CCSP/CCIP/CCIE #21235
Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken...
vroeger ging je dood op je 40e
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 28
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Reageer Nieuw TopicInternet in Zuid-Afrika is onbetaalbaar zeg!
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
Misschien dat ik vnv na 10en online ben, anders morgenmiddag welquote:
β-γ The Beaty of All
quote:TrailBlazer schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 07:38:
is denk ik meer iets voor een cold ama. Deze helm icm met het ice runeword
heb nooit ama-builts, dus geen idee...
evt kan ik hem zelf houden voor de 2skills, en ondersteunen van m'n merc bij de li's, mar 'k heb toch liever ist natuurlijk
fotos http://members.lycos.nl/kwakkel01/ DII: *NG-kwakke
Reg. datum: 15 maart 2006
Kzal vanavond, als ik tijd heb, hier en daar nog wat rushes uitdelen.
quote:GBlom schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:49:
Nou mannen, hoop dat jullie weekend beter was dan dat van mij... Geen kampioen en gister een geweldige kater. Vandaag maar weer vrolijk doen op mijn werk.
huh?
geen kampioen!!
hoe kan dat nou????
heb een redelijk weekend gehad..
heb nu maar ingesteld dat ik zondagavond ga gamen, anders loopt het wel erg uit de hand. (en 's morgens, dan heeft toch niemand er last van
heb vanmorgen een nightwing veil gevonden
nu nog een koper vinden, en deze jongen heeft eindelijk een hoge(re) rune in z'n stash
... en als je zondagavond eff wil helpen met anya, die frozen river zit vol met li-gouls
ps. mcdutch; zieje elke keer langskomen, maar als ik je dan probeer te /m en dan doet ie het niet
kwakke01 wijzigde dit bericht 09-05-2006 09:13 (17%)
fotos http://members.lycos.nl/kwakkel01/ DII: *NG-kwakke
quote:Postov schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:02:
[...]
Misschien dat ik vnv na 10en online ben, anders morgenmiddag welKan het goed gebruiken en als je er iets voor terug wil moet je het zeggen.
vandaag weinig tijd
ben tusssen 18:00 - 18:30 waarschijnlijk wel online
en misschien 's avonds na 21:00 of 22:00
ik hoor het wel
/w *frunz
DII: *Frunz Help het GoT Whatpulse Team
quote:GBlom schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:49:
Nou mannen, hoop dat jullie weekend beter was dan dat van mij... Geen kampioen en gister een geweldige kater. Vandaag maar weer vrolijk doen op mijn werk.
quote:mezelf Sorry Blom, vriendin zat te zeuren. Ze was wat kwijt en hielt mij van men spel af.
Excusses voor redelijk ongeintresseerde gedrag. En die tel gaat ook uit voortaan.
Ben er vanaaf niet, anders laat (lees na:22:00 hoogst waarschijnlijk). mag je je record poging opnieuw proberen ^^
Je ging wel retesnel. minder als 20 min moet lukken op NM
Gefeli hans =) met je nightwing.
Inderdaad een Cold ama (icm Ice rune of Wizendraw) zal er blij mee zijn, helaas zie je ze niet veel meer.
Heb nog wel een Harlequin (unique shako) gevonden. Maarja zoals zo vaak wel eth. Is dat wat voor een merc, heeft een def van 159 geloof ik.
Derr_Hans wijzigde dit bericht 09-05-2006 09:54 (3%)
Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]
ik zit tegenwoordig t meest op *mcdutchii, anders op *mcmules.quote:kwakke01 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:10:
[...]
<blabla *knip* >
ps. mcdutch; zieje elke keer langskomen, maar als ik je dan probeer te /m en dan doet ie het nietwelke *names heb je nu ??
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Reg. datum: 06 september 2005
quote:Derr_Hans schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:46:
[...]
[...]
Ben er vanaaf niet, anders laat (lees na:22:00 hoogst waarschijnlijk). mag je je record poging opnieuw proberen ^^
Je ging wel retesnel. minder als 20 min moet lukken op NM
Gefeli hans =) met je nightwing.
Inderdaad een Cold ama (icm Ice rune of Wizendraw) zal er blij mee zijn, helaas zie je ze niet veel meer.
Heb nog wel een Harlequin (unique shako) gevonden. Maarja zoals zo vaak wel eth. Is dat wat voor een merc, heeft een def van 159 geloof ik.
Een shako voor een merc is niets.
Tals mask is nog beter.
Je merc is geen skills nodig maar LL.
Reg. datum: 01 december 2001
http://speeddemosarchive.com/Diablo2LoD.html, hier staat de tijd met een Sorc op 1.53.44 en met een assassin op 1.58.22
Nu ook met specs.
Nee maar als mijn merc iets killed dan heeft hij nog die extra 50% mf en 10% damage red. en 2 skills help zijn aura en zijn jab. Maar mist idd LL maar gebruik het allen als ik eventueel een mf run doet. Even kijken hoe dat gaat anders moet mijn char hem zelf maar dragen tot dat hij stuk is =)quote:P13w13 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 10:33:
[...]
Een shako voor een merc is niets.
Tals mask is nog beter.
Je merc is geen skills nodig maar LL.
Countess drop El + Tir ofzo....
Run 2 ik half slapend ... countess dood, mijn vrouw kijkt mee...hey um rune is dat niet een goeie.. WTF??? YEAH!!! eindelijk een goede drop na tig runs ... ik heel blij gelijk gequit (na oppakken) om en niet in een connection lost weer kwijt te raken.
Oh ja small charm toch? 20 life SC.... ehm game gemaakt en binnen 20 seconden geruild voor een pul.
Kan nu mijn 2 puls en mijn um cuben tot een mal
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
quote:JesterRace schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:42:
Ik had gisteren ook een leuke avond, weinig tijd dus effe paar countess runs.... run een .. hey small charm.... straks wel.
Countess drop El + Tir ofzo....
Run 2 ik half slapend ... countess dood, mijn vrouw kijkt mee...hey um rune is dat niet een goeie.. WTF??? YEAH!!! eindelijk een goede drop na tig runs ... ik heel blij gelijk gequit (na oppakken) om en niet in een connection lost weer kwijt te raken.
Oh ja small charm toch? 20 life SC.... ehm game gemaakt en binnen 20 seconden geruild voor een pul.
Kan nu mijn 2 puls en mijn um cuben tot een mal
Had ik maar zo'n geluk =)
quote:Row schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:53:
Iemand intresse in een Stone of Jordan?
Wel intresse, geen geld
Moet echt eens wat MF runs doen, allen ontbreek er bij mij een MF char.
Derr_Hans wijzigde dit bericht 09-05-2006 11:56 (16%)
quote:McDutch schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 02:01:
Helm:
Kiara's Guardin(Tiara) - socketed met Ral rune.
Ammu:
Highlord's amulet
Shield:
Upped Zakarum +170% socketed met Ort rune
Weapon:
Black runeword in 3 socketed Flail (Thul + Io + Nef)
Flail alleen is ook goed, runes heb ik al namelijk.
Rings:
Dwarfstar
Whisp [niet noodzakelijk]
Gloves:
Dracul's, 15str.
switch:
Schild met res en Wand met Lifetap [charges]
mezelf ff quoten
ik ben nog steeds op zoek naar bovenstaande items... ik heb wat simpele gear te traden en anders wat Pul en pgems ofzo.
McDutch wijzigde dit bericht 09-05-2006 12:08 (11%)
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
3 sox flail is toch makelijk te vinden, heb er ondertussen al een hoop van gevondenquote:
- GA 185
- Gore's 165ed + 198ed
- Wartravelers 33 MF
- Natures peace
- Ravenfrost 235//19
- shaftstop 212ed
- Oculus
Zo snel mogelijk ajb!!!
Kijk dan is het jammer dat ik nu op werk zitquote:Row schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:14:
Gratis af te halen:
- GA 185
- Gore's 165ed + 198ed
- Wartravelers 33 MF
- Natures peace
- Ravenfrost 235//19
- shaftstop 212ed
- Oculus
Zo snel mogelijk ajb!!!
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Ik bewaar wel wat spul voor je.
*JesterRace
Is goed Natures is voor jou, ben rond 5 uur weer online.
quote:
Thx, heb alleen wel intresse in raven of shaft of beide
Zie maar wat je wil bewaren, als iemand anders meer intresse heeft mag je ze natuurlijk ook aan hem geven. Als ik online bent (heb al aangegeven eerder) zal dat zijn rond 22:00.
Zo ook natures peace voor Jester.
en bedankt hiervoorquote:Row schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:14:
Gratis af te halen:
- Gore's 165ed + 198ed
- Wartravelers 33 MF
- Oculus
Zo snel mogelijk ajb!!!
ik heb nog wel dwarfstar voor je als nodig hebtquote:McDutch schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:07:
[...]
offtopic:
mezelf ff quoten
ik ben nog steeds op zoek naar bovenstaande items... ik heb wat simpele gear te traden en anders wat Pul en pgems ofzo.
DII: *Frunz Help het GoT Whatpulse Team
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last