Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 november 2005

quote:
Eggy schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:31:
[...]

Die was ik inderdaad gisteren ook tegengekomen. Heb je er zelf ook ervaring mee en is hij eenvoudig in gebruik etc., eventueel ten opzichte van andere apps?
Ik ken de andere apps niet maar deze werkt heel makkelijk. Registreren op die site, appje voor je ppc installeren en draaien maar. Werkt zelfs een beetje via GPRS.

Reg. datum: 28 oktober 2005

quote:
nlboy schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:38:
Hoi mensen,
ik ben een tijdje op zoek naar een goede PDA en kwam deze tegen.
Alles ziet er goed uit, alleen wil ik graag weten of TomTom Navigator een beetje goed te zien is in de Auto ('s nachts en overdag). Kan je nog iets zien als de zon er op schijnt? En is het beeld groot genoeg om te zien hoe de wegen (in 3D) lopen?
Alvast bedankt!

Ik kan daar kort over zijn: Werkt perfect! Ook in 3D valt goed te zien. Ik denk dat het "kleine" beeldscherm eerder tot last is bij het invoeren van adressen en evt wijzigingen onderweg (dikke vingers) dan het normale gebruik.

's Nachts moet je hem zelfs op nachtkleuren zetten (optie in TomTom) anders is het maar irritant.
Ik heb hem zo (mbv een zuignap zwanehals) gemonteerd dat er in principe geen direct zonlicht op het beeldscharm valt.

Reg. datum: 03 juni 2004

quote:
Eggy schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:14:

Nog een mogelijke oplossing voor het stylus probleem. Ik heb hier al eerder een aantal oplossing voor het probleem besproken. De oplossing beschreven op onderstaande afbeelding lijkt me echter ook een handige oplossing, zonder verlies van garantie. Het papier moet echter om de zoveel tijd vervangen worden. Wellicht kan deze beter vastgeklemt worden met behulp van een ander stukje materiaal?

*foto*

Wat een supertip _/-\o_
Dat scheelt weer een risicovolle chirurgische actie :7

Cyberdyne Systems
Reg. datum: 25 december 2002

Nou stel ik ongetwijfeld een stomme vraag maar ik hoop dat jullie me geloven als ik zeg dat ik er op gegoogled en gegot heb...

Hoe pas ik de display naam van Bluetooth aan? Hij lijkt wel mijn contact name te gebruiken en dat zou ik graag aanpassen.

42 - the answer to life, the universe, and everything?

toch nog even een kickje naar een vraag van mij uit deel 9.

ik kan nog steeds niet begrijpen hoe ik de orange hack settings in de vario kan invoeren. voor andere htc toestellen had ik begrepen dat je dan wap in http moest veranderen, maar die instelling zie ik gewoon niet.... wie kan me helpen??

quote aan:
Ik maak ook gebruik van Orange world, maar ik krijg niet de hack aan de praat. na veel zoeken.. op google en delen 6 7 8 en 9. ben ik niet veel wijzer geworden .

heb deze cab gedload en geinstalleerd:
NLRetailWM50.cab >orange world werkte direct..

toen naar start>instelling>verbinding>verbinding gegaan, en bij orange gprs proxy
http 10.250.255.188 poort 5080 en 5091 geprobeerd
wap :10.250.255.188 poort 9201 ingevoerd.

ook heb ik de wap instelling weggelaten.

ik kan alleen inloggen op orange.nl en zodra ik
http://www.google.nl/a.pdf intyp ( om te controleren of de hack werkt) blijt inet explorer zoeken, maar krijg geen foutmelding.

wat doe ik nu fout?
/quote uit ;)

Alles kitz?
Reg. datum: 25 maart 2004

quote:
scrush schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:27:
[...]

Ik kan daar kort over zijn: Werkt perfect! Ook in 3D valt goed te zien. Ik denk dat het "kleine" beeldscherm eerder tot last is bij het invoeren van adressen en evt wijzigingen onderweg (dikke vingers) dan het normale gebruik.

's Nachts moet je hem zelfs op nachtkleuren zetten (optie in TomTom) anders is het maar irritant.
Ik heb hem zo (mbv een zuignap zwanehals) gemonteerd dat er in principe geen direct zonlicht op het beeldscharm valt.
Oké bedankt! Dan ga ik binnenkort de Vario bestellen. 8)
Hoi
Reg. datum: 06 december 2003

vraagje, hebben jullie ook last van een slechte batterij? ik had hem gister toen ik naar bed ging om 96% staan en nu word ik wakker staat er 41% dat klopt toch niet

[IMAC 17/1.83/1024/160/SD/BT/AP-NLD]

Reg. datum: 05 april 2006

quote:
tonks schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:14:
vraagje, hebben jullie ook last van een slechte batterij? ik had hem gister toen ik naar bed ging om 96% staan en nu word ik wakker staat er 41% dat klopt toch niet
Nee hoor daar klopt iets niet, na zeven uur slaap stond de mijne nog op 100%.

Reg. datum: 29 augustus 2001

Ik ga hem toch ook maar hier posten. Ik heb hem al op 2 andere fora geplaatst maar zoek toch nog naar een oplossing:

Ik heb mijn 9100 gekoppeld aan een ADAPT 500 BT GPS. De Qtek heeft ook een verbinding met een Nokia CK-7W carkit. Dit werkt op zich allemaal perfect. TOT iemand jou belt of andersom.

Ik kan prima navigeren met TomTom en de ADAPT 500 als ik niet bel of gebeld wordt. Op het moment dat dat dus gebeurt dan blijft OF het scherm in kleur maar blijft de pijl stil staan/gaat traag lopen OF het beeld wordt grijs (net als in tunnel). (hij verbreekt hier volgens mij gewoon de verbinding met de BT GPS)

Als ik dus ophang dan zie je dat TomTom de positie weer wilt herstellen maar blijft toch hangen op de positie waar ik gebeld werd(of zelf belde) en blijft eigenlijk altijd achter lopen.

Ik denk dat dit gewoon een probleem is dat die Qtek niet 2 Bluetooth verbindingen tegelijk aankan.

Tranzy wijzigde dit bericht 12-04-2006 08:44 (4%)

i7 920 @ 3.25Ghz | P6T Dlx | Sapp. 4870X2 | Corsair 6* 2GB DDR3-1600 | VEL.RAPTOR 150GB | RAPTOR 150GB | WD Cav 750GB | WD MYBOOK 1TB | X-FI MUSIC | DELL 2407WFP | VISTA ULT. UK | Full Specs

Wait...what?

quote:
tonks schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:14:

heb je wifi of bluetooth toevallig aanstaan?
of staat er 1 of ander programma op de achtergrond te draaien?

Some people like to call me Chuck
It's Charles and you are shit outta' luck
Al 54 deuren.

Ik heb een wifi probleem, ik heb net een harde reset gedaan gevold door een softreset(mda vario t-mobile). Nu hebben we op het werk een wirles router neergezet om te testen. Alles op de router staat standaart. Wififofum vind het netwerk en zegt wep=off dus je kunt er zonder wachtwoord gewoon op komen (ja is dom weet ik maar we kunnen niet op de router komen) nu kan ik met mijn laptop gewoon internetten via wirles maar op mijn mda niet. Ik krijg een popup met de netwerknaam en ik zeg dat ik wil verbinden dat doet ie zegt ie dan maar als ik ie opstart kan ik niets de mda zegt dan dat ik geen verbinding heb.

Wat moet ik hieraan doen? Alle instellingen op mijn mda staan gewoon nog op standaard.

Ik heb heb ook net Recognizer (input) cab geinstalleerd maar hoe kan ik dit nu gebruiken?

deffie100 wijzigde dit bericht 12-04-2006 09:24 (7%)

Reg. datum: 17 oktober 2000

Ik heb dit topic even doorgespit, maar ik kon hierover nog niets vinden.. Ik heb de MDA vario gratis gekregen bij m'n t-mobile verlenging (1 jaar). Ik vind het wel een grappig toestel, maar ik erger me aan 1 ding.
Zo nu en dan zet het systeem de backlight zelf helemaal op nul en klikken op het scherm helpt dan voor geen meter. Dan moet ik dus handmatig weer de backlight aanzetten (en dat is pittig). Weet iemand hier de oorzaak van?

