Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
nipie schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:50:
[...]

:9~ Zeg, wat heb jij allemaal voor moois geïnstalleerd? Wat heb je op de bovenste balk (lijkt me handig de verbindingssterkte wat gedetailleerder te hebben) etc etc... het apparaat is helemaal omgebouwd! 8)
quote:
DJMurtz schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:33:
[...]

jezus, daar zal je toch even een kleine uitleg over moeten geven hoor. Dat lijkt wel het windows vista theme? en die temp meters zijn ook om te smullen... nou, eigenlijk alles wel, behalve dan de CPU meter, we zijn dan wel tweakers maar op mijn pda/tel hoef ik dat toch echt niet ;)

Dus bij deze, zou je misschien even je geinstalleerd progjes kunnen opnoemen die je today scherm er zo laten uitzien? Alvast bedankt
quote:
DjWannaB2002 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:46:
Ben het er helemaal mee eens, dat jou scherm er echt al toppie uit ziet!!!!
Heb dan nog geen vario I / vario II maar ben wel erg benieuwd hoe je het zo gekregen hebt ja :p

Ok, ik ben er ook blij mee :)

In ieder geval gebruik ik wisbar advance 2, hierbij gebruik ik een theme die je hier kan vinden: http://www.lakeridgesoftware.com/forum/viewtopic.php?t=3435
In deze theme zit ook meteen het achtergrondje (die overigens er niet mooi uit ziet als ik het keyboard uitschuif).

Voor het weer gebruik ik Pocketweather 1.3.3

Voor het processor / memory grafiekje gebruik ik RhinoStats 3.0

Ben nu ook aan het spelen met PHM TrayLaunch waar 1-2tje het al over had, briljant progje.

Maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik die blauwe lijntjes wegkrijg :)

quote:
Appie_NL schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:03:
[...]

Dat is WisBar Advance met de Windows Vista Theme. Ziet er idd erg mooi uit inderdaad, maar mijn WIzard er nog een stuk trager door. Toen ik de Wizard net had ging ik zelf voor zoveel mogelijk eyecandy. Na verloop van tijd werd het meer de sport om het ding zo snel mogelijk te krijgen. Nu heb ik alleen nog maar SPB Weather, SPB pocket plus en TaskPlus. 10 x sneller dan met WisBar Advance!
Hmmm ik heb geen last van problemen met snelheid, maar hier draait ie ook op 240 MHz meestal

wes-81 wijzigde dit bericht 12-04-2006 22:15 (16%)

Reg. datum: 28 januari 2004

quote:
wes- schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:13:
Maar je je moet je nu een goed mens voelen nu je zoveel mensen gelukkig hebt gemaakt O-)

Music was my first love and it will be my last

Reg. datum: 24 januari 2003

quote:
DjWannaB2002 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:18:
[...]

Maar je je moet je nu een goed mens voelen nu je zoveel mensen gelukkig hebt gemaakt O-)

word

oh, enumm, waar zit in gods naam de alt-tab functie op dit apparaat? Mijn oude siemens SX1 had dit zelfs al, en zo een functie is toch echt wel zwaar nodig...

DJMurtz wijzigde dit bericht 12-04-2006 22:57 (27%)

Dat was ik niet!
Reg. datum: 05 november 2002

quote:

Laten we je dan maar uit de brand helpen:

Volgens deze pagina moet je in het register wezen.

[HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Color\]
Sleutel 6: Today screen horizontal separator color.

Hierin een HEX code invullen voor de juiste kleur.
FF FF FF 00 voor Wit bv.

quote:
DJMurtz schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:52:
oh, enumm, waar zit in gods naam de alt-tab functie op dit apparaat? Mijn oude siemens SX1 had dit zelfs al, en zo een functie is toch echt wel zwaar nodig...
Deze functie is volgens mij niet standaard ingebakken. Er zijn programma's (bv SPB Pocket Plus) die deze functie aan een hardware knop kunnen toevoegen.

neevedr wijzigde dit bericht 12-04-2006 23:10 (29%)
Reden: Alt-tab

Wie helpt mij aan een Casio DGW-30 Scheidsrechterhorloge?

quote:
neevedr schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:07:
[...]

Laten we je dan maar uit de brand helpen:

Volgens deze pagina moet je in het register wezen.

[HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Color\]
Sleutel 6: Today screen horizontal separator color.

Hierin een HEX code invullen voor de juiste kleur.
FF FF FF 00 voor Wit bv.

Ja dat klopt, zover was ik ook nog gekomen, maar ik wil geen ander kleurtje, ik wil gewoon geen lijntjes, ik heb ook al de hele value weggehaald, maar dat werkte ook niet, toen kwamen de standaard blauwe lijntjes weer terug...zucht..
Toch bedankt voor de tip

stoer
Reg. datum: 26 februari 2006

quote:
Tijsje schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:25:
Toen ik na een half uur wrijven met een suikerklontje 1 letter weg had heb ik het maar eens geprobeerd met een scherp mesje waar je normaal papier mee snijdt.
Hiermee had ik de logo's binnen een halve minuut weg.
Dit is echt een aanrader! Je ziet er helemaal niks meer van.
als je goed puntje van goed suikerklontje gebruikt lunkt t ook binnen een minuut....

zie maar wat je er mee doet; ik ben mijn onzin iig kwijt http://koopjes.marktplaats.nl/telecommunicatie/mobiele_telefoons_overige_merken/31955289.html

Werkt wisbar advance 2 samen met Pocket Plus? Of zijn het twee 'identieke' programmas die niet samen gedraait kunnen worden?

Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Schonfeld schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:04:
[...]

als je goed puntje van goed suikerklontje gebruikt lunkt t ook binnen een minuut....
iemand kwam met een tip van een 5 euro cent muntje. Werkte ook perfect(zelf geprobeerd heb geen suikerklonten in huis) het vlekte in begin wel beetje (afhankelijk hoe schoon je muntje is denk ik) maar dat kon je er zo afvegen

jazzVL wijzigde dit bericht 13-04-2006 01:45 (6%)

"If u do something do it with style, or do it at all."

Reg. datum: 15 mei 2002

Op /. staat een artikeltje over de toekomst van de pda. Ik heb ook wat comments van users gelezen. Eén van de dingen waar ik het wel mee eens was, is dat de term "pocket pc" eigenlijk te ver gaat. Bijv de USB-functionaliteit is veel beperkter dan van een pc. Sterker nog, pocket pc's als de Wizard zijn in feite slechts USB clients i.p.v. volwaardige hosts. Als de industrie daadwerkelijk een goede pocket pc zou willen dan moeten ze doorzetten en daadwerkelijk volwaardige pc-functionaliteit (hardware én software) in de pda stoppen. De ontwikkeling van Windows Mobile valt me ook een beetje tegen, gezien de nog steeds taltijke bloatware om simpele functionaliteit toe te voegen die Windows Mobile niet heeft (met als bekendste voorbeeld het simpelweg écht sluiten van een programma). En graag ook een krachtigere accu!!

Deze reactie viel me ook op:
quote:
While a smartphone is fine for most, i believe in the general thought that if you take 2 things and combine them, you wind up with 2 inferior things in one. A bulky, annoying phone, and a small-screened pda.

Oeps, ben ik het wel een beetje mee eens als Qtekeigenaar, hoewel ik inmiddels gewend ben aan het formaat. Vanwege een screen protector durf ik 'm nu zo in m'n broekzak te doen, wat een irritant hoesje gelukkig overbodig maakt. Alleen bellen zonder stylus zou wel iets beter geïmplementeerd mogen worden. Wat dat betreft was m'n Nokia een heel stuk fijner!

De Wizard is een mooi apparaatje, maar er mag toegegeven worden dat de value-for-money gezien de prijs een stuk lager is dan van bijv een kleine laptop. :) Desondanks heb ik geen spijt van de aanschaf. Enige technische nadeeltje vind ik de iets te lage processorsnelheid. Tijdelijk opkrikken met omapclock maakt Windows en bepaalde programma's net wat vlotter. Voor de rest ben ik heel tevreden.

AgentSmith wijzigde dit bericht 13-04-2006 08:28 (12%)

quote:
AgentSmith schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:20:
Alleen bellen zonder stylus zou wel iets beter geïmplementeerd mogen worden. Wat dat betreft was m'n Nokia een heel stuk fijner!

Bellen zonder stylus:

-Je drukt eerst op het groene telefoontje
-dan op de knops linksonder in je scherm (contactpersonen)
-en vervolgens houd je de navigatieknop naar boven of die naar onder ingedrukt totdat de juiste letter in beeld komt,
- Bij het juiste nummer druk je op de middelste navigatietoets
- en kies daar de manier (werk, thuis, mobiel, sms, etc) en bevestig deze met de middelste navigatietoets.

Voor contactpersonen werkt dit ideaal, voor niet-contactpersonen is het idd wat lastig :p

Live my life @ Dentheman.nl

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
AgentSmith schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:20:
Op /. staat een artikeltje over de toekomst van de pda. Ik heb ook wat comments van users gelezen. Eén van de dingen waar ik het wel mee eens was, is dat de term "pocket pc" eigenlijk te ver gaat. Bijv de USB-functionaliteit is veel beperkter dan van een pc. Sterker nog, pocket pc's als de Wizard zijn in feite slechts USB clients i.p.v. volwaardige hosts. Als de industrie daadwerkelijk een goede pocket pc zou willen dan moeten ze doorzetten en daadwerkelijk volwaardige pc-functionaliteit (hardware én software) in de pda stoppen. De ontwikkeling van Windows Mobile valt me ook een beetje tegen, gezien de nog steeds taltijke bloatware om simpele functionaliteit toe te voegen die Windows Mobile niet heeft (met als bekendste voorbeeld het simpelweg écht sluiten van een programma). En graag ook een krachtigere accu!!

Deze reactie viel me ook op:

[...]

Oeps, ben ik het wel een beetje mee eens als Qtekeigenaar, hoewel ik inmiddels gewend ben aan het formaat. Vanwege een screen protector durf ik 'm nu zo in m'n broekzak te doen, wat een irritant hoesje gelukkig overbodig maakt. Alleen bellen zonder stylus zou wel iets beter geïmplementeerd mogen worden. Wat dat betreft was m'n Nokia een heel stuk fijner!

De Wizard is een mooi apparaatje, maar er mag toegegeven worden dat de value-for-money gezien de prijs een stuk lager is dan van bijv een kleine laptop. :) Desondanks heb ik geen spijt van de aanschaf. Enige technische nadeeltje vind ik de iets te lage processorsnelheid. Tijdelijk opkrikken met omapclock maakt Windows en bepaalde programma's net wat vlotter. Voor de rest ben ik heel tevreden.
Als ze aan alle eisen, genoemd in het betreffende artikel moeten voldoen, heb je gewoon een pc. Juist de benaming pocket-pc duidt op de gedane concessies om het geheel draagbaar te maken. Wil je alles wat een pc heeft moet je gewoon een Nokia kopen en een laptop in je rugzak stoppen

Reg. datum: 26 januari 2006

quote:
FTD80 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 17:39:
Misschien dat iemand het al gemeld heeft, maar er is nu ook een inkoopactie voor mini sd-kaartjes:

http://www.inkoopactie.net/ia/82z1ndf6

Had ik al gemeld in deel 9
Herhaling is nooit verkeerd
zijn al 45 2GB miniSD's in bestelling...
mijn kaartje wordt dinsdag besteld, benieuwd hoe vlot het gaat lopen...

dlawit wijzigde dit bericht 13-04-2006 09:20 (6%)

Vario

Reg. datum: 04 juni 2001

Begin februari kocht ik, vol verwachting, de MDA Vario, uiteraard mét PIT van T-Mobile.

Op dat moment had ik al bijna een jaar de HP iPaq rx3715 in mijn bezit, waar ik zeeeeer over te spreken was (ben), met als enige punt dat je er natuurlijk niet mee kunt bellen.

De MDA Vario leek mij echt he-le-maal geweldig. Een pocket-PC waar je mee kunt bellen PLUS een echt qwerty-toetsenbord EN van zo'n formaat dat 'ie gewoon in de broekzak past.

De eerste twee weken dat ik 'm had heb ik echt alles getest wat los en vast zit, zoals dat heet.
Na die twee weken heb ik 'm een harde reset gegeven en heb ik alleen die software ge-installeerd die mij echt nuttig leek voor de Vario:
  • Phonealarm
  • Resco Explorer (+ add-ons)
  • SPB Plus
  • SPB Diary
  • SPB Weather
  • SPB GPRS Monitor
  • SPB Backup

Hiernaast heb ik ook een paar register-aanpassingen doorgevoerd (O.a. GPRS altijd aan, T-mobile dialer weg, "U gaat online"-melding weg).

Afgezien van Phonealarm (en SPB Backup) gebruikte ik bovenstaande software ook al op mijn iPaq, met grote tevredenheid.

En toen...
De afgelopen twee maanden heb ik mij de klere zitten ergeren aan de intense traagheid van de Vario. Echt heel vervelend. Voorts gaf de Vario zichzelf geregeld (bijna elke dag) een reboot, zonder dat daar enige aanleiding voor leek te zijn.
Daarnaat heb ik in een poging de traagheid te lijf te gaan ook het overclocken geprobeerd, maar dat haalde nauwelijks iets uit, in mijn bescheiden mening.

Ik heb 'm een keer een harde reset gegeven en bovenstaande software opnieuw op de Vario gezet, in de hoop dat het dan beter zou gaan. Nou... Niet dus. Hij bleef traaaaaaag.

Gister heb ik 'm nog een keer een harde reset gegeven, en heb ik alleen Resco Explorer 2005 ge-installeerd (want multifunctioneel; reg-editor, toffe file explorer, handy today-plugin), en verder niets.
Verder heb ik qua reg-edit alleen de dialer er uit gesloopt, de GPRS op "always on" gezet, en de "u gaat nu online" melding uitgezet.

Hij is nu "snel", en lijkt betrouwbaarder te functioneren.

Conclusie: Ik weet niet of het komt doordat ik de MDA Vario eigenlijk (al dan niet onterecht) 1-op-1 heb vergeleken met mijn HP rx3715, maar de snelheid van de Vario valt mij flink tegen.
Zolang je er geen software bij zet is er niets aan de hand, maar doe je dat wel, dan maak je'm zo traag als dikke stront.

Over tien maanden mijn abo afgelopen, en dan ga ik mooi kijken of HP een leuke PDA-Phone-combi heeft die klein genoeg is om in de broekzak te passen ;)

Ik ben benieuwd of anderen deze ervaring ook hebben...

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
Sjaakman schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:24:
<Een verhandeling over snel vs. traag>
Ik ben benieuwd of anderen deze ervaring ook hebben...

Exact hetzelfde heb ik ook gehad., behalve het automagisch resetten elke dag. Zover ik kan overzien wordt de Vario vooral erg traag van een uitgebreid today scherm. Zodra er een scrollbalk verschijnt kan ik het wel vergeten en wordt m'n telefoon enorm traag. Nu heb ik alleen SPB Weather (icoontjes zo klein mogelijk), SPB Pocket Plus (1 tabblad met de 3 memory indicators, de battery indicator en New Note icoontje) en TaskPlus (Ideaal, kan je namelijk zien WELKE taken je hebt ipv alleen hoeveel.) op m'n today scherm. Vooral in combinatie met de Glyphcache hack* (zie OP) en standaard op 240 MHz draaien (zie wederom OP) werkt de Vario nu naar behoren. M'n Vario draait momenteel op een 1.6 ROM van QTEK, maar daar komt ws binnenkort de nieuste 2.18 op. De Todayplugin van Resco heb ik gedisabled, te groot, te log en eigenlijk niet nodig. Met behulp van het onderdeel [Menus] van SPB Pocket Plus heb ik alle essential programma's boven in m'n startmenu gezet, zodat die altijd snel bereikbaar zijn.

*Die invloed van de Glyphcache hack merk je vooral als je je Vario al even hebt draaien. De eerste keer dat je naar een ander tabblad van settings gaat omet de Vario even denken, maar de volgende dat je adt tab blad opent zie je het meteen verschijnen omdat hij het een en ander uit z'n cache kan halen.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Reg. datum: 15 mei 2002

quote:
john-hendriks schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:16:
[...]

Als ze aan alle eisen, genoemd in het betreffende artikel moeten voldoen, heb je gewoon een pc. Juist de benaming pocket-pc duidt op de gedane concessies om het geheel draagbaar te maken. Wil je alles wat een pc heeft moet je gewoon een Nokia kopen en een laptop in je rugzak stoppen

Ben het in zoverre met je eens dat het op pocketformaat moet blijven. Maar gezien de huidige stand van de techniek worden er m.i. nog teveel concessies gedaan in het ontwerp. Als in de Wizard al zoveel functies kunnen worden gepropt dan kan daar bijv ook nog wel een goede usb host controller bij, om maar wat te zeggen. Van de vijfde versie van Windows CE had ik ook meer verwacht (met name beter geheugenbeheer). En de standaard internet explorer is veel te beperkt. Opera heeft gelukkig bewezen dat het beter kan.

quote:
Dentheman schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:56:
[...]

Bellen zonder stylus:

-Je drukt eerst op het groene telefoontje
-dan op de knops linksonder in je scherm (contactpersonen)
-en vervolgens houd je de navigatieknop naar boven of die naar onder ingedrukt totdat de juiste letter in beeld komt,
- Bij het juiste nummer druk je op de middelste navigatietoets
- en kies daar de manier (werk, thuis, mobiel, sms, etc) en bevestig deze met de middelste navigatietoets.

Voor contactpersonen werkt dit ideaal, voor niet-contactpersonen is het idd wat lastig :p

Bellen via contacts kan ook direct vanuit het today scherm. Ik mis met name een lijst met laatstgekozen nummers (en dan op de nokia-manier, dus elke nummer maar 1 keer weergegeven en met 1 druk op een knop bereikbaar). Verder gaat het ook wel, maar het kan beter. Overigens bel ik niet zoveel, dus het is geen groot probleem.

@Sjaakman:

Mijn bevindingen zijn exact dezelfde! SPB pocket plus heb ik er na een dag alweer afgegooid, waarna m'n Qtek weer een stuk vlotter werd. Eigenlijk ging het mij alleen om het echt kunnen afsluiten van een programma plus die handige task manager. Hopelijk komt er ooit een oplossing die alleen die functies biedt zonder verder voor mij onnodige zooi als al die plugins, icons en andere bloatware. Ik snap werkelijk niet waarom MS nooit zelf deze functionaliteit heeft ingebouwd!

Het blijft overigens heel wonderlijk hoe snel het beschikbare geheugen vermindert, ook al sluit je programma's soms helemaal af. Heeft WM5 last van enorme memory leaks of ligt dit ergens anders aan?

AgentSmith wijzigde dit bericht 13-04-2006 11:19 (12%)

Ook zoo tevreeden?

quote:
Sjaakman schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:24:
De afgelopen twee maanden heb ik mij de klere zitten ergeren aan de intense traagheid van de Vario. Echt heel vervelend.

Traagheid wordt bij mij heel duidelijk veroorzaakt door teveel programma's op het device zelf. Ik installeer alleen echt systeemachtige zaken intern. De rest gaat op de kaart. Nadat ik eergisteren TT5 had geïnstalleerd was ie weer retetraag. Heel gek, want ik had gezegd dat ik 'm op external storage wilde maar hij staat toch intern. Ik heb toen maar wat shit eraf gegooid die ik toch nooit gebruik (Backgammon en Skype) die ook intern stonden. Nu gaat het weer een beetje.
Spontane reboots zijn weg met de nieuwste ROM.

Team Short Way Down 2009 Net als de horizon, ben ik meer een concept dan een persoon in levende lijve...

Tot nu toe heb ik gelukkig nog geen last van extreme traagheid. Ik heb het apparaat nu 1 dag en al wat programmas geinstalleerd maar nog niet extreem veel.

Ik vroeg me overigens wel af, met mijn oude Siemens SX-1 was het mogelijk met een programmatje SMSjes via gprs te versturen ipv het gsm netwerk. Dit kost je dan data ipv het vaste bedrag per SMS. Aangezien ik nu een onbeperkt internet abbo heb vroeg ik me af of er ook een dergelijk programma bestaat voor de Vario? Dit zou wel een hoop ik kosten schelen voor mij.

Reg. datum: 27 september 1999

Mmmm... ik wilde vandaag de MDA Vario gaan bestellen maar door de recente berichten over de traagheid van de Vario ga ik toch twijfelen. Naast het bellen & emailen wil ik de Vario gaan gebruiken voor navigatie (Tomtom), streaming media mbv Orb&TCMP, als afstandsbediening voor m'n MCE PC via WLAN (met Rudeo) en af en toe een spelletje. Kan dat allemaal wel of ben ik hier veel te optimisch?? Eyecandy interesseert mij niet, ik heb nu al begrepen dat ik het today-scherm sober moet houden.

Nog een vraag: is het bijgeleverde 512MB mini-SD kaartje voldoende om TomTom 5.21 op te draaien met de kaart van de Benelux? Is er dan nog wat ruimte over voor wat mp3tjes/filmpjes?

tallstoi wijzigde dit bericht 13-04-2006 13:14 (4%)

Reg. datum: 13 januari 2004

quote:
tallstoi schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:06:
Nog een vraag: is het bijgeleverde 512MB mini-SD kaartje voldoende om TomTom 5.21 op te draaien met de kaart van de Benelux? Is er dan nog wat ruimte over voor wat mp3tjes/filmpjes?
512MB is ruim voldoende TomTom 5.21 neemt zelf heel weinig ruimte in beslag. Het enige wat echt ruimte nodig heeft zijn de kaarten. Benelux is zo'n 63 MB groot/klein.

quote:
tallstoi schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:06:
Mmmm... ik wilde vandaag de MDA Vario gaan bestellen maar door de recente berichten over de traagheid van de Vario ga ik toch twijfelen. Naast het bellen & emailen wil ik de Vario gaan gebruiken voor navigatie (Tomtom), streaming media mbv Orb&TCMP, als afstandsbediening voor m'n MCE PC via WLAN (met Rudeo) en af en toe een spelletje. Kan dat allemaal wel of ben ik hier veel te optimisch?? Eyecandy interesseert mij niet, ik heb nu al begrepen dat ik het today-scherm sober moet houden.
Als je niet van plan bent om al die dingen tegelijk te doen ;) dan moet dat prima gaan hoor.

Reg. datum: 27 september 1999

OK, dat valt mij heel erg mee. Fijn, want dan hoef ik er niet meteen een grotere mini-SD bij te kopen. Maar wat is jouw mening over de performance van de Vario? Is het inderdaad mogelijk om minder vaak gebruikte programma's zoals bijvoorbeeld spelletjes te installeren op de geheugenkaart zodat ze de Vario niet belasten tijdens dagelijks gebruik?

@DJMurtz: hihi, dat was ik ook niet van plan ;)

tallstoi wijzigde dit bericht 13-04-2006 13:36 (8%)

Reg. datum: 04 november 2005

quote:

Ok, ik ben er ook blij mee :)

In ieder geval gebruik ik wisbar advance 2, hierbij gebruik ik een theme die je hier kan vinden: http://www.lakeridgesoftware.com/forum/viewtopic.php?t=3435
In deze theme zit ook meteen het achtergrondje (die overigens er niet mooi uit ziet als ik het keyboard uitschuif).
Nou heb ik hem bijna ook zo geskinned, maar alleen de softbuttons aan de onderkant blijven origineel. Hoe krijg je die ook geskinned?

Check Notifications geinsalleerd op m'n mda Vario.
Tutorial gevolgd zoals deze is beschreven in de starterspost.
Echter, het clearen van de duplicate items duurt oneindig lang.
Ik zie al 1 uur lang in beeld:
"Clearing Duplicate Events
Processing 78 of 77 events..."

Ik heb nog wel controle over mijn pda, dus hij is niet vastgelopen.
Volgens mij is dit niet normaal.
Is dit op te lossen of kan ik maar beter hard resetten?

Oh Well

Ik had er over de 80 staan; heb ze allemaal met de hand (stylus vasthouden, delete) verwijdert, toen draaide na een softreset de telefoon trouwens weer sneller.

quote:
N!co schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:45:
[...]

Nou heb ik hem bijna ook zo geskinned, maar alleen de softbuttons aan de onderkant blijven origineel. Hoe krijg je die ook geskinned?
Moet werken normaal zonder enige tweaks, zet wisbar even uit en aan, dat zou moeten helpen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: