Gathering of Tweakers

Quicksearch
Member of Los Alcoholicos

quote:
MarkB schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:25:
Als OGR-25 is afgelopen zakt DPC dan voor die punten?
Ja, dat zal dan de 10.000 puntjes die we er nu voor hebben komen te vervallen. Als er mensen zijn die OGR "draaiden" en die actief willen meehelpen dan is het handig om te kijken waar dan nog een goede winst op te halen is.

Deze signature is om redenen geblokkeerd.

Switcht naar ander project

quote:
MarkB schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:25:
Als OGR-25 is afgelopen zakt DPC dan voor die punten?
ja, als OGR-25 uit de lijst wordt gehaald verliezen wij 10.000 punten. Echter Ars verliest er ook 9.997, Anandtech 9.989 dus je kunt niet spreken van een echt verlies ten opzichte van onze concurrenten.
Die 200% overkill bij dat project leverde uiteindelijk maar 3 punten op voor deze vault.

If at first you don’t succeed, skydiving is not for you.

quote:
Achgossiepossie.. O+

KPN sluit je af

Hmm, of ik kan niet terug rekenen van seconden naar uren of er is iets mis bij eulernet. Komen net een paar uur tekort voor nog een plek winst. Zijn nu maar 4 plekken gestegen ipv 5.

Er gaan toch nog steeds 3600s in een uur ...toch?

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Eulernet #2, Dimes #9, D2OL #17, OGR-24 #14, OGR-25 #187, RC5-72 #128, TSC #79, SZTAKI #9, eOn #18, MJ12 #14

lijkt me wel ja :P

________________-=Team ColdFusion=-______________
#1 F@H - #2 DPAD - #2 OGR25 - #3 R@H - #6 RC5 - #9 SoB

Tsja, "maar" 144 punten erbij _/-\o_

Maar het blijft jammer van de 36 die het er meer hadden kunnen (moeten?) zijn :'(

Distributed computing :Take control of your BOINC clients. Turbocharge EON

quote:
Grubeater schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:27:
[...]

Als je de smp client draait van F@H worden alle twee de cores benut, kijk daar dus even naar.
F@H is, zoals vrijwel alle andere projecten, een nuttig project, maar als je voor zo veel mogelijk vault-punten wilt gaan (en daar gaat dit topic toch over?) dan is het nou niet een project waar we echt opschieten met 0.18 punten per plaats winst en veel DPC-ers die er al aan meedoen :>

Kan iemand trouwens de data van dc-vault extraheren en loggen voor grafiekjes enzo.
We zijn echt goed bezig de laatste tijd en het zou mooi zijn om hiervan ook stats te bakken. :9

2 the resQ

Ja hoor. Stats over stats. Hoe verslaaf kan je zijn? 7(8)7 :P

specs
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #5
<-- het is nog zomer! (Thanx Dark Blue voor het icon)

quote:
Cow_tipping schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:55:
Kan iemand trouwens de data van dc-vault extraheren en loggen voor grafiekjes enzo.
We zijn echt goed bezig de laatste tijd en het zou mooi zijn om hiervan ook stats te bakken. :9
Ik ben bezig met stats over de vault, maar ook over de projecten die in de vault staan. Maar voordat ik iets toonbaars heb zijn we nog wel 2 weken verder vrees ik.

We zijn echt wel lekker bezig, op korte termijn gaan we plaatsen pakken bij een paar projecten die flink opleveren. Prognose voor de komende week is een kleine 700 punten erbij :9

The truth is out there

Ik ben ook al bezig met stats van de DC-Vault :)
Trouwens nog wat minder goed nieuws over mijn python script voor het sieven.
Hij lijkt het soms toch niet helemaal goed te doen.
Dus ik moet toch nog even wat langer testen, dit wordt ook nog eens bemoeilijkt doordat je met sieven niet altijd zeker bent van resultaat. Maar ach, gelukkig maakt hij toch altijd backups van de factor bestanden.
Maar hij lijkt soms teveel ranges te reserveren ofzo. (En dan heeft de windows versie ook nog een ongeidentificeerd probleem.)
Mocht je interesse hebben, ik heb een (jhaja python) script die de webpagina parsed en dit stopt in een sqlite3 database.

Balachmar wijzigde dit bericht 04-09-2008 15:49 (13%)

Systeempje Proud member of [DPC]Team_RC; Ballaida of Avalon in GuildWars

KPN sluit je af

quote:
DigiK-oz schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:33:
Tsja, "maar" 144 punten erbij _/-\o_

Maar het blijft jammer van de 36 die het er meer hadden kunnen (moeten?) zijn :'(
Ze komen er morgen alsnog hopelijk bij, zag net dat een test van >20uur (75511s) klaar was en het verschil met die boven ons is 15uur. Nu maar hopen dat de stats vannacht gedraait worden, wat soms wel eens 1 maal in de week gebeurd.

Eulernet #2, Dimes #9, D2OL #17, OGR-24 #14, OGR-25 #187, RC5-72 #128, TSC #79, SZTAKI #9, eOn #18, MJ12 #14

quote:
Balachmar schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:16:
Mocht je interesse hebben, ik heb een (jhaja python) script die de webpagina parsed en dit stopt in een sqlite3 database.
Intresse altijd! Ik doe e.e.a. zelf in ASP.NET en MSSQL, maar Python is redelijk te lezen en dus te converteren. Waarschijnlijk kan ik in ieder geval wat goede ideeën ermee opdoen qua database-opzet en natuurlijk parsing. En mijn motto in deze is : beter goed gejat dan slecht geschreven :)

Dus als je mij je script en eventueel je database-indeling kan mailen (zie profiel), heel graag!

Member of Los Alcoholicos

Zo te zien gaat het goed met eOn draaien onder Kubuntu naar een windows XP-proxy. :)

Deze signature is om redenen geblokkeerd.

quote:
Balachmar schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:16:

Ik zie net dat DC-Vault ook statistics aanbiedt in plain-text files, misschien handiger om deze te parsen? Dan loopt de boel niet naar de jeweetwel als ze de layout van de webpagina aanpassen.

Files kun je vinden door het woord stats achter de URL van de homepage te plakken.

EDIT: Zo te zien is er weer een DPC-er naar Eon gekomen : Broodspam _/-\o_

DigiK-oz wijzigde dit bericht 05-09-2008 10:19 (6%)

The truth is out there

quote:
DigiK-oz schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:09:
[...]

Ik zie net dat DC-Vault ook statistics aanbiedt in plain-text files, misschien handiger om deze te parsen? Dan loopt de boel niet naar de jeweetwel als ze de layout van de webpagina aanpassen.

Files kun je vinden door het woord stats achter de URL van de homepage te plakken.

EDIT: Zo te zien is er weer een DPC-er naar Eon gekomen : Broodspam _/-\o_
Die gebruikte ik al :)
Dus ik neem aan dat je niet echt een parser nodig hebt ;)
En voor de database heb ik gewoon een tabel gemaakt met dezelfde kolommen.
Mijn eesrte plaatjes heb ik al wel, maar dat zijn nog bijna rechte lijnen...
http://www.wligtenberg.nl/content/view/32/2/
Nu nog ff zorgen dat hij naast elke dag grabt ook elke dag de plaatjes upload.

Tielemans is ook lekker bezig met z'n VM op dimes :D

KPN sluit je af

En er komen vandaag nog iets van 5 of 6 VM's bij, het 4gig geheugen zitten nog lang niet vol hehe. Hoeveel mb geheugen per VM draai jij? Als ik het onder de 80mb zet lijkt het wel of de internetverbinding van die VM weg is, maar wel ip adres toegewezen, vaag. Heb ze zelf op 84mb draaien.

Heb denk ik ook een probleem, ik krijg op elke bak en in elke VM de melding "Destination host didn't reply" na een ping opdracht. Zien er meerdere die dit hebben? Ik heb dus ook de fout zoals hier beschreven. Punt 5 met die rode icoontjes van geblokkeerde poorten. Ik draai win xp sp2 waar ik de "Binnenkomende echoaanvraag toestaan" heb aangezet in de firewall bij ICMP en ICMP van de lan-verbinding. Ik draai in win xp en niet in de vm's ESET smart security, firewall virusscan en spamfilter ineen. Heb daar bij firewall ook het filteren uitgezet en op alles toestaan gezet. En toch "Destination host didn't reply". Iemand een idee?

Tielemans wijzigde dit bericht 05-09-2008 20:48 (54%)

KPN sluit je af

Ook bij Crunchers Inc zijn ze druk bezig met de vault. Zie de banner op hun site en ze zijn nu 10de achter ons in de vault.

dat probleem heb ik niet gehad, misschien eens proberen te switchen van Bridged naar NAT of andersom? Weet het verder ook niet.

Verder heb ik hier op beide pc's 20 keer win2000 in de VM's draaien met 40MB ram :D

The truth is out there

quote:
emphasis schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:27:
dat probleem heb ik niet gehad, misschien eens proberen te switchen van Bridged naar NAT of andersom? Weet het verder ook niet.

Verder heb ik hier op beide pc's 20 keer win2000 in de VM's draaien met 40MB ram :D
Tja, je zou volgens mij ook kleine linux vms kunnen maken die puut hiervoor geschikt zijn. Zou nog kleiner moeten kunnen :P (Niet dat ik ook maar enig idee heb hoe dat zou moeten, maar toch een leuk idee, niet?)

quote:
Balachmar schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:39:
[...]

Tja, je zou volgens mij ook kleine linux vms kunnen maken die puut hiervoor geschikt zijn. Zou nog kleiner moeten kunnen :P (Niet dat ik ook maar enig idee heb hoe dat zou moeten, maar toch een leuk idee, niet?)
32 mb linux on a stick :D

volledige linuxversies op een memstick, maar deze dan laden in Vmware, dan zou je op je pc ipv vmware server/workstation oid.. vmware esx3i moeten draaien, lekker lage footprint op de machine.

esx3i gaat ook prima om met bakken met geheugen.

toch op de zaak maar eens zo'n dingetje bouwen op ESX, kijken wat het oplevert

Sinlath wijzigde dit bericht 06-09-2008 14:48 (6%)

Bak 1 , Bak 2 , Bak 3 , Laptop En ze doen allemaal Climate Prediction iets met boinc

Denk dat het vooral hardeschijfruimte scheelt als je een kleine linux versie neemt ipv win2000. En daar heb ik voorlopig toch zat van, en anders komt er wel weer een HD bij :P

Client heeft gewoon iets van 25MB ram nodig, dus veel lager dan 40MB kom je denk niet

Bij Wieferich zijn mijn vriendjes van Team Switch goed bezig.
2 teams inhalen de komende 2 dagen. O+

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws