Reg. datum: 27 augustus 2004
Reg. datum: 27 augustus 2004
"Jou no mess with the lo Wang"
Ik moest trouwens onmiddellijk aan dit denken
En echte tweakers hebben t.net toch als startpagina ingesteld staan?
Laagvliegerke wijzigde dit bericht 11-04-2006 21:59 (5%)
http://www.google.nl/sear...&btnG=Zoeken&meta=
misschien hebben ze t warez-forum ontdekt?
SPACE - Specs - T.net profile - TheovdS.nl
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Misschien wel door die juist wel verwijzende tweakers.be. Er zijn wel verhalen bekend dat Google clonende sites verwijdert in het nadeel van de originele site zeg maarquote:
Professioneel Hyves-weigeraar
Spider.007 wijzigde dit bericht 12-04-2006 09:54 (17%)
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
quote:
O.a. omdat er gallery etc geindexeerd was, waarmee privacygevoelige informatie toch wat makkelijk vindbaar is enzo.
Maar niettemin was de request daarvoor nog pending toen we ineens uit de index verdwenen waren, dus dat lijkt me sowieso irrelevant.
Googlebot komt elke dag langs... zo'n 90k crawls per dag zelfs, dus de belangrijkste page's van met name de FP zijn zo weer geindexeerd. Maar dat lijkt me een non-issue, want die crawls deed ie gisteren na het verdwijnen ook nog gewoon, dus de data hebben ze nog steeds, ze tonen het alleen niet meer...quote:Als de googlebot langskomt wordt deze URL vanzelf geupdate. Het duurt wel even voor compleet *.tweakers.net is geindexeerd
[13:34:02] <baa> maar fbsd schijnt nog steeds hopeloos schijnt
Maar dat zou toch een kwestie moeten zijn van de robots.txt aanpassen en daarnaast vragen om alleen de cache te trashen volgens mij?quote:ACM schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:17:
[...]
O.a. omdat er gallery etc geindexeerd was, waarmee privacygevoelige informatie toch wat makkelijk vindbaar is enzo.
Maar niettemin was de request daarvoor nog pending toen we ineens uit de index verdwenen waren, dus dat lijkt me sowieso irrelevant.
Dat kan wel kloppen; de googlebot komt dan wel redelijk vaak langs; maar de index wordt niet zo vaak (maandelijk of erger) daadwerkelijk ververst. Maar volgens mij kost het meer dan 90k aan hits (of pages?) om heel Tnet en alle subdomeinen te registreren; dan zul je minimaal twee tot drie weken moeten wachten totdat alles weer compleet geindexeerd is door Googlequote:[...]
Googlebot komt elke dag langs... zo'n 90k crawls per dag zelfs, dus de belangrijkste page's van met name de FP zijn zo weer geindexeerd. Maar dat lijkt me een non-issue, want die crawls deed ie gisteren na het verdwijnen ook nog gewoon, dus de data hebben ze nog steeds, ze tonen het alleen niet meer...
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
quote:Spider.007 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:14:
Maar dat zou toch een kwestie moeten zijn van de robots.txt aanpassen en daarnaast vragen om alleen de cache te trashen volgens mij?
Ik heb hun automated url removal tool gebruikt met onze robots.txt's, van andere mogelijkheden was ik me op dat moment sowieso niet erg bewust en bovendien is het verwijderen van de entry op zich imho beter dan alleen de cache.
Maar dan nog... ik heb de robots.txt's van pda.tweakers.net en gathering.tweakers.net niet geforceerd, dus dat de pagina's daarvan ineens weg zijn is dan ook wel heel bijzonder. En bovendien staan de requests nog steeds op pending.
Uiteraard zijn er aardig wat meer pagina's, maar aangezien ze die 90k pageviews deden, suggereert het dat ze de url's allemaal nog in hun database hebben zitten en het vooral een kwestie is van niet (willen) tonen.quote:Dat kan wel kloppen; de googlebot komt dan wel redelijk vaak langs; maar de index wordt niet zo vaak (maandelijk of erger) daadwerkelijk ververst. Maar volgens mij kost het meer dan 90k aan hits (of pages?) om heel Tnet en alle subdomeinen te registreren; dan zul je minimaal twee tot drie weken moeten wachten totdat alles weer compleet geindexeerd is door Google
Het lijkt er inderdaad op dat men Tweakers.net bewust geblacklist heeft; maar inderdaad kan uitsluitsel daarvan alleen bij Google vandaan komen. Kan het zijn dat de recente wijzigingen aan de URL structuur als spam zijn opgevatquote:ACM schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:50:
[...]
Uiteraard zijn er aardig wat meer pagina's, maar aangezien ze die 90k pageviews deden, suggereert het dat ze de url's allemaal nog in hun database hebben zitten en het vooral een kwestie is van niet (willen) tonen.
---
kan zijn opgevat als wel ongeoorloofdquote:Er zijn recent wat wijzigingen doorgevoerd aan de html-code en robots.txt zodat zoekmachines Tweakers.net beter kunnen indexeren (niets 'illegaals' ofzo, gewoon een betere structuur)
ich bin ein Berliner :)
quote:Spider.007 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:42:
Kan het zijn dat de recente wijzigingen aan de URL structuur als spam zijn opgevat
Niet dat ik weet. Maarja, zo enorme kennis heb ik er ook weer niet van.
En wat precies dan? Vziw zijn de belangrijkste dingen die Google niet leuk vind hooguit ten goede verandert, voor zover we ze al hadden.quote:bonzz.netninja schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:45:
kan zijn opgevat als wel ongeoorloofd
Dan zou nu.nl ook niet meer op google.nl staanquote:Spider.007 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:42:
[...]
Het lijkt er inderdaad op dat men Tweakers.net bewust geblacklist heeft; maar inderdaad kan uitsluitsel daarvan alleen bij Google vandaan komen. Kan het zijn dat de recente wijzigingen aan de URL structuur als spam zijn opgevat
Ik zeg ook niet dat dat _de_ reden is; maar er is wel enige kans dat het daaraan gerelateerd is; zeker als er daarnaast nog additionele wijzigingen zijn doorgevoerd die bij elkaar als spam zouden kunnen worden opgevatquote:DaMorpheus schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:48:
[...]
Dan zou nu.nl ook niet meer op google.nl staan
---
http://news.google.nl/news?q=tweakers
---
Reg. datum: 11 april 2000
Hmm, wellicht nu idd irrelevant, maar voor later:quote:ACM schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:17:
[...]
quote:Q: If I want to get rid of domain.com but keep www.domain.com, should I use the url removal tool to remove domain.com?
A: No, definitely don’t do this. If you remove one of the www vs. non-www hostnames, it can end up removing your whole domain for six months. Definitely don’t do this. If you did use the url removal tool to remove your entire domain when you actually only wanted to remove the www or non-www version of your domain, do a reinclusion request and mention that you removed your entire domain by accident using the url removal tool and that you’d like it reincluded.
position: relative;
Reg. datum: 20 januari 2000
Een groot probleem is het gebruik van subdaomainen op alle pagina's
pda.t.net print.t.net die geven allen de normale content door en dus dubbel geindexed. Dat vindt g niet zo leuk.
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
Reg. datum: 17 mei 2004
Die verklaart de zaak vrij duidelijk.
http://www.marketingfacts...index_verdwenen/#reacties
Reg. datum: 26 augustus 2004
It's all my faultquote:Rob schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:06:
[...]
Hebben al die op forum zoekende tweakers het misschien verpest?
GoT = populair
Reg. datum: 26 april 2005