I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum..
HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw Topicwas niet aanvallend bedoeld:) lul dr zelf soms ook in o,maar terzijdequote:Johannusvanudos schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:48:
fijn dat je mijn verhaaltje onsamenhangend vind, maar ik krijg gewoon zelfs in de buitenlucht ding in mijn hand op een groot plein in eindhoven geen GPS signaal, 15 minuten lang niet. terwijl ik hier alleen nog maar positieve dingen gelezen heb over de AD-300 dus ik vraag me af of dat ding misschien stuk is ofzo...
k heb zelf een oases een adpat 300 en een rikaline.. de adapt heeft redelijk snelle fix dus zou geen problemen moeten hebben in de setting die je beschrijft. terug sturen dat ding (tenzij je em voor het eerst aanzet en hij nog nooit eerder een fix in de buurt heeft gehad, dan kan het wel een half uur duren)
Schonfeld wijzigde dit bericht 10-04-2006 22:16 (14%)
zie maar wat je er mee doet; ik ben mijn onzin iig kwijt http://koopjes.marktplaats.nl/telecommunicatie/mobiele_telefoons_overige_merken/31955289.html
Reg. datum: 27 september 1999
Oeps sorry, heb ik er toch overheen gelezen. Had wel gezocht op 'handschrift' en 'herkenning' maar dus niet gevonden. Bij de oriëntatie voor een nieuwe smartphone stuitte ik pas afgelopen weekend op de Wizard. Wat een gigantische hoeveelheid info is er over dit apparaatje te vinden zegquote:DeOS schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:25:
[...]
Zoek even op "Recognizer (input)" in de startpost. En de handschrift herkenning is bij palm iets beter dan in windows mobile volgens mij. Maar k heb geen vergelijkingsmateriaal so can't say....
Schaamteloze spam: Mijn iPhone Apps
Dat los ik op door op "reply" te drukken en vervolgens gewoon op "ok" of kruisje te drukken.quote:depl0y schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:22:
Argh, met die K-jam ROM's heb ik altijd het probleem dat hij zegt dat ik 1 unread mail heb. Terwijl er geen enkele mail meer in mijn inbox/prullenbak/where-ever staat.
I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum..
Graag gedaan, heb ik tenminste 1 iemand overtuigd om dit toestel te kopen
quote:depl0y schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:22:
Argh, met die K-jam ROM's heb ik altijd het probleem dat hij zegt dat ik 1 unread mail heb. Terwijl er geen enkele mail meer in mijn inbox/prullenbak/where-ever staat.
Wat staat er bij jou onder "HKEY_Current User\System\State\Messages\sms\Unread\" wanneer dit voorkomt?
Nog wat updates overigens:
Pocket PC als webcam (met als mogelijkheden het versturen van de afbeeldingen naar een website of naar je desktop)

Nog een mogelijke oplossing voor het stylus probleem. Ik heb hier al eerder een aantal oplossing voor het probleem besproken. De oplossing beschreven op onderstaande afbeelding lijkt me echter ook een handige oplossing, zonder verlies van garantie. Het papier moet echter om de zoveel tijd vervangen worden. Wellicht kan deze beter vastgeklemt worden met behulp van een ander stukje materiaal?

Tot slot, 1-2tje ook nog bedankt, ik heb nu ook even een bericht geplaatst over de gespreks opneem service op mijn forum
Eggy wijzigde dit bericht 11-04-2006 00:32 (60%)
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
De eerste AD-300 die ik had was ook defect, kon wel satelieten vinden maar geen fix. Opgewisseld na paar dagen klooien en binnen 3 minuten fix.quote:Johannusvanudos schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:48:
[...]
fijn dat je mijn verhaaltje onsamenhangend vind, maar ik krijg gewoon zelfs in de buitenlucht ding in mijn hand op een groot plein in eindhoven geen GPS signaal, 15 minuten lang niet. terwijl ik hier alleen nog maar positieve dingen gelezen heb over de AD-300 dus ik vraag me af of dat ding misschien stuk is ofzo...
quote:Schonfeld schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:56:
[...]
was niet aanvallend bedoeld:) lul dr zelf soms ook in o,maar terzijde
k heb zelf een oases een adpat 300 en een rikaline.. de adapt heeft redelijk snelle fix dus zou geen problemen moeten hebben in de setting die je beschrijft. terug sturen dat ding (tenzij je em voor het eerst aanzet en hij nog nooit eerder een fix in de buurt heeft gehad, dan kan het wel een half uur duren)
Bedankt voor deze info, maar nog even 1 vraagje, die oasis heb ik, maar dat is toch identiek dezelfde als die AD-300? of heb ik het nu mis? wat zijn jou ervaringen dan met die oasis? zelfde?
het rare is dat ik op Exact dezelefde plek de ene keer binnen 2 min fix heb en de volgende ochtend gewoon helemaal niet! ook heb ik sterk het idee dat hij 's avonds veel sneller fixed dan 's ochtends... om eerlijk te zijn heb ik 's ochtends noog nooit een fix gehad en 's avonds redelijk vaak wel... kan dit?quote:Sjaak schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 07:27:
[...]
De eerste AD-300 die ik had was ook defect, kon wel satelieten vinden maar geen fix. Opgewisseld na paar dagen klooien en binnen 3 minuten fix.
>>>> Project PiXFrame <<<<
quote:Johannusvanudos schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 07:41:
Bedankt voor deze info, maar nog even 1 vraagje, die oasis heb ik, maar dat is toch identiek dezelfde als die AD-300? of heb ik het nu mis? wat zijn jou ervaringen dan met die oasis? zelfde?
naar mijn idee heeft de adapt sneller een fix. maar dit heb ik nog nooit getest. iig was de rikaline 20 seconden sneller dan de oasis (beide nieuw uit doos gelijktijdig aangedaan en tijd bekeken).
zal vanavond even testen of mijn idee klopt dat de adapt sneller is dan de oasis
zie maar wat je er mee doet; ik ben mijn onzin iig kwijt http://koopjes.marktplaats.nl/telecommunicatie/mobiele_telefoons_overige_merken/31955289.html
De GPS ontvanger maakt gebruik van satellieten. Hoewel jij dan misschien op steeds dezelfde plek staat, staan die sattelieten niet steeds op dezelfe plek. Het kan dus inderdaad zo zijn dat je op dezelfde plek, op verschillende momenten verschillend bereik hebt.quote:Johannusvanudos schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 07:41:
[...]
[...]
het rare is dat ik op Exact dezelefde plek de ene keer binnen 2 min fix heb en de volgende ochtend gewoon helemaal niet! ook heb ik sterk het idee dat hij 's avonds veel sneller fixed dan 's ochtends... om eerlijk te zijn heb ik 's ochtends noog nooit een fix gehad en 's avonds redelijk vaak wel... kan dit?
The little PC that could | Voeg me niet toe op MSN; ik ben geen prive-helpdesk!
Reg. datum: 04 november 2005
quote:Eggy schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:14:
...
Pocket PC als webcam (met als mogelijkheden het versturen van de afbeeldingen naar een website of naar je desktop)
...
Deze is ook leuk, streamen vanaf je PPC naar een website:
http://www.comvu.com/
Die was ik inderdaad gisteren ook tegengekomen. Heb je er zelf ook ervaring mee en is hij eenvoudig in gebruik etc., eventueel ten opzichte van andere apps?quote:N!co schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:18:
[...]
Deze is ook leuk, streamen vanaf je PPC naar een website:
http://www.comvu.com/
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Reg. datum: 29 maart 2005
Klinkt als een leuke uitleg ware het niet dat GPS werkt op basis van geostationere satalieten. Geostationere wil zeggen dat die beestjes altijd boven het zelfde stukje aarde zwabberen.quote:1-2tje schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:52:
[...]
De GPS ontvanger maakt gebruik van satellieten. Hoewel jij dan misschien op steeds dezelfde plek staat, staan die sattelieten niet steeds op dezelfe plek. Het kan dus inderdaad zo zijn dat je op dezelfde plek, op verschillende momenten verschillend bereik hebt.
De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?
Reg. datum: 23 januari 2000
Dan heb je nog altijd variatie in het weer/luchtdruk/luchtvochtigheid, etc...quote:nsa1984 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:43:
[...]
Klinkt als een leuke uitleg ware het niet dat GPS werkt op basis van geostationere satalieten. Geostationere wil zeggen dat die beestjes altijd boven het zelfde stukje aarde zwabberen.
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Reg. datum: 30 april 2005
quote:nsa1984 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:43:
[...]
Klinkt als een leuke uitleg ware het niet dat GPS werkt op basis van geostationere satalieten. Geostationere wil zeggen dat die beestjes altijd boven het zelfde stukje aarde zwabberen.
Ik heb dit probleem ook gehad. Mijn adapt is teruggeweest naar de leverancier, maar bleek niet kapot.
Heb de mijne aan de praat gekregen door de instructies in de startpost letterlijk op te volgen.
Dus zowel een inkomende poort op com 7 te maken en een uitgaande op com 6. TT5.21 herkent dit goed bij mij.
Fix meestal binnen een paar minuten, afhankelijk van mijn positie.
[...]
Klinkt als een leuke uitleg ware het niet dat GPS werkt op basis van geostationere satalieten.
Volgens mij is dat dus niet zo.
[edit]effe opgezocht:
Bron: http://documents.wolfram....ebooks/GPSSatellites.htmlquote:The GPS satellites are not in geo-stationary orbit, but instead orbit twice every time the Earth rotates once. This means that for any observer the satellites appear to orbit once overhead each day. Such an arrangement gives better coverage. It is also clever in the sense that the motion of any GPS satellite will repeat itself each day.
mphilipp wijzigde dit bericht 11-04-2006 13:53 (50%)
Team Short Way Down 2009 Net als de horizon, ben ik meer een concept dan een persoon in levende lijve...
[...]
Dat klopt dus niet! GPS Satellieten circelen rond de aarde!
Stukje uit wikipedia:
The GPS system uses a satellite constellation of 24 satellites in intermediate circular orbits. The orbits are designed so at least four satellites are always within line of sight from almost any place on earth. [4] Each satellite circles the Earth twice each day at an altitude of 20,200 kilometres (12,600 miles). There are four satellites in each of six orbital planes. The constellation also includes three spare satellites in orbit. Each orbit is inclined 55 degrees from the equatorial plane, and the right ascension of the ascending nodes are separated by sixty degrees.
Reg. datum: 11 april 2006
http://stores.ebay.nl/Gadget-Kingdom-Online-Store
Ik heb er zelf een gekocht voor ¤3,50 incl verzendkosten!!
quote:depl0y schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:22:
Binnen PocketOutlook heb ik dit probleem constant met mijn Gmail account. Om de zoveel tijd gaat ie lopen mekkeren dat ik nieuwe mail heb. En dat zijn dan alle mails in dat account.. Niet echt handig dus, vooral omdat je ze dan eerst weer allemaal moet markeren als "read".
Iemand meer hier last van of eventueel een oplossing?
Ik ben geweldig.. en bescheiden!
CCNP / CCDP / CCSE / CEH / JNCIS-FWV / CCIE Security
Reg. datum: 17 juni 2005
Excuus dat ik weer mijn emailprobleem hier neerleg, maar ik kom er echt niet uit. Ik ben een redelijk uniek geval denk ik. Resumé: ik kan geen nieuwe mail aanmaken, het lukt me niet om een geadresseerde in te typen of te selecteren.
Wellicht weet ik nu waar het probleem vandaan komt: GKmail wil ook niet werken. En die geeft ook een keurige foutmelding: "kan bestands- of assembly-naam System.Data.SqlServerCe, Version=3.0.3600.0 etc (iets met publickeytoken) of een van de afhankelijkheden hiervan niet vinden".
Ofwel. Er is iets niet goed geïnstalleerd?, of een fout in de registry? Wie heeft hier iets meer kaas van gegeten???
Zit weer al gegoten! Met dank aan PostIt
ik ben een tijdje op zoek naar een goede PDA en kwam deze tegen.
Alles ziet er goed uit, alleen wil ik graag weten of TomTom Navigator een beetje goed te zien is in de Auto ('s nachts en overdag). Kan je nog iets zien als de zon er op schijnt? En is het beeld groot genoeg om te zien hoe de wegen (in 3D) lopen?
Alvast bedankt!
[...]
quote:1-2tje schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:58:
[...]
Dat klopt dus niet! GPS Satellieten circelen rond de aarde!
Dat geldt voor alle satellieten en dat is maar goed ook!
*edit*
Geostationaire gps-satellieten zouden zeer slecht zijn voor de ontvangst én nauwkeurigheid, doordat ze dan allemaal rond de evenaar zouden cirkelen. Dus hoe dichter je bij 1 van de polen komt, des te meer last je zou krijgen van atmosferische en aardse storingen. En door de afstand zou de plaatsbepaling steeds minder nauwkeurig zijn naarmate je verder van de evenaar af zit. Nu cirkelen de satellieten in vele richtingen rond de aarde, waardoor er zo nu en dan gelukkig ook een paar boven ons langs scheren.
AgentSmith wijzigde dit bericht 11-04-2006 18:07 (58%)
Power-over-eSATA rules!
specs laptop | specs PDA | vervoeging Engelse werkwoorden in het Nederlands
Reg. datum: 09 maart 2006
ff zelf doen: alles selecteren, rechtermuisknop en convert to pdf.. In mijn map Qtek 9100 al heel wat verzameld om es rustig door te lezen..quote:
hjp
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.