Wait...what?

quote:
deffie100 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:08:

Ik heb heb ook net Recognizer (input) cab geinstalleerd maar hoe kan ik dit nu gebruiken?

start bijv. Word op en kies onderin je scherm (op dat hele kleine pijltje) voor de optie Letter Recognizer i.p.v toetsenbord.

quote:
Nephilium schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:36:
Ik heb dit topic even doorgespit, maar ik kon hierover nog niets vinden.. Ik heb de MDA vario gratis gekregen bij m'n t-mobile verlenging (1 jaar). Ik vind het wel een grappig toestel, maar ik erger me aan 1 ding.
Zo nu en dan zet het systeem de backlight zelf helemaal op nul en klikken op het scherm helpt dan voor geen meter. Dan moet ik dus handmatig weer de backlight aanzetten (en dat is pittig). Weet iemand hier de oorzaak van?
heb je ergens in het energiebeheer een time-out voor het scherm aangezet?

Al 54 deuren.

quote:
YellowCube schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:41:
[...]

start bijv. Word op en kies onderin je scherm (op dat hele kleine pijltje) voor de optie Letter Recognizer i.p.v toetsenbord.

[...]

heb je ergens in het energiebeheer een time-out voor het scherm aangezet?
Er staat wel een timeout, maar dan zou hij weer aan moeten gaan als ik het scherm of een knop aanraak... dat doet hij niet.

Goo goo g'joob
Reg. datum: 13 september 2003

Heb je toevallig SPB Pocket Plus geinstalleerd? Zo ja, kijk even of er een nieuwere versie beschikbaar is.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Wait...what?

als ik hele domme vragen stel, dan moet je het zeggen, maar je kunt ook nog instellen wanneer ie weer aanspringt. Ik heb 'm zo ingesteld dat je de aan/uit knop eenmaal in moet drukken om alles weer aan te krijgen. Overige knoppen en het scherm reageert ie niet op.

Al 54 deuren.

quote:
YellowCube schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:45:
als ik hele domme vragen stel, dan moet je het zeggen, maar je kunt ook nog instellen wanneer ie weer aanspringt. Ik heb 'm zo ingesteld dat je de aan/uit knop eenmaal in moet drukken om alles weer aan te krijgen. Overige knoppen en het scherm reageert ie niet op.

Ja, dat doet hij ook wel goed. Maar het gebeurt ook weleens als ik met het toestel werk (bv camera aan uit) dat dan het scherm uitgaat. En dan wil hij niet zo makkelijk meer aan. Als hij gewoon met de timeout uitgaat lijkt het te werken.

en @ hierboven.

Nee die heb ik er niet op..

...has a Kirika fetish
Reg. datum: 30 maart 2003

USB Killer, synchroniseren zonder ActiveSync 4

Hier werkte ActiveSync via USB maar niet, maar met dit programma werkt het nu wel. :)

Ipsa Scientia Potestas Est
Touching is Good! | Younha \o/

Wait...what?

quote:
RayNbow schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:08:
USB Killer, synchroniseren zonder ActiveSync 4

Hier werkte ActiveSync via USB maar niet, maar met dit programma werkt het nu wel. :)

kan erg weinig vinden over hoe het dan precies werkt.
Is je pocket pc dan opeens een mass-storage device?
Of werk je in feite nog steeds op een ActiveSync-achtige manier, maar dan via een ander protocol.

Al 54 deuren.

Zelfportret?
Reg. datum: 03 januari 2002

Heb de .cab gedownload (USB killer ding), maar voor ik 'm installeer zou ik inderdaad ook wat meer uitleg krijgen over hoe en wat. Wat een verademing zou het zijn om van die ActiveSync problemen af te zijn.

EDIT:
Heb 'm toch maar geinstalleerd, instellingen veranderd naar "serial", Device wordt opnieuw gevonden door PC en syncen gaat goed. Lijkt wel iets sneller te syncen ook.
Even een tijdje testen zo.

kaahlooh wijzigde dit bericht 12-04-2006 11:20 (35%)

Specs | kareloh | MDA vario & Music Dock & Adapt 300

Reg. datum: 05 maart 2006

check notifications

ik heb problemen met dit programmatje; geinstalleerd op het apparaat zelf, ingesteld, vervolgens "clear"en..... bij "clearing duplicate events de melding : processing 44 of 43 events , en hij blijft hangen ( MDA Vario 1.6.2.2 )

het programma zou geschikt zijn voor WM 2003, niet voor 5.0 ????

Ook na een soft reset werkt het niet

tips ???

rien

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
Tranzy schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:43:
Ik ga hem toch ook maar hier posten. Ik heb hem al op 2 andere fora geplaatst maar zoek toch nog naar een oplossing:

Ik heb mijn 9100 gekoppeld aan een ADAPT 500 BT GPS. De Qtek heeft ook een verbinding met een Nokia CK-7W carkit. Dit werkt op zich allemaal perfect. TOT iemand jou belt of andersom.

Ik kan prima navigeren met TomTom en de ADAPT 500 als ik niet bel of gebeld wordt. Op het moment dat dat dus gebeurt dan blijft OF het scherm in kleur maar blijft de pijl stil staan/gaat traag lopen OF het beeld wordt grijs (net als in tunnel). (hij verbreekt hier volgens mij gewoon de verbinding met de BT GPS)

Als ik dus ophang dan zie je dat TomTom de positie weer wilt herstellen maar blijft toch hangen op de positie waar ik gebeld werd(of zelf belde) en blijft eigenlijk altijd achter lopen.

Ik denk dat dit gewoon een probleem is dat die Qtek niet 2 Bluetooth verbindingen tegelijk aankan.
Quote van de eerste pagina uit dit topic:
quote:
1-2tje schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 10:35:
[...]
Ik heb het net nog even uitgetest: je kunt gewoon via een bluetooth handsfreeset bellen en tegelijketijd gebruik maken van een bluetooth GPS verbinding in bijvoorbeeld TomTom.
Het moet dus wel kunnen. Ik kan je helaas verder geen info geven omdat ik zelf geen headset en geen navigatie gebruik.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Wait...what?

quote:
kaahlooh schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:58:
Heb de .cab gedownload (USB killer ding), maar voor ik 'm installeer zou ik inderdaad ook wat meer uitleg krijgen over hoe en wat. Wat een verademing zou het zijn om van die ActiveSync problemen af te zijn.

EDIT:
Heb 'm toch maar geinstalleerd, instellingen veranderd naar "serial", Device wordt opnieuw gevonden door PC en syncen gaat goed. Lijkt wel iets sneller te syncen ook.
Even een tijdje testen zo.
maar je werkt nog steeds via ActiveSync?

Al 54 deuren.

Reg. datum: 07 maart 2006

quote:
Appie_NL schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:50:
[...]

Quote van de eerste pagina uit dit topic:

[...]

Het moet dus wel kunnen. Ik kan je helaas verder geen info geven omdat ik zelf geen headset en geen navigatie gebruik.
Ik gebruik Navigator 5.21 op de laatse Qtek NL 2.18 ROM met een Cellink Mini Bluetooth Headset BTHS 6023-F (is gewoon zo'n mono oortje) en een Keomo GPS ontvanger (= gelijk aan adapt 300) Ik kan zonder problemen bellen en gebeld worden tijdens het navigeren, Tomtom navigeert gewoon door, instructies op het scherm blijven verversen (en kloppen) alleen de vocale navigatieinstructies worden onderbroken (in tomtom komt een luidsprekertje met een rode streep er doorheen in beeld). Ik heb mijn Vario wel standaard overclockt naar 240 Mhz, misschien dat dat er iets mee te maken heeft? Als je je apparaat niet standaard wil overclocken kun je ook er voor kiezen om alleen te overclocken als tomtom start (door het veranderen van de tomtom snelkoppeling).

quote:
Nephilium schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:36:

Heb je toevallig ook magic button draaien want ik heb dit probleem ook gehad en had het later niet meer toen ik magic button had gedeinstalleerd.

Een vraag
ik heb een wifi probleem, ik heb net een harde reset gedaan gevold door een softreset(mda vario t-mobile). Nu hebben we op het werk een wirles router neergezet om te testen. Alles op de router staat standaart. Wififofum vind het netwerk en zegt wep=off dus je kunt er zonder wachtwoord gewoon op komen (ja is dom weet ik maar we kunnen niet op de router komen) nu kan ik met mijn laptop gewoon internetten via wirles maar op mijn mda niet. Ik krijg een popup met de netwerknaam en ik zeg dat ik wil verbinden dat doet ie zegt ie dan maar als ik ie opstart kan ik niets de mda zegt dan dat ik geen verbinding heb.

En nog een:
Heel veel vrienden van mij hebben een nokia of een sony erricsson telefoon altijd als we iets proberen uit te wisselen via bluetooth wil dit niet. Als ik het tussen een andere mda en mijn mda doe gaat het goed maar met andere mobile telefoons wil het niet.

deffie100 wijzigde dit bericht 12-04-2006 12:31 (40%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: