Love and Peace!
met betere graphics is koren op de molen voor iedere Settlers 2 speler die al 10 jaar hierop heeft gewacht.
Ik heb hier wat meer informatie gevonden, gewoon in het Nederlands. Ook wat screens: Supermooi zo, en weer gewoon met die vlaggetjes, mannetjes die spullen heen en weer brengen, het ouderwetse bouwen. Zie ook de trailer.

Snowwie wijzigde dit bericht 18-04-2006 03:09 (13%)
Er is een demo gereleased, k'ga hem zo snel mogelijk testen en dan laat ik wel iets weten.
Ondertussen kan ik nog snel een woordenboek duits gaan zoeken want op de engelse demo moeten we nog een week wachten.
Net even gespeeld: http://users.telenet.be/depot/screenshots/sIIdemo.jpg
ze gaan de goede kant uit! kan niet meer wachten op de full!
Apache wijzigde dit bericht 06-07-2006 04:02 (24%)
flex: java has so many sucky web view frameworks that you have to look elsewhere to get a nice frontend for a java web app
Deze MOET ik dus hebben, Settlers 2 was de leukste Settlers die ik heb gespeeld. De gameplay daarvan is gewoon geweldig.
Ik kan niet wachten....
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
ik heb wel wat duitse taal kennis maar ik wacht toch maar op de engelse versiequote:Wie het niet kan verkroppen dat de rauwe taal van onze oosterburen enigszins afdoet aan het cutey karakter van de game, kan zich volgende week op de Engelstalige demo storten.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
NES/SNES/GC/DS/GG/MD/SATURN/DC/PS2/PSP/XBOX/XBOX360/NGAGE/JAGUAR/LYNX/NGCD
Reg. datum: 06 maart 2006
Op die screen zie je echt die sfeer van settlers 2 met die vlaggetjes
*een jeugd herinnering komt boven
Bedankt voor de link aan hier boven.
Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe
quote:daves2hd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 05:09:
Settlers 2 nooit gedaan, ik ben ooit begonnen vanaf settlers 3 en dat vond top toen der tijd om lekker te "sim city'en". ik lees op gamer.nl
[...]
ik heb wel wat duitse taal kennis maar ik wacht toch maar op de engelse versieiig weer eens goed te zien dat er weer eens een oude top game in een nieuw jasje word gestopt met de moeite en doel het de oude te laten
Ubisoft heeft nog niet bevestigd dat de volledige game ook in het engels released wordt. Alleen in Duitsland/Oostenrijk/Switserland wordt ie uitgebracht.quote:Twilight Burn schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 05:54:
Als je de engelse versie wil spelen, moet je in de map "language" de map "de" naar "gb" renamen en omgekeerd. De demo is dan helemaal in het engels
Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May | 'Is dit nu later.' - Stef Bos
quote:FnF schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:04:
[...]
Ubisoft heeft nog niet bevestigd dat de volledige game ook in het engels released wordt. Alleen in Duitsland/Oostenrijk/Switserland wordt ie uitgebracht.
Zolang er een gb map in de duitse versie blijft staan kan het me echt aan mijn reed roesten of ze hem hier uitbrengen. Dan importeren we wel en hernoemen we de map
Verder ziet hij er echt koel uit. Ik moet hem nog echt ff goed spelen. Hij trekt alleen wel veel van mijn computertje.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl
Ziet er leuk uit, ik ben nooit fan geweest van settlers 3+. Setllers 1 was te simpel maar de gameplay van settlers 2 was geweldig! Man wat heb ik daar van genoten. Ik ga deze game ook mooi in de winkel kopen mocht ie hier komen.
Best Priest on trollbane, Alucardu.
Probeer die Australische FTP, die werkt primaquote:
[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
Reg. datum: 01 september 2003
Wordt maar even demo-tje downloaden.
Maar, ik begrijp dus dat ze wel de authentieke gebouwen hebben gebruikt? dus echt alles hetzelfde alleen dan in een 3d jasje?
PS3 // C2D 6850 // HD4890 // 4Gb Reaper X 4-4-3-15 // Abit IX38 Quad GT // 22" X223W // X-FI
quote:OMD schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:30:
Dit spel moet ik echt hebben... Nog steeds het meest gespeelde spel door mij. Kon er geen genoeg van krijgen. Nu eigenlik nog steeds niet
Wordt maar even demo-tje downloaden.
Maar, ik begrijp dus dat ze wel de authentieke gebouwen hebben gebruikt? dus echt alles hetzelfde alleen dan in een 3d jasje?
Zo heb ik het ook begrepen.
Of ik wíl het zo begrijpen, wat dat is wat ik het liefste wil
S2 was geniaal vanaf S3 vond ik er eigenlijk geen kont meer aan.
*zucht*, altijd ellende...(ja, ik heb em al opnieuw geinstalleerd om te proberen)....

Snowwie wijzigde dit bericht 06-07-2006 11:50 (16%)
ook bij opnieuw installeren en ook als ik hem op me c: schijf of d: of E: of f: schijf doe
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
blaataaps wijzigde dit bericht 06-07-2006 12:16 (121%)
Reden: zo dan
Ik heb zo pauze en ik ben zo benieuwd dat ik niet kan wachten tot vanavond!!!
Mag ook via de mail natuurlijk!
Q6600, 2x1gig, 1tb, nvidea 8800gt
Reg. datum: 01 september 2003
quote:Tazz@NL schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:56:
Heeft iemand een link voor me die niet via een van de bekende game sites loopt? (die worden hier op het werk geblocked![]()
Ik heb zo pauze en ik ben zo benieuwd dat ik niet kan wachten tot vanavond!!!
Mag ook via de mail natuurlijk!
Ze worden niet voor niets geblocked...
Ga is aant werk man
nee hatelijk he, heb ik ook.
PS3 // C2D 6850 // HD4890 // 4Gb Reaper X 4-4-3-15 // Abit IX38 Quad GT // 22" X223W // X-FI
ook andere drivers geprobeert voor me graka mocht ook niet helpen
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
quote:OMD schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:02:
[...]
Ze worden niet voor niets geblocked...
Ga is aant werk man![]()
nee hatelijk he, heb ik ook.
Q6600, 2x1gig, 1tb, nvidea 8800gt
1337
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last