quote:
Is inmiddels alweer 15 maanden oud maar de 32PF9966 met Ambilight is uiterlijk identiek
quote:
De bedoeling is dat er nog een serieuze sub bij komt (op de groei... in deze kamer zijn m'n fronts al overkill en word ik gek van de staande golven door de beperkte kamerafmetingen) en het is een optie om ook die in een lage brede pijp uit te voeren
quote:
Ik heb lang geleden al 's contact gezocht met natuursteenhandels die alles op maat voor me konden leveren, maar de stoeptegels hebben z'n charme en persoonlijk vind ik dit prima staan
quote:
ZiegoM schreef op zondag 14 mei 2006 @ 11:54:
Zeer mooi spul!
Dit is neem ik aan ook een mooi eindpunt van het upgraden van de eindversterking? Want wat zou je nog meer willen? Ik in ieder geval niets

(m.u.v. een aan/uit-knop op de voorkant of eventueel op de bovenkant).
Ik wil de frontplaten bewust leeg houden. De aan/uit knop zit op de achterkant want in de praktijk staan m'n eindversterkers vrijwel altijd aan en door m'n open meubel kan ik er zo bij aan de achterkant. Wel laat ik de frontplaten misschien nog graveren/frezen
quote:
In die vierkanaals komen dus ook 4 van die grote ringkern trafo's? Dat wordt een aardig zwaar apparaatje dan

Die zou ik niet op dat glas van je meubel zetten.
De kleine versterker is nu 13.5Kg en de grote heeft grotere trafo's en de kast is leeg al een kilo of 12. Ik schat dat het misschien wat meer dan 20Kg wordt. De kleine versterker komt naast de bank te staan en 25Kg durf ik zo in dat meubel te zetten hoor

Die mag per plank 80Kg dragen, dus 40Kg op een helft is geen probleem.
Overigens zit er na de 4-kanaals versterker nog een toevoeging aan te komen: een killer sub

Daarvoor ligt al een mooie Focal 27cm woofer klaar (de unit is nieuw tegen de 300 euro en kon 'm voor een leuk prijsje overnemen) en die gaat in een transmission line terecht komen. Dat wordt een flinke kast dus ik hoop dat ik daarna nog ergens kan zitten in m'n kamer