Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 januari 2003

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar T-Mobile waarbij ik de vraag stelde of er in de toekomst een ROM update beschikbaar zou worden omdat de huidige versie ver achter ligt op de versies van andere aanbieders. Vandaag kreeg ik als reactie

'U geeft aan dat u graag een nieuwe ROM versie wilt gebruiken voor uw T-Mobile MDA Vario maar dat de versies die u aantreft via T-Mobile niet overeenkomen met de versies bij andere aanbieders. Wij sturen daarom uw melding door aan onze afdeling Technische Ondersteuning. Een mederwerker van deze afdeling zal binnenkort contact met u opnemen.'

Ben benieuwd...

www.fon.com
Reg. datum: 20 mei 2003

Kan het kloppen dat het progje ammar_Wireless_Today_Plugin.cab niet werkt met de T-mobile ROM. Ik heb de .cab geinstalled in in mijn Today scherm het vinkje voor Wireless aangezet. Maar helaas krijg ik hem niet te zien.

Verder kan ik geen .cab file vinden van het .Net 2.0 framework. Ik wil namelijk een progje installen welke dit framework gebruikt. Nu heb ik alleen voorlopig geen activesync bij de hand. Dus daarom ben ik op zoek naar een .cab file van het framework.

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Wait...what?

quote:
wes- schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:13:

Voor het weer gebruik ik Pocketweather 1.3.3

geweldig programma moet ik zeggen.

Did you just get cockblocked by Bob Saget?
Al 54 deuren.

Reg. datum: 24 januari 2003

Ik krijg die email synchronisatie maar niet voor elkaar...

Mijn outlook indeling ziet er zo uit:

http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=402786

Mijn Pocket outlook op de Vario is precies hetzelfde ingedeeld. Zelfde mappen & mapnamen. Hij doet echter alleen de Personal Folders map synchroniseren. De andere mappen kan ik ook niet in de opties aanvinken (ze staan er gewoonweg niet bij)... Is dit een beperking van activesync? En zijn er in dit geval andere sync tools die dit kunnen oplossen? Alvast bedankt!

Reg. datum: 27 maart 2001

quote:
DJMurtz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:55:
Ik heb gisteren een mail gestuurd naar T-Mobile waarbij ik de vraag stelde of er in de toekomst een ROM update beschikbaar zou worden omdat de huidige versie ver achter ligt op de versies van andere aanbieders. Vandaag kreeg ik als reactie

'U geeft aan dat u graag een nieuwe ROM versie wilt gebruiken voor uw T-Mobile MDA Vario maar dat de versies die u aantreft via T-Mobile niet overeenkomen met de versies bij andere aanbieders. Wij sturen daarom uw melding door aan onze afdeling Technische Ondersteuning. Een mederwerker van deze afdeling zal binnenkort contact met u opnemen.'

Ben benieuwd...
Ik heb denk ik 3 weken geleden gesproken met de after-sales afdeling van t-mobile omdat mijn toestel retour ging voor reparatie. Het schijnt dat ze wel werken aan een rom-update!:D

Goo goo g'joob
Reg. datum: 13 september 2003

quote:
davhor schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:27:
Kan het kloppen dat het progje ammar_Wireless_Today_Plugin.cab niet werkt met de T-mobile ROM. Ik heb de .cab geinstalled in in mijn Today scherm het vinkje voor Wireless aangezet. Maar helaas krijg ik hem niet te zien.

Nope, helaas werkt dit alleen in combinatie met een AKU 2.0 ROM.

quote:
Verder kan ik geen .cab file vinden van het .Net 2.0 framework. Ik wil namelijk een progje installen welke dit framework gebruikt. Nu heb ik alleen voorlopig geen activesync bij de hand. Dus daarom ben ik op zoek naar een .cab file van het framework.
Ik heb een tijdje geleden ook gezocht of deze bestond, ik heb hem toen niet kunnen vinden :(

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

www.fon.com

Thx....Eggy

Ik ga in mijn avonduren ook maar eens wat progjes proberen te maken. Eerst maar eens kijken waar een beetje vraag naar is. Dan ga ik eens kijken of het lukken wil. Windows programma's zijn geen probleem. Windows mobile zal voor het eerst zijn....

Reg. datum: 12 februari 2002

Ik probeer gmail werkend te krijgen op de Qtek 9100 van me pa.
Verzenden van mail lukt wel, echter het postvak in blijft mooi leeg wat ik ook doe.

Wait...what?

quote:
Vincentio schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:39:
Ik probeer gmail werkend te krijgen op de Qtek 9100 van me pa.
Verzenden van mail lukt wel, echter het postvak in blijft mooi leeg wat ik ook doe.

als je alleen de berichtkoppen ophaalt, verdwijnen deze op je Qtek weer uit je Postvak In zodra je op je pc de berichten van je GMail gaat lezen.
Misschien zit het 'probleem' daar?

Did you just get cockblocked by Bob Saget?
Al 54 deuren.

www.fon.com

Heb het één en ander gevonden voor .Net.

Ik heb een aantal .cab files, weet alleen niet welke ik nodig heb. Hieronder een opsomming:
- NETCFv2.ppc.armv4.cab
- NETCFv2.wce5.armv4i.cab
- NETCFv2.wm.armv4i.cab
- NETCFv2.wce5.mipsii.cab
- NETCFv2.wce5.mipsiv.cab
- NETCFv2.wce5.sh4.cab
- NETCFv2.wce5.x86.cab

Ik weet niet of de juiste erbij zit. Maar dit is wat ik mijn dirs op mijn ontwikkel pc heb staan. Iemand een idee?

Reg. datum: 15 mei 2002

Vandaag eindelijk een bluetooth gps receiver aangeschaft. Het is het model "Slim" van het merk Fortuna. SirFIII dus ik had hoge verwachtingen. Die zijn meer dan uitgekomen!

Als ik de Slim aanzet (schakelaar op on; is dat een cold start?) dan duurt het hooguit 5 seconden tot deze een fix heeft, en dat binnen bij het raam! Vanmiddag tijdens een testwandelingetje door de stad had TomTom vrijwel constant 9 satellieten in zicht. De boel was zo nauwkeurig dat ik bijv op een groter kruispunt op het scherm precies zag hoe ik overstak. En ik werd soms via de smalste paadjes gedirigeerd tijdens een wandelroute. Geen spijt dus van de aankoop. _/-\o_ De Qtek heeft daarbij hooguit 5 seconden nodig om een nieuwe route te berekenen indien nodig (overgeklokt naar 240 MHz).

De gps-muis zou ook DGPS en WAAS ondersteunen, ter verhoging van de nauwkeurigheid. Ik vraag me af of dat, net als satellieten, automatisch wordt opgepikt (Nederland heeft 3 DGPS-stations). Helaas geeft TomTom alleen satellieten aan dus ik weet niet zeker of het werkt. Weet iemand toevallig een programma dat alle gps-informatie uitgebreid weergeeft?

De gps-muis heeft standaard de ingebouwde pincode "0000". Dit zou ik wel willen veranderen, maar ik heb geen idee hoe. Ik heb er geen software voor.

AgentSmith wijzigde dit bericht 14-04-2006 18:18 (42%)

Reg. datum: 21 februari 2001

Ik ben al een aardige tijd bezig met het werkend krijgen van de WiFi-verbinding van de Hanze Hogeschool Groningen. Er moet hiervoor een certificaat geinstalleerd worden, maar blijkbaar weet de MDA Vario niet hoe er met dit certificaat omgegaan moet worden..

Heeft iemand dit toevallig al werkend gekregen?

Alles kitz?
Reg. datum: 25 maart 2004

Weet iemand nog een site waar je de MDA Vario voordelig met abbo (1jr) kan bestellen? :)

nlboy wijzigde dit bericht 14-04-2006 19:51 (4%)

Reg. datum: 24 maart 2003

quote:
davhor schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:04:
Heb het één en ander gevonden voor .Net.

Ik heb een aantal .cab files, weet alleen niet welke ik nodig heb. Hieronder een opsomming:
- NETCFv2.ppc.armv4.cab
- NETCFv2.wce5.armv4i.cab
- NETCFv2.wm.armv4i.cab
- NETCFv2.wce5.mipsii.cab
- NETCFv2.wce5.mipsiv.cab
- NETCFv2.wce5.sh4.cab
- NETCFv2.wce5.x86.cab

Ik weet niet of de juiste erbij zit. Maar dit is wat ik mijn dirs op mijn ontwikkel pc heb staan. Iemand een idee?
Volgens deze post heb je de 3e van boven (NETCFv2.wm.armv4i.cab) nodig. Daar staat ook een linkje naar de cab-file, maar als ik die gebruik krijg ik en .wm bestand. Wellicht dat je die moet hernoemen, maar dat heb ik niet getest...

Reg. datum: 05 juli 2002

Sinds 2 dagen ben ik ook de gelukkige bezitter van een Qtek 9100, ben er leuk mee aan het experimenteren er is echter 1 ding wat ik maar niet voor elkaar krijgt: wireless activesync!

Ik heb gelezen dat je sinds ActiveSync 4.0 (ik gebruik 4.1) geen wireless verbinding meer kan maken met ActiveSync, maar dat er een soort work-around was door een VPN verbinding te maken. Ik krijg die VPN verbinding maar niet voor elkaar, ik heb alles gedaan wat hieronder beschreven staat, maar krijg telkens dat ik naam/wachtwoord moet controleren (en die zijn 100% goed).

quote:
Dit is vrij gemakkelijk. Ik leg het even uit voor windows XP (in het engels).
1. Ga naar network connections
2. Kies 'Create a new connection'
3. Ga voor 'set up an advanced connection' -> NEXT
4. Kies 'Accept incoming connections' -> NEXT
5. Laat alle vakjes voor COM poorten etc. staan zoals ze staan -> NEXT
6. Kruis het vakje voor 'Allow incoming vpn connections' aan -> NEXT
7. Check de users die mogen connecten aan -> NEXT -> NEXT -> FINISH.

Dat was het voor XP. Op de pocketpc :
1. Ga je naar network connections,
2. Kies je voor 'Add a new VPN server connection'.
3. Vul je hostname of IP adres in, en kies voor IPSec/L2TP, dan next.
4. Kies voor 'A pre-shared key', en vul een key in naar keuze, bv. 12345678.
5. Vul je username op de XP pc in, en je paswoord.
Finish
Synchroniseren jullie wireless? En zo ja, hoe doe je dit?

Reg. datum: 31 maart 2005

quote:
nlboy schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:50:
Weet iemand nog een site waar je de MDA Vario voordelig met abbo (1jr) kan bestellen? :)

Ik heb 'm besteld bij GSMeasy (.nl) - voor 21 euro met een 1 jarig T-mobile flex 30 en PIT. Via belnu kun je 'm ook goedkoop krijgen, let er wel op dat hier het nummer porteren vreemd genoeg ongeveer 20 Euro kost nl 10 euro voor T-mobile en 10 voor Belnu. Zekers dat eerste is vreemd, want T-mobile rekent hier geen kosten voor.

Edit: volgens mij is dit overigens off-topic. In de begin post wordt aangegeven dat dit forum alleen op de hardware focussed

wildcheese wijzigde dit bericht 14-04-2006 20:44 (12%)

Alles kitz?
Reg. datum: 25 maart 2004

quote:
wildcheese schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:41:
[...]

Ik heb 'm besteld bij GSMeasy (.nl) - voor 21 euro met een 1 jarig T-mobile flex 30 en PIT. Via belnu kun je 'm ook goedkoop krijgen, let er wel op dat hier het nummer porteren vreemd genoeg ongeveer 20 Euro kost nl 10 euro voor T-mobile en 10 voor Belnu. Zekers dat eerste is vreemd, want T-mobile rekent hier geen kosten voor.

Edit: volgens mij is dit overigens off-topic. In de begin post wordt aangegeven dat dit forum alleen op de hardware focussed

Oké bedankt! Verder gaan we 't over de Vario hebben. Ik ben zeer benieuwd. 8-)

Ow ja, dus met de nieuwste ROM-update van Qtek is de snelheid goed? Zodat de Vario met SPB Plus gewoon soepel loopt en de Bluetooth en WLAN werken goed. Heb ik dat goed? :)
En kan de Vario een 2 Gig mini SD-kaartje aan?

nlboy wijzigde dit bericht 14-04-2006 21:01 (18%)

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
DJMurtz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:55:

Ben benieuwd...
er is volgens mij toch nog steeds geen officiele rom-update van Qtek en i-mate: alle updates op XDA zijn geen officiele maar gemaakt door hobbyisten (overigens niks mee hoor, heb zelf zo ook ge-update)

john-hendriks wijzigde dit bericht 14-04-2006 21:12 (5%)

Reg. datum: 25 augustus 2005

Hey..

na alleen mar lezen en lezen kom ik mij pobleem niet tegen op het forum.

ik heb een vario (t-mobile) en wil een andere rom op zetten maar bij het updaten komt steeds een fout melding met "invalid vender id this uodate ulitily can not be used for you pda phone"

weet iemand wat ik verkeerd doe of ben vergeten

Groetjes

R,

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Revelino schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:18:
Hey..

na alleen mar lezen en lezen kom ik mij pobleem niet tegen op het forum.

ik heb een vario (t-mobile) en wil een andere rom op zetten maar bij het updaten komt steeds een fout melding met "invalid vender id this uodate ulitily can not be used for you pda phone"

weet iemand wat ik verkeerd doe of ben vergeten

Groetjes

R,
Ja, je hebt er een van T-Mobile. Die zijn standaard CID gelocked. Voor unlocken moet je btw niet hier zijn want dat is illegaal. (Maar er zijn wel goedwerkende unlockprogjes!)

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Sapphire 4830 512DDR3 @ 675/1000- Samsung Syncmaster 940BW

Reg. datum: 25 augustus 2005

thnxx :-D
quote:
SMulTiE schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:29:
[...]

Ja, je hebt er een van T-Mobile. Die zijn standaard CID gelocked. Voor unlocken moet je btw niet hier zijn want dat is illegaal. (Maar er zijn wel goedwerkende unlockprogjes!)

Reg. datum: 01 januari 2006

Om een andere rom te installeren moet je cid unlocken en dat is "zegt men" illegaal.

edit: he je was me voor

AZT3K wijzigde dit bericht 14-04-2006 21:33 (20%)

Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
Terminator_T100 schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:39:
2 dingen:
1. Je draagt een telefoon niet aan je broekriem
2. Je draagt een telefoon NIET aan je broekriem

Waarom zit er dan een broekriemclip aan de standaard houder? Goede vraag, men neme:
1. Stanleymes
2. Snijd het stiksel om de broekriemclip door
3. Buig de clip aan de kant
4. Pak een kniptang en knip het "leren" afdeksel tot de popnagel door
5. Knip de popnagel door
6. Verwijder de broekriemclip en dek het gat op een nette manier af

Ik heb gaffertape gebruikt, ga ik nog wel eens vervangen maarja het is nu harstikke hip dus mischien laat ik het wel zitten.

[afbeelding]

Wat een TOPlossing dit!!!
bedankt! Niet dat ik 'm nu altijd in dit hoesje duw maar als ik iets wilds ga doen is het perfect en hij is toch zeker wat kleinder zonder die belachelijke riemklip!!!

Greetz Thirteen

Reg. datum: 09 maart 2005

quote:
john-hendriks schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:12:
[...]

er is volgens mij toch nog steeds geen officiele rom-update van Qtek en i-mate: alle updates op XDA zijn geen officiele maar gemaakt door hobbyisten (overigens niks mee hoor, heb zelf zo ook ge-update)

Jawel hoor, er zijn officiele rom updates uit de 2.xx serie van:

I-mate, engels en andere talen
Qtek, engels en nederlands (en andere talen)
Orange, nederlands
Dopod, taiwanees
O2, engels

Je herkent ze aan het -ship in de bestandsnaam.
(daarnaast zwerven er ook geknutselde onofficiele roms rond)

T-mobile loopt zoals altijd wat achter, dus we moeten nog even wachten. Maar voor de Qtek-kers en M3000-ers onder ons is er al een nieuwe officiele NL 2.1x rom. :)

birdibird wijzigde dit bericht 15-04-2006 00:05 (3%)

Reg. datum: 07 maart 2006

quote:
john-hendriks schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:12:
[...]

Van de iMate Rom's weet ik het niet maar de Qtek Rom's zijn gewoon te downloaden op de sites van Qtek.nl en Qtek.be, je moet dan wel beschikken over een Qtek IMEI nummer. Het zijn dus wel officieel uitgegeven ROM updates.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: