheugenkaart..?

@ Mazlout:
Maakt niet uit welke ROM je erop hebt staan! T-mobile biedt garantie voor de hardware!
Wat jij er zelf opgooit qua Roms of andere software maakt ze niks uit! Dus je kunt 'm gewoon opsturen!

CLB wijzigde dit bericht 29-05-2006 12:27 (40%)

Don't Kick My frontdoor

quote:
CLB schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:25:

@ Kleinebehuizing.nl:
Noopz kan niet! Waarom heb je dat nodig? Koop 'n grotere geheugenkaart..?
Grotere geheugenkaart? Mijn interngeheugen is te klein!!!! 8)7

quote:
Kleinebehuizing.nl schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:07:
[...]

Grotere geheugenkaart? Mijn interngeheugen is te klein!!!! 8)7
Hmm misschien moet je eens kijken enkele van de programma's die je geinstalleerd hebt niet op de geheugenkaart geinstalleerd kunnen worden. Dat scheelt weer ruimte op je interne geheugen.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws