Reg. datum: 27 januari 2005
.....biertje?
Forum » Smartphones » Windows Phone » HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Nieuw Topic.....biertje?
quote:scrush schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:36:
[...]
Heb ik opgelost door eerst een null process te verwijderen (via check notifications) en toen clear en alles liep weer perfect. Geen problemen meer mee gehad.
quote:ferdius schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:06:
[...]
Gewoon altijd met het scherm naar binnen dragen, kan er niks gebeuren, beschermhoesje of niet.
quote:jimbojames78 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:15:
[...]
Sindsdien draag ik men pda altijd met het scherm naar men been gericht
De hoek van een tafel en andere puntige voorwerpen op broekzak-hoogte zijn het grootste gevaar voor je pda
Het is bij mij al een gewoonte geworden om men pda altijd zo veilig mogelijk op te bergen
Vario
Slechts reeds een keer of 4 genoemd in dit deel van het topic....quote:wilm04 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 14:38:
A2DP toevoegen aan je Windows Mobile 5 device
http://www.htcclub.net/nl/toonnieuwsartikel.php?ID=144
iets voor hier?
er loopt idd al een A2DP topic > http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1112242
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
quote:alberts128 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:50:
laatste 2 dagen ineens geen contact meer met mijn T-mobile PDA.
PDA dood, geen mogelijkheid om op te laden. batterij er in-er uit geen resultaat.
kon niet opladen met de lader of via de USB uitgang. diverse keren geprobeerd de laatste 2 dagen.
Vanochtend nog eens geprobeerd en nu laadt hij wel. Batterij was totaal leeg.
Heeft iemand anders dit ook eens gehad en enig idee hoe dit komt?
dlawit wijzigde dit bericht 26-04-2006 16:39 (1%)
Reden: Moest ff OP checke
Vario
quote:dlawit schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:18:
[...]
Zijn meer mensen die last hebben van een lege batterij
DIE MOET JE DUS NIET LEEG LATEN LOPEN
als hij aangeeft dat je em aan de muur moet hangen omdat er nog maar 20% is dan moet je dat ook doen, want als de batterij helemaal leegloopt dan kan ie niet meer opladen... (najah met een beetje prutsen [warm maken oid] lukt het meestal nog wel)
als je een extra accu hebt en je wisselt ze om als hij begint te piepen, dan raak je de gegevens NIET kwijt met de Vario!
SLK 230 Kompressor | VAIO Z2 1080p 512GB 2x256 SSD Raid0 | VAIO SA 256GB 4x64 SSD Raid0 | Sony Tablet S
Oke en dan blijft alles gewoon bewaard? Want dat is mijn vraag eigenlijk. Dus als ik hem dan na 3 dagen weer aanzet dan staat alles er nog gewoon op?quote:Sick Nick schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:57:
Tuurlijk, gewoon de aan/uitknop 5 seconde ingedrukt houden. Dan gaat ie helemaal uit, geeft ie ook aan in een popup
Ja, devices met WM5 verliezen hun gegevens niet. Niet als je je device uitzet en ook niet als deze stroomloos is geweest (lege batterij).quote:deffie100 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:07:
[...]
Oke en dan blijft alles gewoon bewaard? Want dat is mijn vraag eigenlijk. Dus als ik hem dan na 3 dagen weer aanzet dan staat alles er nog gewoon op?
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
quote:Oke en dan blijft alles gewoon bewaard? Want dat is mijn vraag eigenlijk. Dus als ik hem dan na 3 dagen weer aanzet dan staat alles er nog gewoon op?
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
quote:dlawit schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:18:
[...]
Zijn meer mensen die last hebben van een lege batterij
DIE MOET JE DUS NIET LEEG LATEN LOPEN
als hij aangeeft dat je em aan de muur moet hangen omdat er nog maar 20% is dan moet je dat ook doen, want als de batterij helemaal leegloopt dan kan ie niet meer opladen... (najah met een beetje prutsen [warm maken oid] lukt het meestal nog wel)
als je een extra accu hebt en je wisselt ze om als hij begint te piepen, dan raak je de gegevens NIET kwijt met de Vario!
quote:deffie100 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:07:
[...]
Oke en dan blijft alles gewoon bewaard? Want dat is mijn vraag eigenlijk. Dus als ik hem dan na 3 dagen weer aanzet dan staat alles er nog gewoon op?
quote:jimbojames78 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:02:
[...]
Normaal gezien kan het geen kwaad
Want als je gsm uitvalt is er nog genoeg energie om hem op te laden (+- 5%)
Wat je niet moet doen is je gsm blijven proberen aan te zetten
Er is trouwens een heel interessant verslag over geschreven op pocketinfo.nl
zie: http://forum.pocketinfo.n...light=levensduur+batterij
Greetz Thirteen
quote:Thirteen schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:18:
[...]
bedankt!
Wat een helder artikel! Voor mijn gevoel was het toch altijd goed om de accu wat leger te laten lopen voordat ik overga op herladen.. maar dat hoeft dus niet meer...
vraag waar ik mee zit is deze:
Is het ook mogelijk om het belvolume (m'n beltoon dus) per tijd (1-2 sec oid) harder te laten worden???? De enige optie die er standaard op m'n vario zit is luider per ring.. Echter heb ik nu een mp3 als beltoon en die is 30 seconden dus tegen de tijd dat die harder moet gaan is m'n voicemeel al aan...
Hopelijk weet iemand er iets op?!?!!
jimbojames78 wijzigde dit bericht 26-04-2006 21:40 (17%)
quote:Thirteen schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:18:
[...]
vraag waar ik mee zit is deze:
Is het ook mogelijk om het belvolume (m'n beltoon dus) per tijd (1-2 sec oid) harder te laten worden???? De enige optie die er standaard op m'n vario zit is luider per ring.. Echter heb ik nu een mp3 als beltoon en die is 30 seconden dus tegen de tijd dat die harder moet gaan is m'n voicemeel al aan...
Hopelijk weet iemand er iets op?!?!!
1-2tje wijzigde dit bericht 26-04-2006 21:44 (14%)
1-2tje wijzigde dit bericht 26-04-2006 21:43 (99%)
Bedankt voor de reacties. Ik had goede hoop dat er een reg edit zou zijn waarmee dit gedaan kon worden.. helaas. Ik ga pzp nog wel eens bekijken en anders is dat faden inderdaad een goede!quote:1-2tje schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:38:
[...]
Helaas die mogelijkheid is er standaard niet! Een goede oplossing om dit te omzeilen is om je mp3 file in een wave editor (zit bijvoorbeeld bij Nero7) te openen en dan een lange "fade in" in te voegen. zodat je mp3 dus langzaamaan steeds harder wordt.
edit:
PocketZenPhone heeft volgens mij alleen de standaard mogelijkheid die windows ook biedt: het harder worden per volledige cycle: dus per keer dat het nummer wordt afgespeeld.
Greetz Thirteen
http://demo.acapela-group.com vind ik zelf iets beter kwa uitspraak. Misschien ook iets om te proberen.quote:jimbojames78 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:37:
[...]
Als je gesprokenringtones wilt maken meot je deze site eens proberen
http://www.naturalvoices.att.com/demos/
Martino's | Google is your friend...
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
quote:mistercash schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:46:
Heeft er iemand suggesties van programma's die op basis van een categorie in uw agenda uw geluid kan uitzetten of terug opzetten?
En eventueel op basis van een profiel uw bleutooth aanzetten zodat hij door tomtom kan gevonden worden.
Heb zelf pocketzenphone gevonden maar blijkbaar verandert hij niet als ik in agenda een categorie school heb naar stil als ik in de settings van pocketzenphone school heb getypt dat hij moet schakelen
staat in de startpostquote:Tha_LeX schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:01:
Binnenkort ga ik een paar weken naar het buitenland, maar nu wil ik zorgen dat de vario helemaal geen contact probeerd te zoeken met GPRS, hoe kan ik daarvoor zorgen? Want volgensmij leverd het anders een pittige rekening op
Live my life @ Dentheman.nl
Was toevallig met deze instellingen bezig en kwam toen dé oplossing tegen. Ga naar Instellingen/persoonlijk/telefoon. Daar is een lijstje met mogelijkheden van geen geluid via trillen naar trillen én bellen tegelijk tot belvolume verhogen. In totaal 7 mogelijkheden waar iedereen wel mee uit de brand geholpen zal zijn.quote:Thirteen schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:51:
[...]
Bedankt voor de reacties. Ik had goede hoop dat er een reg edit zou zijn waarmee dit gedaan kon worden.. helaas. Ik ga pzp nog wel eens bekijken en anders is dat faden inderdaad een goede!
Daar zit m nu juist het probleem! Als je daar "Belvolume verhogen" kiest, gaat het volume omhoog per volledige "cycle" van het gekozen nummer, als je dus voor de standaard 'Oldphone' of 'Windows standaard' kiest werkt het goed. Als je echter een eigen mp3 bestand gebruikt (van zeg 3 minuten), dan gaat hij pas na die 3 minuten het nummer nog een keer spelen en dan harder. Hij gaat dus niet harder in het nummer zelf. Dat zul je moeten bereiken door in een wave editor een 'fade in' in te voegen!quote:ebogaard schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:45:
[...]
Was toevallig met deze instellingen bezig en kwam toen dé oplossing tegen. Ga naar Instellingen/persoonlijk/telefoon. Daar is een lijstje met mogelijkheden van geen geluid via trillen naar trillen én bellen tegelijk tot belvolume verhogen. In totaal 7 mogelijkheden waar iedereen wel mee uit de brand geholpen zal zijn.
Niemand?quote:Osdorp-Dude schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:55:
Waar kan ik de Midlet Manager vinden in de nieuwste QTEK NL rom?
Gisteravond even opera geinstalleerd omdat sommige sites niet goed werden weergegeven in IE, maar kan de hele midlet manager niet terugvinden. Volgens de help staat ie gewoon onder Programma's, maar kan niets vinden?
Signature?
Wierdo_NL wijzigde dit bericht 27-04-2006 13:30 (8%)
There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Vind ik maar een vaag verhaal? Je had toch gewoon TomTom kunnen verwijderen en daarna opnieuw installeren? Een hard-reset is dan imho niet nodigquote:Martino-s schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:09:
Op internet heb ik een werkende TomTom Navigator.exe gevonden. Dit scheelt mij weer een hard reset!
1-2tje wijzigde dit bericht 27-04-2006 14:08 (44%)
quote:Wierdo_NL schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:29:
Ik heb een SMS probleem.
Hij stuurt een SMS meerdere keren naar een ontvanger.
Ik heb de "sluit" optie aan het begin van het topic al gedaan en dit hielp niet.
Hij stuurde ook al meerdere berichten voordat ik dat Spb Pocket plus had geinstalleerd..
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ???
Ik heb meerdere topics doorgelezen, en niets kunnen vinden.
En zou het dan aan het begin van het topic ook geplaatst kunnen worden ?
Want volgens mij hebben meerdere mensen hier last van, en het kost gewoon onnodig veel geld.
quote:Krypt schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:19:
Kan ook nog zijn dat ie nog meer 'Close' button programma's heeft draaien zoals Magic Button.
Als SPB PocketPlus een exception heeft voor tmail.exe, dan gaat de procedure aanvraag naar de volgende hook; als je dan Magic Button ook nog geinstalleerd hebt dan sluit deze het programma echt.
Dus je zou in elk 'Close' Button programma een exception aan moeten maken. Dat is de enige reden die ik kan bedenken dat je ook al dubbele smsjes verstuurde voordat je SPB geinstalleerd had.
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
quote:Krypt schreef op donderdag 27 april 2006 @ 07:56:
[...]
http://demo.acapela-group.com vind ik zelf iets beter kwa uitspraak. Misschien ook iets om te proberen.
jimbojames78 wijzigde dit bericht 27-04-2006 18:04 (11%)
Zonder het toetsenbord open te schuiven:quote:jimbojames78 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:03:
Open een nieuwe notitie draai het scherm en teken een lijn tegen de zijkant bovenaan het scherm
Verbuigt de lijn ook op het scherm?
Bij mij verbuigt de lijn ter hoogte van de luidspreker. bij jullie ook?
Martino-s wijzigde dit bericht 27-04-2006 19:29 (20%)

HP Pavilion ZV6251EA | Samsung SGH-Z540
quote:Martino-s schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:25:
[...]
Zonder het toetsenbord open te schuiven:
De lijn buigt inderdaad heel iets af.
De lijn heb ik dus langs de linker-zijkant getrokken.
De bovenste 6 mm loopt 1 pixel naar binnen.
De onderste 12 mm doet dit ook.
Er ontstaat dus een soort boogje (
Met opengeschoven toetsenbord:
Als ik nu een lijn trek (langs de bovenkant van de telefoon, dus bij de LED & Luidspreker) dan is de lijn vloeiend, op drie puntjes na die 1 pixel naar onder springt.
quote:Fedask schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:30:
Heb nu tijdelijk een Telfort (prepaid) SIM in m'n Qtek 9100 zitten. Maar om de een of ander reden kan ik geen SMS'jes versturen. Ik heb al de operator instellingen van Telfort uit de TS gebruikt. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen, dat ik niet kan SMS'en?
Vraag
Ik kan geen sms-berichten versturen. Hoe los ik dit op?
Antwoord
Als u geen sms-berichten kunt versturen dan kunt u het volgende doen:
1. Wanneer u eerder wel berichten kon versturen dan is er mogelijk een (plaatselijke) storing. Probeert u het later nog eens.
2. Controleer via het menu van uw telefoon de sms-instellingen. De sms-instellingen vindt u in het menu van de meeste telefoons onder het kopje berichten.
* Het nummer van de sms-centrale moet zijn: +31626000230
Bij de meeste telefoons zal er ook een berichten-type geselecteerd moeten worden. Deze moet meestal op tekst staan, bij Ericsson op standaard. Raadpleeg voor meer informatie de handleiding van de telefoon.
3. Wanneer de instellingen al goed in de telefoon staan, vervang dan het juiste nummer van de sms-centrale (dus: +31626000230) door een ander nummer (bijv. 020-1234567) en sla dit nummer op. Vervang daarna dit verkeerde nummer weer met het juiste nummer (dus: +31626000230) en bewaar deze. Op deze manier is het nummer gereset.
4. In het buitenland ondersteunen de telecom-aanbieders SFR (Frankrijk) en Mobistar (Belgie) sms voor prepay niet! Kies in deze landen handmatig een andere aanbieder. Kijk in de handleiding van uw telefoon voor instructies.
5. Controleer of uw sms-box leeg is. U kunt maximaal 20 sms-berichten op de simkaart bewaren. Indien u de sms-berichten in het geheugen van uw toestel bewaart, kunt u meer sms-berichten bewaren.
6. Indien het nu nog niet mogelijk is om te sms'en neemt u dan contact op met de Klantenservice van . Om u beter van dienst te zijn, willen wij u vragen vooraf de functie 'afleverrapport' aan te zetten ( u vindt deze functie onder de berichteninstellingen) en de sms nogmaals te versturen. De klantenservice wil graag van u weten welke informatie het afleverrapport geeft.
neevedr wijzigde dit bericht 27-04-2006 22:08 (1%)
Reden: UTFS
quote:alberts128 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:50:
laatste 2 dagen ineens geen contact meer met mijn T-mobile PDA.
PDA dood, geen mogelijkheid om op te laden. batterij er in-er uit geen resultaat.
kon niet opladen met de lader of via de USB uitgang. diverse keren geprobeerd de laatste 2 dagen.
Vanochtend nog eens geprobeerd en nu laadt hij wel. Batterij was totaal leeg.
Heeft iemand anders dit ook eens gehad en enig idee hoe dit komt?
quote:nipie schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:34:
[...]
.......
Eigenlijk zijn er zowiezo enkele raadsels aan de software. Ik snap nog steeds niet waarom ik geen mail mag versturen (ik mag geen recipient selecteren, op de selectiebalk staat geen cursor te knipperen en ik krijg dat ook niet voor elkaar). (ik geef maar even een schopje aan een topic dat een echte frustratie wordt.)
quote:Martino-s schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:47:
[...]
Kan je wat duidelijker zijn.
- Wat is bijvoorbeeld je softwareversie?
- En hoe heb je je e-mail ingesteld? POP3 of Exchange of iets anders?
En wat bedoel je met "enkele raadsels aan de software"? Bedoel je alleen de bovenstaande fout?
quote:
quote:ToMaSZ schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 07:43:
[...]
Ik kan het niet vinden.... alleen de always-on registry aanpassing, maar niet hoe je kunt zorgen dat er nooit verbonden wordt.
Je kunt misschien gewoon de AP naam weghalen, maar das ook weer ranzig? Iemand een betere suggestie?
"There are two opinions in this world. Mine and the wrong one." -- Jeremy Clarkson
quote:mphilipp schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 07:55:
[...]
Ok dan...als je echt niet wilt zoeken (of er even over nadenken)...
Maak een nep entry aan als verbinding en stel die in als je naar het buitenland gaat. Ik heb er ook een gemaakt die 'denkt' dat ik een modem op com1 heb zitten. Hij 'belt' dan (met dat modem dat er niet is) naar een bogus nummer en logt zelfs nog in ook met username piet, password snot en that's it. Vario happy en jij happy. Steeds als je naar het buitenland gaat, stel je in dat die verbinding moet worden gebruikt voor internet en alles is 'tickety-boo'.
ToMaSZ wijzigde dit bericht 28-04-2006 09:04 (9%)
Dit probleem heb ik ook ondervonden, een collega van mij ook. Het lijkt dus gewoon aan Magic Button te liggen. Mijn oplossing: SPB Pocket Plus.quote:computeraap schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:16:
- Met magic button kan ik de dialer en pocket msn niet afsluiten, als ik zeg close al komen ze omstebeurd te voorschijn en kan ik niks anders doen.
Ideas anyone? Heeft niemand ooit vergelijkbare problemen/meldingen gehad?quote:antipode schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:41:
Kent iemand dit probleem?
Sinds gisteren werkt GPRS niet meer op mijn Vario met originele ROM, nadat iemand mij een mms'je probeerde te sturen. Ik heb reeds een hard reset uitgevoerd, maar telkens blijft de melding komen bij het connecten "Geen modem op het bovenstaande nummer. Tik op instellingen....etc". Ook heb ik de T-mobile_CAB met alle instellingen al eens herïnstalleerd, ook zonder succes.
Please help :-(
Pocket Msn gebruik ik niet maar de dialer is een programma dat je met de Magic Button optie "Don't show when active" onzichtbaar kan maken. (in de topbar even lang op het actieve dialer icoon drukken)quote:computeraap schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:16:
- Met magic button kan ik de dialer en pocket msn niet afsluiten, als ik zeg close al komen ze omstebeurd te voorschijn en kan ik niks anders doen.
Eggy wijzigde dit bericht 28-04-2006 11:16 (10%)
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
MrDummy wijzigde dit bericht 28-04-2006 10:01 (4%)
Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?
quote:
quote:ilife schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:47:
[...]
Dit probleem heb ik ook ondervonden, een collega van mij ook. Het lijkt dus gewoon aan Magic Button te liggen. Mijn oplossing: SPB Pocket Plus.
dlawit wijzigde dit bericht 28-04-2006 10:21 (4%)
Vario
quote:MrDummy schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:00:
Wegens lack aan interest in htc-guide wiki site van mij stop ik ermee, en ook omdat niemand me wil helpen met aanvullen. Bovendien heb ik zelf al handen vol aan mijn eigen site projecten.
De site http://www.smarter-phones.com/ neemt toch al meeste plaats over.
Bedankt voor de aandacht, jammer dat er geen wiki site komt.
quote:Even opmerking over gebruik van forum - deze topic heeft aantal irritante punten;
- ik hou niet van kilometerlange startpost... dat is zoeken naar antwoord en veel te veel scrollen... Dit is tegelijk ook dikke minpunt - hoe geweldig en met moeite het samengesteld mag zijn, dat respecteer ik graag - maar het is gewoon vervelend, zoeken kost tijd en het navigeert onprettig.
quote:- nuttige oplossingen zitten hier en daar verstopt - ik haat dat ook omdat je dan pagina's door moet bladeren naar oplossingen en dat kost tijd. Ik hoop dat Eggy ze van tijd tot tijd eruit haal en in zijn site neerzet.
quote:- 100x zelfde probleemvragen, steeds herhalen. Dat is waarom aparte site - zoals wiki of aparte forum - beter is omdat informatie beter gerangschikt is en sneller op te zoeken is. Hier kom je dus niet snel wijzer van uit. Mensen moeten dan eerst daar even kijken voor informatie.
En weet je ook waarom ze steeds bekende vragen stellen? Omdat ze geen zin hebben om 40 (of 200+ pagina's door andere 9 delen!) pagina's door te bladeren. Dus vragen ze daarom nog een keer. Dat is ook minpunt om alles onder elkaar te zetten. Het is dan letterlijk oerwoud geworden waar je goede planten moeilijk kan vinden. Welke zoekwoorden moet ik nou nemen? Dat is zo lastig.
- slowchat risico. Heen en weer praten, niet direct goed antwoord, korte stukken, oneliners... Daar word je niet sneller wijs van.
Sorryquote:dlawit schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:20:
[...]
Ik hou niet van kilometers lange posts met een te hoge tekstdichtheid...
Eggy wijzigde dit bericht 28-04-2006 12:03 (4%)
Reden: reply op dlawit
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
dat probleem heb ik dus precies zo, zoals ik al eerder postte. ik heb er ook nog geen oplossing voor gevonden, ik heb een vario met imate rom, denk dat ik maar weer t-mobile erop zet en dan terug ga naar de winkel.. wat wel redelijk helpt is je scherm op cleartype zetten als je dat nog niet hebt, dat scheelde bij mij behoorlijk. Mocht je al een oplossing hebben, hoor ik t graagquote:.tobbe schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:18:
Ik heb een raar probleem met m'n vario... m'n scherm word redelijk door elkaar gehusseld..
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu heb ik een backup gemaakt en vervolgens m'n telefoon een harde reset gegeven. Echter wil dit niet helpen! hij geeft dan nogsteeds van dit soort schermen! Als ik m'n telefoon dan even uitzet, en weer aan (geen reset) dat doet hij het weer even. Soms 10 seconde soms een half uurtje soms houd hij het zelfs bijna een dag uit!
Inmiddels heb ik de telefoon een paar keer hard gereset, maar nu krijg ik niet eens verbinding meer met het netwerk..
Snap er helemaal niets meer van!
quote:Eggy schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:56:
Mijn site heeft wel een soort van Knowledge Base welke in principe ook wel een beetje gebruikt kan worden voor de wat meer opervlakkige informatie.
[...]
Je hebt nu zelf bovendien ook kunnen ondervinden dat een wikipedia achtige site niet per definitie een oplossing is aangezien niet iedereen zich zal inzetten voor zo'n site. Zo heb ik ook van jouw kant geen inzet gezien ten behoeve van de overzichtelijkheid van www.smarter-phones.com, om maar even een voorbeeld te noemen.
quote:Bovendien is de strekking van het PPC platform sowieso al vrij breed. Zo eenvoudig is het niet om al deze informatie overzichtelijk te plaatsen aangezien bepaalde dingen elkaar onder andere overlappen. Hiernaast is er gewoon zoveel informatie te vinden over van alles en nog wat, dat ook ik dit bewust gedeeltelijk achterwege heb moeten laten.
Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?
quote:
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Zoek even naar het woord benchmark.quote:My-life schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:31:
Ik had een keer van die topic een linkje gelukt naar een benechmark tooltje, maar die ben ik kwijt geraakt.
Heeft iemand die nog voor me?
JE weet toch die topic. "benchmark pocket pc" inkloppen in google. Komt o.a. SPB benchmark uit .quote:My-life schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:31:
Ik had een keer van die topic een linkje gelukt naar een benechmark tooltje, maar die ben ik kwijt geraakt.
Heeft iemand die nog voor me?
Welles...ik en anderen hebben dit antwoord al vaker gegeven. Staat niet in de OP. Maar goed...je vroeg een antwoord, nu heb je er een, en is het niet goed. Vraag dan niets...quote:
quote:De oplossing met een nep-entry is natuurlijk onkruidbestrijding met een kernbom. Je kunt dan beter even de accesspoint-naam weghalen, kan ie ook niet meer verbinden. Mider vervuilend en een stuk minder omslachtig.
"There are two opinions in this world. Mine and the wrong one." -- Jeremy Clarkson
quote:birdibird schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:15:
Ik vind het toetsenbord heerlijk typen, dus dat lijkt me nogal persoonlijk. Maar als je even kan wachten tot mei/juni, kan je idd beter voor de opvolger met umts en verbeterde camera gaan!
Ik heb trouwens sinds een paar dagen de Holux GPSlím 236, die ik voor 69,50 bij www.nav4all.com heb gekocht. Wat een goed dingetje zeg! Zeer snel een fix (zelfs binnen in huis 3 satelieten) en werkt heel fijn met TomTom 5.21!
Bestaat er een progje die je gps signaal logt, zodat je na een dag lopen/fietsen enz op een kaart kan zien waar je geweest bent?
ilife wijzigde dit bericht 28-04-2006 23:04 (24%)
quote:DeOS schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:45:
[...]
JE weet toch die topic. "benchmark pocket pc" inkloppen in google. Komt o.a. SPB benchmark uit .
quote:Elroy schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 11:15:
Ik heb sinds gisteren een probleem met m'n MDA Vario
Er komt geen geluid meer uit de speakertjes van m'n telefoon. Via de 2.5mm jack komt overigens nog wel gewoon geluid.
Ik heb al een hard-reset uitgevoerd, maar nog steeds geen geluid
Hebben meer mensen dit probleem gehad of een oplossing voor gevonden?
quote:ilife schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 21:11:
[...]
Zorg dat GPS zichtbaar wordt bij Verbindings Instellingen:
Go to: HKEY_LOCAL_MASCHINE\ControlPanel\GPS Settings
Delete the DWORD marked "hide"
Add a DWORD called "Group" and give it the value of "2" (dec)
The GPS panel will now show up in your connection settings.
Martino-s wijzigde dit bericht 29-04-2006 11:59 (9%)
quote:Tha_LeX schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:01:
Binnenkort ga ik een paar weken naar het buitenland, maar nu wil ik zorgen dat de vario helemaal geen contact probeerd te zoeken met GPRS, hoe kan ik daarvoor zorgen? Want volgensmij leverd het anders een pittige rekening op
quote:birdibird schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:29:
Hierbij een truuk om te voorkomen dat je wizard gprs start, ZONDER in de registry te hoeven duiken:
instellingen / verbindingen / verbindingen / geavanceerd / netwerken selecteren
kies bij "programma's die autom. verb. maken met het Internet" voor Mijn Werk-netwerk ipv Mijn ISP.
(Ik ga er dan van uit dat je Mijn Werk-netwerk niet geconfigureerd hebt)
quote:ilife schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 21:11:
[...]
Kun je mij misschien vertellen hoe je dat aan de praat hebt gekregen? Ik kan het niet vinden op internet. Alvast bedankt. Ik denk dat er meer mensen zullen zijn die de gpslim zullen bestellen dus wellicht is het ook interessant voor anderen...?
Ik heb het inmiddels gevonden:
Kies als uitgaande com poort, COM6 na het pairen van je device.
Zorg dat GPS zichtbaar wordt bij Verbindings Instellingen:
Go to: HKEY_LOCAL_MASCHINE\ControlPanel\GPS Settings
Delete the DWORD marked "hide"
Add a DWORD called "Group" and give it the value of "2" (dec)
The GPS panel will now show up in your connection settings.
Ga naar Verbindings Instellingen GPS kies daar programmapoort COM6 en laat de rest default.
Start TomTom en kies daar voor een andere draadloze ontvanger en kies COM6.
quote:Martino-s schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 11:41:
[...]
Het probleem is inderdaad vaker op dit forum besproken.
De telefoon denkt waarschijnlijk dat de 2,5 mm jack er nog inzit.
Door de jack er een paar keer hard in en uit te trekken, moet de telefoon 'voelen' dat de headset er niet meer inzit. Veel succes!
quote:jimbojames78 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:51:
[...]
Volgens mij is het magnetische veld van de luidsprekers de oorzaak
Alleen is het de laatste tijd bij mij zo dat de laatste rechtse 10pixels verspringen zodat ik de scrollbar en de ok button niet meer kan gebruiken enkel scherm uitlijnen of reset verhelpt dit probleem
I served in a company of heroes.
Die redirect kun je weg gooien, op eigen risico natuurlijk...quote:Martino-s schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 11:59:
[...]
Ik heb de T-Mobile ROM en bij mij staat er geen DWORD "hide".
Wel staat er een sleutel met de naam "Redirect" moet ik deze verwijderen?
En moet ik de DWORD toevoegen met de naam "Group" of "Groep"?
quote:birdibird schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:12:
Het lukt mij niet om die GPS instellingen te krijgen. Ik heb zelfs al in het register naast "Group" ook "Groep" aangemaakt, niente.
Ik heb de Qtek Rom 2.18 NL. Zijn er anderen met deze rom die het wel is gelukt?
AgentSmith wijzigde dit bericht 30-04-2006 04:58 (11%)
railrunner
SLK 230 Kompressor | VAIO Z2 1080p 512GB 2x256 SSD Raid0 | VAIO SA 256GB 4x64 SSD Raid0 | Sony Tablet S
quote:MCK schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 17:59:
[...]
Een week of 3 deed m'n touchscreen t totaal niet meer. Na reparatie heeft hij het 5 dagen perfect gedaan en toen kreeg ik af en toe dezelfde problemen als jij nu hebt. Vooral t niet op "OK" kunnen drukken is goed klote. Zijn er meer mensen met dit probleem? of misschien zelfs een oplossing?
Heb geen zin om m'n foon een week na reparatie weer een dikke week kwijt te zijn![]()
Maar wil wel een toestel die het altijd moment goed doet.
quote:Martino-s schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 23:39:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem als jij.
Met die genoemde Registry Tweak krijg ik echt die GPS instellingen niet te zien.![]()
Ik heb dezelfde ROM-versie als jij.
Wie is het wel gelukt? En hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Ik heb de T-Mobile Rom en daar werk het door een DWORD (iets anders werkt dus niet!) met waarde 2 toe te voegen. Ik weet dus niet hoe dat zit bij de Qtek, je zou bij GPRS settings in je registry kunnen kijken. Bij mij staat daar ook een DWORD met de naam Group en de waarde 2.quote:birdibird schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:12:
Het lukt mij niet om die GPS instellingen te krijgen. Ik heb zelfs al in het register naast "Group" ook "Groep" aangemaakt, niente.
Ik heb de Qtek Rom 2.18 NL. Zijn er anderen met deze rom die het wel is gelukt?
ilife wijzigde dit bericht 30-04-2006 17:39 (7%)
quote:Fedask schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:30:
Heb nu tijdelijk een Telfort (prepaid) SIM in m'n Qtek 9100 zitten. Maar om de een of ander reden kan ik geen SMS'jes versturen. Ik heb al de operator instellingen van Telfort uit de TS gebruikt. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen, dat ik niet kan SMS'en?
Fedask wijzigde dit bericht 01-05-2006 07:38 (4%)
zie maar wat je er mee doet; ik ben mijn onzin iig kwijt http://koopjes.marktplaats.nl/telecommunicatie/mobiele_telefoons_overige_merken/31955289.html
Start->Settings->Tabblad System->Device Information->Tabblad Call Duration. Kan je in ieder geval zien hoeveel je in totaal hebt gebeld, zowel incomming als outgoing.quote:Schonfeld schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:35:
kunnen we ook zien hoelang uitgaande gesprekken?
om te kijken of beetje binnen de bundel blijf...
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
quote:
quote:Kafmees schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:58:
[...]
Welk nummer heb jij staan bij "Phone"-"services"-"voicemail and textmessages"?
Bij mij staat er +31626000230.
quote:Jongen schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:39:
Drie vragen:
-Kan iemand mij vertellen hoe ik een playlist maak op mijn MDA?
-Is er een manier om muziekbestanden te verkleinen?
-Hoe werkt het met films, en deze films verkleinen?
DeOS wijzigde dit bericht 01-05-2006 19:25 (39%)
quote:ilife schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:37:
[...]
Ik heb de T-Mobile Rom en daar werk het door een DWORD (iets anders werkt dus niet!) met waarde 2 toe te voegen. Ik weet dus niet hoe dat zit bij de Qtek, je zou bij GPRS settings in je registry kunnen kijken. Bij mij staat daar ook een DWORD met de naam Group en de waarde 2.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: