De HD-films zijn op eenzelfde manier te verkrijgen als andere films op minder legale wijze.
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 22
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
quote:Shiver23 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:59:
Een trailer kun je waarschijnlijk gewoon op de site vinden van de films.
De HD-films zijn op eenzelfde manier te verkrijgen als andere films op minder legale wijze.
Kaj. wijzigde dit bericht 23-05-2006 12:25 (58%)
vul wat leeg is, leeg wat vol is en krap waar jeukt.
Lekker belangrijk
Welk meubel is dat? Ikeaatje?quote:911GT2 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:16:
[afbeelding]
Sneak preview
Tis nog niet helemaal af maar ik ben al blij met het nieuwe meubel. (zoals een echte tweaker betaamd is het meubel ook getweakt, namelijk het syandaard handvat vervangen voor een mooi chromen handvat. Er komt nog een steun om de klep open te houden, die kan door de hoogte van het MCE nl niet meer naar binnen schuiven.)
I'm as straight as the line that you sniff up your nose...
Maar wij zijn HTforum niet.quote:Trasos schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 00:34:
[...]
Ik snap eigenlijk niet waarom het hier zo`n taboe is, op HTforum praten ze er gewoon openlijk over.
Althans waar het vandaan komt enzo.
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Staan er nu ook nog twee kleine (h/k?) satelliet speakertjes? Welke speakers zijn die groten uberhaupt eigenlijk? Ziet er mooi uit...quote:
jorg
Valt mee denk ik. Ik heb deze ook gehad (Infinity Delta, type 60) en op een vergelijkbare kamer deden ze het prima hoorquote:zimbab schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:11:
Zeker een mooi kamertje! Alleen lijken de speakers me iets te groot daarvoor......
Big car, small ****

quote:nielsb14 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:27:
Je moet wat aan de draden doen man!
quote:Razorfist schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:44:
[...]
Valt mee denk ik. Ik heb deze ook gehad (Infinity Delta, type 60) en op een vergelijkbare kamer deden ze het prima hoor
zimbab wijzigde dit bericht 23-05-2006 19:35 (33%)
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
quote:zimbab schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:30:
[...]
De kamer is ook niet zo klein, maar ze staan wel in de breedte opgesteld en er is meteen een vlakke muur achter de bank. In mijn ervaringen is dat niet zo fijn, maar ja.....ik heb het daar niet gehoord.
Edit: ik ga morgen trouwens mijn ultra dure weerstandjes ophalen......ik hoop dat het beter wordt! Technische man van Duson gesproken en die denkt dat dat wel eens de oplossing kan zijn. Ik had het op het hififorum ook gevraagd, maar daar begon iemand over dingen waar ik niet helemaal van begreep wat ie nu bedoelde (of hij begrijpt mij niet....of allebei). Ik ga het maar even proberen buiten zijn advies om dus.
When Everything Goes Wrong, Take The Easy Way Out

nu met een signature waar ik géén officiele waarschuwing voor krijg! :-)
Mike wijzigde dit bericht 24-05-2006 00:49 (27%)
^^
quote:GrandMasterYu schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 00:37:
Trasos,
je hebt dezelfde als ik zie ik. Heb jij ook last van een vlek die tevoorschijn komt bij een stilstaand beeld? Als ik Oblivion aan het spelen ben heb ik dat bijvoorbeeld heel vaak in het menu.
Ook nog even mijn setup erbij doen
[afbeelding]
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 22
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona