Gathering of Tweakers

Quicksearch
Fear t3h bird3h ! >:)

En de warmte dan? Die southbridge word toch best warm als ik me niet vergis?
Gaat de warmte door de verf heen, of gaat de verf eraf bladderen? ;)

Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC

quote:
BaBoOn schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:40:
En de warmte dan? Die southbridge word toch best warm als ik me niet vergis?
Gaat de warmte door de verf heen, of gaat de verf eraf bladderen? ;)
Southbridge is afgeplakt. dus daar zit geen verf op (evenals de northbridge, die straks een aangepast koelblok krijgt). De bedoeling is ook uitdrukkelijk dat het ding meot blijven werken :)
quote:
Lamber schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:29:
[...]
je zult maar alles vergeten dicht te stoppen :P
Ik denk dat je dan wel zo'n "DO'H" moment hebt ;)

-The prodigy - .:. 3D modeller .:.

Reg. datum: 21 december 2003

quote:
Terw_Dan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:23:
[afbeelding]

de kleur van mijn mobo stond me niet aan... dit is al een heel eind beter :)
ik zie je processors nog zitten.. lijkt me op een dual socket A. Misschien iets vergeten?

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

quote:
k0ewl schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:44:
[...]

ik zie je processors nog zitten.. lijkt me op een dual socket A. Misschien iets vergeten?

ow, fuck... dat waren met dure dual athlon MP cpus :+

het gaat hier om een duron 1600 en athlon 2x00+. Die waren al best wel dood. De 2 MPtjes liggen hier naast me, te wachten tot ze weer op het plankje mogen :P
Heb je dat kleine speakertje dichtgestopt?
zit niks op namelijk.

Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.

quote:
Bluecold schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:56:
Heb je dat kleine speakertje dichtgestopt?
zit niks op namelijk.

Daar zit niets op... maar goed, ik hoopte ook dat dat ding dan eindelijk zijn strot eens hield :P
pc speakers zijn niet interessant voor mensen met een poort80 debugger.

[update]
Heb het bord net getest... had alleen erg stomme fout gemaakt, door de jumper niet van de fanheader af te halen fikte het ding door...

de mod op zich was gelukt... maar door mijn eigen stommiteit is het bordje alsnog dood :(
hij boot wel... maar ik vertrouw er niet echt meer op om het ding te gaan gebruiken.

Ach, als je net iets verder wil gaan dan anderen... dan kan dit ntuurlijk gebeuren.

Terw_Dan wijzigde dit bericht 05-04-2006 21:44 (38%)

quote:
Terw_Dan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:59:
[...]

Daar zit niets op... maar goed, ik hoopte ook dat dat ding dan eindelijk zijn strot eens hield :P
pc speakers zijn niet interessant voor mensen met een poort80 debugger.

[update]
Heb het bord net getest... had alleen erg stomme fout gemaakt, door de jumper niet van de fanheader af te halen fikte het ding door...

de mod op zich was gelukt... maar door mijn eigen stommiteit is het bordje alsnog dood :(
hij boot wel... maar ik vertrouw er niet echt meer op om het ding te gaan gebruiken.

Ach, als je net iets verder wil gaan dan anderen... dan kan dit ntuurlijk gebeuren.

Jou overspoten moederbord vond uiteindelijk de dood door een jumper
moge hij rusten in vrede O+

[Zelf in te vullen]

Beste mensen,

De afgelopen tijd ben ik nogal bezig met casemodden. Ik heb al eens een sweex-kastje van window voorzien maar dat was allemaal vrij basic. Nu heb ik laatst een Aopen bigtower gemod en die is wel redelijk gelukt :*) Nu komt mij idee:

Ik heb de kasten van Ferry en van Ediejo vanaf het begin gevolgd en vond het idee om er nog een soort van kleinere kast erboven op te bouwen,waar bij hun de waterkoeling in zit,erg gaaf. Alleen ik zag het nooit zitten. Nu ik toch wel redelijk wat mod-ervaring heb opgedaan durf ik het wel aan. Alleen zou ik geen idee hebben wat ik er allemaal moet instoppen. Ik heb geen waterkoeling (ook niet nodig. systeem is volledig gekoeld door Zalman en de TTBT). Het enige wat ik kon verzinnen is om bovenin de Hd's te gooien en de dvdfikker's enz. Zelf bouw ik dan een nieuwe voorkant. De PSU zit bij mij in het midden van de kasten dus 2 PSU's zijn ook niet nodig. Verder komen er natuurlyk ccfl's in enz.

Hebben jullie nog ideeën om de kast meer ''bling-bling'' gehalte te geven of een idee voor iets nutttig's?

De linkerkant van me kast:
Plaatje op imageshack (popups!)
(in het echt is het licht veel mooier maar ik ben geen fotograaf :P )

De rechterkant :
Plaatje op imageshack (popups!)
cool! weer eens een hq08!
Canon PowerShot A400

Ik heb sinds een week ook een HQ-08 voor ¤10 :) Die wil ik ook gaan modden.
Heb je het zijpaneel met een decoupeerzaag gedaan? Want dit is vrij dik staal t.o.v mijn sweex kastje.

Mooie mod >:)

[Zelf in te vullen]

quote:
Gerben_2002 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:20:
Ik heb sinds een week ook een HQ-08 voor ¤10 :) Die wil ik ook gaan modden.
Heb je het zijpaneel met een decoupeerzaag gedaan? Want dit is vrij dik staal t.o.v mijn sweex kastje.

Mooie mod >:)
thx :) Gewoon met de decoupeerzaag ja. Het gaat wat moeilijk maar het is wel te doen. Het zijn lekker degelijke kasten alleen ik vind de opbouw een beetje raar : onderin mobo, daarboven psu en boven de psu weer hd's :P
hdd's konden ook onderin als ik me niet vergis....
Of niet; dat is de vraag

Jep, naast het moederbord. Stuk of 3 dacht ik...

Opel Vectra V6 CDX

[Zelf in te vullen]

Klopt maar dan hangen ze in een rekje en dat resoneert nogal ;)

edit : Even terugkomend op mijn vraag : Stel dat ik er nog een gedeelte boven op bouw , wat zouden jullie daar dan in stoppen?

TEAMIKKE wijzigde dit bericht 06-04-2006 17:05 (51%)

garage voor me muis :+

een exhaust van je cpu koeler in volledig zelf bewerkt zwart gespoten plexi (naar achter toe)
en ook nog een grote fan om frisse lucht aan te zuigen voor je cpu...

Heb een netport printserver gehad (zie dit topic van de vorige eigenaar :+ [el] Intel netportexpress PRO/100 Voeding? ) - en die maar voorzien van een fan. ... en ledjes... B)

Oud fannetje gepakt...

http://stefan.homeunix.org/hosted_pics/tweaker/netport/001.JPG

Et voilla... ook maar ultra bright ding op de lan activity led gezet

http://stefan.homeunix.org/hosted_pics/tweaker/netport/005.JPG

"Waarom in godsnaam"

Gewoon, is grappig dingetje, behuizing was al stuk. Geen hoogstaande mod, wel grappig. En ja, alles zit zeer stevig en recht :Y)

fusion_ghost wijzigde dit bericht 07-04-2006 16:09 (15%)

I so not did do that!

veerboot met underscores

quote:
Terw_Dan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:23:
[afbeelding]

de kleur van mijn mobo stond me niet aan... dit is al een heel eind beter :)
lol :D ben benieuwd of ie dit avontuur overleeft, want op regroup 14 had ribbi 2 DFI bordjes ge-airbrushed (kon ook volgens DFI) maar toch waren ze stuque.

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

Heb me case ook maar ees wat gemod.

De intake fan heb ik de fangeard die in de case zat wegedremeld.
Window erin
kabels wegewerk
glow feets gemaakt.
Blauwe leds vervange door een witte neon staaf 30cm
intake fan op 5v gezet.
http://img97.imageshack.us/img97/5600/afbeelding010copy8ie.jpg
me cam wil niet mewerken met verlichting erop maar is echt mooi effect.
http://img82.imageshack.us/img82/8569/p1000850copy8ka.jpg

heb dislexie, sorry

quote:
_ferry_ schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:33:
[...]

lol :D ben benieuwd of ie dit avontuur overleeft, want op regroup 14 had ribbi 2 DFI bordjes ge-airbrushed (kon ook volgens DFI) maar toch waren ze stuque.

zoals je kon lezen hierboven , is het niet zo goed gegaan.
Hij had een jumper ergens laten opzitten -> vlam.

[quote]MarkoZ schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:00:
Heb me case ook maar ees wat gemod.

De intake fan heb ik de fangeard die in de case zat wegedremeld.
Window erin
kabels wegewerk
glow feets gemaakt.
Blauwe leds vervange door een witte neon staaf 30cm
intake fan op 5v gezet.
[afbeelding]
me cam wil niet mewerken met verlichting erop maar is echt mooi effect.
[afbeelding]

vraagje... hoe heb je dat met die neon staaf en met die glowfeets gedaan? ik heb dezelfde kast namelijk, en vind die mod van jou wel vet :D

De voetjes zal ik morgen eff foto's van maken voor je.

Neon buisje:

het stuk waar de blauwe lds achter zitten kan los gemaakt worde aan de achterkant van het deurtje zitten schoeve, zo kan je dat stuk van het deurtje weghalen.

dan kan je de 2 leds verwijderen. toen heb ik een neon buisje de plastic behuizing afgehaald e geplakt op de plek van de leds zaten de neon buis bevestigd, door de gaten waar de kabeltjes va de led doorliepen kan je de kabeltjes va de neon staaf laten lopen. en zo weer het stuk op het deurtje bevestig en klaar :D

heb dislexie, sorry

quote:
_ferry_ schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:33:
[...]

Ik heb het bordje min of meer gesloopt door de fanheader kort te sluiten. De plank zelf werkt echter wel nog gewoon en na wat uitgebreider testen lijken de IDE poorten (waar de printbaan bij uitgefikt is) nog te werken, dus bordje is een beetje kreupel, maar werkt gelukkig nog wel (het zag er eerst erger uit dan het bleek te zijn gelukkig).

en dat dat airbrushen fout gaat is niet zo verwonderlijk, zo te zien spuit hij gewoon alle contact punten vol, dat is niet zo heel tof :P
Canon PowerShot A400

Ik heb net een window gemaakt in mijn HQ-08. Ik post nog geen foto's omdat ik nog leds wil aansluiten en de kast wil spuiten.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws