Hoofdcategorieën
Topicacties

Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 13

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Californication
Reg. datum: 05 oktober 2005

@Jeroen_V: Mooi gedaan!
Dat kreeg ik niet toen ik 13 was hoor, moet het nu nog altijd stellen met een p3'tje... :(

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Reg. datum: 24 april 2004

Overzicht
http://img71.imageshack.us/img71/6017/afbeelding1393aa.jpg
Glow-effect
http://img19.imageshack.us/img19/334/afbeelding1458zc.jpg
Close-up van wiel
http://img19.imageshack.us/img19/3250/afbeelding1465sd.jpg
Close-up van ligthstrip
http://img71.imageshack.us/img71/5783/afbeelding1475sw.jpg

Ik wilde mij kast iets hoger hebben staan. Aangezien deze kast echt loodzwaar is, heb ik voor wieltjes gekozen. Hierdoor kon ik de light-stip aan de onderkant van de kast bevestigen, wat voor een glow effect zorgt.

_RL wijzigde dit bericht 19-04-2006 18:09 (24%)

Reg. datum: 21 oktober 2003

Ziet er aardig uit, maar mss was het mooier als je blauwe en/of witte LED's of CCFL's gebruikt had. De combinatie van groen, blauw, zilver vind ik niet erg passend.

Reg. datum: 24 april 2004

quote:
-l-Arjan-l- schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:38:
Ziet er aardig uit, maar mss was het mooier als je blauwe en/of witte LED's of CCFL's gebruikt had. De combinatie van groen, blauw, zilver vind ik niet erg passend.
Ik zal eens gaan ruilen met mijn broertje, hij heeft namelijk blauwe CCFL's. Zo vind ik het ook wel wat hebben, maar wit of blauw was inderdaad (achteraf gezien) beter geweest.

Fear t3h bird3h ! >:)

quote:
spaarlamp schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:41:
[...]
kan je me uitleggen hoe je je hd daar hebt vast gemaakt want dat zou ik ook wel willen doen, ziet er heel mooi en netjes uit zo een hangende hd.

Simpel
Men pakt:
• 2 Stiften/pennen/potloden/iets anders wat de vorm van ene pen heeft :P
• 2 post elastieken (gewoon ff vragen aan je postbode en netjes bedanken ;))

Je steekt de 2 elastieken door de 5.12" bay gaten heen (gaatjes van je cd-rom speler)
Steek de pen/dingen door je lus heen van de elastiek
Doe 't zelfde aan de andere kant
Is de elastiek dan nog slapjes, trek de elastiek goed aan, aan 1 kant.
Daarna draai je 't uiteinde een paar keer om de pen/dingens heen tot ie dat wel zit

Steek je hd door de lussen van beide elastieken heen en je hoort je hd nooit meer :P

Zelfde kan ook met tiewrapes (als je rubber niet vertrouwen doet :P)

@onderbuurman, noffy hoor, maar dan moetje wel gigantisch dom zijn :+ maar wss doet je hd 't dan nog, als ie uit stond :P

Aapje wijzigde dit bericht 20-04-2006 11:20 (8%)

Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC

lolbroek
Reg. datum: 12 februari 2006

quote:
BaBoOn schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:12:
[...]

Steek je hd door de lussen van beide elastieken heen en je hoort je hd nooit meer :P

en als hij er tussen uit valt dan B)
dan hoor je hem (en jezelf ook :P )

Join het GoT Whatpulse team en help ons weer naar de top!

Element 4 Life
Reg. datum: 23 maart 2004

Na lang wachten zal ik hier dan ook maar eens mijn case laten zien, ik ben er vorige week nog in wezen dremelen, want silverstone had mij opgescheept met 2 60mm fans :(
De roostertjes waar de fans achter zaten is weggedremeld zodat er nu ruimte is voor bijna 2 80mm fans.
Ook aan de voorkant, waar ruimte is voor een 92mm fan, heb ik het rooster weggedremeld wat de airflow alleen maar in de weg zat. Ik heb hier een 92mm filter voorgezet.
De temperatuur was voorheen in de 50 graden idle en 75 graden stressed, niet te doen dus, ik heb maanden lopen denken voor een geschikte oplossing, en eindelijk, godzijdank, de knoop doorgehakt.
Mijn temps zijn nu rond de 40 idle en stressed maximaal 54 graden, terwijl de 80m fans en de cpu fan op hun allezachts draaien.

Naja, dan beginnen we maar met de pics.

Plaatje op imageshack (popups!)

Over het raam heb ik ook zeer lang gebrainstormed, uiteindelijk ben ik op het Sony Walkman logo uitgekomen, dit omdat ik het een mooi logo vind en omdat ik toch wel pro-sony ben zeg maar, minidisc e.d. en ik heb een w800. Het window bestaat uit blauw uv plexi.

Het nadeel wat nu nog aan de kast zit is het volgende:
Als ik mijn 80mm fans allenij vol aan zet, dan krijg ik een grote onderdruk in mijn kast, dit zorgt ervoor dat mijn voeding niet genoeg zuikracht heeft om de warme lucht naar buiten te zuigen, daardoor word de lucht in de kast gezogen, wat niet echt bevoordelijk is voor de voeding en de temperatuur in mijn kast, ook al is die nog steeds laag. }:O

Het volgende staat dus in de planning:
Aan de zijkant van mijn bovenkant(de bovenkant en de zijkanten zitten aan elkaar vast en bestaan uit een geheel) ga ik een gat dremelenlangs de voeding ongeveer, en dan maak ik een airdukt tussen de voeding intake en het gat, zodat mijn voeding geen last meer heeft van de onderdruk uit mijn kast :P

Ik hoop dat jullie hem net zo vet vinden als ik, ik ben er zelf uiterst tevreden over en ben nog niet klaar met de 80mm fans, het idee dat ik hiervoor heb zal ik later nog posten, ik heb dit al uitgetekend in inventor, ik zal vanavond een screenshot maken.

Alle reacties/tips/walging/enz. welkom, dank U. Hoe meer feedback, hoe meer ideeen ik kan krijgen :)

p.s. Ik zal vanavond ff wat mooiere totaalfotos maken, het is nu te licht en de foto is verlept door mijn getril zonder flits.

paazei wijzigde dit bericht 20-04-2006 16:55 (4%)

P4 3.00HT, 1280MB DDR, ATI RADEON x1600 PRO 512MB, 410GB

Resistance will be futile...
Reg. datum: 09 februari 2005

Ik zou dat gat voor je 92mm fan wel even vijlen voor je er je handen aan openhaald...

Cyberdyne Systems - SKYNET Division

Element 4 Life
Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
ragingbull schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:15:
Ik zou dat gat voor je 92mm fan wel even vijlen voor je er je handen aan openhaald...
Dat gat is ook geveild, niet totdat het een perfect mooie cirkel is geworden, jhe ziet hem immers toch nooit meer, maar dat staat niet op de foto, zoals je hem ziet. Het achterste gat heb ik wel mooi geveild, is ook nog in progress :) Kijk trouwens op het middelste plaatje ;)

paazei wijzigde dit bericht 20-04-2006 16:54 (5%)

P4 3.00HT, 1280MB DDR, ATI RADEON x1600 PRO 512MB, 410GB

Reg. datum: 15 februari 2005

@paazei

Vette mod! Alleen die asbak staat me niet aan ;)

De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!

Reg. datum: 26 mei 2005

Ik ben bezig met een MDF case. Ik vond het niet nodig om hier voor een apart topic voor aan te maken, en ook omdat het mijn eerste case mod is :)

http://img501.imageshack.us/img501/1389/img102711112cd.jpg

zoals je ook ziet is hij nog lang niet klaar, de moeilijkste fase begint nu. Het hele ding goed en netjes afwerken + een paint job :)

Codename 47: Names are for friends, so i don't need one..

Ziet er goed uit ;) Zorg btw wel voor een goede primer ( maar dat wist je waarschijnlijk wel :P)

Btw wat zijn de afmetingen ? Ziet er namelijk redelijk groot uit.
/me says Hello
Reg. datum: 19 september 2005

quote:
Hmm.. me likes!!
Lekker groot window bovenop, en zo te zien kan er een aardige airflow doorheen. Zou je nog een keer de temps willen posten als je spul er in zit? Ben namelijk erg benieuwd naar!

@R3CoN: Waarschijnlijk valt het nog mee, ik neem aan dat het gat voor de optische drive aan de voorkant niet veel groter is dan de speler zelf, en als ik zo de foto mag schatten, lijken het 8cm fanholes.

.

quote:
R3CoN schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:46:
Ziet er goed uit ;) Zorg btw wel voor een goede primer ( maar dat wist je waarschijnlijk wel :P)

Btw wat zijn de afmetingen ? Ziet er namelijk redelijk groot uit.

het is zeker geen kleine jongen, 50cm breed 18 cm hoog en 55 cm lang ( achteraf misschien net té groot maarja beter de groot dan te klein :Y) )

Ik had inderdaad al over de primer gehoord :)

Ik ben het ook nog niet uit welke kleuren ik nou precies ga gebruiken iemand suggesties?

@ henx natuurlijk worden de temps gepost :) en inderdaad de fan holes zijn 80X80mm

Random idioot

wow... VET!! de laatste 2 zijn echt ZEER mooi!!!

@BladeSlayer:
misschien is het een idee om een beetje met metaal-kleur (zilver dus), en dan "roest-plekken" erop maakt... dit dan natuurlijk ook met verf :9

dan nog tamelijk wat met GROEN uv... en je hebt jezelf een hele mooie CHEMICAL mod :)

btw. misschien dat je het roostertje voor de fan weg kan halen in het front?? dat verknalt namelijk de airflow... (althans dat deed ie bij mij wel, temps EINDELIJK zo'n 7 graden naar beneden gekregen) :)

quote:
HenXje schreef op donderdag 20 april 2006 @ 23:01:
@R3CoN: Waarschijnlijk valt het nog mee, ik neem aan dat het gat voor de optische drive aan de voorkant niet veel groter is dan de speler zelf, en als ik zo de foto mag schatten, lijken het 8cm fanholes.
idd... lijkt eigenlijk gewoon op een Barebone, maar dan met zijkanten eraan :)

InjecTioN wijzigde dit bericht 21-04-2006 08:32 (57%)
Reden: kiek wel

Athlon64 3700+ Sandiego @ 2970MHz 1,6v, 270x11 || Air, Radeon X1900XTX Air || 4x 512MB ram || DFI CFX3200 CrossFire || 2x 320GB || Samsung SynchMaster 206BW & 15" NEC - http://specs.tweak.to/13581

Wat mot je?!?
Reg. datum: 13 januari 2005

Bij deze:

Mijn blauw met silver gespoten sonata met mn nick eruit gedremeld.
(yozzman was helaas bezet @ GoT)
Er moet nog wel wat aan het licht gewerkt worden...

http://img71.imageshack.us/img71/1120/voorkantkastresize8hj.jpg
http://img71.imageshack.us/img71/426/zijkantkastresize9pe.jpg

Ramius23 wijzigde dit bericht 21-04-2006 15:07 (10%)

Nice drills.
Ik neem aan dat je nog een x gaat spuiten ?
Reg. datum: 15 augustus 2005

netjes _/-\o_

E6600, P35C-DS3R,PQI 2gb PC6400, 250GB samsung SP2504c , 6600 Silencer, Samsung Syncmaster 226BW, CM Stacker stc-t01,

Reg. datum: 01 februari 2005

quote:
Bladeslayer schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:18:
Ik ben bezig met een MDF case. Ik vond het niet nodig om hier voor een apart topic voor aan te maken, en ook omdat het mijn eerste case mod is :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

zoals je ook ziet is hij nog lang niet klaar, de moeilijkste fase begint nu. Het hele ding goed en netjes afwerken + een paint job :)

Damn, wat een goed concept :)
Heerlijk nagedacht over de bevestiging van de hoeken, het "in elkaar ankeren" is super stevig.

Misschien toch maar een CiP voorstellen in schop een modje? :)

Black and white dancing toghether.

Hmm, misschien toch maar doen.

Maar voor dat ik dat ga doen moet ik nog

- weten wat voor systeem er inkomt
- naam bedenken
- iets verder zijn in het bouw process van de case :)

de kast is inderdaad erg stevig, ik heb ook eerst de nodige uurtjes in solid edge(cad proggrama) besteed om alles goed voor te bereiden.

edit en ik heb dit weekend een lokale lan party, dus ik kan er eigenlijk niets aan doen ;(

Bladeslayer wijzigde dit bericht 21-04-2006 23:23 (13%)

Wat mot je?!?
Reg. datum: 13 januari 2005

quote:
Cablekevin schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 18:18:
Nice drills.
Ik neem aan dat je nog een x gaat spuiten ?
Moet eigenlijk wel, alleen ff geen tijd voor :'(
Reg. datum: 05 april 2005

quote:
Bladeslayer schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:18:

Als de graad van afwerking zo blijft, mag er van mij gerust een aangevraagd [CiP]-topic van je verschijnen hoor.

Want voor je eerste casemod zitten de MDF-stukken toch netjes goed in elkaar gepast.

keep up the work en vraag toch maar dat aparte topic aan als de afwerking nog wat verder gevorderd is

Walks at night 2
Reg. datum: 14 mei 2005

Ik vind het ook heel mooi in elkaar gemaakt.. Ik zou er ook wel een CiP van willen zien...

Dat wordt dan gelijk een Ctrl Deetje

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

"Laser"
Reg. datum: 24 februari 2004

Aquacomputers Cuplex Evo Socket A naar Socket 939

Pas niet :r
http://woutzor.herejezus.com/meuk/GOT/SocketA_to_939.1_Thumb.JPG

Oplossing 2 stukkies plexi glas :Y)
http://woutzor.herejezus.com/meuk/GOT/SocketA_to_939.2_Thumb.JPG

Resultaat _/-\o_
http://woutzor.herejezus.com/meuk/GOT/SocketA_to_939.3_Thumb.JPG

QX9650 | DFi LP LT X38-T2R | 4x1GB TeamXtreem PC6400 C4 | Sapphire HD4870X2 | 2x Raptor 150GB | 2x WD 500GB | BeQuiet DP Pro 750 | CM Stacker | Full specs

MHz Matters
Reg. datum: 12 april 2002

Ziet er professioneel uit! Netjes _/-\o_

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: