Hey tweakers, ik had net deze post uitgebreid getypt maar halverwege drukte ik op Ctrl+Inf en was m'n tekst weg dus ik zal het kort houden. Ik heb m'n MSI RD480 Neo2 vervangen door een DFI LANParty UT RDX200 CF-DR. Ik heb m'n pc in elkaar gezet, maar bij de boot geeft hij niks aan. Ik hoor wel een regelmatig *beep* die in het boekje staat als een omdraaiïng van kabels. Ik had dit gefixt en bij de boot daarna gaf de diagnostic LED's op m'n mobo aan dat alles vast zit, maar dat hij de systeem niet opstart. Er zit op de moederbord namelijk een Diagonstic LED die aangeeft in welke conditie je systeem verkeerd. Er zijn 4 led'jes en de betekenissen zijn:
[o][o][o][ ] CPU Detected
[o][o][ ][ ] DRAM Detected
[o][ ][ ][ ] VGA Detected
[ ][ ][ ][ ] System boot-up
Mijnes geeft [o][o][o][ ] aan, oftoewel CPU Detected, maar geen system start-up, m'n monitor geeft namelijk wel connectie aan (het no connection scherm staat er niet), maar bij de boot blijft het scherm zwart en de monitor power LED blijft oranje. Was ist los?
Ik wil heel graag beginnen met overclocken en met windows maar niks werkt nu nog
. Alle stekkertje zitten waar ze horen:

En alles zit vast, behalve de 5V/12V plug, maar volgens het boekje hoeft die alleen vast gezet te worden wanneer je 2 kaarten gebruikt (in crossfire), voor extra stabiliteit.
Wat ik heb gedaan:
-Gekeken wat er fout kan zijn, alles zit vast en is nieuw.
-Op DFI.com gekeken, no result.
-Op google gekeken, kwam op allerlei fora terecht, maar zonder resultaat.
-CMOS Reset.
Who helps?
[o][o][o][o] System start-upLegenda:
[ ] = LED is niet aan
[o] = LED is aan
[o][o][o][ ] CPU Detected
[o][o][ ][ ] DRAM Detected
[o][ ][ ][ ] VGA Detected
[ ][ ][ ][ ] System boot-up
Mijnes geeft [o][o][o][ ] aan, oftoewel CPU Detected, maar geen system start-up, m'n monitor geeft namelijk wel connectie aan (het no connection scherm staat er niet), maar bij de boot blijft het scherm zwart en de monitor power LED blijft oranje. Was ist los?

En alles zit vast, behalve de 5V/12V plug, maar volgens het boekje hoeft die alleen vast gezet te worden wanneer je 2 kaarten gebruikt (in crossfire), voor extra stabiliteit.
Wat ik heb gedaan:
-Gekeken wat er fout kan zijn, alles zit vast en is nieuw.
-Op DFI.com gekeken, no result.
-Op google gekeken, kwam op allerlei fora terecht, maar zonder resultaat.
-CMOS Reset.
Who helps?
i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060