Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
nielsb14 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:58:
Ja wel geinig, totdat je een échte versterker koopt, die past er niet tussen :D
Da's dus het probleem waar ik nu tegenaan loop... heb net een nieuwe ikea kast gekocht... paste gelukkig net mijn MCE case in... Nou ben ik op jacht naar een 'nieuwe' versterker maar die dingen zijn allemaal 17 cm hoog minimaal (ik zoek naar Onkyo of Herman Kardon). Daar moet ik dus nog een oplossing voor vinden B)
Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

quote:
911GT2 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:30:
[...]
Da's dus het probleem waar ik nu tegenaan loop... heb net een nieuwe ikea kast gekocht... paste gelukkig net mijn MCE case in... Nou ben ik op jacht naar een 'nieuwe' versterker maar die dingen zijn allemaal 17 cm hoog minimaal (ik zoek naar Onkyo of Herman Kardon). Daar moet ik dus nog een oplossing voor vinden B)
:D

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Gadgetfetisjist

quote:
Valt nog mee dat het geen Herman Karton is geworden :P

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

quote:
Trasos schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:29:
[...]

Voorspelbaar +3 :/

Ik zet voortaan wel niks meer in de post, just pics.
Dan nog zie je overal kabels vandaan springen en zou je het commentaar gehad hebben...Koop anders kabelgoten. Teringwerk om de kabels er goed in te krijgen maar o zo strak als het allemaal weg is :)

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Sorry was idd een kleine typo... |:(
Reg. datum: 20 augustus 2001

quote:
GrandMasterYu schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 00:37:
Trasos,
je hebt dezelfde als ik zie ik. Heb jij ook last van een vlek die tevoorschijn komt bij een stilstaand beeld? Als ik Oblivion aan het spelen ben heb ik dat bijvoorbeeld heel vaak in het menu.

Ook nog even mijn setup erbij doen
[afbeelding]

Ik zie dat jij die JVC 28X5BU hebt, bevalt die tv een beetje?
Ik was eerst op zoek naar een lcdtv voor rond de 600 euro maar, dat is gewoon erg moeilijk om daar wat voor te vinden. Dus nu ben ik weer op zoek naar een crt tv :P .
Of heeft iemand nog andere suggesties.

Crazy Wapanese
Reg. datum: 16 februari 2004

quote:
Subz schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:09:
[...]

Ik zie dat jij die JVC 28X5BU hebt, bevalt die tv een beetje?
Ik was eerst op zoek naar een lcdtv voor rond de 600 euro maar, dat is gewoon erg moeilijk om daar wat voor te vinden. Dus nu ben ik weer op zoek naar een crt tv :P .
Of heeft iemand nog andere suggesties.

Hij bevalt me prima, leuke tv voor die prijs. Hij koste me nog geen 500 euro ivm combinatie korting met een nieuwe wasdroger :D. (Nu staat ie voor 400 hier bij de Block maarja) Liever had ik ook een LCD maar had het geld er niet voor en had met spoed een nieuwe tv nodig.
Instellen in het begin was ff een hell, maar het resultaat is er

^^

Reg. datum: 20 augustus 2001

quote:
GrandMasterYu schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:27:
[...]

Hij bevalt me prima, leuke tv voor die prijs. Hij koste me nog geen 500 euro ivm combinatie korting met een nieuwe wasdroger :D. (Nu staat ie voor 400 hier bij de Block maarja) Liever had ik ook een LCD maar had het geld er niet voor en had met spoed een nieuwe tv nodig.
Instellen in het begin was ff een hell, maar het resultaat is er
Waar kan je de tv voor 400 euro kopen dan?

Crazy Wapanese
Reg. datum: 16 februari 2004

quote:
Subz schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:28:
[...]

Waar kan je de tv voor 400 euro kopen dan?
Hier in Katwijk bij de Block zag ik em paar weken geleden, toen dacht ik nog shit had ik maar ff gewacht. Dat het precies 400 was weet ik niet, wel ergens daarin iig, en de 32" versie was 550 euro.

^^

Ik kom hier verbazingwekkend veel tv's tegen. IMO is een home cinema per definitie voorzien van een projector en niet van een tv. Ik krijg van een tv geen bioscoopgevoel namelijk.

De meeste sets hier zijn gewoon "tv's met goed geluid erbij". Als je die definitie gaat hanteren is een set met 5 boxjes en een sub van 100 euro en een oude tv ook een thuisbioscoop. :P

FaceDown wijzigde dit bericht 24-05-2006 13:14 (36%)

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

quote:
FaceDown schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:12:
Ik kom hier verbazingwekkend veel tv's tegen. IMO is een home cinema per definitie voorzien van een projector en niet van een tv. Ik krijg van een tv geen bioscoopgevoel namelijk.

De meeste sets hier zijn gewoon "tv's met goed geluid erbij". Als je die definitie gaat hanteren is een set met 5 boxjes en een sub van 100 euro en een oude tv ook een thuisbioscoop. :P

Goh....jij kijkt ook voor het eerst hier zeker?

Waar jij geen bioscoopgevoel van krijgt kunnen andere mensen wel een bioscoopgevoel van krijgen. Maar afgezien van dat staat dit topic al jaren bekend als "post hier foto's en specs van alles wat met audio en video te maken heeft."

Topictitel is nostalgie. :P

zimbab wijzigde dit bericht 24-05-2006 13:21 (5%)

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Aha oke. Ik heb hier trouwens een tijd terug mn eigen HT nog gepost.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.

quote:

Ik krijg van een goede TV met een mooie audioset meer een bioscoopgevoel dan een crappy beamer van 500 euro met een lichtopbrengst van een 75W peertje. Sterker nog, een hoop bioscopen in mijn stad (Utrecht) slagen er niet in me een betere filmervaring te leveren dan ik thuis verzorg.

Maar plaats gerust een link naar je post me je eigen set zodat we jouw HT kunnen evalueren ;)

Dr. Strangelove wijzigde dit bericht 24-05-2006 14:26 (16%)

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

Gadgetfetisjist

quote:

Ik zou zeggen: post je set hier nog maar eens en overtuig ons ervan dat jouw set een geweldige experience bezorgt die onze setups doet vergeten.

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

Ik vind de reacties op de tekst van Facedown een klein beetje overdreven. De naam van dit topic doet menig persoon denken aan echte home cinema's, en niet iedereen is vaak genoeg op het forum aanwezig om te weten dat de topicnaam al sterk verouderd is. Mijn mening is ook dat meer dan de helft van de zogenaamde home cinema's de naam ''home cinema'' niet verdienen. Het motto is vaak; prak zoveel mogelijk speakers in de hoeken en voila: home cinema!'' Meer zorg en aandacht besteden aan een home cinema kan leuke uitwerkingen hebben en dat hoeft écht geen bak met geld te kosten :)
Mjah... Ik vind de filmervaring bij mij thuis toch echt een stuk beter dan in de bios... Zit me daar namelijk mateloos te irriteren aan het butt-geluid...

www.carina-avensisclub.nl

Gadgetfetisjist

quote:
MikeyMan schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:34:
Mjah... Ik vind de filmervaring bij mij thuis toch echt een stuk beter dan in de bios... Zit me daar namelijk mateloos te irriteren aan het butt-geluid...
Nou, de gemiddelde DVD+TV combo geeft ook al beter beeld dan wat je in de bios voorgeschoteld krijgt. Tel daar nog het bellende/pratende/ketende tienervolk in die bioscopen bij op en je hebt er meteen geen zin meer in ;)

quote:

Welk gedeelte van Home-Cinema begrijp je niet?
Als jij met home-cinema een digitale beamer en een volledig THX gecertificeerd geluidssysteem bedoeld, dan vraag ik me af wat je van een proffessionele bioscoop verwacht
8)7
quote:
Exirion schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:51:
[...]

Nou, de gemiddelde DVD+TV combo geeft ook al beter beeld dan wat je in de bios voorgeschoteld krijgt. Tel daar nog het bellende/pratende/ketende tienervolk in die bioscopen bij op en je hebt er meteen geen zin meer in ;)
Dan vraag ik me af naar wat voor baggerbios je gaat. Een huidige bioscoopprojector heeft wel effe een paar beeldlijntjes meer dan de gemiddelde tv.

Wat sta je nou te kijken!

quote:
FaceDown schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:29:
[...]

Dan vraag ik me af naar wat voor baggerbios je gaat. Een huidige bioscoopprojector heeft wel effe een paar beeldlijntjes meer dan de gemiddelde tv.

Digitale projectie is 1920x1080
Analoge projectie heeft geen beeldlijnen want dat zijn gewoon 'foto's'.
En het beeld van een projector in een bioscoop is alles behalve ideaal. Zeker met analoge projectie. Het gaat overal heen. Snel last van stof of beschadiging van de film.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

Gadgetfetisjist

quote:
FaceDown schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:29:

Ik ga gewoon naar de modernste Pathe bios'en in R'dam, A'dam en Eindhoven. Maar de 'experience' zit denk ik ook tussen je oren, want als je een beetje lekker wil zitten in de bios dan zit je zover bij het scherm vandaan dat een grote TV in de woonkamer effectief een even groot beeld geeft. Afgezien daarvan is de beeldkwaliteit van een TV nog altijd beter dan de projectie in de bios. Contrast en kleuren in de bios zijn nou niet echt om over naar huis te schrijven.

Tel daar het geluid bij op en een bios is niet echt geweldig. Neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon leuk is om af en toe met een groepje naar de bios te gaan, maar da's een ander verhaal :)

quote:
Exirion schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:44:
[...]

Ik ga gewoon naar de modernste Pathe bios'en in R'dam, A'dam en Eindhoven. Maar de 'experience' zit denk ik ook tussen je oren, want als je een beetje lekker wil zitten in de bios dan zit je zover bij het scherm vandaan dat een grote TV in de woonkamer effectief een even groot beeld geeft. Afgezien daarvan is de beeldkwaliteit van een TV nog altijd beter dan de projectie in de bios. Contrast en kleuren in de bios zijn nou niet echt om over naar huis te schrijven.

Tel daar het geluid bij op en een bios is niet echt geweldig. Neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon leuk is om af en toe met een groepje naar de bios te gaan, maar da's een ander verhaal :)
Afgelopen weekend weer naar metropolis geweest in antwerpen, maar zo druk dat je eigenlijk rotplaatsen hebt, je kan nog steeds net niet je voeten kwijt en effe op pauze drukken is er niet bij...
Thuis is alles beter... :P
Gadgetfetisjist

quote:
Totdat je getrouwd bent... :P

Reg. datum: 22 januari 2004

he nielsb 14

heb je die elac cl82 al eens als front geprobeerd???
en de jbl e80 als surround.
Denk namenlijk dat de cl82 een stuk beter zullen klinken!!!!
Zeker als je eens goed stereo gaat vergelijken tussen die speakers.

Hb zelf ook een paar cl82`staan en ze vergeleken met mn jbl L3 2-weg zuilen.
en ze presteren echt geweldig.ze gaan bijna net zo laag als de zuilen. _/-\o_

denk dat die elac 207.2 nog een stuk beter klinken dan de cl82,maar dan weet je vast waar elac speakes tot instaat zijn.

Nikon D70 18-70DX 80-200/2.8 105/2.8macro 50/1.8 SB800 Sc-17

Ja dat heb ik gisteren gedaan, ze klinken inderdaad veel beter, veel meer detail. Wel shit dat ik die e80 speakers 4 weken geleden gekocht heb, als ik ze nu inruil op die 207.2's heb ik denk ik 100 euro afgeschreven.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws