Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 september 2002

quote:
cvsw123 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:01:
[...]

Volg eens dit draadje: http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=45123
Halverweg staat een link om Signed_CameraPatch_OV9650.sa.CAB te downloaden (moet je wel geregistreerd zijn, maar dat kost niks). Maak eerst een foto, installeer dan deze cab, en maak gauw weer dezelfde foto. En sta versteld van het verschil (althans bij mij was het een wereld van verschil). Volgens de discussie op dit forum werkt hij niet op alle wizards even goed, maar ik zou zeggen: proberen!

Die patch heb ik ook geinstalleerd en het scheelde echt noemenswaardig veel. (Helaas ben ik de voor-na foto's kwijt, dus ik kan geen referentie materiaal aandragen)
[Edit]
Deel 10 alweer, damn wat gaat het snel zeg! :)

Bebob_NL wijzigde dit bericht 09-04-2006 12:48 (5%)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Goo goo g'joob
Reg. datum: 13 september 2003

quote:
depl0y schreef op zondag 09 april 2006 @ 12:45:
Kan ik mijn Vario ook updaten met "RUU_Prodigy_2170702_217_20710_TMO_US.exe" Hij geeft dan wel aan dat het een ander model telefoon is, namelijk een prodigy, maar hij staat wel in de Wizard map met ROMS op xda.
Wanneer je een Nederlandstalige Vario in je bezit hebt niet vanwege de CID lock.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

The World Is Mine!
Reg. datum: 19 september 2001

Iemand die mij kan vertellen waarom ik wel via active sync bestanden van mijn pc naar mijn Wizard kan sturen en niet andersom? Dmv van verkennen sleep ik bestanden naar mijn pc, deze begint vrolijk met het kopieren (voortgang is te zien) echter komt er niks op mijn pc :(

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Use the FAQing SEARCH!
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
Appie_NL schreef op zondag 09 april 2006 @ 12:48:
[...]

Die patch heb ik ook geinstalleerd en het scheelde echt noemenswaardig veel. (Helaas ben ik de voor-na foto's kwijt, dus ik kan geen referentie materiaal aandragen)
[Edit]
Deel 10 alweer, damn wat gaat het snel zeg! :)

Hier voorbeeld van de patch (eigen foto's):

Voor patch:
Plaatje op imageshack (popups!)

Na patch:
Plaatje op imageshack (popups!)

AMD64 3500+ Venice | Asus A8N-E | 2x Kingston 1024MB 400MHz DDR CAS 2 @ Dual Channel | Sapphire ATI Radeon x800 GTO2 DDR3 | IIyama VisionMaster 400 - 17" Screen | 72Gb WD Raptor + 200GB Samsung HD | Tagan TG480-U22 480W | Onboard AC97

Reg. datum: 30 mei 2002

Ik heb op mijn Vario een map met allemaal foto's staan, maar ik krijg ze niet op mijn PC :( Als ik met activesync naar de Vario ga, en daar kopieeren kies. En daarna op mijn PC plakken. Zie ik het kopieer scherm, maar de foto's staan er daarna nog niet op :'( Iemand een idee hoe ik de foto's wel op de PC krijg?

Wait...what?

quote:
depl0y schreef op zondag 09 april 2006 @ 12:20:
[...]
Dat exacte probleem heb ik ook!

[...]

Ik heb geen firewalls draaien, niet in mijn router of op mijn PC. Het syncen via kabel enzo gaat allemaal goed. Maar het lijkt er op alsof mijn Wifi na 5 seconden gewoon uitvalt, terwijl hij wel gewoon connected is (zegt ie).

- Ik heb Mixed mode geprobeerd, ook B only en G only
- snelheid naar 11mbit beperken geprobeerd,
- Ander kanaal geprobeerd, ook dynamisch kanaal geprobeerd.
- encryptie op WPA-PSK
- encryptie op WEP,
- encryptie uit
- Hard reset
- Soft reset
- Complete reset dat alle data gewist wordt.

Ik wordt er helemaal gek van, als ik mijn WiFi uit zet en dan weer aan, dan doet hij het weer 5 seconden en daarna kapt hij er weer mee. Dit alles doe ik natuurlijk als er geen kabel aanhangt (want dan schakelt hij wifi uit?).

Heb nog geen andere rom geprobeerd, maar dat zou wel het laatste wezen wat ik wil proberen (want daarna moet ik m weer helemaal inrichten... of ik moet m effe backuppen).

heb je ook gekeken naar de 802.xx opties?
(iets met certificaten e.d).
En zo nee, zet dat eens uit dan.

het instellen van het draadloze netwerk is idd niet zonder frustraties.

Did you just get cockblocked by Bob Saget?
Al 54 deuren.

Reg. datum: 29 augustus 2001

Heeft iemand anders toevallig hier ook resco file explorer 5.35 draaien. Ik heb namelijk het probleem dat ik niet een foto of mp3 vanaf een network share kan afspelen. dan krijg ik de melding This parameter is incorrect.

kopieer ik hem lokaal dan speel hij hem wel af.

Tranzy wijzigde dit bericht 09-04-2006 15:07 (11%)

i7 920 @ 3.25Ghz | P6T Dlx | Sapp. 4870X2 | Corsair 6* 2GB DDR3-1600 | VEL.RAPTOR 150GB | RAPTOR 150GB | WD Cav 750GB | WD MYBOOK 1TB | X-FI MUSIC | DELL 2407WFP | VISTA ULT. UK | Full Specs

Reg. datum: 05 november 2000

quote:
Roy1985 schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:55:
Ik heb op mijn Vario een map met allemaal foto's staan, maar ik krijg ze niet op mijn PC :( Als ik met activesync naar de Vario ga, en daar kopieeren kies. En daarna op mijn PC plakken. Zie ik het kopieer scherm, maar de foto's staan er daarna nog niet op :'( Iemand een idee hoe ik de foto's wel op de PC krijg?
Als ze niet op je sdkaartje staan, kan je bij activesync in de opties aangeven dat je bestanden wilt synchen, dan gooit ie het automatisch op je pc.

Reg. datum: 05 november 2000

quote:
Osdorp-Dude schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:47:
[...]

Hier voorbeeld van de patch (eigen foto's):

Voor patch:
[afbeelding]

Na patch:
[afbeelding]
Ik vind het geen spannend verschil

Zeg maar Meik...

quote:
Fakir schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:24:
[...]
Ik vind het geen spannend verschil
Mwaaa...het blijft knudde natuurlijk, maar de witbalans en de belichting lijkt me een stuk beter. Witbalans boeit je misschien niet, maar het zorgt er wél voor dat je witte muren op het plaatje krijgt ipv blauwe of gele. En de belichting...tsja...het verschil tussen een lelijke uitgebeten plek waar je zelfs in Photoshop niets meer mee kan en een foto met herkenbare detail lijkt mij ook de voorkeur hebben. Evengoed hou ik het bij die 4 testfoto's die ik er mee heb gemaakt. Ik schiet betere plaatjes met mijn 4Mp cameraatje.

Team Short Way Down 2009 Net als de horizon, ben ik meer een concept dan een persoon in levende lijve...

+1 Inzichtvol
Reg. datum: 17 mei 2004

@depl0y Hé vervelend,...sorry dude, maar dan zou ik het echt ff niet weten!
Je hebt alles geprobeerd (op een andere rom na dan) waar ik ook aan zou denken.

Ik zou serieus een andere ROM erop gooien, toch niets te verliezen, met Sprite kan je de boel backupen

Burton '08 - '09, Backside 720º, Ladies, why aren't you riding?‏
  Macbook Pro + iMac   Waiting for Snow Leopard....

Cyberdyne Systems
Reg. datum: 25 december 2002

2 dingen:
1. Je draagt een telefoon niet aan je broekriem
2. Je draagt een telefoon NIET aan je broekriem

Waarom zit er dan een broekriemclip aan de standaard houder? Goede vraag, men neme:
1. Stanleymes
2. Snijd het stiksel om de broekriemclip door
3. Buig de clip aan de kant
4. Pak een kniptang en knip het "leren" afdeksel tot de popnagel door
5. Knip de popnagel door
6. Verwijder de broekriemclip en dek het gat op een nette manier af

Ik heb gaffertape gebruikt, ga ik nog wel eens vervangen maarja het is nu harstikke hip dus mischien laat ik het wel zitten.

http://www.xs4all.nl/~rogierg/images/broekriemclip=exit.jpg

Terminator_T100 wijzigde dit bericht 09-04-2006 18:41 (7%)

42 - the answer to life, the universe, and everything?

Reg. datum: 24 januari 2003

quote:
Terminator_T100 schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:39:
2 dingen:
Tja, met dit soort formaten ben je al snel genoodzaakt je PDA buiten je broekzak te dragen. Deze PDA valt dan nog wel mee maar in de toekomst denk ik niet dat je deze dingen nog in je broekzak kwijt kunt. Ik ben van plan (zodra ik de telefoon binnenheb binnen 10 dagen) de telefoon in de binnenzak van mijn jas te stoppen maar in de zomer is dat ook niet echt de oplossing met het mooie weer of wanneer je in een club staat. We zouden er een trend van moeten maken dat we die dingen gewoon aan een keycord om de nek hangen ;)

Zeg maar Meik...

quote:
DJMurtz schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:50:
[...]
We zouden er een trend van moeten maken dat we die dingen gewoon aan een keycord om de nek hangen ;)

En dan zijn er mensen die roepen dat je met dat ding aan je broek voor lul loopt... ;)

Ik draag 'm lekker aan de broekriem, whatever. Alleen vreselijk knudde dat dat ding geen vergrendeling heeft, zoals het riemtasje dat ik voor mijn 6310 had. Die had een drukknoopje/klitteband en kon op die manier onmogelijk eraf vallen. Die van mij is nu al 3x gestuiterd. En nee...ik ga 'm niet in mijn zak dragen. Dat vind ik lastig en kan mi nooit goed zijn voor het keyboardmechanisme. Dat kan namelijk (deels) openschuiven in je zak en als je gaat zitten of hurken heb je weer kans dat er vreemde (als in: waar het niet voor ontworpen is) krachten op dat mechanisme komen.

Ik bergijp dat het niet cool is om met een telefoon aan je broek te lopen, maar ja...ik heb zoveel persoonlijkheid...maakt voor mij niet uit... 8)

Team Short Way Down 2009 Net als de horizon, ben ik meer een concept dan een persoon in levende lijve...

@ Sagi

Ik heb hetzelfde als dat jij hebt, maar ik heb t opgelost door gewoon een nieuwe GPRS/Whatever verbinding aan te maken met alle standaard instellingen (dus nog geen nummers ingevoerd enzo). En sinds dien heb ik er geen last meer van

Maar, ik heb wel een ander probleem, ik heb m nu 2 weken ofzo, en vanmiddag werd opeens mn gesprek onderbroken (was wel een lang gesprek, 13m, wat voor mijn doen lang is) en sindsdien belt ie niet meer... ik krijg 3 korte tonen als ik probeer te bellen. Tis een MDA Vario, op een T-Mobile Flex 20 abo, en ik heb al een softreset geprobeerd, en ik hardreset m liever niet, totdat het echt niet anders kan.

PS: Ik heb 1 dode pixel (lijkt me onbelangrijk, mjah, kzal t maar zeggen), en als ik me voor My T-Mobile probeer aan te melden zegt ie dat mn nummer (nog) geen T-Mobile nummer is.

PPS: Als ik mezelf vanaf de huistelefoon probeer op te bellen doet ie het wel gewoon :S

Titanium

quote:
Underworld schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:27:
@depl0y Hé vervelend,...sorry dude, maar dan zou ik het echt ff niet weten!
Je hebt alles geprobeerd (op een andere rom na dan) waar ik ook aan zou denken.

Ik zou serieus een andere ROM erop gooien, toch niets te verliezen, met Sprite kan je de boel backupen
Andere ROM helpt ook niet :( het lijkt een soort van compatibility probleem te zijn, icm mijn router. Aan een andere wireless router gaat het al een stuk beter. Raar. Wordt er een beetje moe van.

Schaamteloze spam: Mijn iPhone Apps

Reg. datum: 15 mei 2003

quote:
Terminator_T100 schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:39:
2 dingen:

Je vergeet nog een ding:

3. Je draagt een telefoon niet aan je broekriem

:p

+1 Inzichtvol
Reg. datum: 17 mei 2004

@Terminator_100

ik vindt dit er persoonlijk veel mooier uit zien :S

http://xs70.xs.to/pics/06094/hoesje2.JPG

Burton '08 - '09, Backside 720º, Ladies, why aren't you riding?‏
  Macbook Pro + iMac   Waiting for Snow Leopard....

Reg. datum: 19 januari 2004

Dan moet je natuurlijk wel zo'n hoesje hebben ;)

Reg. datum: 06 maart 2003

quote:
SjRD schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:03:
Heeft iemand dit al opgelost: Teh Perv in "HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA V..."

Ik heb dit probleem ook. Er stond volgens mij (weet het niet zeker) bij netwerkkaarten bij vervindingen bij 1 van de netwerkkaarten een ip adres en die is nu weg. Maar weet niet bij welke dit stond en wat erstond.

Iemand dit mij kan helpen?
Iemand?

Titanium

quote:
YellowCube schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:58:
[...]

heb je ook gekeken naar de 802.xx opties?
(iets met certificaten e.d).
En zo nee, zet dat eens uit dan.

het instellen van het draadloze netwerk is idd niet zonder frustraties.
Hmmm, die functie is wel aangevinkt, maar ook grayed out. Dus of ie nou aan staat weet ik niet.

Vage shit :(, die stomme verbinding valt elke keer na 10 sec uit. :(

Schaamteloze spam: Mijn iPhone Apps

Reg. datum: 06 september 2004

quote:
Underworld schreef op zondag 09 april 2006 @ 20:35:
@Terminator_100

ik vindt dit er persoonlijk veel mooier uit zien :S

http://xs70.xs.to/pics/06094/hoesje2.JPG
Hoe zou je hieraan kunnen komen.

Reg. datum: 14 januari 2006

Beste Medegebruikers,

Ik ben het plakbandje op mijn stylus beu!
Godzijdank zat er een reserve stylus bij, maar dat dat ding zo snel al los zou gaan zitten had ik nooit verwacht. Nou heb ik wel gelezen dat je hem open kan schoeven en hem klem kan zetten, maar is er ook een uitvoerige "manual" van?

Ik heb mijn telefoon bij Orange verzekerd dus ik weet wel dat hij gerepareerd kan worden, maar wil hem niet een week kwijt zijn.

Grtz,

b_heerkens wijzigde dit bericht 10-04-2006 00:14 (2%)
Reden: spelfout

Eddie, if you don't stop talking like a bitch, I'm gonna slap you like a bitch

Goo goo g'joob
Reg. datum: 13 september 2003

@b_heerkens

Waarschijnlijk heb je hier wel wat aan:

http://www.smarter-phones.com/phpBB2/viewtopic.php?t=177

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Phone Addicted

Ik heb net even de nieuwe spb pocket plus erop gegooid en er zijn een paar nieuwe leuke functies bij gekomen. Hij werkt veel lekkerder en beter en je kan nog meer zelf instellen. Een aanrader.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: