Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
pcprutser schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:37:
V1 is niet gelimiteerd (voor zover ik weet), maar is inmiddels vervangen door de V2, die oranje leds heeft ed...

Ik zou logitech mailen en vragen of je een vervangende G15 V1 kan krijgen!
Helaas was de garantieperiode op mijn G15 al verlopen, en ik geloof niet dat die schade van buiten (vochtschade door regen op een camping-LAN) zal dekken.

Als de G15v1 niet in gelimiteerde oplage gemaakt is dan kan het goed zijn dat er nog een behoorlijke voorraad is, als de productielijn inmiddels al stil ligt. De G15v1 is inmiddels nog altijd behoorlijk populair.

My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]

G15v1 is helaas helemaal weg, pc zaak hier kon via de leverancier en andere mensen niet aan de oude versie komen. Die versie is niet gelimiteerd maar de voorraad is inmiddels op omdat het nieuwe bordje al een tijd op de markt is. :)

Yoeri, rust zacht

quote:
Joopieboy schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:07:
G15v1 is helaas helemaal weg, pc zaak hier kon via de leverancier en andere mensen niet aan de oude versie komen. Die versie is niet gelimiteerd maar de voorraad is inmiddels op omdat het nieuwe bordje al een tijd op de markt is. :)
Daarom ook genoeg redenen om wat rustiger aan te doen voor de mensen met een G15 v1 (moi bijvoorbeeld) ;)

Ik heb op beide tobo's. zowel v1 als v2 flink gewerkt en blijf erbij dat ik de v1 lekkerder vind typen. De toetsen staan verder uit elkaar en ik ram niet zosnel 2 letters in, iets wat ik wel op de, beduidend kleinere, v2 had. Uiteraad zullen v2 gebruikers een heel andere mening hebben maar ik ben gewoon blij dat ik nog net even een v1 kon scoren ;)
Ofwa?

Wazigheid. Ik tik nu al een paardagen op mij G15 v1 met (deels) defecte leds. Zojuist springen de leds echter ineens weer aan, om na een minuut of 10 bijna constant typen weer uit te gaan.

Misschien is ie nog te redden. :)

Coolermaster Comos S - E6600 - ASUS P5B - ASUS EN8800GT - Tagan 480watt - 2x1GB OCZ PC2-6400 - Samsung F1 750GB HD753LJ - Samsung T166 500GB HD501LJ - Western Digital 250GB WD2500YS - NEC 7191S - Creative X-Fi extreme gamer - Hyundai L90D+ -

quote:
Wackoz schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:10:
[...]

Daarom ook genoeg redenen om wat rustiger aan te doen voor de mensen met een G15 v1 (moi bijvoorbeeld) ;)

Ik heb op beide tobo's. zowel v1 als v2 flink gewerkt en blijf erbij dat ik de v1 lekkerder vind typen. De toetsen staan verder uit elkaar en ik ram niet zosnel 2 letters in, iets wat ik wel op de, beduidend kleinere, v2 had. Uiteraad zullen v2 gebruikers een heel andere mening hebben maar ik ben gewoon blij dat ik nog net even een v1 kon scoren ;)
Tja, ik heb de mijne al een goede 2,5 jaar end at ding is zo gaar en versleten als wat, kan er niks aan doen maar alles zal op dit moment beter typen als dit bordje. :P

Maar ik hoor idd dat de v2 stukken kleiner is, iets minder g toetsen ala, maar een rijtje van 6 is wel erg weinig... En een beetje smaller is ook prima, maar deze versie is amper wat groter, of iig breder, hoger niet eens. Vind het wel jammer want de v1 is was toch wel lekker appart. Mja, de v2 lijkt me ook niet mis.

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Ik heb ingesteld dat ik handmatig schakel tussen de displayprogramma's, echter als ik bijvoorbeeld Crysis start, moet ik handmatig bladeren naar de Crysis-applet. Is er ook een mogelijkheid dat je wél handmatig schakelt maar toch sommige applets zich naar voren dringen? Die optie "naar de voorgrond dringen" staat al aangevinkt.

Iemand een G11/G15 pootje polssteun over? PM Me plz!

Yoeri, rust zacht

quote:
MsG schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 00:35:
Ik heb ingesteld dat ik handmatig schakel tussen de displayprogramma's, echter als ik bijvoorbeeld Crysis start, moet ik handmatig bladeren naar de Crysis-applet. Is er ook een mogelijkheid dat je wél handmatig schakelt maar toch sommige applets zich naar voren dringen? Die optie "naar de voorgrond dringen" staat al aangevinkt.
Nope volgens mij niet. Ik heb dat handmatig switchen ook aanstaan, maar apparte applets (ray's winamp plugin etc.) daar moet je, waar je ook voor kiest, appart naar switchen. Mocht je de andere menutjes (tijd,performance e.d) niet nodig vinden dan kan je die ook nog uitschakelen zodat alleen je Crysis applet draait (scheelt ook processen en geheugen btw) welke dan altijd op de voorgrond draait. Zo hoef je nooit meer te switchen. Lijkt me alleen niet dat je het schermpje alleen daarvoor wilt gebruiken ;)

Welke driver versie gebruik je? Even kijken of je ook "onmiddelijke weergave van items met hoge prioriteit" aan hebt gevinkt.
Forumzwerver

Die had ik nog niet aangevinkt, nu wel aangevinkt, maar helaas. Crysis vind zichzelf geen hogere prioriteit. Wel een beetje een gemiste optie imo. Nu kom je er bij sommige spellen toevallig achter dat ze een Hud hebben op je G15.

MsG wijzigde dit bericht 17-08-2008 13:19 (22%)

Ofwa?

Sinds gisteren heb ik de V2 in mijn bezit, vind het toetsenbord een stuk minder fijn dan de V1. Hij is kleiner en de toetsen zitten dichter op elkaar. Ook is de indeling anders wat ik niet prettig vind.

Voordeel is wel dat de V2 een heel stuk steviger aanvoelt. Ik zal binnekort nog een uitgebreidere review proberen te schrijven!

Coolermaster Comos S - E6600 - ASUS P5B - ASUS EN8800GT - Tagan 480watt - 2x1GB OCZ PC2-6400 - Samsung F1 750GB HD753LJ - Samsung T166 500GB HD501LJ - Western Digital 250GB WD2500YS - NEC 7191S - Creative X-Fi extreme gamer - Hyundai L90D+ -

**heel erg laat**
quote:
BaT schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:30:
...
die Ray's Winamp plugin is idd errug compleet.. sjees wat is dat standaard geleverde media control lcd ding crap..... Die functie dat ie je M1 t/m MR als VU meter gebruikt is wel cool. Het schijnt dat er ook een hidden unlock is, dat ie je hele keyboard (dus alle blauwe toetsen) als VU meter kan gebruiken. Het Topic op die site was echter ge-DOS'ed o.i.d., dus de hints die de auteur achter liet om er bij te komen zijn niet meer te lezen, en hij wil ze ook niet opnieuw zeggen ofzo :?

Maar als iemand het weet, deelt ie het natuurlijk wel mee hier op GoT voor z'n mede-GoTters :D
Die hack is:
Ga naar de instellingen (Rechterste kleine knop)
druk de linker- en rechter crtl in, en school met je wheel naar beneden.
Zet Backlight VU led op on
En eventueel Backlight use off op on.

Sorry voor de late reactie 8)7

In Search Of Sunrise

Zo verschrikkelijk veel mensen die een V1 nog steeds veel en veel handiger, beter en mooier vinden dan een V2. Je zou toch zeggen dat Logitech er slim aan doet om een V3 toetsenbord te maken met de toetsindeling, layout en verlichting van V1 maar met de degelijkheid en robuustheid van V2? Tsja.

Mijn V1 is nog steeds helemaal top. ;)

Barca wijzigde dit bericht 24-08-2008 14:18 (6%)

<nescafe> je kunt ook je webcam voor de tv zetten en via msn tv kijken

Forumzwerver

welke robuustheid van V2 :')? Die china made "verchroomde" schuifjes met enorme speling?

Schaamteloze dikke crosspost:
Van:
http://www.joopiesplace.nl/images/beeldscherm.jpg
Logitech g15 v1
Naar:
http://i324.photobucket.com/albums/k331/Joopieboy/Fotoos/P1000601.jpg
El cheapo hp leen ramplankje
G15 V1 is R.I.P. :'(

Nu tijdelijk een hp oem bordje als leen ding, dat ding typt nog lekkerder als mijn dure dikke logitech g15. :| En damn, wat is een g15 groot ivm met deze, ik heb ruimte over op mijn bureau haha. Maar ik mis toch echt wel de g toetsen en de multimedia toetsen. }:|

Achja, hopelijk snel de G15 V2. :)

Forumzwerver

Wat is er stuk aan dan? Is het niet te fixen? Nou ja met dat toetsenbordje kan je tenminste goed Frets on Fire doen :P

Je kan idd erg goed rammelen erop. :+

Wat er mis is, even een quote uit de mail dan maar:
quote:
- Toetsaanslag demping is weg (plastic op plastic tik geluid)
- Bij snel typen pakt hij af en toe een toetsaanslag niet
- Lcd paneel zit ietwat los
- Mediaspeler programma op lcd scherm pakt regelmatig media speler niet en geeft dus niks weer
- De lak van het toetsenbord zelf slijt, de zilvere laklaag is onderop op de rand ietwat weggesleten, rechts onder de pijltjes zit een hele kale streep, zwart plastic word lelijk en extreem stoffig, niet schoon te houden
- De stop knop van het media paneel hapert af en toe, je moet harder drukken om hem te gebruiken
- Dan het irritantste, onder windows vista valt af en toe het toetsenbord compleet weg, vista ziet hem opnieuw verschijnen, installeert hem even opnieuw alsof je hem op een nieuwe usb poort heb ingesteld...
En nog een zooi ding, oftewel ding is versleten en gaar. :(

Ofwa?

quote:
MsG schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 14:21:
welke robuustheid van V2 :')? Die china made "verchroomde" schuifjes met enorme speling?
Ik kan mijn V2 veel minder doordrukken dan de V1. Als ik op de V1 een drukje gaf in t midden dan boog t door en kraakte het behoorlijk, bij de V2 heb ik hier totaal geen last van.

Forumzwerver

Ik heb hier ook nergens last van. Tuurlijk kan ik mn volle gewicht op een toets zetten en dan buigt ie wel wat, maar ja dat is nooit bedoeld :). Ik vind persoonlijk (en velen met mij) dat ze met de V2 een grote misstap hebben begaan. Omgekeerd was een verbetering geweest, nu leveren ze features in.

Yoeri, rust zacht

Dat shermpje gaat idd verrekte snel losser zitten. Bij mij zit er nog wel een beetje houvast aan maar er zijn al punten waarbij hij gewoon naar achter valt...

* Wackoz doet vanaf nu veeel rustiger aan met zijn nog goed werkende G15 v1 :X

Wackoz wijzigde dit bericht 26-08-2008 09:20 (47%)

quote:
Wackoz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:20:
Dat shermpje gaat idd verrekte snel losser zitten. Bij mij zit er nog wel een beetje houvast aan maar er zijn al punten waarbij hij gewoon naar achter valt...

* Wackoz doet vanaf nu veeel rustiger aan met zijn nog goed werkende G15 v1 :X
Zou ik wel doen, mijn lcd scherm bleef alleen in de achterste stand staan, als ik geluk had. ;)
Maar hou de v1's alsjeblieft heel, zonde om zoiets uit te laten sterven. :+

Trotse oom

Schermpje krijgt speling bij jullie :? Daar heb ik nou echt helemaal geen last van, maar dat komt misschien omdat ik het schermpje nooit inklap eigenlijk. Dat beetje stof borstel ik wel weer weg met een doekje.

Alleen moet ik toch echt maar weer eens aan de slag met die macro toetsen, daar heb ik, afgezien van Guild Wars, nog geen moer mee gedaan. Terwijl ik 'm al dik tweeënhalf jaar heb |:(

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Forumzwerver

Ik klap hem ook niet in, omdat ik vaak hoorde dat als je hem vaak inklapt de koperenverbindingsdatakabel knapt en je dus een dood schermpje hebt.

Ik hoop echt dat ze nog eens met een V3 komen die de problemen van de V1 oplost. Mijn V1 heeft 2 kapotte beeld lijnen op het LCD scherm maar ik heb geen zin in een V2. Er zit 3 jaar garantie op de V1 dus ik heb nog wel ff voordat ik em moet RMAen (hoop voor een V3 dan :P).

Men moet de V2 gewoon boycotten :Y).

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Forumzwerver

3 jaar? Weet je dat zeker? Mijn verf is van het grijze af bij mn duim. Ik wilde het plak weg wrijven en na maanden ging de verf ook mee, een klein stukje maar toch jammer :). Die vieze plek waarvan ik dacht dat het echt in het toetsenbord zat is iig wel min of meer weg.

Helaas bieden ze geen ondersteuning voor het wegslijten van die zilvere verf. Heb ik al eens contact voor opgenomen met de helpdesk. Valt onder de 'normale' gebruikssporen. Mijne was toen anderhalf jaar oud.

Desktop: Intel E6850, Asus P5K Deluxe, 2GB PC6400, X1900XT, X-Fi Platinum, Raptor 150GB, Samsung 226BW 22"
Laptop: Asus A6T
Sound: Logitech Z-5500 + Sennheiser HD 555

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws