quote:
Problem? schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:10:
Average teamrank is de (het

) gemiddelde teamrank
(rank in got dus)van alle users van 1
subteam.. Dus alle teamranks van alle users bij elkaar optellen, en dat gedeeld door het aantal users..
(joh!
)
En average rank is hetzelfde principe...
maar dan niet van de teamranks (van got dus) maar van de global ranks (van wp zelf)
zoiets dus?
quote:
En hoe bedoel je, wat maakt een team een team?
nou, hoe geef ik aan dat ik team ericaterpstra zit, en niet in teamplukvandepetteflat
quote:
Jape1985 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:46:
[...]
Ik vindt het er wel gaaf uitzien, als we op deze manier subteams kunnen maken

.
Moet er natuurlijk wel een leuke beschrijving e.d. per subteam komen, en een maximum ledenaantal. Misschien ook nog beperkingen hoeveel top50 mensen er in je subteam mogen, anders gaat het alsnog mis.
ik denk dat als je soort van controlle op teamgrotes wilt dat je het zo moet aanpakken dat je maar een max aantal % van de totale got keys per team mag hebben
dus stel 2% is maximaal aantal keys, dan:
got heeft 100.000.000 keys
subteams mogen dan max:
100.000.000 * 2% = 2.000.000 keys bevatten.
probleem zou dan zijn dat als je over het aantal keys heen pulsed er iemand (bijv. de persoon met de minste keys) uit het subteam geschopt word
het probleem waar je met een (elke) teamgrote begrenzing aanloopt is dat je dan altijd lui krijgt die met de perfecte combinatie op #1 willen komen.
als je aantal leden restrict op 10 (bijv) dan gaat de top10 bij elkaar in 1 team en staan daarmee op #1
als je het aantal keys begrenst (op percentage of totaal) dan zullen er mensen zijn die precies dat aantal keys pulsen, en bij elkaar gaan staan en zo op precies de max komen.
als je het op aantal top50 leden gaat doen zorgt een slim team dat ze xx mensen van net darabuiten nemen, en staan zo nog op #1.
BasieP wijzigde dit bericht 11-04-2006 20:06 (56%)