Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
+3 Geniaal. :p
Reg. datum: 09 januari 2001

quote:
telefoontoestel schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:00:
Ik denk voor mij dat alleen het sim-unlock idee wel eens vervelend kan zijn. Dit aangezien ik best vaak naar zuid-amerika ga en daar ook een eigen sim heb liggen. Die kan ik daarin dus niet gebruiken. Dat is dus het enige waar ik over moet denken.

Een stap voor stap plan is mss wel een idee, zolang het niet buiten de policy omgaat uiteraard.

Wat ik me overigens wel afvraag, ik heb op de site van t-mobile een vergelijkend lijstje gelezen over de functionaliteit van de beide types en daarin kwam naar voren dat de vario wel een internet browser heeft en de pro niet. Klopt dat?
Je kan ook kiezen voor de duurdere sim unlocked versie van Qtek. Voor de rest heeft elke pocketpc wel een of andere browser volgens mij. En de Pro heeft zeker wel pocket internet explorer. En je kunt er altijd nog opera of iets dergelijks erop zetten.

XthinkZ wijzigde dit bericht 01-04-2006 14:09 (3%)

Reg. datum: 21 januari 2004

quote:
XthinkZ schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:09:

[...]

Mijn conclusie:
Als je iets zoekt voor vervanging van je telefoon kan je beter de Vario nemen.
Zoek je een goede PDA en wil je remote desktop gebruiken en wil je geen extra telefoon bij je dragen dan kan je voor de Pro gaan.
Misschien dat ik nog iets vergeten ben, maar dan kan iemand anders nog hun mening geven.
Kleine aanvulling. Zelf bel ik nooit met de Pro maar ik kwam het volgende citaat laatst tegen in een recente review van de Qtek S200, het gaat over HTC-devices in het algemeen:
quote:
De belkwaliteit doet ons zorgen baren. Tijdens het testen van diverse HTC PocketPC modellen onder de vlag van T-mobile, Orange, i-mate of Qtek is het duidelijk geworden dat er structureel iets mis is. De toestellen blijven ronduit mager scoren op belkwaliteit en het onderdeel telefoneren wat toch het hoofdonderdeel van een mobiele telefoon zou moeten zijn. Helaas is het niet anders dan de werkelijkheid dat de telefoonfunctionaliteit in een PocketPC er gewoon een beetje bijhangt. Het wordt tijd dat men op hardware en softwaregebied hier iets aan doet.

Dat vloeit natuurlijk hieruit voort:

quote:
Citaat: Webwereld
Sommige fabrikanten vertrekken vanuit een pda-ontwerp en voegen daar dan gsmfuncties aan toe. Bij andere fabrikanten gebeurt net het omgekeerde: zij voegen pda-functies toe aan een gsm. Het hangt er van af waar de fabrikant traditioneel sterk in is.
Windows Mobile is natuurlijk een voorbeeld van het eerst genoemde. Dus puur als GSM zou ik niet op WM PPC's afgaan en naar mijn eigen ervaringen zou ik dan ook niet kiezen voor een WM SmartPhone. Maar je bent vast en zeker wel een gebruiker die meer wil. Voor de duidelijkheid: Ik heb zelf dus altijd 2 devices bij mij: één echte telefoon en m'n PPC.

[Nokia 5800 XpressMusic] [HTC / T-Mobile MDA Pro]

+1 Inzichtvol
Reg. datum: 17 mei 2004

Mooie TS!

Ik heb trouwens mijn M500 doorgeschakelt naar m'n E760 en dat gaat prima...

Het bellen op dit soort toestellen (heb ik ook gemerkt met de Jasjar) gaat nog steeds niet geweldig, hopelijk wordt hier aan gewerkt in de volgende generatie toestellen...

Alleen jammer dat het doorschakelen niet met smsjes mogelijk is....

Burton '08 - '09, Backside 720º, Ladies, why aren't you riding?‏
  Macbook Pro + iMac   Waiting for Snow Leopard....

quote:
Underworld schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 19:36:
Mooie TS!

Het bellen op dit soort toestellen (heb ik ook gemerkt met de Jasjar) gaat nog steeds niet geweldig, hopelijk wordt hier aan gewerkt in de volgende generatie toestellen...

Doorschakelen kost toch gewoon belminuten?
Je kan ook gewoon je sim in je E760 doen en je M500 puur gebruiken als pocketPC..

XthinkZ wijzigde dit bericht 01-04-2006 19:58 (5%)

ontnuchterd nu zonder kroeg ;(
Reg. datum: 31 augustus 2000

quote:
Underworld schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 19:36:
Mooie TS!

maar dat vind ik niet echt een oplossing. Dan heb ik toch liever een kopie van mijn simkaart... Die doorschakeling betaal je volgens mij voor toch!? :?

Dus ja, dat kost geld of belminuten... :/

Savages wijzigde dit bericht 01-04-2006 20:16 (5%)
Reden: mhm, dubbel...

| De kroeg is mijn kerk... | Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

WhatPulse:

Ik was net aan het rondsurfen, en via via kwam ik op myqtek.com, waar de uitgebreide technische informatie grotendeels ook in het Nederlands te vinden is (alleen Regulatory en SAR staan er niet bij, maar die zijn nog wel te vertalen).
Reg. datum: 12 februari 2001

Na wat geklooi met instellingen van xdaforum enzo is m'n os beetje gaar. Sommige schermen zien er niet meer goed uit.
Wat was de hard reset combinatie ook alweer :X

Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

quote:
Viper_74 schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:35:
Na wat geklooi met instellingen van xdaforum enzo is m'n os beetje gaar. Sommige schermen zien er niet meer goed uit.
Wat was de hard reset combinatie ook alweer :X

Deze is wel handig voor in de TS.

Hoe kom ik in de bootloader modus?
  • Light button + power button + reset.
Hoe voor ik een harde reset uit?
  1. De twee grote knoppen met een streep op je toetsenbord inhouden + reset.
  2. Toets een "0" voor fabrieksinstellingen of een "X" om te annuleren.

XthinkZ wijzigde dit bericht 03-04-2006 11:11 (63%)

Had ik het toch goed... nog maar een keer prob dan

Als ik hem opnieuw flash kan ik hem uitdrukken net nadat er staat dat de update compleet is ofzo en dan installeert die niet al die standaard troep van de provider ofzo?

hoe zit het met text messages, kan ik die ergens backupen, of ben je die niet kwijt na een hard reset. Me email sync ik wel weer.

Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

ontnuchterd nu zonder kroeg ;(
Reg. datum: 31 augustus 2000

quote:
XthinkZ schreef op zondag 15 januari 2006 @ 02:58:[...]
Verder is de Brodit houder voor in m'n auto extra functioneel geworden door het gebruik van een Linex FM transmitter.
Ik kan nu dus de MDA pro als movie/muziekclips speler gebruiken en het geluid uit de speakers van m'n auto laten komen. Das pas echt vet :D.

Waar heb je die FM transmitter vandaan, en wat kost zoiets ongeveer? :?

En heeft iemand enig idee waar die Brodit-houders goedkoop te vinden zijn?

quote:
XthinkZ schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:09:[...]
Als dat gewenst is zal ik een stap voor stap tutorial plaatsen hoe je de extended rom unlocked en aanpast naar eigen smaak en hoe je de firmware zonder gezeik kan upgraden.

Graag, mits dit toegestaan is hier... ;)

Edit: Is er al iemand die ervaring heeft met de Jabra BT620s headset, of een andere vergelijkbare stereo-headset, in combinatie met de Qtek!? :?

Savages wijzigde dit bericht 03-04-2006 13:39 (9%)

| De kroeg is mijn kerk... | Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

quote:
Viper_74 schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:14:
Had ik het toch goed... nog maar een keer prob dan

Als ik hem opnieuw flash kan ik hem uitdrukken net nadat er staat dat de update compleet is ofzo en dan installeert die niet al die standaard troep van de provider ofzo?

hoe zit het met text messages, kan ik die ergens backupen, of ben je die niet kwijt na een hard reset. Me email sync ik wel weer.

Ja, eerst na een harde reset je scherm instellen en die stappen doorlopen. Daarna krijg je een melding dat over 3 seconden er software wordt geinstalleerd. Als je dan de reset button indrukt, dan wordt de extended rom niet geinstalleerd. Je mist dan helaas ook standaard functionaliteit zoals mms en je camera volgens mij. Beter is om je extended rom zelf samen te stellen.

Standaard is er geen functionalitiet om SMS te bewaren voor zover ik weet.
Er is wel backupsoftware die dit kan zie paar post boven je.

quote:
Savages schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:30:
Waar heb je die FM transmitter vandaan, en wat kost zoiets ongeveer? :?

Ik had hem via inkoopacties.net:
http://www.inkoopacties.net/ia/wrn99znw

Maar hier kan je ze ook halen:
http://www.marktplaats.nl...tv_en_video/27355882.html
quote:
En heeft iemand enig idee waar die Brodit-houders goedkoop te vinden zijn?
www.smartphonestunts.nl is een van de goedkopere denk ik.
quote:
Graag, mits dit toegestaan is hier... ;)
Zodra ik tijd heb zal ik even een beginnetje maken.
quote:
Edit: Is er al iemand die ervaring heeft met de Jabra BT620s headset, of een andere vergelijkbare stereo-headset, in combinatie met de Qtek!? :?
Wat wil je weten? In combinatie met Qtek zie ik zowiezo geen problemen, je kan beter de vraag stellen wat een goede BT headset en de ervaringen hiervan zijn, maar dat zou je in een BT headsettopic kunnen doen.

XthinkZ wijzigde dit bericht 03-04-2006 14:00 (39%)

Sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen en dus ook de startpost niet heb bijgewerkt. Mijn vriendin is overleden maar ik zal zo snel mogelijk weer verdergaan.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

quote:
Mento schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:18:
Sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen en dus ook de startpost niet heb bijgewerkt. Mijn vriendin is overleden maar ik zal zo snel mogelijk weer verdergaan.

:{ dude wtf, da's gaar voor je man

Zomaar ineens.

http://members.chello.nl/a.pasmooij/FOK/worry-rose.gif

Sterkte

Ik heb nu trouwens die SPB backup, maar ik zie alleen PIM, documents, system en email als backup staan, niet text messages.

quote:

WTF, Gecondoleerd man...
Kijk maar wat je doet, in ieder geval sterkte!

Ik zal zoveel mogelijk verzamelen in mijn eerste post. Als je tijd hebt dan hoef je niet zo te zoeken.
Reg. datum: 19 december 2003

quote:
XthinkZ schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:52:
[...]

WTF, Gecondoleerd man...
Kijk maar wat je doet, in ieder geval sterkte!

Ik zal zoveel mogelijk verzamelen in mijn eerste post. Als je tijd hebt dan hoef je niet zo te zoeken.
Gecondoleerd bij deze. Heel veel sterkte.

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
Veel sterkte toegewenst

Bedankt voor de condoleances maar zullen we het een beetje on-topic houden?
@ Viper_74 zou je je post met technische info kunnen leeghalen? Dat scheel weer een hoop ruimte.

[small]Het is best raar, vrijdag avond nog naar de bios. Ze moest vroeg te werk dus sliep ze thuis en de volgende ochtend is ze overleden. Zonder reden, ze rookte niet, at twee stuks fruit en ga zo maar door. Maar ik probeer weer door te gaan met mijn leven maar het is best vreemd vooral omdat je als twintiger nooit heb stilgestaan dat het jou ook zo kan overkomen.small]

Reg. datum: 22 januari 2001

quote:
Viper_74 schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:44:
Ik heb nu trouwens die SPB backup, maar ik zie alleen PIM, documents, system en email als backup staan, niet text messages.

De text messages vallen onder email.

@Mento: heel veel sterkte toegewenst.

Atheism is a non-prophet organization.

Ik heb gisteren een mailtje gehad van onze Vodafone account manager..... per april levert Vodafone ze ook! Ik ga er maar eens eentje bestellen!

[off]Veel sterkte Mento...... ik zou niet weten hoe ik zoiets zou moeten verwerken![/off]

DJ Randall wijzigde dit bericht 04-04-2006 09:21 (26%)

WhatPulse:

quote:
DJ Randall schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:14:
Ik heb gisteren een mailtje gehad van onze Vodafone account manager..... per april levert Vodafone ze ook! Ik ga er maar eens eentje bestellen!
Dus ik denk, even kijken of ie toevallig op de website staat. En zowaar, hier staat ie als de Qtek V1640? Dan vraag je je toch af waar die naam vandaan komt, en of ze hem nou nog onder hun eigen naam gaan uitbrengen.

Overigens ook sterkte, Mento.
Reg. datum: 23 juni 2004

@Mento: veel sterkte toegewenst!!

On topic....wie weet wanneer T-Mobile met een nieuwe ROM update uitkomt?! Het schijnt dat MSN daar wel weer in zit.

WhatPulse:

quote:
Jengelander schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:19:
On topic....wie weet wanneer T-Mobile met een nieuwe ROM update uitkomt?! Het schijnt dat MSN daar wel weer in zit.
Ik weet dat Qtek (9100), Orange (C600 & M3000) en HP (HX4700) de afgelopen week ROMs hebben uitgebracht, echter dus nog niks voor de HTC Universal, maar ik hoop dat dit aangeeft dat deze ook binnenkort komen.
quote:
Jengelander schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:19:
@Mento: veel sterkte toegewenst!!

Als je de Rom van T-Mobile Nederland bedoelt kun je lang wachten, erg lang. Ik heb ze gebeld met dezelfde vraag en ze zie dat ze ermee bezig waren, toen vroeg ik of ze een eerlijk andwoord kon geven en melde dat het geen haast had :(

Reg. datum: 15 maart 2005

in het vorige topic kon je lezen dat T-mobile UK al een nieuwe ROM uit heeft gebracht. Dit is gewoon een WWE ROM, zoals er standaard op de mda pro stond.

Deze rom is te vinden op

http://t-mobile.iris-global.com

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: