Gathering of Tweakers

Quicksearch
ondertitel? wa'sdat?

ach, deze meneer baalt pas echt :) : http://toxin.eve-killboar...ll_detail&kll_id=2003

was er zelf niet bij maar ben wel trots op onze corp :)

traktor scratch!

Reg. datum: 23 oktober 2000

Voor diegene die wat Jumpclones wilt,
MicanG's Jumpclone Service

en hier is mijn forum topic.

Als je vragen hebt kom even langs in mijn channel: Dark reality
Of message/convo me.

klein beetje reclame moet kunnen :)

Never argue with a fool.People might not know the difference.

Fairytale gone bad...

is dat nieuw ofzo? clone jumping?

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

-
Reg. datum: 17 augustus 2002

quote:

Ik weet niet precies wat hij bedoelt, maar ik denk dat je dan als je 0.0 zit, je verandert waar je weer begint als je weer tot leven komt.
Je laat doodschieten en je komt op het opgegeven station weer tot leven.
Wel een beetje prijzig als je een character hebt die al veel skillpoints heeft.

-

Nope, als je genoeg standing hebt en de goede skills kun je tegenwoordig extra clones aanmaken waar je tussen kan jumpen. Je kunt dus een clone in 0.0 zetten, eentje bij je agent eentje etc. Hierna kun je eens per 24 uur tussen deze clones op en neer jumpen.

Ik heb er nu dus voor gezorgd dat ik een clone met implants bij mijn agent heb en een paar zonder implants (of goedkope) in 0.0 Ik kan dus zonder problemen een tijdje missies doen en daarna binnen 5 seconden weer in 0.0 om b.v. hostiles te verjagen oid :)

Dit is dus duidelijk niet het podjumpen van vroeger waarbij je jezelf opblies en daarna in het station weer tot leven komt waar je je clone had gezet, waarna je een nieuwe clone moest kopen.

En dit is pas een paar maanden out, inderdaad redelijk nieuw dus.

redwing wijzigde dit bericht 03-06-2006 19:59 (23%)

quote:
Erikie schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 00:07:
ach, deze meneer baalt pas echt :) : http://toxin.eve-killboar...ll_detail&kll_id=2003

was er zelf niet bij maar ben wel trots op onze corp :)

Ik schaam me....gelukkig zit ik niet in die zelfde corp!
Het is trouwens weer een interesante tijd in ASCN space, Burn Eden is aan het ganken.

Die jongens gebruiken echt heldhaftige tactieken, dat wil je niet weten. Zo lang ze maar in de meerderheid zijn doen ze erg bikkel en ganken ze iedereen die ff niet oplet.
Zodra je ook maar met 1 pilot in de meerderheid bent gaan ze op een safespot hangen die niet te scannen is en beginnen ze te smack talken in local.
Dit houd dat ongeveer 10-20 minuten aan zonder dat er op gereageerd wordt en dan loggen ze allemaal weer off.
Om 10 minuten later weer in te loggen om te kijken of we weer uit het system zijn. Als het zo is dat we er nog zijn beginnen ze weer te smacken en loggen ze even later weer off.

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Een typische Burn Eden setup bestaat ook uit minstens 4 warp core stabs en heel veel ECM/dampeners. Het is inderdaad ECHT irritant om tegen BE te vechten :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Fairytale gone bad...

oh lachen, dat clone jumpen!
had al beetje gelezn hoe en wat op site van micang.

mjah, tegen BE gewoon long range pure dmg setups?
geen tank, vol dmg

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

quote:
StarLite schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:44:
Een typische Burn Eden setup bestaat ook uit minstens 4 warp core stabs en heel veel ECM/dampeners. Het is inderdaad ECHT irritant om tegen BE te vechten :(
klinkt als RA maar dan met ECM :P

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

:W

Here is the deal. WoW == saai :P voornamelijk omdat mn hart toch bij Sci Fi ligt... en ja i know ik ben al veel te lang schijnheilig aan het doen door WoW te spelen :P

Het enigste wat mij tegenhoud om (weer) eve te gaan spelen is de betalingswijze. Ik ben er allemaal niet zo in thuis, maar hoe kan ik puur digitaal met mijn rabobank rekening (zonder cc) betalingen doen? Ik heb al een tijdje op de site zitten kijken, en ik begreep dus dat ik dan PayByCash optie zal moeten kiezen. Maar vervolgens heb ik daar dus tig opties...
Ik heb naar paypal zitten kijken, alleen zover ik begreep moest ik daarvoor alsnog naar de bank wil ik geld overmaken naar mn paypal account...

Wie o wie

btw.. jullie betalen zeker allemaal via CC ofzow ?

Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion

Bounty gadget freak

Ik betaal momenteel via CC, maar per 6 verander ik het naar PBC, dan doe ik het via paypal.

1 plus 1 is 3 toch? || My games collection | Xbox Live | PSN: Ves

quote:
Deathraven schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:20:
:W

Here is the deal. WoW == saai :P voornamelijk omdat mn hart toch bij Sci Fi ligt... en ja i know ik ben al veel te lang schijnheilig aan het doen door WoW te spelen :P

Het enigste wat mij tegenhoud om (weer) eve te gaan spelen is de betalingswijze. Ik ben er allemaal niet zo in thuis, maar hoe kan ik puur digitaal met mijn rabobank rekening (zonder cc) betalingen doen? Ik heb al een tijdje op de site zitten kijken, en ik begreep dus dat ik dan PayByCash optie zal moeten kiezen. Maar vervolgens heb ik daar dus tig opties...
Ik heb naar paypal zitten kijken, alleen zover ik begreep moest ik daarvoor alsnog naar de bank wil ik geld overmaken naar mn paypal account...

Wie o wie

btw.. jullie betalen zeker allemaal via CC ofzow ?

Je kan bij paybycash gewoon op een gegeven moment kiezen voor banktransfer oid. Dan krijg je de gegevens van een nederlandse bank plus een "payment reference number" die je in het commentaar veld zet.
:)
Ik heb timecards gekocht via http://www.mmorg-shop.com/
Er stond een keer ook op in van deze forums hoe je het helemaal moest doen. Ik kan het niet vinden.
Maar ik heb wel nog de gegevens waar je het naar toe moet sturen het geld.

quote:
craze_ schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:50:
[...]

Je kan bij paybycash gewoon op een gegeven moment kiezen voor banktransfer oid. Dan krijg je de gegevens van een nederlandse bank plus een "payment reference number" die je in het commentaar veld zet.
:)

Woot thx man.

Dan zou ik paypal niet eens nodig hebben.
Betalingsopdracht is verzonden iig. Kijken of ze t pikken zo :P

quote:
Deathraven schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:15:
[...]

Woot thx man.

Dan zou ik paypal niet eens nodig hebben.
Betalingsopdracht is verzonden iig. Kijken of ze t pikken zo :P

je hebt wel nederland als land aangegeven mag ik hopen? ;)
Aangezien ze "cross border transfers" niet aannemen vanwege de extra kosten die ze dan moeten maken.
Mjah natuurlijk ;).
Transfer is zelfs al goedgekeurd door mn bank :) dus waarschijnlijk zal ik eind deze week online te vinden zijn ^^.

Is er btw nog een GoT company/faction/guild(:P) ? Meen me te herinneren dat er in t begin een groep was waar voornamelijk tweakers in zaten, maar ben even de naam kwijt.

quote:
Deathraven schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:04:
Is er btw nog een GoT company/faction/guild(:P) ? Meen me te herinneren dat er in t begin een groep was waar voornamelijk tweakers in zaten, maar ben even de naam kwijt.

Kzou zeggen kijk het topic even door ;)

Weet iemand trouwens wat er met FIX gebeurd is in Querious? :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
ravenger schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:26:
[...]

Kzou zeggen kijk het topic even door ;)

Weet iemand trouwens wat er met FIX gebeurd is in Querious? :)
Geen idee, zijn een hoop rumours, FIX bob gejoined is, FIX door BoB uit Querious gekicked is. All i know is dat FIX 2 van de 3 PCS hadden voordat ik querious verliet.

... MMORPG Addict.

quote:
CRiMiNaL schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:37:
[...]

Geen idee, zijn een hoop rumours, FIX bob gejoined is, FIX door BoB uit Querious gekicked is. All i know is dat FIX 2 van de 3 PCS hadden voordat ik querious verliet.
lol... als je dat in het latijns had gezegd had er ik net zoveel van begrepen 8)7 :D

quote:
Deathraven schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:13:
[...]

lol... als je dat in het latijns had gezegd had er ik net zoveel van begrepen 8)7 :D

Fix en BoB zijn beide alliances waarbij BoB zo'n beetje momenteel de sterkste alliance in Eve is.
Querious is de region waar FIX voorheen zat, maar van FIX is de laatste tijd niet echt veel vernomen.
PCS zijn dan weer stations die je kunt veroveren. In querious heb je 3 van die stations waar er nog niet zo lang geleden 2 in de handen van FIX waren, maar momenteel zijn ze van BoB voor zover ik het bij kan houden :P

Woot account is weer geactiveerd :)

Klein detail.. ik dacht dak de client nog had liggen.. maar ik kan m ineens nergens meer vinden.. ben m dus aant downen ;)

Na 2 jaar zit ik ineens bij Caldari Provisions (??) met 0 isk en geen idee wat voor schip + wapens ik had. Volgens mij vloog ik een Merlin, maar wastie opgeblazen voordat ik er toendertijd mee stopte... hmm waarschijnlijk zal ik weer in een bantam moeten gaan rondcruisen om ore te verzamelen ofzow :P
Ook geen idee hoe ver ik was met agent missions....
Btw dit is mn current skill tree.
http://myeve.eve-online.c...asp?characterID=908235732
Volgens mij werkte die link zo direct. Tis een xml file. Het ziet er dan weliswaar niet geweldig leesbaar uit :P maar de echt die hards kunnen er denk ik wel het een en ander uit opmaken ;)

Ik wou iig een op actie gerichte char maken. Ofcourse moet ik t een en ander trainen voor mining enzow.
Maar als jullie dit zo zien? Wat raden jullie mij aan om te gaan trainen? Ik ga natuurlijk ook die skill guide doorlezen maar wat extern advies is nooit mis ;)

Btw wie heeft er een leuke/gezellig nl-tweakers-achtige Corp waar ik perhaps kan joinen?? ;)

<charactersheet>
<error>Not your Character</error>
</charactersheet>

Voor elk character geld dat je je attributes redelijk gebalanceerd moet hebben [behalve charisma, die is alleen voor die-hard mission runners]. Het is op zich niet zo erg om Intel en Perception iets hoger te hebben dan memory en willpower, aangezien het vaker primary attributes zijn, maar aangezien je al een character hebt zul je daar niks meer aan kunnen veranderen [behalve die skills eerst trainen].
Zorg iig dat je naast je gunnery en spaceship command skills ook je engeneering en electronics skills omhoog werkt, zodat je een stuk meer powergrid en CPU krijgt :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

OMG die kill van die carrier.
Daar een cloaker op planten is gewoon echt ziek.
Die verdient het om gekillt te worden.
Wat een k*tsetup zeg.

In het zuiden is er wel wat veranderd maar in het noorden ook de laatste maand.
Je krijgt weer wat meer dat er grote blokken gaan vormen.
Ondanks dat in die 3 jaar tijd aantal spelers ook 3x of meer geworden is blijft het spannend.
Soms is die hele politiek een grote soap, da's wel dope. Ik lig vaak in een scheur.

quote:
StarLite schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:43:
<charactersheet>
<error>Not your Character</error>
</charactersheet>

Voor elk character geld dat je je attributes redelijk gebalanceerd moet hebben [behalve charisma, die is alleen voor die-hard mission runners]. Het is op zich niet zo erg om Intel en Perception iets hoger te hebben dan memory en willpower, aangezien het vaker primary attributes zijn, maar aangezien je al een character hebt zul je daar niks meer aan kunnen veranderen [behalve die skills eerst trainen].
Zorg iig dat je naast je gunnery en spaceship command skills ook je engeneering en electronics skills omhoog werkt, zodat je een stuk meer powergrid en CPU krijgt :)

kk> mjah ik heb zoiets...
Stom dat die xml file niet werkte, ik had m expres nog in een aparte browser instantie geopend... vaag dattie wel werkte dan..o well..

Gisteren avond nog ff snel ingelogd met de gedachte, even een half uurtje checken hoe t ook alweer was ;)
Eerste reactie: YES IK HEB MN MERLIN NOG!! :D geen gare bantam for me ^^.
Wel gare wapens, maargoed :P. Toen werd ik nog door de station tutorial gesleept. die me oplichte voor 600k om een civ. s. shield booster te kopen :X....
Maarja, met 2.5 mil over heb ik iig een buffer om mee te beginnen...
Daarna had ik mn ingame mail eens doorgelezen (waren er focking _veel_). Daarna keek ik op de klok.. (WAT!! 1.5 uur verder!!) lol.. so much for an fast 30 mins ^^.. begint weer goed..:D

Ik heb iig mn training weer lopen. Vanavond maar eens gaan rondvliegen, kijken hoe dat ook alweer ging ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws