Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 april 2000

Wie heeft er nog meer een custom extended rom?

Mijn MDA Pro draait nu de nieuwste Qtek, en de Extrom ziet er voor nu als volgt uit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
CAB: \Extended_ROM\Signed_SSD_Shortcut_WWE.sa.CAB
CAB: \Extended_ROM\PP_ECall(112-911)_UNI.CAB
CAB: \Extended_ROM\PP_Version_UNI_130176.CAB
CAB: \Extended_ROM\PT_Disconnect(Long)_UNI.CAB
CAB: \Extended_ROM\PT_UAProf_UNI.CAB
CAB: \Extended_ROM\MP_CVSDcpl_20060216.cab
CAB: \Extended_ROM\MP_EnableDRM_UAProfile_Universal_AKU2.0_051226.CAB
CAB: \Extended_ROM\MP_mHub_WWE_051226.CAB
CAB: \Extended_ROM\MP_MMSAutoDisconnect_060106.CAB
CAB: \Extended_ROM\MP-Shorcut-MMS1-Java5xx-CyberonVoice-CV-051220.CAB
CAB: \Extended_ROM\MP_Enable_VT_RTPlugin_0727_2_signed.CAB

Dit is het grootste deel van de Qtek ExtROM, met weglating van een paar die alleen maar dingen weghalen of anderszins niet nuttig (Homepage pIE ed).
code:
1
CAB: \Extended_ROM\CAB-Customization-TMNL-Universal-01-03-04Aug05.CAB
CAB: \Extended_ROM\Signed_UNI_TMONL_Conn_112101.CAB

Deze twee cabs komen uit de originele TMobile NL ROM, en containen oa de GPRS en MMS settings. Het merendeel van de nuttige Tmobile specifieke dingen lijk ik hiermee wel te hebben.
code:
1
CAB: \Extended_ROM\Default_Signed_DisableSecurity.CAB

Deze CAB zorgt ervoor dat er niet meer gekeken wordt of een CAB digitaal gesigned is. Bij normaal installeren klik je dan gewoon op Ja, maar tijdens de ExtROM installatie kan dat natuurlijk niet.Het zou mooi zijn als het ook weer aan zou kunnen zetten naderhand, maar daarvoor heb ik nog geen cab gevonden, maar die meot ik wel kunnen maken.
code:
1
2
CAB: \Extended_ROM\Default_Unsigned_Mobipocket-Reader.arm.cab
CAB: \Extended_ROM\Default_Unsigned_Total-Commander-Pocket.arm.cab
CAB: \Extended_ROM\Default_Unsigned_WMirc.arm.cab

Installeer Mobipocket, Total Commander, en WMirc
code:
1
CAB: \Extended_ROM\Default_Unsigned_Jasper_Customized_WMIRC_Settings.cab

Deze custom Cab bevat de registry settings met daarin de configuratie voor WMIRC.
code:
1
CAB: \Extended_ROM\Default_Unsigned_Jasper_Customized_Magic-Button.ARM.CAB

Deze custom cab is de standaard Magic Button cab plus de registry settings zoals ik hem graag wil en alvast een shortcut in Startup (die shortcut is wat Mbutton doet als je Auto Start aanvinkt).
code:
1
CAB: \Extended_ROM\Default_Unsigned_NETCFv2.wm.armv4i.cab
CAB: \Extended_ROM\Default_Unsigned_WiFiFoFum2.CAB

WiFiFoFum erop, met z'n benodigde framework.
code:
1
2
3
CAB: \Extended_ROM\Default_Unsigned_Enable_ClearType.sa.cab
CAB: \Extended_ROM\Default_Unsigned_Enable_Backlight_Key.cab
CAB: \Extended_ROM\Default_Unsigned_Jasper_Customized_OwnerInformation.cab
CAB: \Extended_ROM\Default_Unsigned_Jasper_Customized_Regional_NL.sa.cab

Respectievelijk enable cleartype in portrait en landscape, enable het customisen van de backlight key in Settings>Buttons, set mijn informatie als Owner, en set region settings op Dutch.

Wat ik nog mis is automatisch de Mobipocket settings goed. Ik kan er maar niet achterkomen waar Mobipocket de settings opslaat, het lijkt geen configbestand of registry setting te zijn, althans niet op de plaatsen waar je het zou verwachten. Wat ik ook nog moet regelen is automatisch het startmenu goed doen, ik zie daar ook wel mogelijkheden voor.

Reg. datum: 06 januari 2006

Ok bedankt!

Wat is het verschil van de nieuwe rom van Qtek t.o.v. de nieuwe rom van de I-mat JasJar?

quote:
Mento schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:11:
[...]

De Light Butten zit aan de zijkant.
Powerbutten zit aan de onderkant
reset butten zit aan de linkerzijkant.

Deze dient tergelijkertijd te worden ingedrukt.

Vanavond zal ik de ROMs van Qtek, T-mobile UK, I-Mate en Orange On-line zetten. Dit zijn de complete roms dus hoef je stap 1 t/m 3 niet uit te voeren. Deze Roms zijn dus kant-en-klaar.

Jermainetje wijzigde dit bericht 28-04-2006 20:13 (6%)

De ROM van T-Mobile.
De ROM van Qtek.
De ROM van Orange.
De ROM van I-Mate.

Mentox wijzigde dit bericht 28-04-2006 22:56 (16%)

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

+3 Geniaal. :p
Reg. datum: 09 januari 2001

quote:
Jermainetje schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:07:
Ok bedankt!

Wat is het verschil van de nieuwe rom van Qtek t.o.v. de nieuwe rom van de I-mat JasJar?

[...]

Geen backgammon en skype standaard geinstalleerd en ondersteund naast alleen AKU2
(Push mail) zoals bij de I-Mate, ook A2DP(Bluetooth profielen).
Gewoon het meest complete ROM met de minste troep.

Ik heb de Exe van Qtek gedownload nu hoef ik toch alleen dit te doen :

Extracten naar een mapje

Mda in bootloader zetten

Mda pro aansluiten op pc

Dubbelklik MaUpgradeUt_noID
want ik zie dat je ook een ROMUpgradeUt hebt

en dan als hij klaar is resetten?

Jermainetje wijzigde dit bericht 28-04-2006 23:31 (28%)

Reg. datum: 15 maart 2005

@viper

Ik weet niet of je nogsteeds die com error krijgt bij het aansluiten van je wireless modem. maar dit komt dacht ik omdat er al een verbinding loopt. zorg ervoor dat wifi & gprs NIET verbonden zijn.

1. geen connectiviteit op wat voor manier dan ook.
2. start wireless modem en kies USB en vervolgens start
3. sluit dan pas USB aan op computer en installeer drivers (zet USB verbinding in active sync UIT!)
4. open USBDialer.exe en kies connect.

dat moet het zijn om het aan de gang te krijgen.

WhatPulse:

quote:
XthinkZ schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 00:06:
7. Na de update(kan zo'n 20 minuten duren) de reset button indrukken.

Ik heb net de nieuwste Qtek ROM op mn MDA Pro gezet, maar volgens de setup moet ik eerst de USB-kabel loshalen, en daarna een cold boot (power button + reset) doen (ipv dus gewoon reset zoals jij beschrijft). Ik volg de setup maar, neem aan dat dat goed is.

edit:
* Tsunami is blij :)
Was een beetje bang voor het blijven hangen in de bootloader etc., maar de update is helemaal goed gegaan :D

Tsunami wijzigde dit bericht 29-04-2006 13:06 (17%)

Ik hier?

quote:
Tsunami schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:00:
[...]

Ik heb net de nieuwste Qtek ROM op mn MDA Pro gezet, maar volgens de setup moet ik eerst de USB-kabel loshalen, en daarna een cold boot (power button + reset) doen (ipv dus gewoon reset zoals jij beschrijft). Ik volg de setup maar, neem aan dat dat goed is.

edit:
* Tsunami is blij :)
Was een beetje bang voor het blijven hangen in de bootloader etc., maar de update is helemaal goed gegaan :D
Wat voor verschillen merk je?
WhatPulse:

quote:
Spleasure schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 15:35:
[...]

Wat voor verschillen merk je?
  • Snelheid, ik heb de eerste keer met de originele T-Mobile ROM gewoon de extrom laten installeren, en toen vond ik hem al aan de langzame kant (bijv. scherm draaien duurde een paar seconden), later zonder de extrom en dat scheelde al wat, maar nu met de Qtek ROM werkt alles echt sneller.
  • Minder zooi erop geïnstalleerd, blijkbaar zit het meeste nog steeds standaard in de WM5 ROM (zoals dat Zip-programma), maar er staat vrij weinig van Qtek op (standaard is ook minder dan 4MB van je Storage in gebruik). Wel heb ik een extra programma met de naam Modem Link, ik dacht dat het een vervanging was voor Wireless Modem maar die staat er ook op... Verder natuurlijk weer MSN O+
  • Iets uitgebreidere Today, de tijd staat nu niet meer in de titelbalk, maar rechts van de datum. De datum neemt nu twee regels in beslag (dag op 1e regel en datum op 2e, dit vind ik wel jammer in de zin van dat het volgens mij best op 1 regel past). Today plugin om je device te locken, dan reageert het beeldscherm in principe nergens meer op totdat je em weer unlockt. Als je de extrom niet installeert hou je nog een nieuwe Today plugin, die de status van je netwerk, Wi-Fi en BT laat zien. Batterij-indicator is uit system tray gehaald en in notification area geplaatst.
  • Wireless Manager > Comm Manager, staan nu wat meer dingen bij (nuttige en minder nuttige). Zo kan je daar nu je geluid op Vibrate zetten, ActiveSync openen, iets met Push-mail doen (gok ik), en nog iets anders waarvan ik niet helemaal weet wat het is (PDA met Sync-pijltjes ernaast).
Dat was het wel volgens mij, qua uiterlijk dus niet zo heel veel veranderingen, vooral gewoon sneller door minder zooi, en wat kleine nieuwe handigheden. Voor de rest uiteraard AKU2, dus Push-mail en AD2P, het eerste gebruik ik (nog) niet, en voor het tweede heb ik mijn koptelefoon nodig, en die ligt ergens opgeborgen omdat ie eigenlijk moet worden opgestuurd (beugel deels gebroken, maar op zich doet hij het nog wel).

En voor de mensen die uit het lange verhaal hierboven niet wijs worden, of gewoon mooie plaatjes willen zien, hier twee screenshots:

http://www.tsunami-productions.nl/pc_capture1.jpghttp://www.tsunami-productions.nl/pc_capture2.jpg
Reg. datum: 29 april 2006

Bij het installeren van de Qtek loopt mijn MDA tegen de land code aan. Iemand een idee om dit te omzeilen?

De T-mobile werkt wel, maar wil eigenlijk de Qtek, omdat deze beter zou zijn....

Nee werkt niet, Na een harde reset, kan ik 0 ingeven en gebeurd er niets meer!

Er komt na enig tijdje "serial v1.00" te staan verder gebeurd er nix.
Bij het aansluiten van de USB kabel, komt er "usb v1.00" te staan. Soft reset, harde reset, niets werkt meer...

Help!

Pandorian wijzigde dit bericht 29-04-2006 18:22 (78%)

quote:
Pandorian schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 17:31:
Bij het installeren van de Qtek loopt mijn MDA tegen de land code aan. Iemand een idee om dit te omzeilen?
De T-mobile werkt wel, maar wil eigenlijk de Qtek, omdat deze beter zou zijn....
Nee werkt niet, Na een harde reset, kan ik 0 ingeven en gebeurd er niets meer!
Er komt na enig tijdje "serial v1.00" te staan verder gebeurd er nix.
Bij het aansluiten van de USB kabel, komt er "usb v1.00" te staan. Soft reset, harde reset, niets werkt meer...
Help!

Als je het doet, doe het dan gelijk goed...
Volg gewoon wat ik schreef vanaf stap 1.
Sla stap 4 over aangezien je al in de bootloader zit.

Suc6.

quote:
XthinkZ schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 18:55:
[...]

Als je het doet, doe het dan gelijk goed...
Volg gewoon wat ik schreef vanaf stap 1.
Sla stap 4 over aangezien je al in de bootloader zit.

Suc6.

Kzal best iets fout gedaan hebben, ben nu een andere rom aan het intalleren. Die van t-mobile, en hij is nu de customizing aan het doen....

Note: ik had een momentje van lichte paniek, door de diverse "brick"verhalen.....

En dat toch nog zo gek zijn om nu toch de Qtek te gaan proberen.... 8)7

_/-\o_ _/-\o_ Het werkt!!! Geweldig.

Pandorian wijzigde dit bericht 29-04-2006 20:36 (62%)

Ik ben sinds deze week ook in het bezit van een MDA Pro en na veel reacties gelezen te hebben over de verschillende ROMS, ben ik er wel van overtuigd dat een andere ROM dan die van T-Mobile beter is. Ik wil graag de laatste QTEK ROM installeren. Alleen zijn er dan ook de negatieve berichten over vastgelopen apparaten en garantie en dergelijke en ik ben er nog een beetje bang voor om binnen een week al met een niet werkend toestel te komen te zitten.
Daarom is mijn vraag of mensen met dezelfde configuratie als mijn MDA Pro problemen hebben gehad tijdens de installatie van de QTEK ROM (of juist niet). Als er weinig of geen problemen zijn voorgekomen bij mensen met een identieke configuratie, dan denk ik dat ik de gok maar ga wagen.

Bootloader v1.00

ROM version: 1.12.41 WWE
ROM date: 08/23/05
Radio version: 1.00.02
Protocol version: 42.33.P8
ExtROM version: 1.12.125 WWE

Ik zou de installatie dan volgens het stappenschema van XthinkZ doen.

Nog een ander vraagje: wordt het ontvangst van het gsm signaal verbeterd door een ROM update, want in vergelijking met mijn SonyEricsson P900, is het ontvangst van de MDA Pro een stuk slechter.

WhatPulse:

quote:
StenilsoN schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:55:
Ik ben sinds deze week ook in het bezit van een MDA Pro en na veel reacties gelezen te hebben over de verschillende ROMS, ben ik er wel van overtuigd dat een andere ROM dan die van T-Mobile beter is. Ik wil graag de laatste QTEK ROM installeren. Alleen zijn er dan ook de negatieve berichten over vastgelopen apparaten en garantie en dergelijke en ik ben er nog een beetje bang voor om binnen een week al met een niet werkend toestel te komen te zitten.
Daarom is mijn vraag of mensen met dezelfde configuratie als mijn MDA Pro problemen hebben gehad tijdens de installatie van de QTEK ROM (of juist niet). Als er weinig of geen problemen zijn voorgekomen bij mensen met een identieke configuratie, dan denk ik dat ik de gok maar ga wagen.

Bootloader v1.00

Nog een ander vraagje: wordt het ontvangst van het gsm signaal verbeterd door een ROM update, want in vergelijking met mijn SonyEricsson P900, is het ontvangst van de MDA Pro een stuk slechter.

Ik heb dus vandaag mijn MDA Pro ook geupgrade naar de laatste Qtek ROM, ook van een originele T-Mobile ROM, en dat is bij mij gewoon goed gegaan. Ik weet echter niet of het met de software heeft te maken, of dat het gewoon random mis gaat. Ik had dus ook geen zekerheid, maar ik heb het toch maar gedaan. Ik denk ook dat je wel een nieuwe krijgt als je hem terugstuurt.

Over het signaal kan ik helaas niks zeggen, omdat ik nog steeds geen ontvangst heb :/

quote:
StenilsoN schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:55:

Bootloader v1.00

Ik heb exact dezelfde gloedjenieuwe MDA Pro met Bootloader 1.00 en van oorsprong die rom erop, die draait nu vrolijk de nieuwste QTek met een customised Extended ROM en heeft tussendoor ook nog de nieuwe tmobile UK gedraaid. Ergens tussendoor is er een keer een flash misgegaan, gewoon nog een keer doen en hopsakee maar weer. De Radio 1.09 tegen 1.02 schijnt wel een iets betere ontvangst te hebben, maar grotendeels is het ook gewoon omdat dit soort devices vaak niet zulke hele gewedlige antennes hebben fysiek gesproken, en ze zitten vaak op plekke waar je er met je hand voor gaat zitten bijv (alle antennes van de Universal zitten in de dikke basis, niet in het scherm)

Bij een Uni met bootloader 0.56 en wellicht ook 0.60, de twee oudere versies, kan het voorkomen dat hij gewoonweg niet boot met een AKU2 rom. Maar ook dan blijft de bootloader wel gewoon werken en kun je opnieuw flashen met een oudere rom en doet hij het weer. Permanent bricken is makkelijker te doen door hem uit je fikken te laten vallen dan via de usb kabel.

Heb ook nog dingen gelezen over het updaten met of zonder sim- en SD-kaart in het toestel, hoe hebben jullie dat gedaan?

ik denk er toch sterk aan om het maar gewoon te proberen.

.-Observer-.

Ik heb altijd geupdate zonder simcard en of sd card in het device. Zit er zelf sterk aan te denken om even de etec rom te installen ipv de laatste tmobile uk rom. Snelheid van het apparaat (voor de response) blijft toch erg traag.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen

WhatPulse:

Hoe zit het eigenlijk met de apparaat-specifiekheid van een ROM? Zitten er uberhaupt dingen in een ROM die specifiek voor bijv. de Universal zijn, of kan je gewoon iedere ROM op ieder apparaat zetten. En als ze specifiek zijn, waar wordt dat dan bepaald? Ik neem aan dat het OS-bestand alleen WM5 + AKU2 bevat, en dat als je bijv. een Nederlands OS wilt, je alleen maar dat bestand met een Nederlandse WM5 + AKU2 hoeft te vervangen.

@Jasper Janssen: ik neem aan dat bijv. Default_Unsigned_Jasper_Customized_WMIRC_Settings.cab zelf gemaakt is, maar hoe heb je dat gedaan? Lijkt me wel handig om te weten hoe je bijv. register-instellingen in een CAB zet.

En het lijkt me ook wel leuk om te weten hoe je het bootscherm verandert, maar ik weet niet of iemand anders daar al is ingedoken.

-----

Ik merk trouwens ook ineens op dat ik bij de camera op verschillende plaatsen spikkels heb, ook van verschillende kleuren. Ik dacht eerst dat het misschien dode pixels waren, maar ik zie ze echt alleen maar bij de camera, en als ik een foto maak en die op mijn computer bekijk zie ik ze ook. Zou dit dan een fout in de software zijn, of is er wat mis met de camera? Ik zie er geen vuil oid voor zitten namelijk.

Voorbeeld

Tsunami wijzigde dit bericht 30-04-2006 11:58 (34%)

Ik heb de installatie van de Qtek ROM uitgevoerd en het is allemaal gelukt dankzij de informatie hier. Mijn hartelijke dank daarvoor. Het was echt heel simpel.

Het gsm ontvangst is er niet echt op vooruit gegaan volgens mij, maar 2 streepjes in beeld.

quote:
Tsunami schreef op zondag 30 april 2006 @ 10:24:
Hoe zit het eigenlijk met de apparaat-specifiekheid van een ROM? Zitten er uberhaupt dingen in een ROM die specifiek voor bijv. de Universal zijn, of kan je gewoon iedere ROM op ieder apparaat zetten. En als ze specifiek zijn, waar wordt dat dan bepaald? Ik neem aan dat het OS-bestand alleen WM5 + AKU2 bevat, en dat als je bijv. een Nederlands OS wilt, je alleen maar dat bestand met een Nederlandse WM5 + AKU2 hoeft te vervangen.

@Jasper Janssen: ik neem aan dat bijv. Default_Unsigned_Jasper_Customized_WMIRC_Settings.cab zelf gemaakt is, maar hoe heb je dat gedaan? Lijkt me wel handig om te weten hoe je bijv. register-instellingen in een CAB zet.

En het lijkt me ook wel leuk om te weten hoe je het bootscherm verandert, maar ik weet niet of iemand anders daar al is ingedoken.
-----
Ik merk trouwens ook ineens op dat ik bij de camera op verschillende plaatsen spikkels heb, ook van verschillende kleuren. Ik dacht eerst dat het misschien dode pixels waren, maar ik zie ze echt alleen maar bij de camera, en als ik een foto maak en die op mijn computer bekijk zie ik ze ook. Zou dit dan een fout in de software zijn, of is er wat mis met de camera? Ik zie er geen vuil oid voor zitten namelijk.

Voorbeeld

De enige leverancier specifieke in een com is de country lock en instellingen in de extended rom.

Op buzzdev.net is een mooie tutorial te vinden hoe je de bootscreen kan aanpassen.
http://buzzdev.net/content/view/69/115/

Pagina met dev tools voor pocketpc:
http://www.pocketpcdn.com/tools/index.html

Die spikkels staan elke keer op een andere plek?
Probeer eens wat te spelen met de licht en kleurinstellinngen, als je het nog steeds hebt, dan is je camera licht defect.

quote:
StenilsoN schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 23:35:
Heb ook nog dingen gelezen over het updaten met of zonder sim- en SD-kaart in het toestel, hoe hebben jullie dat gedaan?

ik denk er toch sterk aan om het maar gewoon te proberen.
Ik heb de meeste keren de SD card er maar uitgehaald, want dat is makkelijk, maar de sim card gewoon laten zitten. Als je het helemaal safe wil doen haal je ze eruit, je hebt ze niet nodig en je kunt ze dan ook niet stukmaken natuurlijk.

quote:
Tsunami schreef op zondag 30 april 2006 @ 10:24:
Er zit ook wel wat operator-specifiek spul in, de T-mobile 'theme' zit volgens mij in de rom, en de extended rom activeert het alleen maar. Daarnaast allerlei Universal-specifiek spul zoals de drivers voor scherm, keyboard, etc.etc.
quote:

De Cabs heb ik gemaakt met WinCE Cab Manager 2.0, die komt als een shareware versie die je 15 keer mag opstarten (noot: Zorg dus dat je hem niet afsluit totdat je helemaal klaar bent :) ), registreren kost 100 euro (! -- en dat is de speciale aanbiedingsprijs, normaal 150). Gedeeltelijk zijn de cabs (gemodificeerde versies van) de Cabs uit http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=34525 , en een paar heb ik helemaal from scratch gemaakt. Met Total Commander kun je het registry doorbrowsen om te kijken wat leuke regsettings zijn.

quote:
Warrschijnlijk zijn dit dooie pixels in je camerachip (die is net als een LCD een matrix met transistors, alleen 'andersom', ahw), en is ergens onderweg de dode-pixel-compensatie routine vervallen. Vrijwel alle camerachips hebben dode pixels, nog veel meer dan LCDs, en normaal worden die dode pixels gemarkeerd en door de software/driver automatisch vervangen door het gemiddelde van omringende oid of misschien nog wel complexere algos, maar iig worden ze geinterpoleerd zodat je ze (bijna) niet ziet. Op die van mij zie ik ze trouwens niet -- heb ik gewoon geluk met m'n chip of heb jij een andere rom?

WhatPulse:

quote:
XthinkZ schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:11:
Op buzzdev.net is een mooie tutorial te vinden hoe je de bootscreen kan aanpassen.
http://buzzdev.net/content/view/69/115/
Thanks, werkt perfect :)
quote:
Die spikkels staan elke keer op een andere plek?
Probeer eens wat te spelen met de licht en kleurinstellinngen, als je het nog steeds hebt, dan is je camera licht defect.
De spikkels staan wel steeds op dezelfde plek. Ik zal straks nog even met de instellingen spelen.
quote:
Jasper Janssen schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:18:
heb ik gewoon geluk met m'n chip of heb jij een andere rom?
Ik heb dus de nieuwste Qtek ROM, met de originele T-Mobile ROM zag ik ze niet. Maar ik heb hem gisteren ook een keer laten vallen van ~50cm hoogte, terwijl ie aanstond geloof ik, en in PDA-stand, dus mss dat het daardoor komt :/

Tsunami wijzigde dit bericht 30-04-2006 15:32 (3%)

http://corecodec.org/frs/...6/tcpmp.arm.cabs.0.71.zip

Hoe werkt het installeren van de core media player eigenlijk?

WhatPulse:

quote:
Gewoon de CAB installeren? In de readme staat welke je nodig hebt, en anders pak je gewoon de EXE, die doet het automatisch vanuit Windows.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: