Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
The Dude Abides
Reg. datum: 18 september 2001

quote:
tallstoi schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:31:
Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen of ontkennen? Want dit zou voor mij een argument kunnen zijn om maar af te zien van de MDA Vario en uit te kijken naar iets anders.
Zou niet weten of dit zo is, maar je kan gemakkelijk de ROM van i-mate op je vario zetten, waarmee het wel werkt.

It takes guys as simple as the Dude and Walter to make a story this complicated... and they'd really rather be bowling.

Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
tallstoi schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:31:
Ik overweeg om de MDA Vario icm een contractverlenging aan te schaffen. Ik zit echter nog met een vraag over de Vario: Op de site pocketinfo.nl ( Pocketinfo.nl - Conclusie review Qtek 9100 ) staat geschreven dat de MDA Vario niet beschikt over handschriftherkenning, dit in tegenstelling tot de Qtek 9100 en de I-Mate K-Jam. Dit zou komen door een fout van Microsoft, zij hebben handschriftherkenning weggelaten uit de Nederlandse versie van Windows Mobile 5.0.

Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen of ontkennen? Want dit zou voor mij een argument kunnen zijn om maar af te zien van de MDA Vario en uit te kijken naar iets anders. Ik heb uiteraard eerst de search gebruikt maar kon hierover zo gauw niets vinden (ik stond ook wel versteld van het aantal posts over de Wizard zeg >:) )
MDA vario beschikt hier inderdaad standaard niet over (met de standaard ROM). Dit is echter zelf doormiddel van een patch wel te activeren. Of natuurlijk door er een andere (engelstalige) ROM er op te zetten van Qtek of I-Mate. Zelf vind ik het niet lekker werken, k gebruik veel liever het toetsenbord (maar das persoonlijk i guesss.... ;) ).

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Reg. datum: 07 maart 2006

quote:
Schonfeld schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:01:
[...]

kan het programma ook alles opslaan op je storage card en synchroniseren zodra je een wifi verbinding hebt, of moet het live gebeuren?

programma lijkt me interresant, ik heb 2 gig storage en ben om de dag wel in de buurt van een wifi...

PMRecorder slaat de gesprekken automatisch op op de storage card.

Je kun het programma PMVault zo instellen dat alles automatisch naar de website verzonden wordt (=archiveren). Je kunt dan ook aangeven om de hoeveel uur je wilt archiveren (= naar de website zenden). Je kunt ook "auto-archive" uitzetten, dan kun je handmatig archiveren (bijv. op het moment dat je wifi hebt) en tenslotte kun je het zo instellen dat er alleen gearchiveerd wordt als er een ActiveSync verbinding is.

Reg. datum: 17 juni 2000

Ik blijf er van balen dat foto's zulke vreemde kleuren hebben, ok na de rom update en patch is er niets veranderd. Echt voor elke foto moet ik het contrast en sowieso de kleuren aanpassen. Dit is toch echt wel nog steeds een zwaar minpunt van deze telefoon. Gevoelsmatig is het niet anders dan een upgescalede webcam uit het jaar 2000.

Edit: m.b.t. die patch, het is toch alleen cab op telefoon installen, rebooten en testen neem ik aan?

Carel wijzigde dit bericht 10-04-2006 16:43 (18%)

Goo goo g'joob
Reg. datum: 13 september 2003

quote:
MAX3400 schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:00:
[...]

Aangezien ik redelijk wat nuttige (en duidelijk/beknopte) kennis heb opgehaald van je site, lijkt het me toch wel leuk om te weten wat je nog meer hebt draaien op je telefoontje. Tenminste, zolang het van algemeen nut kan zijn (natuurlijk hoeven we niet te weten dat je je webcam hebt aangesloten voor euh... nou ja, je weet wel).

Zou je een keer een lijstje willen posten, met korte uitleg van proggie en URL? Misschien dat je dan nog meer mensen aan de rol krijgt met allerlei leuke gadgets, proggies en dergelijke.

offtopic:
Je ROM-upgrade tips zijn erg oke; de laatste iMate draait vlekkeloos!

Meeste nuttige informatie probeer ik ook te plaatsen, danwel in de topicstart, danwel op mijn eigen forum als toevoeging. Op mijn forum had ik ook een sticky gemaakt waar mensen hun favoriete apps & games konden posten met screenshot, link en eventueel een korte beschrijving (eventueel in de vorm van een citaat) om een indruk te geven van de functies.

Enerzijds is het vast wel leuk wanneer iedereen zijn of haar config post maar aan de andere kant vraag ik me af wat voor toegevoegde waarde het heeft tegenover de moeite die het kan kosten. De belangrijke dingen kom je hier wel tegen en een hele lijst van alles wat ik bijvoorbeeld met mijn K-JAM gedaan heb zou ik wel even mee bezig zijn :p Wanneer je kijkt naar dergelijke topics op XDA-Developers en HowardForums haken de meeste mensen ook al snel af wanneer ze een lijst met alleen maar woorden zien. Bovendien heb je er waarschijnlijk net zoveel aan wanneer iemand anders dit doet in dit topic :)

Ik zal er in ieder geval nog even over nadenken maar vanavond ga ik eerst nog even een post maken op mijn forum over die app waarmee je je Wizards camera als webcam kunt laten fungeren.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

stoer
Reg. datum: 26 februari 2006

quote:

1800message.com
Ben eigenlijk (ook) wel beetje afwachtend of het wel verstandig is dit te gaan gebruiken...
Niet dat ik van natura voorzichtig ben met persongegevens.
Maar omdat ik op de website etc nergens reclame zie vraag ik me af waar ze geld mee verdienen ... Ben bang dat ze de database verkopen aan reclame bureaus die vervolgens weer gaan spammen (en spam op me mobiel heb ik dus echt geen zin in)..

Iemand die uitsluitsel kan geven?
edit>
Motoblast, LLC is the sole owner of the information collected on 1800Message.com. Motoblast, LLC may collect personally identifiable information from our users at several different points on our Web site.
We use this information for billing purposes and to fill your orders. If we have trouble processing an order, we will use this information to contact you.
Participation in these surveys or contests is completely voluntary and you therefore have a choice whether or not to disclose this information. The requested information typically includes contact information (such as name and shipping address), and demographic information (such as zip code).
We use this information to notify contest winners and award prizes, to monitor site traffic or personalize the site, to send participants an email newsletter.
We may use a third party service provider to conduct these surveys or contests; that company will be prohibited from using our users’ personally identifiable information for any other purpose. We will not share the personally identifiable information you provide through a contest or survey with other third parties unless we give you prior notice and choice.

Dus je moet waarschijnlijk ergens heel moeilijk aangeven dat je je persoongegevens niet wilt vrijgeven, maar alsnog ben je dan waarschijnlijk niet ingedekt.. moeilijk hoor

Schonfeld wijzigde dit bericht 10-04-2006 16:51 (60%)

zie maar wat je er mee doet; ik ben mijn onzin iig kwijt http://koopjes.marktplaats.nl/telecommunicatie/mobiele_telefoons_overige_merken/31955289.html

Jeroen de Gooijer
Reg. datum: 10 september 2005

quote:
1-2tje schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:32:
Heeft er iemand ervaring met de Personal Mobile Vault van 1800message.com in combinatie met hun programmaatjes PM Vault en PM Recorder? Door middel van het eerste programma PM Vault worden alle smsjes / afbeeldingen / contactpersonen / telefoongeschiedenis en notities gearchiveerd en automatisch op bepaalde tijden naar de site geupload. Met het tweede programmaatje worden automatisch alle gesprekken die je voert opgenomen (!) en ook geupload naar de site! Je kunt vervolgens op de site inloggen met je telefoonnummer (formaat: 31612345678) en een wachtwoord dat je insteld via PM Vault op je mobiel. Je kunt dan door alle smsjes bladeren, notities en afbeeldingen bekijken, je gespreksgeschiedenis bekijken èn gesprekken beluisteren!

Ik heb het uitgetest en het werkt perfect! De data-overdracht valt binnen de perken maar het mag duidelijk zijn dat het alleen bruikbaar is met een onbeperkt internet abonnement (bijv. T-Mobile PIT)! Ik weet echter niet of ik het wel blijf gebruiken want ik weet niet of ik 1800message.com wel vertrouw met al mijn bel en sms gegevens! Iemand daar ervaring mee of ideeën over? Het leek me in ieder geval dat hier vast wel mensen in geïnteresseerd zijn!?

Ik heb het even onderzocht, en ben er achter gekomen dat het een service van microsoft is! Ik heb geen zin om hun hele policy door te lezen, maar je mag er vanuit gaan dat zo'n bedrijf toch niet al te gekken dingen zal gaan doen met je gegevens.

Verder vroeg ik mij af of het mogelijk is om een snelkoppeling te maken is om opdracht te geven dat het programma'tje zijn gegevens mag uploaden. Dan zou ik deze in het startmenu kunnen zetten.

http://www.jedego.nl - JEDEGO Media

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
Carel schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:26:
Ik blijf er van balen dat foto's zulke vreemde kleuren hebben, ok na de rom update en patch is er niets veranderd. Echt voor elke foto moet ik het contrast en sowieso de kleuren aanpassen. Dit is toch echt wel nog steeds een zwaar minpunt van deze telefoon. Gevoelsmatig is het niet anders dan een upgescalede webcam uit het jaar 2000.

Edit: m.b.t. die patch, het is toch alleen cab op telefoon installen, rebooten en testen neem ik aan?
Mee eens, de camera stelt echt teleur, een W800i van SE maakt echt veeeel betere foto's. Patch is installeren op je phone en even softresetten ja....

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

quote:
jedego schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:48:
[...]

Ik heb het even onderzocht, en ben er achter gekomen dat het een service van microsoft is! Ik heb geen zin om hun hele policy door te lezen, maar je mag er vanuit gaan dat zo'n bedrijf toch niet al te gekken dingen zal gaan doen met je gegevens.

Verder vroeg ik mij af of het mogelijk is om een snelkoppeling te maken is om opdracht te geven dat het programma'tje zijn gegevens mag uploaden. Dan zou ik deze in het startmenu kunnen zetten.

Waar heb jij gezien dat het een service van Microsoft is? Op de site van 1800message.com staat een aantal keer "Windows Mobile is a trademark of Microsoft Corporation." en wordt er door verwezen naar de Windows Mobile pagina van Microsoft, maar ik denk niet dat dit een service van Microsoft is!

Meer uit hun voorwaarden:

Motoblast, LLC does not use any of the information archived by your phone for any other purpose than displaying it back to you when you log into 1800message.com and providing context relavant ads to your content - as provided by Google. You may share Pictures, Voice Calls, Voice Notes with others by marking those items as "public". Other than those items you mark as "public", all other information is only viewable by you after logging into the 1800message.com site.

Communications from the Site

Special Offers and Updates
We will occasionally send you information on products, services, special deals, promotions. You can sign up for these emails from us on your Settings page.

Out of respect for your privacy, we present the option not to receive these types of communications. Please see the “Choice and Opt-out.”

Newsletters
If you wish to subscribe to our newsletter(s), we will use your name and email address to send the newsletter to you. Out of respect for your privacy, we provide you a way to unsubscribe. Please see the “Choice and Opt-out” section.

Personally identifiable information:
We DO NOT Share Personally Identifiable Information with Third Parties

Al met al lijkt het mij een redelijk betrouwbare zaak. Ze hebben natuurlijk de gebruikelijke nieuwsbrieven en productinfo mails die elke site heeft maar daarvoor kun je je uitschrijven.
Verder lijkt het erop dat ze verdienen aan de Google Tekst advertenties die je te zien krijgt als je op jouw pagina bent ingelogd. Ik ga het in ieder geval nog wat langer uitproberen.

Inmiddels heb ik wel gehoord dat je om gesprekken fatsoenlijk op te nemen gebruik moet maken van je luidspreker-modus. Als je dat niet doet hoor je de 'andere kant' heel zacht en jouw eigen stem normaal.

1-2tje wijzigde dit bericht 10-04-2006 17:11 (4%)

Maar eigenlijk Maciej
Reg. datum: 10 februari 2002

Hmm.. sinds vanmiddag reageert m'n M3000 niet meer op t touchscreen :s heeft iemand dit al een keer gehad? ik ga maar een hardreset proberen en/of meteen nieuwe Qtek firmware.
//

Na een hard reset kan ik em nu ook niet meer uitlijnen :/ Wat zal ik nu doen? de telefoon is wel verzekerd. Ik ga ff lezen of dat ook voor dit soort dingen is.

Voor een leek is hij nu iig wel kapot. :( :'(

Maciek wijzigde dit bericht 10-04-2006 18:58 (40%)

Don't even think about it.

Reg. datum: 15 oktober 2002

mss valt het wel gewoon onder de garantie.
Goo goo g'joob

Dan zou ik allereerst maar eens een hard reset proberen of hem flashen met de Orange firmware. Vergeet alleen niet dat de kans bestaat dat je niet door het configuratiescherm heen komt. Als je aanspraak moet maken op je garantie kun je dit ook beter doen met een Orange ROM.

Edit: Je hebt ondertussen dus een hard reset uitgevoerd zie ik na het lezen van je edit.

Eggy wijzigde dit bericht 10-04-2006 19:02 (15%)

Reg. datum: 27 september 1999

quote:
DeOS schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:55:
[...]

MDA vario beschikt hier inderdaad standaard niet over (met de standaard ROM). Dit is echter zelf doormiddel van een patch wel te activeren. Of natuurlijk door er een andere (engelstalige) ROM er op te zetten van Qtek of I-Mate. Zelf vind ik het niet lekker werken, k gebruik veel liever het toetsenbord (maar das persoonlijk i guesss.... ;) ).

Thanks voor deze uitleg. Tja, ik gebruik nu al vier jaar een Palm (IIIc) en ben niet anders gewend. En voor invoer van enkele (hooguit 5) woorden bijvoorbeeld in de agenda lijkt handschrifherkenning mij handiger en sneller werken dan elke keer dat toetsenbord te voorschijn te trekken.
Ja, ik had nu ook al begrepen dat dit euvel valt te verhelpen door een andere ROM erop te zetten. Groot nadeel daarvan vind ik toch wel dat mijn garantie vervalt (CID lock moet er eerst af). Daarom ben ik érg geïnteresseerd in die patch die je noemt. Kun je mij alsjeblieft een tip geven waar ik die kan vinden?
Maar eigenlijk Maciej
Reg. datum: 10 februari 2002

Ja ik kan nu iig niets meer met m'n toestel. Wel vreemd. Ben er zuinig op en heb op mn werk vandaag ook geen vreemde dingen gedaan.
Nu ff uitzoeken wat verstandiger is. Bij de orange shop :? of verzekering bellen, dan heb ik binnen 4 uur een leentoestel en regelen hun de rest.

//Verzekering kost me sowieso ¤25 euro aan eigen risico :r
Ik stuur mn moeder morgen wel langs de Orange shop ;) Kan evt. altijd nog m'n verzekering bellen.

Maciek wijzigde dit bericht 10-04-2006 19:22 (27%)

Don't even think about it.

Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
tallstoi schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:05:
[...]Thanks voor deze uitleg. Tja, ik gebruik nu al vier jaar een Palm (IIIc) en ben niet anders gewend. En voor invoer van enkele (hooguit 5) woorden bijvoorbeeld in de agenda lijkt handschrifherkenning mij handiger en sneller werken dan elke keer dat toetsenbord te voorschijn te trekken.
Ja, ik had nu ook al begrepen dat dit euvel valt te verhelpen door een andere ROM erop te zetten. Groot nadeel daarvan vind ik toch wel dat mijn garantie vervalt (CID lock moet er eerst af). Daarom ben ik érg geïnteresseerd in die patch die je noemt. Kun je mij alsjeblieft een tip geven waar ik die kan vinden?
Zoek even op "Recognizer (input)" in de startpost. En de handschrift herkenning is bij palm iets beter dan in windows mobile volgens mij. Maar k heb geen vergelijkingsmateriaal so can't say.... :z

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Phone Addicted

Wat is de laatste qtek wwe rom? Want ik zie door de bomen het bos niet meer, en ik wil hem dus een update geven. Ik zoek dus niet de nederlandse maar de nieuwste engelse rom. Ik ga zo nog even xda onder de loep nemen :P
quote:
Schonfeld schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:59:
[...]

je oomgeving is bepalend voor je fix tijd (tijd tot een positiebepaling)
als je de adapter in openlucht, zonder bomen huizen endergelijke neerlecht, dan zal hij sneller een fix hebben dan wanneer je em in een smalle steeg onder je bestuurdersstoel hebt.
wat wil ik hiermee zeggen: ja het is normaal dat het soms lang duurt
de tijden zijn verschillend per gps-unit dus kijk voor aanschaf in handleiding (hot-fix etc)
advies: plaats em voor bij de ventilatie van je voorraam, hier zal de gps-unit in de meeste gevallen het snelste een fix vinden
fijn dat je mijn verhaaltje onsamenhangend vind, maar ik krijg gewoon zelfs in de buitenlucht ding in mijn hand op een groot plein in eindhoven geen GPS signaal, 15 minuten lang niet. terwijl ik hier alleen nog maar positieve dingen gelezen heb over de AD-300 dus ik vraag me af of dat ding misschien stuk is ofzo...
Goo goo g'joob

@DaannO

Je kunt hem ook terugvinden in het overzicht op mijn forum. Staan alle officiële WWE en NL ROMs verzameld.

http://www.smarter-phones.com/phpBB2/dload.php

Phone Addicted

quote:
Eggy schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:49:
@DaannO

Je kunt hem ook terugvinden in het overzicht op mijn forum. Staan alle officiële WWE en NL ROMs verzameld.

http://www.smarter-phones.com/phpBB2/dload.php
Super dat zocht ik! Bedankt.
Titanium

Eggy, ik zag dat er een nieuwe ROM uit was? 2.18? Is daar veel anders dan in 2.17?

Ga m iig effe installeren om te checken of dat mijn Wifi problemen oplost.

Schaamteloze spam: Mijn iPhone Apps

Voor diegene die het batterij-icoontje wegwillen uit de startbalk in de nieuwe ROMs en weer gewoon de tijd op die plaats willen:

http://img441.imageshack.us/img441/9458/time2jz.gif
(nadeeltje: het 'luidsprekertje wordt overlapt, maar is wel nog aanteklikken)

Het is een programmaatje van Levenum van XDA-developers _/-\o_

Phone Addicted

quote:
depl0y schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:31:
Eggy, ik zag dat er een nieuwe ROM uit was? 2.18? Is daar veel anders dan in 2.17?

Nja maar deze is alleen nederlands en dat wil ik nou net weer niet.
Titanium

Meh, ook mijn wifi problemen zijn niet opgelost :(... too bad, back to english ;)

Schaamteloze spam: Mijn iPhone Apps

Reg. datum: 17 juni 2000

Een klasgenoot heeft eventjes wat voor - na fofo's geupped om zijn resultaat te tonen.
http://www.netripper.nl/~...06-04-10_vario_cam_patch/

Alleen qua overbelichting is er een vooruitgang, hoewel foto's nu soms wat te donker zijn (heb ik nu ook)
Goo goo g'joob

quote:
depl0y schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:31:

Ga maar uit van (zo goed als) niets.

quote:
1-2tje schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:37:
Voor diegene die het batterij-icoontje wegwillen uit de startbalk in de nieuwe ROMs en weer gewoon de tijd op die plaats willen:

[afbeelding]
(nadeeltje: het 'luidsprekertje wordt overlapt, maar is wel nog aanteklikken)

Het is een programmaatje van Levenum van XDA-developers _/-\o_
Weet iemand toevallig ook of dit tegelijkertijd het Magic Button probleem verhelpt waarbij deze een half icoontje overlapt in taskbar terwijl je het today scherm bekijkt?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: