Nee ik denk dat je morgen de game kunt downloaden via de EA store.quote:
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC MMORPG] Warhammer Online
Pagina's: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last
[Nieuw Topic]Nee ik denk dat je morgen de game kunt downloaden via de EA store.quote:o0oPhreako0o schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:53:
Dus de beta begint morgen ?.. 06/09/08
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Je hebt idd toegang tot 2 bonus items, CE heeft er meer + meer looks + meer CE quest'squote:o0oPhreako0o schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:53:
Dus ik kijk net op EA Store;
link
en zie ik dit staan;
[...]
Dus de beta begint morgen ?.. 06/09/08
En krijg je bij de normale editie ook al bonus-items ?..
Ik dacht alleen bij de CE editie.. daarom had ik die ook gepreorderd..
Uh.. Zou wel g*y zijn als de normale preorders hetzelfde krijgen als
CE.. Had een CE besteld ook vanwege de open beta.. Want dat zou
alleen mogelijk zijn met de CE.. nou achter af blijkt het dus weer anders te zijn...
#phreak
Green iz Best!
Sui wijzigde dit bericht 05-09-2008 12:07 (1%)
Reden: spell-check
Chubb Chubbs ^^
Ik ga denk ik de Ironbreaker en de Shaman (die 2 worden hoogstwaarschijnlijk mijn mains), tot level 3 oid spelen om te kijken of ze me een beetje bevallen. En verder ga ik gewoon careers die ik zeker niet als main wil uitproberen.quote:BradKing schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:07:
Waar ik wel benieuwd naar ben, aangezien de open beta gewiped wordt bij release, gaan de meeste mensen hun eerste char spelen in OB, of juist de chars die ze niet gaan spelen? Ik neig een beetje naar het laatste, dan weet ik wat ik missen ga en is m'n main bij release lekker nieuw en verrassend.. Jullie?
Wat was de afknapper voor jou? Ben sowieso wel benieuwd wat mensen juist -niet- leuk vinden aan het spel (beetje relativeren kan geen kwaadquote:Kaap schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:26:
Heb ook een open beta key gehad. Had het spel al getest in beta en vond er niks aan. Zal er nog eens over nadenken om uiteindelijk retail versie te proberen.
~Make Love, Not War~
Ik vond het levelen echt heel erg traag gaan. De hele gameplay kwam erg sloom over ook. graphics vond ik overigens erg mooi dan wel weer.quote:Sui schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:36:
[...]
Wat was de afknapper voor jou? Ben sowieso wel benieuwd wat mensen juist -niet- leuk vinden aan het spel (beetje relativeren kan geen kwaad)
terwijl het capped was tot medium/low dat belooft watquote:Kaap schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:12:
[...]
Ik vond het levelen echt heel erg traag gaan. De hele gameplay kwam erg sloom over ook. graphics vond ik overigens erg mooi dan wel weer.
Chubb Chubbs ^^
Nah Mythic doet zijn graphics altijd een beetje donker/duister om de sfeer weer te geven. Dat was in WAR's voorganger ook zo. Verder vergelijken veel mensen het natuurlijk met WoW wat vaak best licht, vrolijk etc was.quote:Chubz schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:38:
[...]
terwijl het capped was tot medium/low dat belooft watveel mensen vonden de graphics juist niks...
Nog eens 50k OBkeys !.. Woah.. de open beta wordt drukker dan dat ik dachtquote:We're pleased to announce that a further 50,000 open beta keys are being given away by Fileplay. All you need to do is to go to the Fileplay website which is here and register for your free open beta key. It couldn't be simpler so hurry over there now if you want to take part in the open beta this Sunday!
o0oPhreako0o wijzigde dit bericht 05-09-2008 15:59 (27%)
word dus een stress test... voor jan lul een pre order kit gekocht.. >.<quote:o0oPhreako0o schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:57:
[...]
Nog eens 50k OBkeys !.. Woah.. de open beta wordt drukker dan dat ik dacht..
Chubb Chubbs ^^
Ja dat gevoel heb ik wel een beetje ja.. Maar met de preorder kitquote:Chubz schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:58:
[...]
word dus een stress test... voor jan lul een pre order kit gekocht.. >.<
Iedereen die in de OB zit krijgt volgens mij die extra items.. dus schiet je nog niet ver mee op dan...quote:o0oPhreako0o schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:01:
[...]
Ja dat gevoel heb ik wel een beetje ja.. Maar met de preorder kit
heb je iig extra items enz.. Nu nog hopen dat de extra items enzo
niet om te janken zijn..![]()
#phreak
Chubb Chubbs ^^
CE krijgt toch extra items ?.. anders wil ik mn 30 euro terug..quote:Chubz schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:05:
[...]
Iedereen die in de OB zit krijgt volgens mij die extra items.. dus schiet je nog niet ver mee op dan...
Asus P5N-E - Core 2 Duo e6850 - 2048 MB PC6400 - XFX 8800GTS 640mb - Samsung Syncmaster 206BW
Diddle - Lvl 70 mage - Denial
quote:jarnotjuh schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:15:
- Ik houd me aanbevolen voor veranderingen in de TS(zal best wat moeten gebeuren) en wil hier best wat tijd insteken, DM staat open.
Succes in het volgende deel.
Dat kan alvast veranderd wordenquote:Beta
Inmiddels is aangekondigd dat een closed beta binnenkort van start gaat. Op de officiële website kun je je hiervoor aanmelden.
Thormodo wijzigde dit bericht 05-09-2008 16:25 (32%)
Dit is dus niet handig. Ik heb net met een mod overlegt om een nieuw deel te beginnen!quote:jarnotjuh schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:15:
Ok mensen, ik heb effe de tijd genomen om een nieuw deeltje te maken, we gaan daar verder.
Op een paar voorwaardes:
-Een mod heeft al een keertje in moeten grijpen omdat er te veel geslowchat wordt. Dit wil ik in het nieuwe topic niet meer zien.
- Vragen om keys of sites waar je er 1 kan halen: Zoek maar in dit topic op, ga er niet opnieuw een post over maken.
- Ik houd me aanbevolen voor veranderingen in de TS(zal best wat moeten gebeuren) en wil hier best wat tijd insteken, DM staat altijd open.
Succes in het volgende deel.
404 error: File not found
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC MMORPG] Warhammer Online
Pagina's: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius